Τρίτη, 16 Σεπτεμβρίου 2008

LA TRAVIATA (Η Όπερα της Δευτέρας Vol. 3)-UPDATED

Όπου από τα 3 πόστ όπερας μόνο το πρώτο έγινε Δευτέρα αλλά ελπίζω δεν θα παρεξηγήσετε γιατί το έχω καμένο εντελώς αυτό είναι γνωστό.
Plus σήμερα συμπληρώνονται 31 χρόνια από το Θάνατο της Μαρίας Κάλλας, οπότε αυτό ας πούμε είναι το δικό μου tribute στην μεγαλύτερη μορφή της όπερας που εμφανίστηκε ποτέ, και σίγουρα την καλύτερη Traviata όλων των εποχών (καλά και Norma, και Tosca κ.λ.π., κ.λ.π.).


Για το αφιέρωμα του Parsifal κάνε κλίκ εδώ.

Για το αφιέρωμα της Gloriana κάνε κλίκ εδώ

Callas in Traviata Λισαβόνα 1958 Μια προσφορά του Kyzikos

Για το δικό του αφιέρωμα κάνε κλίκ
εδώ





La Traviata
Όπερα σε 3 πράξεις σε μουσική του Giuseppe Verdi και λιμπρέτο του Francesco Maria Piave. (Βασισμένη στην «Κυρία με τας Καμελίας» του Αλέξανδρου Δουμά).
Πρώτη παρουσίαση, 6 Μαρτίου 1853 (για περισσότερες πληροφορίες κάντε κλίκ στο λίνκ του ονόματος της όπερας).
________________________________________________________________
Σας καλημερίζω για άλλη μια βραδιά όπερας (οκ το καλημερίζω και το βραδιά δεν κολλάνε άλλα είπαμε βρίσκομαι σε βραχυκύκλωμα).
Σήμερα θα ασχοληθούμε με την Traviata του Βέρντι, την παραστρατημένη δηλαδή, όπως είναι η μετάφραση του traviata, διότι αν ο συνθέτης ονόμαζε την όπερα la Puta (εδώ δεν βάζω μετάφραση όλοι το πιάσατε) αυτή δεν θα ανέβαινε ποτέ.

Βρισκόμαστε στο πρώτο μισό του 19ου αιώνα, σε ένα Παρισινό σαλόνι από αυτά που όταν πήγαινες ως καλεσμένος έπαιρνες στα 3 αφροδίσια νοσήματα το ένα δώρο. Η Βιολέτα Βαλερί, πόρνη της υψηλής κοινωνίας, το έχει ρίξει στις ζεμπεκιές μετά των φίλων και θαυμαστών της, και που και πού θυμάται να ρίξει και κανά βήχα, γιατί έχει το χτικιό (κοινώς φυματίωση).

Πάνω στο γλέντι, ένα γνωστός της, την γνωρίζει στον Υποκόμη Αλφρέντο που ήταν καιρό κρυφός θαυμαστής της αλλά προσφάτως βγήκε από την ντουλάπα και είπε να κάνει το πρώτο βήμα. Οι 2 νέοι ερωτεύονται κεραυνοβόλα όπως μόνο στην όπερα γίνεται (ναι μαρή Soula γίνεται και στην πραγματικότητα… καλά έχεις ράμματα για την γούνα μου εσύ…), anyway…η μικρή Βιολέτα κολακεύεται τρελά από τα αισθήματα του νεαρού Υποκόμη και το δαχτυλίδι με την κοτρώνα από τον Καίσαρη, όμως το σκέφτεται αν πρέπει να αφήσει τις πουτανιές (τις είχαν μείνει 2 δημοτικά διαμερίσματα του Παρισιού που δεν είχε πάρει ακόμα) και να νοικοκυρευτεί.

Τελικά ο έρωτας κερδίζει (τι κλισέ Jesus) – άσχετα αν θα την ακούσετε να λέει sempre libera, για πάντα ελεύθερη - και οι 2 νέοι φεύγουν με φόντο το φημισμένο Παρισινό ηλιοβασίλεμα.


