AIDA
όπερα σε 4 πράξεις σε μουσική του Giuseppe Verdi και λιμπρέτο Antonio Ghislanzoni
Πρώτη παρουσίαση, 24 Δεκεμβρίου 1871 Κάιρο
όπερα σε 4 πράξεις σε μουσική του Giuseppe Verdi και λιμπρέτο Antonio Ghislanzoni
Πρώτη παρουσίαση, 24 Δεκεμβρίου 1871 Κάιρο
AIDA Το Κορίτσι των Πυραμίδων
-Οκ λέγε με και σκέτο ΑIDA γιατί με το άλλο κάνω λίγο σε τσόντα σαν αυτές με την Jastine τη μαθητευόμενη αρχαιολόγο και τον κάβλαρο καθηγητή με τα πατομπούκαλα.
Καλημέρα φίλες και φίλοι. Σήμερα θα μεταφερθούμε για λίγο (ή και πολύ, αν κάποιου του αρέσει μπορεί να μείνει περισσότερο) στην Αρχαία Αίγυπτο, εκεί που τα γελάδια ήταν παχυλά, και οι μύγες παχυλότερες.
- Rada babe, ρώτησα την ‘Ισιδα την χιλιοπαινεμένη για το ποιόν πρέπει να κάνουμε αρχιστράτηγο στον πόλεμο αυτό και μου είπε εμπιστευτικά πως το όνομα αυτού αρχίζει από Ra και τελειώνει σε dames (πονηρό κλείσιμο οφθαλμού) και πάω να ενημερώσω το Μεγάλο Φαραώ για να δώσει την έγκρισή του (και λέγοντας αυτά αποχωρεί γιατί είχε να κλείσει εκτός των άλλων και μια συμφωνία ανταλλαγής ενός λάκκου με κροκοδείλους με παραποτάμιο ανάκτορο στον Άνω Νείλο μέσω του διοπτροφόρου Υπουργού Προπαγάνδας του Μεγάλου Φαραώ).
Ο Radames, καθότι str8 και καραβανάς είναι και λίγο ντουβάρι, οπότε αναρωτιέται.
-Λες να είμαι εγώ αυτός ο εκλεκτός? Αν κερδίσω τον πόλεμο θα αφιερώσω την νίκη μου στην καλή μου AIDA την πλύστρα της Amneris που τόσο έχει βασανιστεί στην ζωή της.
Καλημέρα φίλες και φίλοι. Σήμερα θα μεταφερθούμε για λίγο (ή και πολύ, αν κάποιου του αρέσει μπορεί να μείνει περισσότερο) στην Αρχαία Αίγυπτο, εκεί που τα γελάδια ήταν παχυλά, και οι μύγες παχυλότερες.
ΠΡΑΞΗ 1η
Σε ένα καρακιτσάτο Παλάτι στην Αρχαία Μέμφιδα, ο Έλβις…έ sorry ο Ramfis, Αρχιερέας, ρούφος των Θεών και κτηματομεσίτης συζητά με τον νεαρό στρατηγό Radames για την εισβολή των Αιθιόπων στην Αίγυπτο και τον επικείμενο πόλεμο.- Rada babe, ρώτησα την ‘Ισιδα την χιλιοπαινεμένη για το ποιόν πρέπει να κάνουμε αρχιστράτηγο στον πόλεμο αυτό και μου είπε εμπιστευτικά πως το όνομα αυτού αρχίζει από Ra και τελειώνει σε dames (πονηρό κλείσιμο οφθαλμού) και πάω να ενημερώσω το Μεγάλο Φαραώ για να δώσει την έγκρισή του (και λέγοντας αυτά αποχωρεί γιατί είχε να κλείσει εκτός των άλλων και μια συμφωνία ανταλλαγής ενός λάκκου με κροκοδείλους με παραποτάμιο ανάκτορο στον Άνω Νείλο μέσω του διοπτροφόρου Υπουργού Προπαγάνδας του Μεγάλου Φαραώ).
Ο Radames, καθότι str8 και καραβανάς είναι και λίγο ντουβάρι, οπότε αναρωτιέται.
-Λες να είμαι εγώ αυτός ο εκλεκτός? Αν κερδίσω τον πόλεμο θα αφιερώσω την νίκη μου στην καλή μου AIDA την πλύστρα της Amneris που τόσο έχει βασανιστεί στην ζωή της.
Celeste Aida-Luciano Pavarotti 1986
Vieni, o diletta, appressati
Και πάνω στο σκέψ εντατίκ του Radames (που θα έλεγε και το Ιερό Πρόβατο), μπαίνει στο Ιερό και Τίμιο (λέμε τώρα) Παλάτιο η Amneris η Φαρμακομούνα φορώντας μαύρο νυφικό Vera Wang κεντημένο όλο Swarovski διότι εκτός από Πριγκίπισσα και σφόδρα (μη σας πώ και φόδρα) ερωτευμένη με τον Radames της έχει και λίγο σαλέψει που στο μουνί της μόνο σκορπιοί και σκαραβαίοι πλησίαζαν τόσα χρόνια.
-Θεά, Θεά!!! φωνάζουν ένα γκρούπ αδερφές από το ακροατήριο και 2 πανελήστες κουτσομπολίστικης μεσημεριανής εκπομπής.
Η Amneris ακολουθείται από την AIDA κόρη του βασιλιά των Αιθιόπων που η κακιά η μοίρα και η φαντασία των σεναριογράφων την έχουν κάνει δούλα της . Η Αida έχει παράνομο ερωτικό δεσμό με τον Radames γιατί όπερα χωρίς πήδημα δεν γίνεται.
Η Amneris που ψυλλιάζεται την κρυφή σχέση των 2 νέων, προσπαθεί με δόλιο τρόπο παίζοντας τη φίλη στην Aida να μάθει τι συμβαίνει, άλλα τόσο αυτή όσο και ο Radames καταφέρνουν να καλυφθούν όχι όμως και να καθησυχάσουν το πονηρό της Amneris μυαλό.
-Θεά, Θεά!!! φωνάζουν ένα γκρούπ αδερφές από το ακροατήριο και 2 πανελήστες κουτσομπολίστικης μεσημεριανής εκπομπής.
Η Amneris ακολουθείται από την AIDA κόρη του βασιλιά των Αιθιόπων που η κακιά η μοίρα και η φαντασία των σεναριογράφων την έχουν κάνει δούλα της . Η Αida έχει παράνομο ερωτικό δεσμό με τον Radames γιατί όπερα χωρίς πήδημα δεν γίνεται.
Η Amneris που ψυλλιάζεται την κρυφή σχέση των 2 νέων, προσπαθεί με δόλιο τρόπο παίζοντας τη φίλη στην Aida να μάθει τι συμβαίνει, άλλα τόσο αυτή όσο και ο Radames καταφέρνουν να καλυφθούν όχι όμως και να καθησυχάσουν το πονηρό της Amneris μυαλό.
Vieni, o diletta, appressati
Λίγο πρίν τους πάρει χαμπάρι όμως, μπαίνει στην αίθουσα ο Φαραώ Πατέρας της Amneris κρατώντας το γνωστό ζαχαρωτό σε σχήμα αγγλικού ερωτηματικού και τη μυγοσκοτώστρα, ακολουθούμενος από τον Ramfis και πλήθος άλλους αξιωματούχους του Παλατιού που είχε προσλάβει ο Πατέρας του ως εποχικούς υπαλλήλους άλλα ο ίδιος είχε μονιμοποιήσει παρά τα άθλια οικονομικά του κράτους.
Ritorna Vincitor! Roxana Briban 2004
Ritorna Vincitor
(Sofia Loren στη φάτσα, Renata Tebaldi στη φωνή από κινηματογραφική μεταφορά του 1954 που έδινε το περιοδικό TiVo πρίν λίγους μήνες, ρε δεν κάνω πλάκα αλήθεια λέω!!!και oh my God that is soooo gay).
Ritorna Vincitor-Mary Lin
(καλά εδώ τα λόγια είναι περιττά δείτε να πεθάνετε από τα γέλια).
Nume, custode e vindice - Luciano Pavarotti 1986
____________________________________________________________________________
ΠΡΑΞΗ 2η
Alta cagion v'aduna
(εντελώς παρωδία αυτό, με το λιμπρέτο στα ΑΓΓΛΙΚΑ χαχαχαχα έλεος κι έτσι και τι βρίσκει κανείς στο youtubo!!!!)
Ο Φαραώ Πατέρας ανακοινώνει στον Radames πως αυτός είναι ο εκλεκτός της Ίσιδας στρατηγός (έλα δεν το πιστεύω!!!) και πως πρέπει να πάει στον Ναό του Anubis του Πεοκράτωρα για να καθαγιάσει τα όπλα του. Ο Radames που άλλο δεν ήθελε παρά να γλεντήσει με τα άτριχα κορμάκια των σκλάβων του Θεού Anubis πριν φύγει για τον πόλεμο, αποχωρεί με τους Αιγυπτίους να φωνάζουν «Κόψε τους τον κώλο Radames, πάρε τους τα σώβρακα και άλλα ηρωικά».(εντελώς παρωδία αυτό, με το λιμπρέτο στα ΑΓΓΛΙΚΑ χαχαχαχα έλεος κι έτσι και τι βρίσκει κανείς στο youtubo!!!!)
