Κάθε Κυριακή στις 7 το βράδυ

Σάββατο, 4 Φεβρουαρίου 2017

Τα Πέρα Πλάσματα, η παρουσίαση





Πως να μην χαίρομαι και να μην νοιώθω φουλ περήφανος που το φιλαράκι μου βγάζει την πρώτη του ποιητική συλλογή και κάνει και την παρουσίαση :)

Τα Πέρα πλάσματα λοιπόν, κυκλοφορούν από τις Εκδόσεις Εκάτη στα βιβλιοπωλεία, ενώ αυτή την Δευτέρα θα γίνει η παρουσίαση σε 2 δόσεις (19:00 & 21:30), με απαγγελίες, βίντεο, μουσικές και τραγούδια. Γιορταστικά έτσι όπως αξίζει σε αυτή την προσπάθεια. Τα πέρα πλάσματα παρουσιάζουν φίλοι και εξαιρετικοί καλλιτέχνες. 








4 σχόλια:

  1. Αχ τι ωραία! Και είναι λογικό να νιώθεις περήφανος για τον φίλο σου!
    Και το φωτογραφικό ρεπορτάζ, άψογο!
    Περήφανη κι εγώ για σένα, κουμπάρε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαχλέρι μου είσαι πολύ καλός!! Εγώ απλά θα σταματούσα να τον κάνω παρέα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ρίξε κι εσύ μερικά μπετά, μπορείς :)

ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ

Related Posts with Thumbnails