Στην συνέχεια του έργου, βρίσκουμε τους 2 νέους σε ένα γραφικό κότατζ (φάρμα όχι cheese) πνιγμένους από τα χρέη να προσπαθούν να τα βγάλουν πέρα. Η Βιολέτα ξαφνικά έχει έναν απρόσμενο επισκέπτη τον πατέρα του Αλφρέντο, Υποκόμη Ζερμόντ (αυτός είναι Θεά και ντιβέ και δεν έχει μικρό όνομα). Ο πεθερός της, σαν άλλη Τασσώ Καβαδία, της λέει πως τα γκομενιλίκια του γιού του με την πάρτη της, έχουν καταστρέψει τον επικείμενο γάμο της παρθένας κόρης του με ένα καλό (κοινώς πλούσιο γαμπρό) και πως πρέπει να παρατήσει τον Αλφρέντο. Και όχι μόνο αυτό, αλλά να του γαμήσει και την ψυχολογία ώστε αυτός να πάψει να την αγαπά.




Αν και η Βιολέτα αρχικά αρνείται τελικά ενδίδει από την αγάπη της στον Αλφρέντο γιατί εκτός από πουτάνα έχει και καλή καρδιά. Γράφει ένα γράμμα στον Αλφρέντο πως τον παρατάει και του το δίνει με δάκρυα στα μάτια όταν αυτός επιστρέφει ζητώντας του να την αγαπά, και κάνει μια πολύ grande έξοδο όπως της αξίζει άλλωστε (ευτυχώς που δεν με έχει δεί κάνεις να κλαίω σε αυτό το κομμάτι της όπερας και έχω αξιοπρέπεια… ούπς είχα αξιοπρέπεια)…



(αυτό έχει και ελληνικούς υπότιτλους, όχι για να μην λέτε πως δεν σας προσέχω, να το δείτε είναι από τα ωραιότερα κομμάτια του έργου)

Ο Αλφρέντο διαβάζει το γράμμα, και πέφτει ξερός ενώ η Τασσώ, κάνει την εμφάνισή του εντελώς ανήξερος και καλά και τον παρηγορεί.



Το ίδιο βράδυ, η Βιολέτα έχει πάει να πνίξει τον πόνο της στο ποτό και το πέος σε ένα γνωστό καταγώγιο του Παρισίου. Στο ίδιο καπηλειό βρίσκεται και ο Αλφρέντος μετά από ανώνυμο τηλεφώνημα και αφού έχει πιεί ένα μπουκάλι βότκα και έχει φάει 2 πιτόγυρα. Αρχίζει να παίζει στα χαρτιά και όταν κερδίζει αρκετά πάει στην Βιολέτα και της πετάει στα μούτρα ένα μάτσο χαρτονομίσματα (γιατί αν γέμιζε μια κάλτσα κέρματα και της την σβούριζε θα ήταν too much!!).
-Πάρτα μωρή άρρωστη μη λές και πως σου χρωστάω κιόλας
-Ααααα, ααα ου (λιποθυμία Βιολέτας)


Και κάπου εκεί ένας τύπος που χαλβάδιαζε την Βιολέτα ζητάει από τον Αλφρέτνο να μονομαχήσουν (σας έχω ακόμα ή σας έχασα αναγνώστες μου).





Οι μήνες έχουν περάσει, και είμαστε πλέον στην τελευταία πράξη του δράματος. Η Βιολέτα έχει πέσει στο κρεβάτι του θανάτου από την φυματίωση και αναπολεί τα περασμένα μεγαλεία και τον καλό της Αλφρέντο ο οποίος έχει εξαφανιστεί γιατί τον κυνηγάνε που τραυμάτισε τον άλλον στην μονομαχία.





