AIDA
όπερα σε 4 πράξεις σε μουσική του Giuseppe Verdi και λιμπρέτο Antonio Ghislanzoni
Πρώτη παρουσίαση, 24 Δεκεμβρίου 1871 Κάιρο
όπερα σε 4 πράξεις σε μουσική του Giuseppe Verdi και λιμπρέτο Antonio Ghislanzoni
Πρώτη παρουσίαση, 24 Δεκεμβρίου 1871 Κάιρο
AIDA Το Κορίτσι των Πυραμίδων
-Οκ λέγε με και σκέτο ΑIDA γιατί με το άλλο κάνω λίγο σε τσόντα σαν αυτές με την Jastine τη μαθητευόμενη αρχαιολόγο και τον κάβλαρο καθηγητή με τα πατομπούκαλα.
Καλημέρα φίλες και φίλοι. Σήμερα θα μεταφερθούμε για λίγο (ή και πολύ, αν κάποιου του αρέσει μπορεί να μείνει περισσότερο) στην Αρχαία Αίγυπτο, εκεί που τα γελάδια ήταν παχυλά, και οι μύγες παχυλότερες.
- Rada babe, ρώτησα την ‘Ισιδα την χιλιοπαινεμένη για το ποιόν πρέπει να κάνουμε αρχιστράτηγο στον πόλεμο αυτό και μου είπε εμπιστευτικά πως το όνομα αυτού αρχίζει από Ra και τελειώνει σε dames (πονηρό κλείσιμο οφθαλμού) και πάω να ενημερώσω το Μεγάλο Φαραώ για να δώσει την έγκρισή του (και λέγοντας αυτά αποχωρεί γιατί είχε να κλείσει εκτός των άλλων και μια συμφωνία ανταλλαγής ενός λάκκου με κροκοδείλους με παραποτάμιο ανάκτορο στον Άνω Νείλο μέσω του διοπτροφόρου Υπουργού Προπαγάνδας του Μεγάλου Φαραώ).
Ο Radames, καθότι str8 και καραβανάς είναι και λίγο ντουβάρι, οπότε αναρωτιέται.
-Λες να είμαι εγώ αυτός ο εκλεκτός? Αν κερδίσω τον πόλεμο θα αφιερώσω την νίκη μου στην καλή μου AIDA την πλύστρα της Amneris που τόσο έχει βασανιστεί στην ζωή της.
Καλημέρα φίλες και φίλοι. Σήμερα θα μεταφερθούμε για λίγο (ή και πολύ, αν κάποιου του αρέσει μπορεί να μείνει περισσότερο) στην Αρχαία Αίγυπτο, εκεί που τα γελάδια ήταν παχυλά, και οι μύγες παχυλότερες.
ΠΡΑΞΗ 1η
Σε ένα καρακιτσάτο Παλάτι στην Αρχαία Μέμφιδα, ο Έλβις…έ sorry ο Ramfis, Αρχιερέας, ρούφος των Θεών και κτηματομεσίτης συζητά με τον νεαρό στρατηγό Radames για την εισβολή των Αιθιόπων στην Αίγυπτο και τον επικείμενο πόλεμο.- Rada babe, ρώτησα την ‘Ισιδα την χιλιοπαινεμένη για το ποιόν πρέπει να κάνουμε αρχιστράτηγο στον πόλεμο αυτό και μου είπε εμπιστευτικά πως το όνομα αυτού αρχίζει από Ra και τελειώνει σε dames (πονηρό κλείσιμο οφθαλμού) και πάω να ενημερώσω το Μεγάλο Φαραώ για να δώσει την έγκρισή του (και λέγοντας αυτά αποχωρεί γιατί είχε να κλείσει εκτός των άλλων και μια συμφωνία ανταλλαγής ενός λάκκου με κροκοδείλους με παραποτάμιο ανάκτορο στον Άνω Νείλο μέσω του διοπτροφόρου Υπουργού Προπαγάνδας του Μεγάλου Φαραώ).
Ο Radames, καθότι str8 και καραβανάς είναι και λίγο ντουβάρι, οπότε αναρωτιέται.
