Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2017

Εις σάρκα μίαν η ραδιοφωνική συνάντηση.

https://www.mixcloud.com/BoemRadio/%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%B5%CE%BB%CE%AF%CE%BD%CE%B1-%CF%81%CF%89%CE%BC%CE%B1%CE%BD%CE%BF%CF%8D-sputnik-on-air/

Ήταν μια πολύ όμορφη συζήτηση. Η Αγγελίνα Ρωμανού μίλησε για την επικείμενη παρουσίαση του νέου της λευκώματος μαζί με τον Γιάννη Κομινόζογλου αυτή την Τετάρτη και Πέμπτη, μας διάβασε αποσπάσματα από κείμενά της, επέλεξε πολύ όμορφες μουσικές. Ακούστε αν θέλετε την κονσέρβα και απολαύστε την :)


6 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. χαχαχα, κάναμε ο,τι μπορούσαμε αν και ήμασταν σεμνοί :)

      Διαγραφή
  2. Δε ξέρεις πόσο καλή παρέα μου κρατούσαν τις προηγούμενες μέρες, που μόνο εύκολες δεν ήταν, οι κονσέρβες σου. Ακουστικά στα αυτάκια και η κονσέρβα να παίζει δυνατά, να ξεφεύγω. Δεν είχα τη δυνατότητα να στο πω πριν, στο λέω τώρα, όπως και ένα ευχαριστώ για αυτή τη ''συντροφιά'', έστω και σε κονσέρβα, χιχιχι.
    Φιλιά και καλή εβδομάδα Mahler μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου κράτησαν παρέα οι κονσέρβες. Ελπίζω μόνο να πέρασαν τα όποια δύσκολα. Δυστυχώς κι εγώ δεν είχα χρόνο να διαβάσω μπλόγκ αυτό τον καιρό και δεν είδα και το δικό σου αν εκεί έγραφες κάτι. Να είσαι πάντα καλά μικρή!!

      Διαγραφή
    2. Κατά μία έννοια πέρασαν, αλλά με απώλεια αγαπημένου προσώπου.
      Μην ανησυχείς, για το μπλογκ. Δεν παρεξηγώ και καταλαβαίνω.
      Δε γίνεται να είμαστε κάθε μέρα και σε κάθε ανάρτηση κάποιου εκεί,
      όλοι έχουμε δουλειές, τρεξίματα και δε θα έπρεπε καν να δικαιολογούμαστε
      για αυτό :)
      Δεν είμαι από εκείνες που σου γράφω για να μου γράψεις.
      Σου γράφω, γιατί μου αρέσει να σε διαβάζω. Και ποτέ να μη μου
      γράψεις εσύ ξανά, εγώ πάλι εδώ θα είμαι, χιχιχι (σατανόγελο).
      Φιλώ σε :)))

      Διαγραφή
    3. Ωχ καρδιά μου, τα συλλυπητήριά μου για τον άνθρωπο που έχασες. Αυτά είναι σίγουρα τα σοβαρά και όχι οι αναγνώσεις. Καλή σου μέρα :)

      Διαγραφή

Ρίξε κι εσύ μερικά μπετά, μπορείς :)

ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ

Related Posts with Thumbnails