Φυσικά όπως ήταν αναμενόμενο, εμφανίζεται ο καλός της από το πουθενά και πέφτουν ο ένας στην αγκαλιά του άλλου και στα καπάκια εμφανίζεται και η Τασσώ, και δίνει την συγκατάθεσή της και λέει πως έσφαλε μπου χου χου, που αν ανάρρωνε η Βιολέτα θα βλέπαμε αν θα έκανε νύφη την πουτάνα.



Η Βιολέτα μεγαλόψυχη καθώς είναι του δίνει την ευχή της να βρέι μια καλή κοπέλα να αποκατασταθεί. Και εκεί που ξαφνικά νοιώθει να ξαναζωντανεύει πέφτει ξερή φτύνοντας ένα κουβά αίμα (σπέρμα δεν έχει σας παρακαλώ είναι σοβαρό το έργο)…και από κάτω κλαίνε οι γκόμενες και οι αδερφές (εγώ είμαι στη 2η κατηγορία) με λυγμούς που δεν κατάφεραν τα παιδιά να βρούν την ευτυχία.



Αυτά λοιπόν από μένα και την βραδιά της όπερας. Αυτό το πόστ εκτός των άλλων είναι και μια τελευταία εκκρεμότητα, Soula knows, αλλά οκ σιγά μην κάνω και ειδική αφιέρωση τώρα.
Η’ μάλλον θα κάνω. Αφιερώνεται στους αθεράπευτα ρομαντικούς, τους αθεράπευτα ηλίθιους (πάνε μαζί αυτά), τους λάτρεις της όπερας γενικά, ε… και αυτά τι θέλετε κι άλλα???
________________________________________________________
Υ.Γ 1: Για να μην παρεξηγηθώ, να επισημάνω πως σεξιστικά ή άλλα σχόλια μη politically correct, έγιναν χάριν αστεϊσμού καθώς το όλο concept της ανάρτησης είναι χιουμοριστικό.

40 σχόλια:

  1. Ζητώ συγνώμη που δεν προλαβαίνω να βάλλω τίτλους και συντελεστές στα βίδεα αλλά ελπίζω να μην πειράζει πολύ. Μακιαααα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ελπιζω και εγω να μην τους πειραζει τους διπλανους μου στο γραφειο που εχω ηχο στο πισι χαχαχ

    καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άντε ρε;;; Στου Αλέξανδρου Δουμά;; Πρώτη φορά το ακούω! Α την Τασσώ!!!! Σκύλα!!! Και αλλάζει και γνώμη μετά; Θα είχε καλό βράδυ...
    λολολολ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και η ποιότητα (ξέρεις το Σημιτικό) επανήλθε σε αυτό το blog!!!! Εεεεε το χρειαζότανε μετά τη Σαμίου και τη Γεωργιάδου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μην τους ακούς και χαίρομαι που έκανες ένα ακόμη opera-post.και δε θα γίνεις αντικείμενο παρεξήγησης.ωραία και η ποικιλία του καστ στα βιντεάκια.
    ο πατέρας λέγεται Ζερμόν και τέλος τι μαθαίνει κανείς σ'ένα ποστ:τώρα πια οι σεβνταλήδες θα λένε "πνίγω τον πόνο μου στο πιοτό και το πέος"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λοιπόν..

    1)Ο γέρος Ζερμόν έχει μικρό όνομα.Giorgio.(θυμάμαι το αναφέρει η Βιολέτα στο "teneste la promessa")
    2)Tα χρέη πνίγουν μόνο τη Βιολέτα. Ο μαλάκας δεν έχει πάρει χαμπάρι.
    3)Δεν το γλεντούσε σε καταγώγιο βρε! Έκανε πάρτυ η Φλώρα(απο τα Εγκλήματα.Η Βιολέτα ήταν φίλη και συνάδελφος της Κορίνας).
    4)Με τον Αλφρέντο τους γνώρισε ο Γκαστόνε(παίζει να ήταν η πάπια, ο φίλος της Νταίζη Ντακ αλλά δεν ξέρω σίγουρα)
    5)Σε μονομαχία τον κάλεσε ο Βαρόνος Ντουφόλ(πρώτος ξάδερφος της Τζίνας Βαρόνη)

    Mahler ΝΤΡΟΠΗ!Γιατί τόσα κενά;
    Γιατί τόσες ανακρίβειες;
    Α! Κατάλαβα. Λόγω του προσώπου που είναι αφιερωμένο που αρέσκεται στο να λέει μισές(;) αλήθειες;

    @hfaistiwna: Του Αλεξάνδρου Δουμά, Υιού.