-Λες να είμαι εγώ αυτός ο εκλεκτός? Αν κερδίσω τον πόλεμο θα αφιερώσω την νίκη μου στην καλή μου AIDA την πλύστρα της Amneris που τόσο έχει βασανιστεί στην ζωή της.
Celeste Aida-Luciano Pavarotti 1986
Vieni, o diletta, appressati
Και πάνω στο σκέψ εντατίκ του Radames (που θα έλεγε και το Ιερό Πρόβατο), μπαίνει στο Ιερό και Τίμιο (λέμε τώρα) Παλάτιο η Amneris η Φαρμακομούνα φορώντας μαύρο νυφικό Vera Wang κεντημένο όλο Swarovski διότι εκτός από Πριγκίπισσα και σφόδρα (μη σας πώ και φόδρα) ερωτευμένη με τον Radames της έχει και λίγο σαλέψει που στο μουνί της μόνο σκορπιοί και σκαραβαίοι πλησίαζαν τόσα χρόνια.
-Θεά, Θεά!!! φωνάζουν ένα γκρούπ αδερφές από το ακροατήριο και 2 πανελήστες κουτσομπολίστικης μεσημεριανής εκπομπής.
Η Amneris ακολουθείται από την AIDA κόρη του βασιλιά των Αιθιόπων που η κακιά η μοίρα και η φαντασία των σεναριογράφων την έχουν κάνει δούλα της . Η Αida έχει παράνομο ερωτικό δεσμό με τον Radames γιατί όπερα χωρίς πήδημα δεν γίνεται.
Η Amneris που ψυλλιάζεται την κρυφή σχέση των 2 νέων, προσπαθεί με δόλιο τρόπο παίζοντας τη φίλη στην Aida να μάθει τι συμβαίνει, άλλα τόσο αυτή όσο και ο Radames καταφέρνουν να καλυφθούν όχι όμως και να καθησυχάσουν το πονηρό της Amneris μυαλό.
-Θεά, Θεά!!! φωνάζουν ένα γκρούπ αδερφές από το ακροατήριο και 2 πανελήστες κουτσομπολίστικης μεσημεριανής εκπομπής.
Η Amneris ακολουθείται από την AIDA κόρη του βασιλιά των Αιθιόπων που η κακιά η μοίρα και η φαντασία των σεναριογράφων την έχουν κάνει δούλα της . Η Αida έχει παράνομο ερωτικό δεσμό με τον Radames γιατί όπερα χωρίς πήδημα δεν γίνεται.
Η Amneris που ψυλλιάζεται την κρυφή σχέση των 2 νέων, προσπαθεί με δόλιο τρόπο παίζοντας τη φίλη στην Aida να μάθει τι συμβαίνει, άλλα τόσο αυτή όσο και ο Radames καταφέρνουν να καλυφθούν όχι όμως και να καθησυχάσουν το πονηρό της Amneris μυαλό.
Vieni, o diletta, appressati
Λίγο πρίν τους πάρει χαμπάρι όμως, μπαίνει στην αίθουσα ο Φαραώ Πατέρας της Amneris κρατώντας το γνωστό ζαχαρωτό σε σχήμα αγγλικού ερωτηματικού και τη μυγοσκοτώστρα, ακολουθούμενος από τον Ramfis και πλήθος άλλους αξιωματούχους του Παλατιού που είχε προσλάβει ο Πατέρας του ως εποχικούς υπαλλήλους άλλα ο ίδιος είχε μονιμοποιήσει παρά τα άθλια οικονομικά του κράτους.
Ritorna Vincitor! Roxana Briban 2004
Ritorna Vincitor
(Sofia Loren στη φάτσα, Renata Tebaldi στη φωνή από κινηματογραφική μεταφορά του 1954 που έδινε το περιοδικό TiVo πρίν λίγους μήνες, ρε δεν κάνω πλάκα αλήθεια λέω!!!και oh my God that is soooo gay).
Ritorna Vincitor-Mary Lin
(καλά εδώ τα λόγια είναι περιττά δείτε να πεθάνετε από τα γέλια).
Nume, custode e vindice - Luciano Pavarotti 1986
____________________________________________________________________________
ΠΡΑΞΗ 2η
Alta cagion v'aduna
(εντελώς παρωδία αυτό, με το λιμπρέτο στα ΑΓΓΛΙΚΑ χαχαχαχα έλεος κι έτσι και τι βρίσκει κανείς στο youtubo!!!!)