Su del Nilo al sacro Lido
H Αida από την άλλη μεριά στέκεται σκεπτική. Τι να ευχηθεί, την νίκη του γκόμενού της και την εξολόθρευση του Λαού της ή την νίκη του πατέρα της Βασιλιά των Αιθιόπων?
Ritorna Vincitor! Roxana Briban 2004
Ritorna Vincitor
(Sofia Loren στη φάτσα, Renata Tebaldi στη φωνή από κινηματογραφική μεταφορά του 1954 που έδινε το περιοδικό TiVo πρίν λίγους μήνες, ρε δεν κάνω πλάκα αλήθεια λέω!!!και oh my God that is soooo gay).
Ritorna Vincitor-Mary Lin
(καλά εδώ τα λόγια είναι περιττά δείτε να πεθάνετε από τα γέλια).
Λίγο αργότερα και αφού το γλέντι στο Ναό του Anubis έχει τελειώσει, ο Radames φεύγει για τον πόλεμο με σκοπό να γυρίσει νικητής ή ηττημένος, γιατί αυτά τα νικητής ή νεκρός γίνονταν μόνο στην Αρχαία Σπάρτη και στους 300.
Nume, custode e vindice - Luciano Pavarotti 1986
____________________________________________________________________________
ΠΡΑΞΗ 2η
Βρισκόμαστε στα πολυτελή διαμερίσματα της Amneris. Oι δούλες τραγουδούν για την επιτυχή κατάληξη του πολέμου υπέρ των Αιγυπτίων ενώ χαρωπά αγοράκια από την Μαυριτανία χορεύουν παραδοσιακούς χορούς της πατρίδας τους έτσι για ξεκάρφωμα.
Κάπου παραδίπλα, η Aida με την vileda στο χέρι σφουγγαρίζει τις σκάλες και τα πατώματα. Βλέποντάς την η Amneris την πλησιάζει και με προσποιητό ενδιαφέρον της μιλάει για την επικείμενη συντριβή του λαού της προσφέροντας την συμπάθειά της. Επειδή όμως την έχει ψυλλιαστεί τη δουλειά με το Radames λέει στην Αida ψέματα πως ο στρατηγός είναι νεκρός.
-ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ κάνει μια η Aida και της πέφτει η σφουγγαρίστρα από τα χέρια.
-Κι όμως ο Radames είναι ζωντανός, κραυγάζει η Amneris. Ξεβρακώθηκες δούλα!!! Πως τόλμησες φτωχιά και άσχημη σκλάβα να σηκώσεις τα αλλήθωρα μάτια σου στον άντρα που αγαπώ??? Νόμιζες πως επειδή λίγδωσε το αντεράκι σου έγινες ίσα κι όμοια με μένα? ΕΓΩ είμαι Κόρη Φαραώ, Κόρη του Γιου του Ήλιου.
- Εεεε, εγγονή του Ηλιου δηλαδή? Ψέλλισε η Aida.
- Σκασμός σκρώφα, και γκτουπ ρίχνει μια κλωτσιά στον κουβά με τα απόνερα και να σου τα σκαλοπάτια μουνί καπέλο πάλι.
-Φεύγω να πάω να γιορτάσω την νίκη του Radames (γιατί όσο εμείς ήμασταν χαλαροί ο πόλεμος τελείωσε με νίκη των Αιγυπτίων και ο Radames ήταν στο δρόμο της επιστροφής άλλα είχε καθυστερήσει για να φάει βρώμικο σε μια σούπερ καντίνα στις όχθες του Νείλου).
-Φεύγω και όταν γυρίσω να έχεις μαζέψει τα νερά δουλάρα. Και φεύγει να ετοιμαστεί για το γλέντι τινάζοντας το μαλλί και κλείνοντας με δύναμη την πόρτα στα μούτρα της Aida***.
Amneris-Aida duet Maria Ciara & Fiorenza Cossotto
Κάπου παραδίπλα, η Aida με την vileda στο χέρι σφουγγαρίζει τις σκάλες και τα πατώματα. Βλέποντάς την η Amneris την πλησιάζει και με προσποιητό ενδιαφέρον της μιλάει για την επικείμενη συντριβή του λαού της προσφέροντας την συμπάθειά της. Επειδή όμως την έχει ψυλλιαστεί τη δουλειά με το Radames λέει στην Αida ψέματα πως ο στρατηγός είναι νεκρός.
-ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ κάνει μια η Aida και της πέφτει η σφουγγαρίστρα από τα χέρια.
-Κι όμως ο Radames είναι ζωντανός, κραυγάζει η Amneris. Ξεβρακώθηκες δούλα!!! Πως τόλμησες φτωχιά και άσχημη σκλάβα να σηκώσεις τα αλλήθωρα μάτια σου στον άντρα που αγαπώ??? Νόμιζες πως επειδή λίγδωσε το αντεράκι σου έγινες ίσα κι όμοια με μένα? ΕΓΩ είμαι Κόρη Φαραώ, Κόρη του Γιου του Ήλιου.
- Εεεε, εγγονή του Ηλιου δηλαδή? Ψέλλισε η Aida.
- Σκασμός σκρώφα, και γκτουπ ρίχνει μια κλωτσιά στον κουβά με τα απόνερα και να σου τα σκαλοπάτια μουνί καπέλο πάλι.
-Φεύγω να πάω να γιορτάσω την νίκη του Radames (γιατί όσο εμείς ήμασταν χαλαροί ο πόλεμος τελείωσε με νίκη των Αιγυπτίων και ο Radames ήταν στο δρόμο της επιστροφής άλλα είχε καθυστερήσει για να φάει βρώμικο σε μια σούπερ καντίνα στις όχθες του Νείλου).
-Φεύγω και όταν γυρίσω να έχεις μαζέψει τα νερά δουλάρα. Και φεύγει να ετοιμαστεί για το γλέντι τινάζοντας το μαλλί και κλείνοντας με δύναμη την πόρτα στα μούτρα της Aida***.
Amneris-Aida duet Leontyn Price & Fiorenza Cossotto
Amneris-Aida duet Maria Ciara & Fiorenza Cossotto
Amneris-Aida duet,Zsuzsa Misura,Gail Gilmore
(μάπα φωνές άλλα το θέαμα είναι ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ και σχεδόν ακριβώς αυτό που περιγράφω. Δείτε την πιο trans Amneris ever όμως!!!)
(μάπα φωνές άλλα το θέαμα είναι ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ και σχεδόν ακριβώς αυτό που περιγράφω. Δείτε την πιο trans Amneris ever όμως!!!)
Έξω από τη πόλη των Θηβών (της Αιγύπτου παρακαλώ όχι την άλλη με το στρατόπεδο και τα ωραία λουκάνικα), έχει στηθεί το γλέντι με αρνιά στις σούβλες κοκορέτσια και άφθονο κρασί από το βαρέλι γιατί ο Φαραώ Πατέρας ήταν κατά βάση απλός άνθρωπος. Οι Αιγύπτιοι γιορτάζουν καθώς περνούν οι σκλάβοι από μπροστά τους καλωσορίζοντας τον νικητή Radames
Trianfal marchΤελευταίος από όλους τους σκλάβους εμφανίζεται ο Amonastro πατέρας της Aidas και Βασιλεύς Αιθιόπων μεταμφιεσμένος όμως για να μην τον καταλάβουν οι Αιγύπτιοι και τον σφάξουν.
-Καλέ ο πατέρας μου!!! Λέει η Aida μόλις τον βλέπει
-Σκασε μωρή θα με κάψεις της λέει ο Amonastro. Μην πείς πως είμαι ο βασιλιάς εκτός από πατέρας σου.
-Καλέ ο πατέρας μου!!! Λέει η Aida μόλις τον βλέπει
-Σκασε μωρή θα με κάψεις της λέει ο Amonastro. Μην πείς πως είμαι ο βασιλιάς εκτός από πατέρας σου.
Che veggo egli!Mio padre
Οι παρευρισκόμενοι Αιγίπτιοι παρακαλούν το Φαραώ Πατέρα να αφήσει τους σκλάβους ελεύθερους, η Aida κλαίει για τον πατέρα της, ο Radames της κάνει πλάτες, η Amneris τραβάει τα βυζιά της από τη λύσσα της. που ο Radames συμπονεί την δούλα. Κάποια στιγμή επειδή ο Φαραώ βαρέθηκε να τους ακούει όλους αυτούς απελευθερώνει τους σκλάβους πλίν του Amonastro, και λέει στον Radames:
-Γύρισες νικητής πάρε και την κόρη μου για νύφη και 2.000 καμήλες δώρο κάνοντας τον στρατηγό να μετανιώσει την ώρα και τη στιγμή που κέρδισε στον πόλεμο.