    Αυτά τα λίγα(προς το παρόν)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. κανείς δεν σε παρεξηγεί εσενα καλό μου

    φιλιά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @One Big DJ
    Καλά αυτό δεν πίστευα πως υπάρχει. Σε ευχαριστώ άτομο.

    @skouliki
    Σήμερα είναι επετειακή ημέρα επιβάλετε έστω και λίγη όπερα. Τι να πουν οι δικοί μου που ακούνε από το πρωϊ στην τσίτα όλη την δισκογραφία της Κάλλας???

    @Hfaistiwnas
    ναι και όπως παρατήρησε η Soula του Υιού, αν και μεταξύ μας παίξει να την είχαν πάρτουζώσει πατέρας και υιός.

    @VK in Athens
    Μπήκαν το πηρούνι και το μαχαίρι στο τραπέζι που έλεγε και ένας γνωστός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. επιτέλους ανεπνέω λίγο πολιτισμό εδώ μέσα (αν και δεν είδα τα βίδεα, είναι πάρα μα πάρα πολλά, άσε που μου κολλάς και τον ρίντερ!!να μην ξαναγίνει!!)ο αγαπημένος σου επιχωματωμένος il puto

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Kyzikos
    Να υποθέσω πως τα είδες όλα?? Και τι αδικία να μην υπάρχει ένα βίντεο με την Κάλλας Τραβιάτα...
    Ναι για τον πατέρα καλά τα λές. Το διόρθωσα. Άλλη φορά θα αφηνω τα αυθεντικά ονόματα γιατί στη μετάφραση είμαι στόκος.

    @Soula
    Λοιπόν...

    1- Το όνομα του πατρός είναι γρίφος όπως και το όνομα του Mr. Big στο Sex and the City.

    2-Αφού είναι ζώα οι άντρες τι περιμένεις???

    3-Δεν είπα πως το πάρτυ ήταν δικό της βρέ, αλλά ότι απλά το γλένταγε σε ένα πάρτυ.

    4-Α, μαρή ούτε ο Βέρντι δεν το θυμάται αυτό.

    5-Όχι ο Κόμης Ντε Καβούρι???

    Κοιτα, όταν προσπαθείς να γράψεις πόστ και η φαρμακοτρύπω μπότομ ουρλιάζει επειδή χάνει στο "πρόσωπα, ζώα πράγματα" τι περιμένεις???

    Αυτά τα ολίγα Soula μου. Εσύ με καταλαβαίνεις.

    @Μαριλενα
    Επειδή απλά έχω το ακαταλόγιστο χαχαχαχα. Μαριλένα ακόμα περιμένω εκείνη την τραυματική εμπειρία στην όπερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @tovene592
    mio puto caro,
    ένα δύο βίδεα δες τα βρε, οκ δεν είναι το στύλ σου αλλά είναι μία από τις ωραιότερες όπερες ever...καλά ούτε έγώ να την είχα γράψει δεν θα παρακάλαγα τόσο για τα βίδεα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μετά από την παρουσίασή σου αυτή μπορώ να το πω, είσαι ο Μπακογιαννόπουλος της όπερας! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. μαλεράκο και όμως υπάρχουν βίντεα με την Κάλλας-Τραβιάτα, ορίστε:

    www.youtube.com/watch?v=lSmItkgh94Q

    www.youtube.com/watch?v=AbsLaC2ulhA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @hourglass
    Thanks babe. Ελπίζω να μπήκες στον κόπο να ακούσεις κάτι.