Ο Φαραώ Πατέρας ανακοινώνει στον Radames πως αυτός είναι ο εκλεκτός της Ίσιδας στρατηγός (έλα δεν το πιστεύω!!!) και πως πρέπει να πάει στον Ναό του Anubis του Πεοκράτωρα για να καθαγιάσει τα όπλα του. Ο Radames που άλλο δεν ήθελε παρά να γλεντήσει με τα άτριχα κορμάκια των σκλάβων του Θεού Anubis πριν φύγει για τον πόλεμο, αποχωρεί με τους Αιγυπτίους να φωνάζουν «Κόψε τους τον κώλο Radames, πάρε τους τα σώβρακα και άλλα ηρωικά».(εντελώς παρωδία αυτό, με το λιμπρέτο στα ΑΓΓΛΙΚΑ χαχαχαχα έλεος κι έτσι και τι βρίσκει κανείς στο youtubo!!!!)
Su del Nilo al sacro Lido
H Αida από την άλλη μεριά στέκεται σκεπτική. Τι να ευχηθεί, την νίκη του γκόμενού της και την εξολόθρευση του Λαού της ή την νίκη του πατέρα της Βασιλιά των Αιθιόπων?
Ritorna Vincitor! Roxana Briban 2004
Ritorna Vincitor
(Sofia Loren στη φάτσα, Renata Tebaldi στη φωνή από κινηματογραφική μεταφορά του 1954 που έδινε το περιοδικό TiVo πρίν λίγους μήνες, ρε δεν κάνω πλάκα αλήθεια λέω!!!και oh my God that is soooo gay).
Ritorna Vincitor-Mary Lin
(καλά εδώ τα λόγια είναι περιττά δείτε να πεθάνετε από τα γέλια).
Λίγο αργότερα και αφού το γλέντι στο Ναό του Anubis έχει τελειώσει, ο Radames φεύγει για τον πόλεμο με σκοπό να γυρίσει νικητής ή ηττημένος, γιατί αυτά τα νικητής ή νεκρός γίνονταν μόνο στην Αρχαία Σπάρτη και στους 300.
Nume, custode e vindice - Luciano Pavarotti 1986
____________________________________________________________________________
ΠΡΑΞΗ 2η
Βρισκόμαστε στα πολυτελή διαμερίσματα της Amneris. Oι δούλες τραγουδούν για την επιτυχή κατάληξη του πολέμου υπέρ των Αιγυπτίων ενώ χαρωπά αγοράκια από την Μαυριτανία χορεύουν παραδοσιακούς χορούς της πατρίδας τους έτσι για ξεκάρφωμα.
Κάπου παραδίπλα, η Aida με την vileda στο χέρι σφουγγαρίζει τις σκάλες και τα πατώματα. Βλέποντάς την η Amneris την πλησιάζει και με προσποιητό ενδιαφέρον της μιλάει για την επικείμενη συντριβή του λαού της προσφέροντας την συμπάθειά της. Επειδή όμως την έχει ψυλλιαστεί τη δουλειά με το Radames λέει στην Αida ψέματα πως ο στρατηγός είναι νεκρός.
-ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ κάνει μια η Aida και της πέφτει η σφουγγαρίστρα από τα χέρια.
-Κι όμως ο Radames είναι ζωντανός, κραυγάζει η Amneris. Ξεβρακώθηκες δούλα!!! Πως τόλμησες φτωχιά και άσχημη σκλάβα να σηκώσεις τα αλλήθωρα μάτια σου στον άντρα που αγαπώ??? Νόμιζες πως επειδή λίγδωσε το αντεράκι σου έγινες ίσα κι όμοια με μένα? ΕΓΩ είμαι Κόρη Φαραώ, Κόρη του Γιου του Ήλιου.
- Εεεε, εγγονή του Ηλιου δηλαδή? Ψέλλισε η Aida.
- Σκασμός σκρώφα, και γκτουπ ρίχνει μια κλωτσιά στον κουβά με τα απόνερα και να σου τα σκαλοπάτια μουνί καπέλο πάλι.