Το γλέντι τελειώνει βρίσκοντάς τους όλους δυσαρεστημένους πλήν του Φαραώ Πατέρα που ήταν στον κόσμο του.
___________________________________________________________________-Γύρισες νικητής πάρε και την κόρη μου για νύφη και 2.000 καμήλες δώρο κάνοντας τον στρατηγό να μετανιώσει την ώρα και τη στιγμή που κέρδισε στον πόλεμο.
Το γλέντι τελειώνει βρίσκοντάς τους όλους δυσαρεστημένους πλήν του Φαραώ Πατέρα που ήταν στον κόσμο του.
ΠΡΑΞΗ 3η
Στις όχθες του Ποταμού Νείλου, η Amneris και ο Ramfis εισέρχονται στον ναό της Ίσιδας για να ζητήσουν την ευλογία της Θεάς για τον γάμο με τον Radames.
Όμως επειδή ο Ναός της Ίσιδας ήταν γνωστός γαμηστρόνας στην Αρχαία Αίγυπτο, φτάνει στο ίδιο σημείο και η Aida με σκοπό να μιλήσει και καλά μoυ στο Radames (ρε που τα πουλάτε αυτά?). Anyway, καθώς περιμένει, αρχίζει την κλάψα που δεν θα ξαναδεί την πατρίδα της και μπου χου χου και που θα κάνει απόπειρα αυτοκτονίας μπάς και την προσέξει ο Radames και άλλα κουλά.
Ciel mio padre! - Tebaldi/Bianco
Στις όχθες του Ποταμού Νείλου, η Amneris και ο Ramfis εισέρχονται στον ναό της Ίσιδας για να ζητήσουν την ευλογία της Θεάς για τον γάμο με τον Radames.
Όμως επειδή ο Ναός της Ίσιδας ήταν γνωστός γαμηστρόνας στην Αρχαία Αίγυπτο, φτάνει στο ίδιο σημείο και η Aida με σκοπό να μιλήσει και καλά μoυ στο Radames (ρε που τα πουλάτε αυτά?). Anyway, καθώς περιμένει, αρχίζει την κλάψα που δεν θα ξαναδεί την πατρίδα της και μπου χου χου και που θα κάνει απόπειρα αυτοκτονίας μπάς και την προσέξει ο Radames και άλλα κουλά.
O patria mia - Leontyne Price
Αντί όμως του Radames εμφανίζεται ο Amonastro που είχε καταφέρει να διαφύγει από τις φυλακές την ώρα που οι φρουροί παρακολουθούσαν τον τελικό αγώνα πρωταθλήματος Μεμφιδιακού και ΠανΚαρνακιακου. Λέει στην κόρη του πως έχει ένα σχέδιο για να κερδίσει αυτή το Radames να σωθεί η πατρίδα τους και να ζήσουν όλοι ευτυχισμένοι στο πατρικό του στην Αιθιοπία.
Θα πρέπει να χρησιμοποιήσει την πουτανιά της να εκμαιεύσει από το Radames την διαδρομή που θα ακολουθήσουν τα στρατεύματα των Αιγυπτίων την εισβολή τους στην χώρα τους. Και λέγοντας αυτά, την κάνει με ελαφρά γιατι εμφανίζεται ο Radames.
Θα πρέπει να χρησιμοποιήσει την πουτανιά της να εκμαιεύσει από το Radames την διαδρομή που θα ακολουθήσουν τα στρατεύματα των Αιγυπτίων την εισβολή τους στην χώρα τους. Και λέγοντας αυτά, την κάνει με ελαφρά γιατι εμφανίζεται ο Radames.
Ciel mio padre! - Tebaldi/Bianco
Στην αρχή, η Aida κάνει την δύσκολη επειδή ο Radames την χυλοπίτιασε και δέχθηκε να παντρευτεί την Amneris. Καταφέρνει όμως τελικά να πείσει τον στρατηγό να κλεφτούν και να πάνε να ζήσουν στην Αιθιοπία αποσπώντας του τις πολυπόθητες πληροφορίες και κάνοντας τον προδότη. Στα καπάκια εμφανίζεται ο Amonastro Πατέρας αποκαλύπτοντας την πραγματική του ταυτότητα.
-Σε ευχαριστώ γαμπρέ μου για τισ πληροφορίες κάνει ο Amonastro ο οποίος πετάχτηκε πίσω από τους θάμνους.
-Not so fast!!!! Its Amneris bitch!!! Τα άκουσα όλα. Φρουροί μαζέψτε τους!!! Κάνει η Πριγκίπισσα που είχε ακούσει τα πάντα μέσα από τον Ναό.
-Σαν πολλοί δεν μαζευτήκατε βραδιάτικα στις όχθες μου? Ακούστηκε η φωνή του Ποταμού Νείλου. Αμέτε μου στο διάλο που ήρθατε όλοι εδώ να λύσετε τα γκομενικά σας. Ούστ, καλιαρντοί , που θα μου κάνετε εσείς κομμωτήριο το σπίτι, μη σας τραβήξω μια πλημμύρα που θα είναι όλη δικιά σας.
Ε, με τούτα και με εκείνα και πάνω στο χαμό, Aida και Amonastro καταφέρνουν να γλιτώσουν ενώ ο κακομοίρης Radames οδηγείτε σιδηροδέσμιος για να δικαστεί.
Ma dimmi:per qual via
____________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________
ΠΡΑΞΗ 4η Και τελευταία (oh yea γιατί βαρέθηκα να γράφω).
Η σκηνή της καταδίκης-Fiorenza Cossoto
Ο Radames είναι φυλακισμένος στα διαμερίσματά του στο Ιερό και Τίμιο (λέμε τώρα) Παλάτιο. Η Amneris γνωρίζει πως το δικαστήριο των Ιερέων είναι τόσο αμερόληπτο όσο και το Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης οπότε ο Radames την έχει πουτσίσει κανονικά.
Διατάζει λοιπόν να τον φέρουν μπροστά της γυμνό και αλυσοδεμένο έχοντας αλείψει λάδι στο κορμί του…(ωχ μισώ να κλείσω την τσόντα που βλέπω γιατί το χάνω…), διατάζει λοιπόν να τον εμφανίσουν μπροστά της με σκοπό να τον μεταπείσει να δηλώσει αθώος για να σωθεί.
-Radames, πές τους πως είσαι αθώος, του λέει ακουμπώντας πρόστυχα τους καλογυμνασμένους θωρακικούς του (όπως καταλαβαίνετε την τσόντα την άφησα να παίζει)…Πές πως είσαι αθώος και εγώ θα φροντίσω να ελευθερωθείς.
- Όχι, Amneris καλή μου κακίστρο., λέει το λαϊκό αγόρι από τις Δυτικές Συνοικίες της Μέμφιδας, τώρα που δεν ζεί η Aida μου δεν έχω λόγο να ζήσω.
- Μα, ζεί η δούλα, του απαντά η Amneris, ζεί και σε παράτησε. Κάνε με γυναίκα αγόρι μου, σκίσε με να αλλάξω ράφτη, κι εγώ θα σε σώσω.
-Μέριασε Amneris, ποτέ δεν σε αγάπησα, ποτέ δεν σε θέλησα. Μόνο την Aida θέλω.
-Ε να καείς στην Κόλαση τότε!!! Που ποτέ να μη σου σηκωθεί!!! Του απαντά η Amneris ξεχνώντας πως δεν φέρεται έτσι μια κόρη Φαραώ, μια κόρη του Γιού του Ήλιου, μια εγγονή δηλαδή του ήλιου, κοινώς μια Q-oυρία.
-Ιερείς πάρτε τον από μπροστά μου και γλεντήστε τον, ε δικάστε τον ήθελα να πω, και απομακρύνεται έχοντας στα καπάκια μετανιώσει για αυτά που είπε αφού ακόμα αγαπάει τον Radames.
Διατάζει λοιπόν να τον φέρουν μπροστά της γυμνό και αλυσοδεμένο έχοντας αλείψει λάδι στο κορμί του…(ωχ μισώ να κλείσω την τσόντα που βλέπω γιατί το χάνω…), διατάζει λοιπόν να τον εμφανίσουν μπροστά της με σκοπό να τον μεταπείσει να δηλώσει αθώος για να σωθεί.
-Radames, πές τους πως είσαι αθώος, του λέει ακουμπώντας πρόστυχα τους καλογυμνασμένους θωρακικούς του (όπως καταλαβαίνετε την τσόντα την άφησα να παίζει)…Πές πως είσαι αθώος και εγώ θα φροντίσω να ελευθερωθείς.
- Όχι, Amneris καλή μου κακίστρο., λέει το λαϊκό αγόρι από τις Δυτικές Συνοικίες της Μέμφιδας, τώρα που δεν ζεί η Aida μου δεν έχω λόγο να ζήσω.