    @Kyzikos
    Όπου έμεινα μαλάκας!!! Κάνω update τώρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. όπως επίσης:

    callas-madama butterfly
    www.youtube.com/watch?v=_oHFhZ3fUQQ

    callas-norma-paris-1965
    www.youtube.com/watch?v=uwS7dFi_4s4

    www.youtube.com/watch?v=HRs2dRyEuxs


    (1955)
    www.youtube.com/watch?v=_QcvciUtOjY

    www.youtube.com/watch?v=Twr_KaixZNA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Προτιμώ Tosca...
    Βέβαια πολύ τσιρίζει αλλά ok... έτσι είναι η ποιότητα.

    Φιλάκια πολλά
    Σε λατρεύω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Το όνομα του γέρου δεν είναι μυστήριο μην επιμένεις.

    Η παράσταση της Λισσαβώνας υπάρχει απ'όσο ξέρω ολόκληρη, τραβηγμένη απο μια σταθερή κάμερα του θεάτρου αλλά η πορτογαλική κρατική τηλεόραση που έχει την κασέτα έχει δώσει στη δημοσιότητα μόνο αποσπάσματα.
    Ολόκληρο το έργο δεν το δίνουν τα ζώα.

    Αφού τραγούδησε η Fabian Violeta έρχεται και η σειρά της Μπεζαντάκου!!
    Όπως καταλαβαίνεις τη βρήκα επιεικώς απαράδεκτη(Soula εννοεί "εγώ το λέω καλύτερα!")

    @Toy: Η Violeta στιρίζει πολύ περισσότερο απο την Floria(Tosca)
    αλλά γούστα είναι αυτά.

    Mahler εγώ περιμένω μετά απο Traviata και Carmen που έχεις υποσχεθεί αλλού, να ανεβάσεις Lucia! Μου το έχεις τάξει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @Kyzikos
    Αυτά τα γνώριζα, τα άλλα της Τραβιάτα όχι. Σε ευχαριστώ πολύ για τα λίνκ!!! Καλά να περάσεις στο Μέγαρο.

    @toymaker
    Εσένα θα σε πάρω ένα βράδυ στην όπερα...(κάπου εκεί θα τελειώσει η φιλία μας αλλά τουλάχιστο δεν θα είναι για ένα φάσωμα τρίτου).
    Μάκιααααα

    @Soula
    Μαρή πότε θα καταλάβεις πως είναι χιουμοριστικό το πόστ????
    Το όνομα του πεθερού το λέει και ακούγετε καθαρά στο βίδεο που έχω βάλει κι εγώ. Απλά είναι άνευ σημασίας γιαυτό και δεν το ανέφερα από την αρχή!!!

    Κοίτα, η Lara δεν είναι τραγουδίστρια της όπερας. Για αυτό που είναι νομίζω το είπε μια χαρά.
    Όσο για την Tosca μάλλον ήθελες να πείς τσιρίζει και όχι στηρίζει χαχαχα

    By the way, γιατί δεν λές πως σου πρότεινα να ανεβάσω ηχογράφηση σου και αρνήθηκες??? Να υποθέσω θα δεχθείς να ανεβάσω μια Βασίλισσα της Νύχτας??? (όχι Βασίλισσα της Πίστας X-Oyranoy αμέσως να ρίξεις την ποιότητα.)

    Να σε πώ, έχω τρελή όρεξη την Δευτέρα να ανεβάσω "AIDA το κορίτσι του κάμπου" ένα Αρχαίοαιγυπτιακό δράμα. Τι θές, αυτό ή Λουτσία???? Το αφήνω σε σένα.

    Α, και θεωρώ δεδομένο πως φέτος θα με συνοδεύσεις στην Όπερα. Ειδικά αν υπάρχει καμιά κουλή διανομή σε παράσταση της Λυρικής πάμε να γιουχαΐσουμε.