-Φεύγω να πάω να γιορτάσω την νίκη του Radames (γιατί όσο εμείς ήμασταν χαλαροί ο πόλεμος τελείωσε με νίκη των Αιγυπτίων και ο Radames ήταν στο δρόμο της επιστροφής άλλα είχε καθυστερήσει για να φάει βρώμικο σε μια σούπερ καντίνα στις όχθες του Νείλου).
-Φεύγω και όταν γυρίσω να έχεις μαζέψει τα νερά δουλάρα. Και φεύγει να ετοιμαστεί για το γλέντι τινάζοντας το μαλλί και κλείνοντας με δύναμη την πόρτα στα μούτρα της Aida***.
Amneris-Aida duet Maria Ciara & Fiorenza Cossotto
Κάπου παραδίπλα, η Aida με την vileda στο χέρι σφουγγαρίζει τις σκάλες και τα πατώματα. Βλέποντάς την η Amneris την πλησιάζει και με προσποιητό ενδιαφέρον της μιλάει για την επικείμενη συντριβή του λαού της προσφέροντας την συμπάθειά της. Επειδή όμως την έχει ψυλλιαστεί τη δουλειά με το Radames λέει στην Αida ψέματα πως ο στρατηγός είναι νεκρός.
-ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ κάνει μια η Aida και της πέφτει η σφουγγαρίστρα από τα χέρια.
-Κι όμως ο Radames είναι ζωντανός, κραυγάζει η Amneris. Ξεβρακώθηκες δούλα!!! Πως τόλμησες φτωχιά και άσχημη σκλάβα να σηκώσεις τα αλλήθωρα μάτια σου στον άντρα που αγαπώ??? Νόμιζες πως επειδή λίγδωσε το αντεράκι σου έγινες ίσα κι όμοια με μένα? ΕΓΩ είμαι Κόρη Φαραώ, Κόρη του Γιου του Ήλιου.
- Εεεε, εγγονή του Ηλιου δηλαδή? Ψέλλισε η Aida.
- Σκασμός σκρώφα, και γκτουπ ρίχνει μια κλωτσιά στον κουβά με τα απόνερα και να σου τα σκαλοπάτια μουνί καπέλο πάλι.
-Φεύγω να πάω να γιορτάσω την νίκη του Radames (γιατί όσο εμείς ήμασταν χαλαροί ο πόλεμος τελείωσε με νίκη των Αιγυπτίων και ο Radames ήταν στο δρόμο της επιστροφής άλλα είχε καθυστερήσει για να φάει βρώμικο σε μια σούπερ καντίνα στις όχθες του Νείλου).
-Φεύγω και όταν γυρίσω να έχεις μαζέψει τα νερά δουλάρα. Και φεύγει να ετοιμαστεί για το γλέντι τινάζοντας το μαλλί και κλείνοντας με δύναμη την πόρτα στα μούτρα της Aida***.
Amneris-Aida duet Leontyn Price & Fiorenza Cossotto
Amneris-Aida duet Maria Ciara & Fiorenza Cossotto
Amneris-Aida duet,Zsuzsa Misura,Gail Gilmore
(μάπα φωνές άλλα το θέαμα είναι ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ και σχεδόν ακριβώς αυτό που περιγράφω. Δείτε την πιο trans Amneris ever όμως!!!)
(μάπα φωνές άλλα το θέαμα είναι ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ και σχεδόν ακριβώς αυτό που περιγράφω. Δείτε την πιο trans Amneris ever όμως!!!)
Έξω από τη πόλη των Θηβών (της Αιγύπτου παρακαλώ όχι την άλλη με το στρατόπεδο και τα ωραία λουκάνικα), έχει στηθεί το γλέντι με αρνιά στις σούβλες κοκορέτσια και άφθονο κρασί από το βαρέλι γιατί ο Φαραώ Πατέρας ήταν κατά βάση απλός άνθρωπος. Οι Αιγύπτιοι γιορτάζουν καθώς περνούν οι σκλάβοι από μπροστά τους καλωσορίζοντας τον νικητή Radames
Trianfal marchΤελευταίος από όλους τους σκλάβους εμφανίζεται ο Amonastro πατέρας της Aidas και Βασιλεύς Αιθιόπων μεταμφιεσμένος όμως για να μην τον καταλάβουν οι Αιγύπτιοι και τον σφάξουν.