- Μα, ζεί η δούλα, του απαντά η Amneris, ζεί και σε παράτησε. Κάνε με γυναίκα αγόρι μου, σκίσε με να αλλάξω ράφτη, κι εγώ θα σε σώσω.
-Μέριασε Amneris, ποτέ δεν σε αγάπησα, ποτέ δεν σε θέλησα. Μόνο την Aida θέλω.
-Ε να καείς στην Κόλαση τότε!!! Που ποτέ να μη σου σηκωθεί!!! Του απαντά η Amneris ξεχνώντας πως δεν φέρεται έτσι μια κόρη Φαραώ, μια κόρη του Γιού του Ήλιου, μια εγγονή δηλαδή του ήλιου, κοινώς μια Q-oυρία.
-Ιερείς πάρτε τον από μπροστά μου και γλεντήστε τον, ε δικάστε τον ήθελα να πω, και απομακρύνεται έχοντας στα καπάκια μετανιώσει για αυτά που είπε αφού ακόμα αγαπάει τον Radames.
Καθώς ακούει τους Ιερείς να καταδικάζουν τον Radames με συνοπτικές διαδικασιες η Amneris τρελή από αγωνία (καλά και τρελή σκέτο) πέφτει στα πόδια του Ramfis και αφού διώχνει τις μύγες που γυρόφερναν τα δάχτυλα των ποδιών του τον παρακαλά να δείξει έλεος για τον Radames. Όμως ο Ramfis και οι υπόλοιποι Ιερείς της λένε πως τα στοιχεία, dvd και ηχογραφήσεις, είναι συντριπτικά ενοχοποιητικά και πως ο Radames είναι ένοχος και θα θαφτεί ζωντανός.
-Εγκληματίες, αιμοδιψή τέρατα, ντροπή σας να καταδικάζετε έναν αθώο (καλά κοπελιά πόσα θες να μας τρελάνεις τελείως?)...
- Τον άνθρωπο αυτό τον αγάπησα κάποτε και η κατάρα της προδομένης μου καρδιάς μαζί με το αίμα του θα πέσουν στα κεφάλια σας.
-Είναι προδότης της απαντούν ξανά οι Ιερείς
-You motherfuckers!!!! Την κατάρα μου να έχετε, η εκδίκηση του Ουρανού να πέσει στα κεφάλια σας, και σωριάζεται ένα κουρέλι της ζωής, μια καραβοτσακισμένη…
-Εγκληματίες, αιμοδιψή τέρατα, ντροπή σας να καταδικάζετε έναν αθώο (καλά κοπελιά πόσα θες να μας τρελάνεις τελείως?)...
- Τον άνθρωπο αυτό τον αγάπησα κάποτε και η κατάρα της προδομένης μου καρδιάς μαζί με το αίμα του θα πέσουν στα κεφάλια σας.
-Είναι προδότης της απαντούν ξανά οι Ιερείς
-You motherfuckers!!!! Την κατάρα μου να έχετε, η εκδίκηση του Ουρανού να πέσει στα κεφάλια σας, και σωριάζεται ένα κουρέλι της ζωής, μια καραβοτσακισμένη…
Η σκηνή της καταδίκης-Fiorenza Cossoto
Η στερνή ώρα έχει φτάσει…
Ο Radames βρίσκεται στον τάφο θαμμένος ζωντανός. Μέσα στο σκοτάδι νομίζει πως βλέπει σκιές και ξαφνικά βλέπει την Aida. Η οποία είχε μπεί κατά λάθος στον τάφο προσπαθώντας να κρυφτεί που τους διώκτες της γιατί ήταν και λίγο βούρλο.
-ήρθα να μοιραστούμε την σκληρή σου μοίρα αγαπημένε του λέει χωρίς να κοκκινίζει.
Πάνω από τον τάφο η Amnersi πενθούσα κλαίει και οδύρεται για τον χαμό του Radames χωρίς φυσικά να γνωρίζει πως μέσα στον τάφο είναι και η Aida γιατί διαφορετικά θα έσπαγε την πέτρα του τάφου με το καβλί της και θα τους ξεκοίλιαζε και τους 2.
Οι ερωτευμένοι πεθαίνουν από βαρεμάρα και έλλειψη οξυγόνου, η Amneris παρακαλά την Ίσιδα να σώσει την ψυχή του Radames και η όπερα τελειώνει προς μεγάλη ικανοποίηση των θεατών στην αίθουσα και όλων όσων είχαν το κουράγιο να διαβάσουν όλο αυτό το κατεβατό.
________________________________________________________________________________________________-ήρθα να μοιραστούμε την σκληρή σου μοίρα αγαπημένε του λέει χωρίς να κοκκινίζει.
Πάνω από τον τάφο η Amnersi πενθούσα κλαίει και οδύρεται για τον χαμό του Radames χωρίς φυσικά να γνωρίζει πως μέσα στον τάφο είναι και η Aida γιατί διαφορετικά θα έσπαγε την πέτρα του τάφου με το καβλί της και θα τους ξεκοίλιαζε και τους 2.
Οι ερωτευμένοι πεθαίνουν από βαρεμάρα και έλλειψη οξυγόνου, η Amneris παρακαλά την Ίσιδα να σώσει την ψυχή του Radames και η όπερα τελειώνει προς μεγάλη ικανοποίηση των θεατών στην αίθουσα και όλων όσων είχαν το κουράγιο να διαβάσουν όλο αυτό το κατεβατό.
Τώρα τι να πώ, είσαστε ήρωες αν καταφέρατε να το διαβάσετε όλο αυτό. Ελπίζω να είδατε και κάνα βίδεο γιατί οκ εγώ μπορεί να του γάμησα τη μάνα άλλα το εργάκι είναι πολύ πολύ καλό και αξίζει την προσοχή σας.
Πολύ καλή εβδομάδα θα έχουμε, φιλιά σε όλους.
_________________________________________________________________________________________________
Υ.Γ 1: Για να μην παρεξηγηθώ, να επισημάνω πως σεξιστικά ή άλλα σχόλια μη politically correct,
Y.Γ 2: ***Η σκηνή είναι λίγο κλεμένη, Parsifal knows
Πωπω πέθανα στο βίντεο... μισά τα άφησα βέβαια..
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτή με τον ξανθό θάμνο τι άθλια.. αν είναι να κάνεις κάτι, καντο καλά.. έχει και το αστέρι δίπλα της.. αλλά σιγά μην ερχόταν η θεία φώτηση...
"βρώμικο σε μια σούπερ καντίνα στις όχθες του Νείλου" τρελό γέλιο!!
Καλή εβδομάδα αγαπητέ!
ΥΓ. Αυτό το στύλ γραφής Μάλερ είναι ο καλύτερος τρόπος αφήγησης!!!
Hfaistionako τα κατάφερες και το διάβασες. είσαι και επίσημα ήρωας!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήWe love to hate La Tebaldi!
ΑπάντησηΔιαγραφήχαχαχα ,τέλεια και τα βίδεο και όλα! είμαι ηρωίδα λοιπόν? ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ η περιγραφή! Καλή εβδομάδα ΘΑ έχουμε, και ΘΕΛΟΥΜΕ κι άλλα τέτοια!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ κυρία Mari-lyn όπως πάντα θεά με το all time classic μαλλί-λάχανο
ΑπάντησηΔιαγραφή(μάλλον έχει πρότυπο τη Dame Joan-φτού!)
Ο Ρανταμές αφού είναι str8 λες, τί πήγε να κάνει με τους άτριχους σκλάβους του Anubis?
Πολύ χάρηκα που πέθαναν απο βαρεμάρα μέσα στον τάφο!
Αν ήμουν εγώ στη θέση της δούλας
θα έκανα σεξ
μέχρι θανάτου(κυριολεκτικά)
αλλά είμαι με το μέρος της Amneris γιατί ταυτίζομαι λόγω κοινωνικής θέσης..(μην πάει το μυαλό σου πουθενά αλλού..)(σφυρίζει αδιάφορα)
Τη σκηνή με τον κουβά και τα βρωμόνερα στη σκάλα μπορούμε να την κάνουμε αναπαράσταση;
(Αμνέριδα εννοείται θα κάνω ΕΓΩ)
Ζητούνται άτομα απο τη θεσσαλική επαρχία για το ρόλο της δούλας.
Αν είστε bottom in denial με έφεση στο rimming καλέστε στο 24210_ _ _.
Αμοιβή ικανοποιητική. Προοπτικές εξέλιξης στο χώρο.
@uberbastard
ΑπάντησηΔιαγραφήOh yes we do!!!!
@ILive2LoveMe
Τέλεια. Ελπίζω να σου άρεσε το αφιέρωμα και να πάμε το καλοκαίρι στο Ηρώδειο να δούμε Αίντα.
@Soula
Η Μαρι-Λιν Qιουρία με τα ούλα της.