    ΚΑλά μακρινάρι βγήκε η απάντηση αλλά ξέρω πως εσείς οι Καρδιτσιώτησες δεν έχετε πρόβλημα με τα μακρινάρια. Αλίμονο στους Αθηναίους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Στα τρία αφροδίσια κερδίζεις το ένα δώρο!

    Χα χα, καταπληκτικός!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Απα,πα, πα...
    Κι αν με δεις να πηγαίνω να τη δω, μετά από τέτοια περίληψη, να με φτύσεις...
    Αλλα, γέλασα, πολύ, δεν μπορώ να σου περιγράψω...
    Καλό βράδυ και με τις υγείες μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μπούκα κατευθείαν στα σχόλια
    Δεν παλεύεται εκεί έξω
    Πως τακανες έτσι ;
    Χα χα χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @soula
    λέγεται ότι υπάρχει βιντεοσκοπημένη και η παράσταση της Sonambula στο Αμβούργο ή δε θυμάμαι ακριβώς σε ποιά πόλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @gay super hero
    και λίγα λέω...

    @Artanis
    Κοίτα οτι έχει κλάμα έχει, άλλα είναι υπέροχη η μουσική και αξίζει να την δείς έστω και μία φορά.

    @απατεωνες
    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ, οκ με πέθανε το σχόλιό σας!!! Και έπεται συνέχεια.

    @Kyzikos
    Α, μην μας βάζεις δαιμόνια τώρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. απο τα δεκα μου χρονια ως τα δεκατεσσερα ειδα πολυ οπερα καθως ο πατερας μου ειχε παντα προσκλησεις για το θεατρο ΟΛΥΜΠΙΑ...ηταν μουσικος της συμφωνικης και πολλες φορες επαιζε στη λυρικη εκτακτως!
    με την ιδιορυθμη αλλα καθολου ασχετη αφηγηση σου μου θυμησες τα προγραμματα που παντα περναμε πριν αρχισει η παρασταση κι εγραφαν αναλυτικα τα δρωμενα των πραξεων...οποτε ολη την υποθεση...κι ετσι απολαμβαναμε την παρασταση γιατι αλλιως στα γερμανικα η στα ιταλικα δεν υπηρχε περιπτωση να καταλαβουμε γρι...
    και ηταν ωραια. πολυ ωραια! σκηνικα, κοστουμια, η ορχηστρα κατω απο τη σκληνη...μου εχει λειψει γμτ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μαχλεράκο, είμαι παιδί του λαού και δεν την έχω πολυσυνηθίσει την όπερα!
    Και να χρησιμοποιείς, σε παρακαλώ, λίγο μεγαλύτερα γραμματάκια! Εμείς οι ... ηλικιωμένοι κουραζόμαστε λίγο! χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Λοιπόν μαλάκα :-)
    Κόψε τις Βιολέτες και τις Τραβιάτες και βάλε κανα σκυλάδικο γιατι σε βλέπω χωρίς κουραβελτικό μέχρι τους επόμενους Ολυμπιακούς της Αθήανς.
    Και φυσικα κανεις δεν ξέρει ποτε είναι ε?
    Καλημερα όμορφε πρασινομάτη...
    :-)))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @una mama και οχι μονο
    Telικά το βλέπω να κανονίζω πούλμαν για τη Λυρική αυτό το χειμώνα. Το σκέφτεσαι???

    @Leviathan
    You know Verdi???? και γιατί δεν μιλάς τόσο καιρό καρδιά μου???

    @Ασκαρδαμυκτί
    Εγώ είμαι Νικαιώτης, ποιό παιδί του λαού δεν έχει. Η όπερα δεν είναι ελιτίστικο θέαμα, κάθε άλλο. Και οικονομικά να το πάρεις, είναι πιο φτηνή από το να πάς στο γήπεδο.
    Λοιπόν θα μάθεις τα βασικά εδώ και με τον καιρό θα κανονίσουμε το πούλμαν που λέω και πιο πάνω.