-Καλέ ο πατέρας μου!!! Λέει η Aida μόλις τον βλέπει
-Σκασε μωρή θα με κάψεις της λέει ο Amonastro. Μην πείς πως είμαι ο βασιλιάς εκτός από πατέρας σου.
-Καλέ ο πατέρας μου!!! Λέει η Aida μόλις τον βλέπει
-Σκασε μωρή θα με κάψεις της λέει ο Amonastro. Μην πείς πως είμαι ο βασιλιάς εκτός από πατέρας σου.
Che veggo egli!Mio padre
Οι παρευρισκόμενοι Αιγίπτιοι παρακαλούν το Φαραώ Πατέρα να αφήσει τους σκλάβους ελεύθερους, η Aida κλαίει για τον πατέρα της, ο Radames της κάνει πλάτες, η Amneris τραβάει τα βυζιά της από τη λύσσα της. που ο Radames συμπονεί την δούλα. Κάποια στιγμή επειδή ο Φαραώ βαρέθηκε να τους ακούει όλους αυτούς απελευθερώνει τους σκλάβους πλίν του Amonastro, και λέει στον Radames:
-Γύρισες νικητής πάρε και την κόρη μου για νύφη και 2.000 καμήλες δώρο κάνοντας τον στρατηγό να μετανιώσει την ώρα και τη στιγμή που κέρδισε στον πόλεμο.
Το γλέντι τελειώνει βρίσκοντάς τους όλους δυσαρεστημένους πλήν του Φαραώ Πατέρα που ήταν στον κόσμο του.
___________________________________________________________________-Γύρισες νικητής πάρε και την κόρη μου για νύφη και 2.000 καμήλες δώρο κάνοντας τον στρατηγό να μετανιώσει την ώρα και τη στιγμή που κέρδισε στον πόλεμο.
Το γλέντι τελειώνει βρίσκοντάς τους όλους δυσαρεστημένους πλήν του Φαραώ Πατέρα που ήταν στον κόσμο του.
ΠΡΑΞΗ 3η
Στις όχθες του Ποταμού Νείλου, η Amneris και ο Ramfis εισέρχονται στον ναό της Ίσιδας για να ζητήσουν την ευλογία της Θεάς για τον γάμο με τον Radames.
Όμως επειδή ο Ναός της Ίσιδας ήταν γνωστός γαμηστρόνας στην Αρχαία Αίγυπτο, φτάνει στο ίδιο σημείο και η Aida με σκοπό να μιλήσει και καλά μoυ στο Radames (ρε που τα πουλάτε αυτά?). Anyway, καθώς περιμένει, αρχίζει την κλάψα που δεν θα ξαναδεί την πατρίδα της και μπου χου χου και που θα κάνει απόπειρα αυτοκτονίας μπάς και την προσέξει ο Radames και άλλα κουλά.
Ciel mio padre! - Tebaldi/Bianco
Στις όχθες του Ποταμού Νείλου, η Amneris και ο Ramfis εισέρχονται στον ναό της Ίσιδας για να ζητήσουν την ευλογία της Θεάς για τον γάμο με τον Radames.
Όμως επειδή ο Ναός της Ίσιδας ήταν γνωστός γαμηστρόνας στην Αρχαία Αίγυπτο, φτάνει στο ίδιο σημείο και η Aida με σκοπό να μιλήσει και καλά μoυ στο Radames (ρε που τα πουλάτε αυτά?). Anyway, καθώς περιμένει, αρχίζει την κλάψα που δεν θα ξαναδεί την πατρίδα της και μπου χου χου και που θα κάνει απόπειρα αυτοκτονίας μπάς και την προσέξει ο Radames και άλλα κουλά.
O patria mia - Leontyne Price
Αντί όμως του Radames εμφανίζεται ο Amonastro που είχε καταφέρει να διαφύγει από τις φυλακές την ώρα που οι φρουροί παρακολουθούσαν τον τελικό αγώνα πρωταθλήματος Μεμφιδιακού και ΠανΚαρνακιακου. Λέει στην κόρη του πως έχει ένα σχέδιο για να κερδίσει αυτή το Radames να σωθεί η πατρίδα τους και να ζήσουν όλοι ευτυχισμένοι στο πατρικό του στην Αιθιοπία.
