Σάββατο, 3 Απριλίου 2010

Η ΣΑΛΩΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΟΡΟΣ ΤΩΝ ΕΠΤΑ ΧΑΜΠΟΥΡΓΚΕΡ (Με απ'όλα) [UPDATED]

Είναι σπάνια ευκαιρία για την τέχνη, όταν δύο τεράστιες προσωπικότητες του χώρου, μία εγώ (λόγω ειδικού όγκου) και μία η highvoltagepress (λόγω ειδικού ταλέντου) ενώνουν τις δυνάμεις τους. Έτσι όταν η highvoltagepress μου ανακοίνωσε την πρόθεσή της να ξαναγράψει την Σαλώμη, αυτό το ιστορικό βουκολικό (μην σας πώ και βουκωλικό) δράμα επάνω μου, δηλαδή στο αστείρευτο ταλέντο μου στο χορό, στην τσαχπινιά μου, στο βλέμμα και στην ακατάσχετη κοιλιοδουλεία μου, δεν μπορούσα να αρνηθώ. 
Βέβαια η μαντάμ δεν μου διευκρίνισε πως θα το έγραφε κυριολεκτικά επάνω μου (15.000 στίχοι so far), και έχω να πλυθώ ο κακομοίρης από τις 17 του Δεκέμβρη που άρχισε το γράψιμο. Βλαχάρα πάρε καμία κόλλα χαρτί, έστω και λαδόκολλα γιατί με έχει πιάσει φαγούρα τόσους μήνες  που είμαι άπλυτος, άσε που έχουν αρχίσει και να με κοιτάζουν περίεργα στα λεωφορεία. 
Βέβηλο, ιερόσυλο, καταγγελτικό, η Σαλώμη είναι ένα έργο για όλη την οικογένεια (σχεδόν), μια ιστορία πάθους και πόρδων, ακατάσχετου χορού και βαρυστομαχιάς (αυτά συνήθως πάνε πακέτο στις ελληνικές παραγωγές χαχαχαχα), ένα έργο που πρόκειται να ταράξει την παγκόσμια θεατρική σκηνή (ειδικά αν δεν προσέχω και αρχίσω τα χοροπηδητά). 
Όπως έχετε ίσως καταλάβει, τον πρωταγωνιστικό ρόλο της Πριγκίπισσας Σαλώμης με το κολλάν και την παγιέτα να αναστενάζουν από τα ξίγκια τον έχω εγώ. Την γριά πλισέ ξεδοντιάρα Ηρωδιάδα επρόκειτο να ερμηνεύσει η εσχάτη των γραιών Tanila όμως επειδή αυθαδίασε υποβιβάστηκε σε ρόλο αρουραίου στα μπουντρούμια ρόλος αρκετά ταιριαστός θα έλεγα λόγω της έντονης τριχοφυΐας της πλάτης της. Αναζητούμε λοιπόν για την πλήρωση των κενών θέσεων, Ηρωδιάδα, Ηρώδη, Ιωάννη Βαπτιστή (κατά προτίμηση μπρατσωμένο να έχω να πιάνω και κάτι κατά την διάρκεια της παράστασης). Για αυτούς, αλλά και τους λοιπούς δευτερεύοντες ρόλους διαβάστε τα κείμενα και επικοινωνήστε με την συγγραφέα-παραγωγό highvoltagepress ή τα κατά τόπους φρενοκομεία αφού είμαστε για δέσιμο. 


Αλήθεια δε θα με χάλαγε και μια μεταφορά στην τηλεόραση ή τον κινηματογράφο, όμως αν κάθε κάμερα προσθέτει 5 κιλά πόσο βουβάλα θα βγώ στο πανί??? (εκτός κι αν και καλά μου από άποψη το κάνουμε μονοκάμερο χιχιχιχι).

Ακολουθούν εκτενή αποσπάσματα και σύνδεσμοι (links καλέ) για αυτό που θα αποτελέσει το εφαλτήριο για την Διεθνή μου Καριέρα (τρέμε Απόλυτη). 
Καλό βράδυ σε όλους, καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα. Κάθε ευτυχία για εσάς και τους δικούς σας :)
Η ιστορία μας λοιπόν, ξεκινάει (και probably τελειώνει επίσης) σε ένα μπανάλ καρακιτσάτο επαρχιακό ανάκτορο, ξέρετε αυτά με το γκαζόν με αυτόματο πότισμα, το συντριβάνι Αφροδίτη στο κέντρο και την ψησταριά (μπάρμπεκιου) στο βάθος, στο πολυτελές παλάτι του Ηρώδη στου διαόλου το τυρί, σε κάποια επαρχία της Ιουδαίας. 
 Ηρώδης
(μονολογώντας και τρίβοντας τα μούσια)
Ααααχ...(ονειροπόλο βλέμμα)
Σαλώμη σ’ ερωτεύτηκα
σαν σ’είδα στη λαλάκα,
με την κοιλιά που πέταγε
έξω από τη βράκα,


μα πώς να το πω άραγε,
πώς να το μολογήσω,
πώς την ωραία προγονή
θέλω διά να πηδήσω;


Όταν τα χάμπουργκερ τα τρως,
Γιομάτα με κρομμύδι,
Κι όταν ορμάς ακάθεκτη
Απάνω στο κοψίδι,


Όταν με όρεξη μασάς
Μπιφτέκια και στιφάδο,
Αναρωτιέμαι προγονή
Του έρωτα το γράδο, 
 Στα δωμάτια της Σαλώμης. Με τις δουλάρες κάθεται και χτενίζεται. (αν και ο κόσμος καίγεται...)