Οι παρτούζες στο Anubίο (τον Ναό του Anubis δηλαδή) ήταν Ιερές και δεν προσδιόριζαν την σεξουαλικότητα των συμμετεχόντων. Άλλωστε επειδή ο Radames έφαγε μερικά καβλιά και έδωσε και εκείνος και του άρεσε δεν σημαίνει πως ήταν gay...ή μήπως σημαίνει?????
Την ταύτισή σου την είχα δεδομένη γιατί είσαι μια Θεά!!!!
όσο για το κάστινγκ να συμπληρώσω "καθημερινό πλύσιμο σώματος προαιρετικό".
Καλημέρα μανάρι μου!!
οι πανελίστες ποιοι ήταν;
ΑπάντησηΔιαγραφήνα και θα ;)
hahahaha
ΑπάντησηΔιαγραφήθεϊκό !
Ποτέ δεν είχα φανταστεί την Αϊντα έτσι κι ας την έχω δει 100 φορές.
Το motherfuckers κλεμένο από Madonna αλλά κατά τα άλλα τέλειο :P
αυτό θα πει εκλαϊκευμένη τέχνη! λολ
ΑπάντησηΔιαγραφήεγω δεν τα ειδα ολα !! θα εσπαγα και το νυχι δεν λεεει
ΑπάντησηΔιαγραφήαλλα οσα ειδα τα μισα πρωτα σκυβω να αποθεωσω λεμε
καλημερα
οχι δεν θα μπορούσα να το διαβάσω ολο, πόσο περισσότερο να δω τα βιντεάκια! Αλλά αφού τα είδε η Sakafiora θα της ζητήσω περίληψη. Είδα όμως αναφορά σε Vera Wang οπότε είσαι tres sick ακόμα μια φορά! Καλημέρα και καλή εβδομάδα ΘΑ έχουμε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν μπόρεσα να τα δω τα βίντεο ρε γμτ....Έχασα όλη την πλάκα, ε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά το κέιμενο δεν πάιζεται...Μόνον την κυρία με την ξανθιά καούκα είδα λίγο, αλλά και πάλι, μπροστά σ' αυτά που έγραφες, δεν ήταν τίποτα...
Γειά σου Μάλερ...Την ισοπέδωσες την Αΐντα...
Λοιπόν, από δω και πέρα αν θέλεις να διαβάζω ολόκληρες τις αναρτήσεις σου και να σχολιάζω..θα με πληρώνεις..ναι, καλά διάβασες..θα δωροδοκείς τους αναγνώστες σου..ΣΩΣΤΟΟΟΟΟΣ..; Καλησπέρες (πλήρους) εκμετάλλευσης..
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαχα! Θεϊκό! Περιμένω και την ανάλογη μεταφορά του Άμλετ. Για να σε δω, θα τα καταφέρεις;
ΑπάντησηΔιαγραφήΌχι βίντεο δεν είδα
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι καλά και μην διάβασα έστω και
μια λέξη, έστω και καταλαθος
Έβριζα όμως , ως να βρω
που είναι τα σχόλια
Δεν μας λυπάσαι καθόλου;
(δεν είμαι εγώ για τέτοια
παιδάκι μου)
Φοβερό. Ένα μόνο έχω να πω. Ο ποταμός Νείλος δε με απογοήτευσε καθόλου. Άξιζε η αναμονή!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλή εβδομάδα να έχεις, δάσκαλε!
Giuseppe! Giuseppe! Mou vgales to mati apo thn prwth protash. Epishs nomizw oti prepei na ginei eidikh anafora sthn thrylikh pleon AIDA tou Mexico to 1950 me to kontra Mi yfesh ths Callas ktl ktl...Auto einai real bitchiness!!
ΑπάντησηΔιαγραφή@b|a|s|n\i/a
ΑπάντησηΔιαγραφήΑ, μην είσαι κουτσομπόλης χιχιχι ναι θα έχουμε είναι βέβαιο!!!
@sakafiora
Χαχαχαχαα, καλά έχει και άλλα κλεμμένα, χαίρομαι που σου άρεσε. Το καλοκαίρι πάμε μαζί Ηρώδειο για Αίντα?
@tovene592
Καλά εγώ το παράκανα χαχαχαχα
@skouliki
Καλησπέρα babe και να κανονίσουμε να επανορθώσω. φΙΛΙΑ ΠΟΛΛΆ
@One happy dot
Α, να τα δείς, επιβάλετε!!!
@Artanis
Θα με κινηγάει ο Βέρντι αυτό είναι σίγουρο!!!
@Όναρ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό είναι από αύριο μηδέν επισκεψημότητα χαχαχα. άντε να σε δώ να σου δώσω τα Prison να με συγχωρέσεις.
@Gi Gaga Kouni Beli
Λες να αρχίσω και θεατρικά???? Καλά θα πεθάνουμε στα γέλια.
@απατεωνες
Σε ευχαριστώ που διάβασες όλο το κείμενο και είδες όλα τα βίδεα!!!
@SDRyche
Ο Ποταμός Νείλος είναι ρόλος που κλέβει την παράσταση. Καλό σου βράδυ φίλε μου.
@Parsifal
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΓΑΠΗ ΜΟΥ!!!!! Για σένα τα κάνω τα λάθη δεν το έχεις καταλάβει? για να κρατάω σε εγρήγορση την σχέση μας. Φιλούμπες σβουριχτές τρελό αγόρι. Θέλω ρεπορτάζ απο την Μπολλένα. Μπροστά σε αυτό που θα βιώσεις τα δικά μου καλιαρντά δεν είναι τίποτα.
Πρόσκληση προσωπική...Πέρνα να σε δεις...
ΑπάντησηΔιαγραφή@Artanis
ΑπάντησηΔιαγραφήNai to e;ida teleio!!!
Τέλειο!!!! Μακάρι να σε είχα κοντά όταν πρωτο-μάθαινα την Αΐντα από το CD box του Abbado με την Ricciarelli και τον Domingo και το έβρισκα βαρετό κι άκουγα μόνο το εμβατήριο και τη Σκηνή του Νείλου. Με την αφήγησή σου έγινε απόλαυση! Νομίζω πρέπει να κάνεις ανάλογα και την ιστορία της δεσποσύνης Μανόν του Massenet, ή θα ήτο too much;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυγκλονιστική όμως η Τεμπάλντι.... έλειωσα! Μα υπάρχει βιντεοσκοπημένη πλήρης ζωντανή παράσταση της Αΐντα με την μεγαλύτερη ερμηνεύτρια του ρόλου ανά τους αιώνας;!!! (σόρρυ Ζίνκα και Κάλλας....) Πού να τη βρίσκαμε;
ΥΓ: ευχαριστώ πολύ που με έβαλες στη λίστα με τα αγαπημένα σου ιστολόγια! Με συγκίνησες.
Amneris is such a bitch!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά και η Aida πήγαινε γυρεύοντας!(στην πράξη 2)
@Parsifal: του 50' η Aida ήταν αυτή με το E-flat ή του 51';(ή το έκανε και στις 2;)
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχει ακούσει κανείς το Ritorna vincitor απο Joan Sutherland-φτού, στα αγγλικά;
Πολύ γέλιο!!
Αν σας έχει ξεφύγει..πατήστε εδώ
Dame Ζώον Sutherland -Ritorna vincitor
@Ντέμης
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ξέρω βέβαια αν θα κατάφερνες να κάνεις μάθημα από τα γέλια. Πάντως το 90% είναι αυθεντικό υλικό. Οι υποθέσεις στις όπερες είναι συχνά για γέλια από μόνες τους.
Όσο για την Manon δεν την ξέρω τόσο καλά αυτή τι στιγμή ώστε να την κάνω άλλα γιατί όχι.
Όσο για τη λίστα με τα αγαπημένα, το αξίζεις. Είσαι ο μόνος μπλόγκερ που τολμάει να πεί ανοιχτά πως είναι ΑΕΚ χαχαχαχα.
Η Tebaldi δεν μου είναι τόσο "γνωστή" όσο άλλες ερμηνεύτριες άλλα θέλω να αρχίσω να την ψάχνω.
Καλή σου μέρα
@Akon
Ακριβώς φίλε Akonάκο είναι bitch άλλα και η άλλη πήγαινε γυρεύοντας σε όλη την διάρκεια του έργου θα έλεγα.
@Soula
Νομίζω σε μία μόνο παράσταση το έχει κάνει και αυτό προς παραδειγματισμό ενός τενορίσκου που το έπαιζε μάγκας επί σκηνής.