Θα πρέπει να χρησιμοποιήσει την πουτανιά της να εκμαιεύσει από το Radames την διαδρομή που θα ακολουθήσουν τα στρατεύματα των Αιγυπτίων την εισβολή τους στην χώρα τους. Και λέγοντας αυτά, την κάνει με ελαφρά γιατι εμφανίζεται ο Radames.
Θα πρέπει να χρησιμοποιήσει την πουτανιά της να εκμαιεύσει από το Radames την διαδρομή που θα ακολουθήσουν τα στρατεύματα των Αιγυπτίων την εισβολή τους στην χώρα τους. Και λέγοντας αυτά, την κάνει με ελαφρά γιατι εμφανίζεται ο Radames.
Ciel mio padre! - Tebaldi/Bianco
Στην αρχή, η Aida κάνει την δύσκολη επειδή ο Radames την χυλοπίτιασε και δέχθηκε να παντρευτεί την Amneris. Καταφέρνει όμως τελικά να πείσει τον στρατηγό να κλεφτούν και να πάνε να ζήσουν στην Αιθιοπία αποσπώντας του τις πολυπόθητες πληροφορίες και κάνοντας τον προδότη. Στα καπάκια εμφανίζεται ο Amonastro Πατέρας αποκαλύπτοντας την πραγματική του ταυτότητα.
-Σε ευχαριστώ γαμπρέ μου για τισ πληροφορίες κάνει ο Amonastro ο οποίος πετάχτηκε πίσω από τους θάμνους.
-Not so fast!!!! Its Amneris bitch!!! Τα άκουσα όλα. Φρουροί μαζέψτε τους!!! Κάνει η Πριγκίπισσα που είχε ακούσει τα πάντα μέσα από τον Ναό.
-Σαν πολλοί δεν μαζευτήκατε βραδιάτικα στις όχθες μου? Ακούστηκε η φωνή του Ποταμού Νείλου. Αμέτε μου στο διάλο που ήρθατε όλοι εδώ να λύσετε τα γκομενικά σας. Ούστ, καλιαρντοί , που θα μου κάνετε εσείς κομμωτήριο το σπίτι, μη σας τραβήξω μια πλημμύρα που θα είναι όλη δικιά σας.
Ε, με τούτα και με εκείνα και πάνω στο χαμό, Aida και Amonastro καταφέρνουν να γλιτώσουν ενώ ο κακομοίρης Radames οδηγείτε σιδηροδέσμιος για να δικαστεί.
Ma dimmi:per qual via
____________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________
ΠΡΑΞΗ 4η Και τελευταία (oh yea γιατί βαρέθηκα να γράφω).
Η σκηνή της καταδίκης-Fiorenza Cossoto
Ο Radames είναι φυλακισμένος στα διαμερίσματά του στο Ιερό και Τίμιο (λέμε τώρα) Παλάτιο. Η Amneris γνωρίζει πως το δικαστήριο των Ιερέων είναι τόσο αμερόληπτο όσο και το Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης οπότε ο Radames την έχει πουτσίσει κανονικά.
Διατάζει λοιπόν να τον φέρουν μπροστά της γυμνό και αλυσοδεμένο έχοντας αλείψει λάδι στο κορμί του…(ωχ μισώ να κλείσω την τσόντα που βλέπω γιατί το χάνω…), διατάζει λοιπόν να τον εμφανίσουν μπροστά της με σκοπό να τον μεταπείσει να δηλώσει αθώος για να σωθεί.
-Radames, πές τους πως είσαι αθώος, του λέει ακουμπώντας πρόστυχα τους καλογυμνασμένους θωρακικούς του (όπως καταλαβαίνετε την τσόντα την άφησα να παίζει)…Πές πως είσαι αθώος και εγώ θα φροντίσω να ελευθερωθείς.
