Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2017

Την λιγουρεύεστε;

12 σχόλια:

  1. Φυσικά! Μην σου πω ότι θα την ξανακούσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Αν μπεί μέσα η Μάγκι η Χαραλαμπίδου θα την φέρω συνέντευξη!

      Διαγραφή
    2. Αν τη φερεις να ερθω και εγω να μου υπογραψει αυτογραφο πανω στο playboy που ειχε κανει φωτογραφιση και εχω ακομα! :P

      Διαγραφή
  3. Τη λαχταρώ μη σου πω. ;-)
    Φιλιά πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι. Αύριο δεν έχω μεν εκπομπή, αλλά την επόμενη Κυριακή θα υπάρχει σπέσιαλ αφιέρωμα σε γυναίκες συνθέτριες ;)

      Διαγραφή
    2. Τέλεια! Θα είμαι εκεί, έστω και ακουστικά ;-)

      Διαγραφή
    3. Σούπερ! Καλή Σαρακοστή εύχομαι :)

      Διαγραφή
    4. Αυτό πάλι πού το πας?
      Aπόκριες: Mασκαρέματα, αλκοόλ μέχρι αφυδάτωσης, σεξουαλικά παρελκόμενα και όλα αυτά γιατί?
      Για την έναρξη της νηστείας...Βγάλε άκρη...
      Καλά κούλουμα Mahler μου και Kαλή Σαρακοστή :)

      Διαγραφή
    5. Είναι που τα κάνουμε όλα μαζεμένα γιατί μετά θα τα στερηθούμε 40 μέρες χαχαχα. Καλά να περάσεις σήμερα :)

      Διαγραφή

Ρίξε κι εσύ μερικά μπετά, μπορείς :)

ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ

Related Posts with Thumbnails