Χριστέ μου και Jesus Christ και αλληλούια και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο. Τι ήταν αυτό???? Το βίδεο αποθηκεύτηκε ήδη στα αγαπημένα μου χαχαχα
η νάνσυ ποιο ρόλο κρατά σε όλο αυτό;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ για μια καλημέρα πέρασα και έφτιαξα την μέρα μου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα 'σαι καλά Μαλεράκο
@provato
ΑπάντησηΔιαγραφήχαχαχοχουχαχαχαχα
provate θέλω να ανεβάσουμε πόστ όπερας μαζ΄κάποια στιγμή με εντελώς ανατρεπτικό κάστ. Χαχαχαχα η Νάνσυ χαχαχα
@PAVLOS
Πολύ χαίρομαι αγορίνα. Άντε άμα επιστρέψει και ο Toymaκer να κανονίσουμε συνάντηση. Φιλιάααα
πριν το καλοκαίρι υπάρχει το πρόγραμμα της λυρικής (μόλις κυκλοφόρησε) :P
ΑπάντησηΔιαγραφή@sakafiora
ΑπάντησηΔιαγραφήNai άλλα το καλοκαίρι έχει Aida!!!
Λες να πάμε να πετάξουμε τα λεφτά μας να δούμε ημισκηνοθετημένη Anna Μπολέννα???? Πάντως Τανχόιζερ θα πάμε εντελώς!!!
@ Soula&Mahler76
ΑπάντησηΔιαγραφή1950 Mexico, h Callas τα χει πάρει με τον κοντοπίθαρο Κουρτ Μπάουμ κ στα παρασκήνια οργανώνει το έγκλημα. Παίρνει άδεια από Σιμιονατο κτλ κ στο φινάλε της Σκηνής του Θριάμβου εκτοξέυει ένα κόντρα Μι ύφεση που αφήνει τον Μπάουμ με τριπλό εγκεφαλικό κ το κοινό σε υστερία (υστερία όμως! Πρέπει να το ακούσετε!). Λίγη ώρα αργότερα στο καμαρίνι της εμφανίζεται ο διευθυντής του Θεάτρου με συμβόλαιο ανα χείρας για την επόμενη χρονιά, για άλλη μια Αϊντα με προυπόθεση να ξανατραγουδήσει το Μι ύφεση. (Υπάρχει κ η εκδοχή οτι τίποτε από αυτά δε συνέβη αλλά στο συγκεκριμένο θέατρο ήταν παράδοση να τραγουδιέται το Μι ύφεση. Αλλα εμείς γουστάρουμε τους μύθους). Την επόμενη χρονιά η Κάλλας επιστρέφει, το κοινό περιμένει το Μι φυσικά κ η Ντιβίνα το ανταμείβει με αφενός μία εκπληκτική παράσταση (δίπλα στον θεό Ντελ Μόνακο κ τη θεά Οραλία Ντομίγκεζ) αλλά και ένα απίστευτο κρατημένο Μί ύφεση που όσες φορές και να το ακούσω δεν το χορταίνω. Και επειδή είστε γλυκούληδες κ εγώ ακόμα περισσότερο, ιδού το φινάλε της ΣΚηνής του Θριάμβου του 1951:
http://tinyurl.com/3o89lk
Τη δοξα της Μαρίας πολλές εζήλεψαν έκτοτε. Αλλες επιτυχώς άλλες όχι. Ενα συμπαθητικό παράδειγμα είναι η Απρίλε Μίλο στη Βερόνα...υπάρχει κ το σχετικό γιουτούμπι:
http://tinyurl.com/3wqyf8
@Parsifal
ΑπάντησηΔιαγραφήAπλά respect στον άνθρωπο που ξέρει τα πάντα!!!! Αυτές οι παραστάσεις της Callas στο Μεξικό είναι ανεπανάληπτες. Ι ίδια να τα σπάει, το κοινό να παραληρεί...oh those where the days...
Λοιπόν, από όλα πιο πολύ μου άρεσε αυτό για τη φοιτήτρια αρχαιολογίας Jastine και τον καθηγητή της με τα πατομπούκαλα (τόσο γυμνασμένος πια καθηγητής αρχαιολογίας, πότε προλάβαινε ο Χριστιανός;). Αυτές οι ταινίες σοφτ πορνό ήταν το απόλυτο κιτς, μέχρι cult θα έλεγα. Ήθελα νά' ξερα, τα λεφτά τους τα έβγαζαν;
ΑπάντησηΔιαγραφήΛοιπόν, από όλα πιο πολύ μου άρεσε αυτό για τη φοιτήτρια αρχαιολογίας Jastine και τον καθηγητή της με τα πατομπούκαλα (τόσο γυμνασμένος πια καθηγητής αρχαιολογίας, πότε προλάβαινε ο Χριστιανός;). Αυτές οι αμερικάνικες ταινίες σοφτ πορνό ήταν το απόλυτο κιτς, μέχρι cult θα έλεγα. Ήθελα νά' ξερα, τα λεφτά τους τα έβγαζαν;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπίστευτο...ανέβασες όλη την όπερα. Πάντως ο τρόπος με τον οποίο γράφεις την ιστορία....
ΑπάντησηΔιαγραφή:))))))
Καλημέρα.
@Μάρκο Τ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι μόνο από μένα τα έχουν βγάλει τα λεφτά τους. Μου αρέσει επίσης η Εμμανουέλα στο Διάστημα και το άλλο με τον Αόρατο άνθρωπο. Τρελές καταστάσεις.
@jacki
Πάντως δεν φταίω εγώ που οι υποθέσεις στις όπερες είναι τραβηγμένες από τα μαλλιά. Εγώ απλά τους δίνω ένα μικρό σπρώξιμο χιχιχι
Μήπως είχε δίκιο ο Βάγκνερ που τις περιφρονούσε τις ιταλικές όπερες του bel canto και τη γαλλική grand' opéra; Οι υποθέσεις στις περισσότερες είναι για γέλια, με πρώτο και καλύτερο τον Τροβατόρε του Βέρντι. Αφήνω που, και από μουσική άποψη, οι περισσότερες άριες παρόμοιες είναι μεταξύ τους. Η διαφορά έγκειται περισσότερο στο αν είναι γραμμένες σε μείζονα ή σε ελάσσοντα κλίμακα. Χρειαζόταν ένας Βάγκνερ με τη μεγαλομανία και την ιδιοφυία του να δώσει μια σε όλο το γερασμένο οικοδόμημα του bel canto και να πέσει σαν χάρτινος πύργος: Ο Ροσσίνι μουγκάθηκε και μόνο πνεύμα ήξερε να πουλάει μέχρι που πέθανε και ο Βέρντι, μετά από χρόνια σιωπής, λόγω βαγκνερικού σοκ, έγραψε τον Οθέλλο και κατόπιν τον Φάλσταφ, όπου η επιρροή του Βάγκνερ είναι ολοφάνερη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπερβολές, υπερβολές! Φαντάσου να ζούσαμε μόνο με Βάγκνερ?! Να ξυπνούσες το πρωί κ αντί να βάλεις Τροβατόρε στο αμάξι να έπρεπε να βάλεις Πάρσιφαλ (εμένα)....
ΑπάντησηΔιαγραφήβρε Mahlerακο, δουλειά όχι αστεία ειναι αυτο το ποστ!
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι κοιτα μία σύμπτωση: το κινητο μου εχει πολυ χαμηλά τα ηχεία και δεν ακουω τίποτα αν δεν το χω κοντα μου.
έτσι, σκέφτηκα να μου προτεινεις μια άρια όπου να τσιρίζει πολυ η καλλιτέχνις, να ακούω με τη μια.
τώρα, δε χρειάζεται.
θα επιλέξω απο τα βιντεάκια.
σε φιλω και καλο απόγευμα :))
(ποτε θα σε διω καλέ;)
Πού είναι ο Βάγκνερ; Πού είναι ο Πουτσίνι;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροσωπική γνώμη: Ο Βάγκνερ ήταν μαλάκας, ρατσιστής, κότα, ζηλιάρης και αχάριστος και γι'αυτό δε τον πάω καθόλου(κυρίως για το τελευταίο)!
Ο λόγος που "περιφρονούσε" το bel canto και την grand opera νομίζω βρίσκεται εδώ
και στα απωθημένα που είχε.
Για ρίξτε μια ματιά...
Κλαπ-κλαπ-κλαπ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠόσες ώρες αφιέρωσες για το παρουσιάσεις;
@Μάρκο Τ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕ, κι εγώ νομίζω είσαι λίγο υπερβολικός. Η μουσική όπως και όλα τα επί γής πράγματα ζούν και πεθαίνουν. Έτσι και το bel cando. "Πέθανε" γιατί πλέον είχε εξαντληθεί και δεν είχε να δώσει κάτι. Τον Wagner τον αγαπάμε, άλλα είναι ώρες που κάποια πράγματα μόνο ο Ροσσίνι και ο Βέρντι μπορούν να τα πούν.
@Parsifal
Η να ξυπνάς στο κρεβάτι και να ακούς Πάρσιφαλ (εσένα) LOLOLOLOLOL
@Μαριλενα
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ δουλειά γιαυτό και δεν θα ανεβάσω άλλο πόστ μέχρι την Δευτέρα. Όσο για τις άριες υπάρχουν πολλές. Αν δεν βρείς άκρη με αυτές από τα βίντεο πές μου να σου στείλω κάτι. Πολλά φιλιά.