- Όχι, Amneris καλή μου κακίστρο., λέει το λαϊκό αγόρι από τις Δυτικές Συνοικίες της Μέμφιδας, τώρα που δεν ζεί η Aida μου δεν έχω λόγο να ζήσω.
- Μα, ζεί η δούλα, του απαντά η Amneris, ζεί και σε παράτησε. Κάνε με γυναίκα αγόρι μου, σκίσε με να αλλάξω ράφτη, κι εγώ θα σε σώσω.
-Μέριασε Amneris, ποτέ δεν σε αγάπησα, ποτέ δεν σε θέλησα. Μόνο την Aida θέλω.
-Ε να καείς στην Κόλαση τότε!!! Που ποτέ να μη σου σηκωθεί!!! Του απαντά η Amneris ξεχνώντας πως δεν φέρεται έτσι μια κόρη Φαραώ, μια κόρη του Γιού του Ήλιου, μια εγγονή δηλαδή του ήλιου, κοινώς μια Q-oυρία.
-Ιερείς πάρτε τον από μπροστά μου και γλεντήστε τον, ε δικάστε τον ήθελα να πω, και απομακρύνεται έχοντας στα καπάκια μετανιώσει για αυτά που είπε αφού ακόμα αγαπάει τον Radames.
Διατάζει λοιπόν να τον φέρουν μπροστά της γυμνό και αλυσοδεμένο έχοντας αλείψει λάδι στο κορμί του…(ωχ μισώ να κλείσω την τσόντα που βλέπω γιατί το χάνω…), διατάζει λοιπόν να τον εμφανίσουν μπροστά της με σκοπό να τον μεταπείσει να δηλώσει αθώος για να σωθεί.
-Radames, πές τους πως είσαι αθώος, του λέει ακουμπώντας πρόστυχα τους καλογυμνασμένους θωρακικούς του (όπως καταλαβαίνετε την τσόντα την άφησα να παίζει)…Πές πως είσαι αθώος και εγώ θα φροντίσω να ελευθερωθείς.
- Όχι, Amneris καλή μου κακίστρο., λέει το λαϊκό αγόρι από τις Δυτικές Συνοικίες της Μέμφιδας, τώρα που δεν ζεί η Aida μου δεν έχω λόγο να ζήσω.
- Μα, ζεί η δούλα, του απαντά η Amneris, ζεί και σε παράτησε. Κάνε με γυναίκα αγόρι μου, σκίσε με να αλλάξω ράφτη, κι εγώ θα σε σώσω.
-Μέριασε Amneris, ποτέ δεν σε αγάπησα, ποτέ δεν σε θέλησα. Μόνο την Aida θέλω.
-Ε να καείς στην Κόλαση τότε!!! Που ποτέ να μη σου σηκωθεί!!! Του απαντά η Amneris ξεχνώντας πως δεν φέρεται έτσι μια κόρη Φαραώ, μια κόρη του Γιού του Ήλιου, μια εγγονή δηλαδή του ήλιου, κοινώς μια Q-oυρία.
-Ιερείς πάρτε τον από μπροστά μου και γλεντήστε τον, ε δικάστε τον ήθελα να πω, και απομακρύνεται έχοντας στα καπάκια μετανιώσει για αυτά που είπε αφού ακόμα αγαπάει τον Radames.
Καθώς ακούει τους Ιερείς να καταδικάζουν τον Radames με συνοπτικές διαδικασιες η Amneris τρελή από αγωνία (καλά και τρελή σκέτο) πέφτει στα πόδια του Ramfis και αφού διώχνει τις μύγες που γυρόφερναν τα δάχτυλα των ποδιών του τον παρακαλά να δείξει έλεος για τον Radames. Όμως ο Ramfis και οι υπόλοιποι Ιερείς της λένε πως τα στοιχεία, dvd και ηχογραφήσεις, είναι συντριπτικά ενοχοποιητικά και πως ο Radames είναι ένοχος και θα θαφτεί ζωντανός.
-Εγκληματίες, αιμοδιψή τέρατα, ντροπή σας να καταδικάζετε έναν αθώο (καλά κοπελιά πόσα θες να μας τρελάνεις τελείως?)...
- Τον άνθρωπο αυτό τον αγάπησα κάποτε και η κατάρα της προδομένης μου καρδιάς μαζί με το αίμα του θα πέσουν στα κεφάλια σας.