Σαλώμη
Δουλάρα μαυροτσούκαλο
Από τη Νουμιδία,
Τα μούτρα σου με γέμισαν
Τεράστια αηδία.


Σύρε και φέρε τας κεμπάπ
Φέρε και κανά ξύδι,
Συμπλήρωσέ μου το μενού
Και με κανένα μύδι,


Έμαθα στου Ηρόστρατου
Κάνουνε προσφορά,
Στα δύο μύδια και ψωμί,
Δίνουνε και μια πίτσα,


Μέγεθος έξτρα-έξτρα λάρτζ,
Και μια σαλατίτσα.


Φέρε λοιπόν το φαγητό,
Μου τρέχουνε τα σάλια,
Ζαλάδα μου ‘ρθε, καταγής
Θα πέσω, θα ‘μαι χάλια.


Ιωάννης
Αναίσχυντη, αδιάντροπη,
αισχρή Ηρωδιάδα,
Για να σε δω να σέρνεσαι,
Θα τάξω μια λαμπάδα.


Απαίσια και αναιδής,
Θρασύτατη εν τω άμα,
Έτσι και άβαφη σε δουν,
Θε να τους πιάσει κλάμα! (γελάει μεγαλόφωνα ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!)


Σαραπέντε πλαστικοί
Κι εξήντα μπογιατζήδες,
Τριάντα μαστορόπουλα
Και άλλοι ασπριτζήδες,


Θα χρειαστούν απαίσια
Να σε αναστηλώσουν,
Και τα πλισέ τα μούτρα σου
Να σου τα σιδερώσουν.


Ηρωδιάδα
Εμένα είπες βρε πλισέ;
Κακάσχημε χωριάτη,
Εμένα τη βασίλισσα,
άθλιε αγωγιάτη...


Που εμένα με μεγάλωσαν
Μέσα εις το παλάτι,
Ενώ εσείς ετρώγατε
μόνο ψωμί κι αλάτι... 
Στις φυλακές. Η Ηρωδιάδα φεύγει οργισμένη και κατεβάζοντας καντήλια. Για λόγους ευπρέπειας δεν τα λέμε λεπτομερώς.
(Επίσης, σ’ όλη τη διάρκεια του έργου, κυκλοφορούν άνευ λόγου και αιτίας ημίγυμνοι κομπάρσοι ψηλοί και μπρατσωτοί. Παντού, εκτός από όπου βρίσκεται η Σαλώμη, για να σκάει απ’ το κακό της. Η συγγραφέας, με βαριά καρδιά θα αναλάβει το κάστινγκ των κομπάρσων αυτών, ενώ ο μάλερ@ θα αναλάβει το κάστινγκ για την Ηρωδιάδα).
----------------------------------------------
Ηρώδης και Σύμβουλοι.


Επικεφαλής Σύμβουλος, γκέι, με βεντάλια σαν τον Κάρλ Λάγκερφελντ, πολύ αδύνατος. Περιτριγυρίζεται από μοντέλα της εποχής, ανορεξικά, χαζά, σαν από επίδειξη του Καστελμπαζάκ (να πάτε να διαβάσετε βλαμένοι αναγνώστες, αμόρφωτοι.)


Καρλ/Σύμβουλος
Μεγαλειότατε εσείς,
Ντυμένος στην πορφύρα,
Δείχνετε χάλια και παχύς,
Σαν την κακή σας μοίρα.


Ακόμα κι ο Βασίλειος
Αν έφτιαχνε τα ρούχα,
Καλύτερα θα ήταν
Απ’ αυτή την πατατούκα!


Εσάς πολύ θα πήγαινε
μια τόγκα με πλισέδες,
μόδα που σάρωσε παντού,
φοριέται με πανσέδες,


στη μπουτονιέρα δεξιά,
ψηλά κοντά στο στήθος,
πως κολακεύει τους κοντούς,
είναι μεγάλος μύθος!

Στο πικ-άπ η Ξανθή Περάκη στην παγκόσμια επιτυχία Βρε Μελαχρινάκι [εδώ σε live από οίκο ευγηρίας στην Florida των Ηνωμένων Πολιτειών!!!] με το οποίο θα χορέψω στην πρεμιέρα τον χορό των 7 χάμπουργκερ...ε πέπλων ήθελα να πώ.


ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ

Related Posts with Thumbnails