@Soula
Πάντα εριστική και αντισυμβατική!!! Δε λέω ο Wagner ήταν σε πολλά θέματα μαλάκας και κομπλέξικός, όμως αυτό δεν επηρεάζει την γνώμη μου για την μουσική του, και αυτή είναι αναιρετική. Χα χα, δεν σου έφτανε η κόντρα με την Sutherland θα τα βάλεις και με τον Wagner?
@Antoine
Καλέ μου φίλε πληκτρολόγηση κειμένου διορθώσεις, βίντεα κλπ 8ωρο κανονικό. Το κείμενο γράφτηκε στο χέρι σε διάφορες φάσεις οπότε δεν μπορώ να υπολογίσω ώρες τελικές. Πάντως με πέθανε η Αίντα. Αλλά την Δευτέρα θα ανεβάσω πόστ που δεν θα το πιστεύεις χιχιχι
Εντάξει, λίγο υπερέβαλα (είχε και δόση χιούμορ το σχόλιό μου). Άλλωστε και εμένα μου αρέσει ο Βέρντι και αρκετές όπερες του bel canto, ειδικά του Bellini.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσο όμως για τον Mayerbeer που παραπέμπει η Soula, δεν του χρειαζόταν ο Βάγκνερ για να πέσει σε αφάνεια (με κατά καιρούς κάποιες ανασύρσεις από τη λησμονιά). Θα έπεφτε έτσι κι αλλιώς. Πόση ώρα μπορεί κανείς να ακούσει όπερά του; Άντε, καμιά άρια σε δίσκο-ρεσιτάλ. Γράφει κάτι σπαρταριστά για τις όπερές του και τον τρόπο σύνθεσής του ο Harold Schonberg στο "The Lives of the Great Composers".
H Wiipedia άλλωστε δεν είναι και ιδιαίτερα αξιόπιστη: Τα άρθρα γράφονται κατά το δοκούν.
θεϊκή και αγαπημένη όπερα εννοείται!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν την έχω παρακολουθήσει ακόμα πουθενά εκτός tv...snif
H Sutherland ειναι πολύ καλή κιουρία κ να την αφήσετε ήσυχη! Σας έχω πει τί ευγενική ήταν οταν τη συνάντησα πριν 12 χρόνια? Ααααα, δε φαντάζεστε, μόνο τον bodyguard να με δείρει δεν έβαλε, κ ασ ήμουν στην τρυφερή ηλικία των....Να μη σας νοιάζει (ήταν τρυφερή πάντως).
ΑπάντησηΔιαγραφή@Μάρκο Τ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα που το λές δεν έχω ακούσει καμία όπερα του Mayerbeer...παράξενο δεν είναι?
Όσο για την Wikipedia θα συμφωνήσω. Βέβαια και ο Βισκόντι στην ταινία του Ludvic "το Λυκόφως των Θεών" παρουσιάζει μια φρικτή κατά τη γνώμη μου άποψη του Βάγκερ ως καιροσκόπου εκμεταλλευτή και πολλά άλλα, άλλα οκ ο Βισκόντι ας πούμε πως δεν τον χώνευε γιατί ήταν Ιταλός και αγαπούσε το ιταλικό ρεπερτόριο. Δεν έχω ψάξει για να μάθω περισσότερα για των άνθρωπο Βάγκνερ, ίσως γιατί σε αυτή την φάση που ανακαλύπτω την μουσική του δεν ενδιαφέρομαι για κάτι άλλο. Έχουν πάντως ενδιαφέρον τα όσα λέτε όλοι.
@ Naf
Το καλοκαίρι θα πάμε σούμπιτοι στο Ηρώδειο να γελάσουμε...έ να δούμε ήθελα να πώ Αίντα.
@Parsifal
Αγόρι μου τι τραύματα έχεις κι εσύ!!! Μήπως της πήγες δώρο όλη της την καριέρα σε πειρατικές ηχογραφήσεις όπως στην Νόρμαν και στράβωσε??? Και όντως πριν 12 χρόνια ήσουν σε πολύ τρυφερή ηλικία. Καλά τη βρώμα έχεις να βγάλεις αν γράψεις απομνημονεύματα δεν λέγετε. 5τομη εγκυκλοπαίδεια...
Μου κακολογείτε τον Meyerbeer κ δε μου αρέσει! Να μην πω για τους Ουγενότους που είναι αριστούργημα, για τον Προφήτη που επίσης είναι πολύ ωραίο έργο, για τον Ρομπέρ λε Ντιαμπλ, τη Dinorah, to Etoile du Nord, thn Africaine! Μπορεί να μην είναι ο κολοσσός αλλά έχει γράψει πολύ ενδιαφέροντα έργα (που δεν έχουν πολλά γκλιν γκλον σα του Μασνέ χοχοχο).
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://tinyurl.com/4sjeh3
ΑπάντησηΔιαγραφήEna CD me poly Meyerbeer mesa.. Legetai "Meyerbeer and his world"
@Parsifal
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ απλά την είπα την αλήθεια αγνοώ το έργο του. Αλλά χάρη σε εσένα το βλέπω να ξεκινάω να μαθαίνω και αυτόν.
Το ότι θα κάνω μακέτα ακούγοντας Meyerbeer είναι καλό τώρα???
Thanks babe είσαι Θεός το έχω ξαναπεί άλλωστε.
Χαρά στην υπομονή σου να τα περάσεις όλα αυτά!
ΑπάντησηΔιαγραφήαπλά ένα ευχαριστώ που κατάφερες να με κάνεις να δω την όπερα με άλλο μάτι!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλή Εβδομάδα Έχουμε
και το καλο ΣΚ θα το έχουμε!
Αποδειξη ΞΑΝΑ οτι το Μαλερακι μας έχει πολλλλυυυυυ χιουμορ!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήοκ μην ανησυχεις εδω ειμαστε
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλησπερα ..σματςςς
Πάντως για τον Βάγκνερ και την βαγκνερική τεχνική της ατελείωτης μελωδίας (Unendliche Melodie) το καλύτερο το είπε ο Στραβίνσκι που αναρωτήθηκε: "ποιος ο λόγος να αρχίσει κάτι που δεν πρόκειται να τελειώσει;"
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατά τα άλλα μη λέμε κι ό,τι θέμε ο Meyerbeer έχει τη θέση που του αξίζει στην ιστορία της μουσικής κι αυτή δεν είναι μπροστά μπροστά…
xaxa poli gelasa!!auta pou grafeis 8eika!!!filia!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχω πέσει κάτω, έχω λιώσει!! Θεός!!! Και να φανταστείς ότι πάντα ήθελα να δω την AIDA!!! Σ' ευχαριστώ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή@KitsosMitsos
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαμία υπομονή. Με το που τελείωσε το πόστ πήγα Γκάζι κι έγινα σκνίπα στα ξίδια. Ε, καλά πλάκα κάνω. Καλημέρααα
@HaLiaS
Εγώ σε ευχαριστώ Σαλονικιέ μου που το διάβασες. Η όπερα μπορεί να σου προσφέρει απίστευτες συγκινήσεις αυτό είναι αλήθεια. Καλημέραααα
@Aunt Donna
Έχω ο πούστης έχω....
Καλημέρα Θείτσα.
@skouliki
Κι εγώ κάπου εδώ γυροφέρνω.
Καλημέραααα
@Rowlf
Πάντως εγώ λέω να πάμε στον Τανχόιζερ της Λυρικής κι εκεί να λύσουμε τις διαφορές μας για τον Βάγκνερ.
όσο για τον Μέγιερμπερ, ίσως να έχει την θέση που του αξίζει όπως λές (εγω το είπα και πρίν αγνοώ το έργο του) όμως και ο Bach είχε πέσει σε αφάνεια 150 χρόνια μέχρι που πήρε την θέση που όπως λέμε σήμερα του άξιζε.
Καλημέραααα
@Leviathan
Oh merci, merci!!!!καλημέρα!
@kwlogria
Είσαι να κανονήσουμε μαζί ένα μάθημα Γιόγκα και μία παράσταση όπερας? Πόσο γέλιο θα έχει αυτό??
"καλά δεν πίστευα ποτέ ότι ένας μαθητικός διαγωνισμός θα έβγαζε στην επιφάνεια τόσους κομπλεξικούς. Πολύ λυπηρό παιδιά."
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι εννοείς ότι θα πρέπει μια αδικία να περνάει στο ντούκου; Δεν πρέπει να λέγονται οι αλήθειες;
Το υπουργείο οικονομικών που έκανε το διαγωνισμό έδωσε ψιχία για τα βραβεία, οργάνωση και την προβολή του ξεβλογκαρε.