-Είναι προδότης της απαντούν ξανά οι Ιερείς
-You motherfuckers!!!! Την κατάρα μου να έχετε, η εκδίκηση του Ουρανού να πέσει στα κεφάλια σας, και σωριάζεται ένα κουρέλι της ζωής, μια καραβοτσακισμένη…
-Εγκληματίες, αιμοδιψή τέρατα, ντροπή σας να καταδικάζετε έναν αθώο (καλά κοπελιά πόσα θες να μας τρελάνεις τελείως?)...
- Τον άνθρωπο αυτό τον αγάπησα κάποτε και η κατάρα της προδομένης μου καρδιάς μαζί με το αίμα του θα πέσουν στα κεφάλια σας.
-Είναι προδότης της απαντούν ξανά οι Ιερείς
-You motherfuckers!!!! Την κατάρα μου να έχετε, η εκδίκηση του Ουρανού να πέσει στα κεφάλια σας, και σωριάζεται ένα κουρέλι της ζωής, μια καραβοτσακισμένη…
Η σκηνή της καταδίκης-Fiorenza Cossoto
Η στερνή ώρα έχει φτάσει…
Ο Radames βρίσκεται στον τάφο θαμμένος ζωντανός. Μέσα στο σκοτάδι νομίζει πως βλέπει σκιές και ξαφνικά βλέπει την Aida. Η οποία είχε μπεί κατά λάθος στον τάφο προσπαθώντας να κρυφτεί που τους διώκτες της γιατί ήταν και λίγο βούρλο.
-ήρθα να μοιραστούμε την σκληρή σου μοίρα αγαπημένε του λέει χωρίς να κοκκινίζει.
Πάνω από τον τάφο η Amnersi πενθούσα κλαίει και οδύρεται για τον χαμό του Radames χωρίς φυσικά να γνωρίζει πως μέσα στον τάφο είναι και η Aida γιατί διαφορετικά θα έσπαγε την πέτρα του τάφου με το καβλί της και θα τους ξεκοίλιαζε και τους 2.
Οι ερωτευμένοι πεθαίνουν από βαρεμάρα και έλλειψη οξυγόνου, η Amneris παρακαλά την Ίσιδα να σώσει την ψυχή του Radames και η όπερα τελειώνει προς μεγάλη ικανοποίηση των θεατών στην αίθουσα και όλων όσων είχαν το κουράγιο να διαβάσουν όλο αυτό το κατεβατό.
________________________________________________________________________________________________-ήρθα να μοιραστούμε την σκληρή σου μοίρα αγαπημένε του λέει χωρίς να κοκκινίζει.
Πάνω από τον τάφο η Amnersi πενθούσα κλαίει και οδύρεται για τον χαμό του Radames χωρίς φυσικά να γνωρίζει πως μέσα στον τάφο είναι και η Aida γιατί διαφορετικά θα έσπαγε την πέτρα του τάφου με το καβλί της και θα τους ξεκοίλιαζε και τους 2.
Οι ερωτευμένοι πεθαίνουν από βαρεμάρα και έλλειψη οξυγόνου, η Amneris παρακαλά την Ίσιδα να σώσει την ψυχή του Radames και η όπερα τελειώνει προς μεγάλη ικανοποίηση των θεατών στην αίθουσα και όλων όσων είχαν το κουράγιο να διαβάσουν όλο αυτό το κατεβατό.
Τώρα τι να πώ, είσαστε ήρωες αν καταφέρατε να το διαβάσετε όλο αυτό. Ελπίζω να είδατε και κάνα βίδεο γιατί οκ εγώ μπορεί να του γάμησα τη μάνα άλλα το εργάκι είναι πολύ πολύ καλό και αξίζει την προσοχή σας.
Πολύ καλή εβδομάδα θα έχουμε, φιλιά σε όλους.
_________________________________________________________________________________________________
Υ.Γ 1: Για να μην παρεξηγηθώ, να επισημάνω πως σεξιστικά ή άλλα σχόλια μη politically correct,
Y.Γ 2: ***Η σκηνή είναι λίγο κλεμένη, Parsifal knows