Ψάξε λίγο να δεις τι χορός γίνεται χρημάτων πόσο κόστισε το εγχείρημα πόσα δίνει για ένα σαιτ του δήμου Χορτιάτη πχ που είναι ζουμλα - μάμπο που είναι ένα τοις χιλίοις σε σχέση με το βραβείο και μετά άρχισε να μιλάς για κομπλεξικούς.
http://www.hortiatis.gr
http://kolindros.blogspot.com/
@aimsare
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρωτίστως καλημέρα.
Θέλω να πιστεύω πως διάβασες το πόστ μου, σου άρεσε και παρεμπιπτόντως άφησες και την απάντησή σου για το σχόλιο που άφησα στο μπλόγκ των παιδιών.
Μου στέλνεις 2 ιστότοπους της καλής ή της κακιάς ώρας αυτό δεν έχω το χρόνο να το εξετάσω λυπάμαι, λέγοντας πως τέτοια σάιτ λαμβάνουν τρελές επιχορηγήσεις ενώ ο διαγωνισμός ψιχία. Εγώ να συμφωνήσω σε αυτό που λές, όμως αυτό δεν είναι απλά απόδειξη των όσων λέω? ότι δηλαδή πρόκειται για έναν μαθητικό διαγωνισμό για τον οποίο δεν αξίζει να χαλάσετε τις καρδιές σας και να τσακώνεστε??
Τα παιδιά που κέρδισαν φέτος κατάφεραν όλα να περάσουν στις σχολές που ήθελαν και να ξεκινήσουν την Ακαδημαϊκή τους περιπέτεια, και δεν το λέω αυτό ποιητικά, περιπέτεια είναι το να σπουδάζεις στην Ελλάδα, το βραβείο αυτό είναι ήσσονος σημασίας σε σχέση με αυτή τους την επιτυχία.
Έχετε δώσει εξαιρετικά μεγάλη σημασία σε ένα μέσο που σήμερα είναι αύριο δεν είναι. Διότι αν αποφασίσουν οι εταιρίες να αρχίσουν να χρεώνουν τις υπηρεσίες blogging που τώρα παρέχουν δωρεάν, ΟΛΑ τα μπλόγκς θα εξαφανιστούν σε μια νύχτα. Αυτό που προσπαθώ να πώ, είναι πως πρόκειται για ένα παιχνίδι το μπλόγκινγ και ο διαγωνισμός ένα παιχνίδι σε 2ο επίπεδο. Δεν νομίζω τα παιδιά να παραλάβουν καμιά Ferari για την νίκη τους. Ούτε διασημότητες θα γίνουν. Οπότε προς τι τόση χωλή από εσάς που χάσατε?
Αν όπως λέτε καταστρατήγησαν τους κανονισμούς, γιατί δεν απευθύνεστε σε αυτούς που διοργάνωσαν το διαγωνισμό? Τα όσα γίνονται στο μπλόγκ των παιδιών αυτές τις μέρες μου θυμίζουν την επόμενη μέρα των καλλιστείων που μία κερδίζει και 10 βγαίνουν στα κανάλια να παραπονεθούν που δεν βγήκαν πρώτες.
Ήσαστε στην καλύτερη ηλικία της ζωής σας, τώρα που θα πάρετε τις σημαντικότερες αποφάσεις σας. Υπάρχουν ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΆ πράγματα καλύτερα να ασχοληθείτε από το να κάνετε bitching για ένα διαγωνισμό.
Μάθετε να λέτε μπράβο και συγχαρητήρια στους συνανθρώπους σας ακόμα κι αν πιστεύετε πως είσαστε καλύτεροί τους.
Αυτά τα ολίγα προς το παρόν. Καλή σου μέρα και ελπίζω να σε ξαναδώ από εδώ αν έχεις χρόνο να περάσεις.
Κι εγώ έδινα φέτος πανελλαδικές και πέρασα στο πανεπιστήμιο στο φυσικό συγκεκριμένα αλλά εδώ δε βραβεύουμε αυτούς που πέρασαν αλλά τα blogs και δεν το επικαλέστηκα για να με λυπηθεί η επιτροπή και να μου δώσει το βραβείο! Το σχόλιο στο έστειλα για να πάρεις πίσω τη βρισιά γιατί με είπες κομπλεξικιά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν κατάλαβες τι σου είπα στο προηγούμενο σχόλιο, αφιέρωσες τόσες αράδες για να με "κατακεραυνώσεις" ενώ δεν είχες χρόνο να διαβάσεις ότι περίπου ένα ελευθέρου λογισμικού σάιτ χρεώνεται 200.000 ευρώ απ'τον ίδιο φορέα που διοργανώνει τον επίμαχο διαγωνισμό ομορφιάς.. Δεν θέλω να σ'απασχολήσω περισσότερο μ'αυτό το θέμα, απ'τη στιγμή που δε σ'ενδιαφέρουν τα πολιτικά. Θέλω λοιπόν να πάρεις πίσω τη βρισιά και να μου δώσεις το δικαίωμα, που τώρα είναι τζάμπα όπως λες και που εγώ νομίζω ότι δεν είναι, το πληρώνουμε και μάλιστα ακριβά, το τζάμπα, να λέω την άποψή μου. Δεν θα βάλω copy/paste αυτό το σχόλιο όπως εσύ δεξιά αριστερά. Αυτά.
@aimsare
ΑπάντησηΔιαγραφήTo γεγονός πως το κομπλεξικοί αφορούσε εσένα μάλλον μόνη σου το συμπέρανες γιατί προφανώς εσύ νιώθεις έτσι. Αν θέλεις περισσότερες διευκρινήσεις επί του θέματος αυτές θα δοθούν άλλα όχι από εδώ.
Εγώ δεν σου είπα πως τα παιδιά είναι καλύτερά σου γιατί πέρασαν στις σχολές τους, εγώ σου είπα πως αυτή τους η επιτυχία είναι πολύ σημαντικότερη από την νίκη τους σε ένα παιδικό διαγωνισμό. Όπως και η δικιά σου επιτυχία είναι πολύ σημαντικότερη από την "αποτυχία" σου στο διαγωνισμό. Αυτό είπα, και εντάξει λόγο ηλικίας κατανοώ το γεγονός πως δεν κατάλαβες. Λογικό είναι.
Το ποιός φορέας έκανε το διαγωνισμό το ξέρατε από πρίν ή το ανακαλύψατε τώρα που "χάσατε"??
Τώρα αν τα σχόλιά σου περί των ποσών που ξοδεύει ένα κράτος σε 2 σάιτ συνιστούν πολιτική αυτό άσε να το κρίνουν άλλοι. Το πόσο και αν ασχολούμαι με την πολιτική δεν το ξέρεις οπότε το σχόλιό σου είναι εντελώς άκυρο.
Καλή σου μέρα και συγχαρητήρια για την επιτυχία σου στο Φυσικό. Ελπίζω να αφιερώσεις ανάλογο χρόνο και κόπο για τις σπουδές σου όσο και στο να ασχολήσαι με την "νίκη" κάποιων άλλων συνομηλίκων σου σε ένα διαγωνισμό που την επομένη της βράβευσης δεν θα τον θυμάται κανείς.
Mahler,
ΑπάντησηΔιαγραφήο Bach ήταν πολύ προχώ για την εποχή του, τον άκουγαν και φρίκερναν (κάτι σαν Ξενάκης 17-18ου αιώνα). Ιδιαίτερη δυσκολία είχαν να παρακολουθήσουν την τολμηρή για την εποχή αρμονική σκέψη του (αλλά όχι μόνο αυτήν). Γι' αυτό και έπεσε σε αφάνεια. Εξαφανίστηκε. Συνθέτες της εποχής του Mozart και του Beethoven ξέρανε τον Bach μόνο ως τον συνθέτη του αξιοπερίεργου αλλά άκρως ενδιαφέροντος (έτσι το έβλεπαν τότε) Καλώς Συγκερασμένου Κλειδοκύμβαλου. Τον Meyerbeer τον γνωρίζουμε δεν μας λείπει κάτι που να χρειάζεται να το επανεξετάσουμε. Η συμβολή του Meyerbeer στην εξέλιξη της μουσικής σκέψης της εποχής του δεν είναι σημαντική. Αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει. Δεν πρόκειται να τον αντιμετωπίσουμε ξαφνικά σαν Mozart ή Beethoven. Οι γνώσεις μας και οι αντιλήψεις μας για τη μουσική της περιόδου είναι αρκετά αποκρυσταλλωμένες και εκπλήξεις και ανατροπές δεν υπάρχει περίπτωση να έχουμε. Θα παραμείνει ένας τριτοκλασάτος.
@Rowlf
ΑπάντησηΔιαγραφήΝομίζω πως έχεις δίκιο. Δυστυχώς δεν έχω τις κατάλληλες μουσικές γνώσεις για να γνωρίζω την πραγματική συμβολή του Meyrbeer που φυσικά σε καμία απολύτως περίπτωση δεν τον εξισώνω με τον Bach.
Σε ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σου.