    @KitsosMitsos
    Ακολουθεί Ντονιτσέτι και η Λουκκία από την Λαμερμούρη. Άλλα και ο Πουτσίνης έρχεται. Έχεις κάποια ιδιαίτερη προτίμηση? γιατί σκέφτομαι να ξεκινήσω με Τόσκα.

    @Aunt Donna
    Μαρή, 2 πόστ σκυλάδικα είχα. Μέχρι Στέλλα Γεωργιάδου έβαλα δεν σου φτάνει?? Σιχτίρ....
    (και κάπως έτσι μου βγήκε η ζήλια που έχεις άντρα γούδα, και είσαι και ερωτευμένη και καλογαμημένη και απ'όλα...Είπα από όλα και μου ήρθε όρεξη για σουβλάκι. Χμ σουβλάκι και όπερα δεν είναι κακό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. 2 much quality 4 me, αλλα αυτό με τους υπότιτλους μου άρεσε !(καταλάβαινα και τι έλεγαν)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πχιότικο post, όπως λέει και ένας γνωστός μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Eγω συγκινηθηκα(η ευσυγκινητη!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. @Kyzikos: Υπάρχει footage απο ένα κονσέρτο στο Αμβούργο το 1959 αλλά δεν τραγούδησε τίποτα απο Sonnambula.Δε νομίζω να εννοείς αυτό.

    Για ολόκληρη παράσταση που λες, μόνο σε Mιλάνο, Κολωνία και Εδιμβούργο έχει παίξει το ρόλο αυτό.
    Μάλλον θα εννοείς της Κολωνίας που πέφτει και πιο κοντά στο Αμβόυργο :p

    @Mahler: Αυτό για τα μακρινάρια είναι αλήθεια. Έχω ταλέντο στη διαχείρισή τους..αλλά τί να το κάνεις;..ΑΤΙΜΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ!!! :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Είσαι θεός αγάπη μου, ήλιος καλοκαιρινός και χειμωνιάτικος κι απ' όλα..θύμισέ μου να σε βλέπω συχνότερα..με ανεβάζεις..μήπως να ξεκινήσεις καμιά τηλεοπτική εκπομπή..; Ο Μυλωνάς δεν ήταν καλύτερος..και είσαι και μακράν πιο κούκλος..Καλησπέρες traviatε με κι ας γελάω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Χθες αποφασίστηκε τελικά η συγκέντρωση διαμαρτυρίας να γίνει τη Δευτέρα 29 Σεπεμβρίου το απόγευμα μπροστά στη Βουλή.

    Μπράβο σου που προβάλεις το θέμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. @Akon
    there is no such thinh as too much quality...give it atry.

    @una mama και οχι μονο
    κανονίστηκε λοιπόν!!!

    @naya
    έχω ρίξει κλάμα με την Τραβιάτα ατελείωτο!!

    @Soula
    Καυλιάρα Καρδιτσιώτησα γνωρίζω τις οικανότητές σου όπως γνωρίζω οτι αν "σκάλωνες" κάπου δεν θα έλεγες ψέματα πως δεν έχεις προφυλακτικά για να μήν σε σκίσει ο άλλος, θα το έλεγες ξεκάθαρα.

    @Όναρ
    Είμαι πιο κούκλος από Μυλωνά!!! Είσαι Θεα. By the way αυτός δεν έκανε φυλακή??? τέτοια πρότυπα μου δίνεις?

    @gay super hero
    Φίλε μου το ξέρω ήμουν εκεί χθες το βράδυ. Επίσης αποφασίστηκε άλλη μια εκδήλωση λίγες μέρες πρίν. Δεν θέλω να ανακοινώσω ακόμα κάτι πρίν να μου έρθει το "επίσημο" μαιλ με τις λεπτομέρειες. Πάντως ναι η Δευτέρα ισχύει με κάθε επιφύλαξη αν θυμάμαι καλά στις 6 ή 7 το απόγευμα. Το έχουν αναρτήσει και άλλοι μπλόγκερς και μάλιστα άτομα που δεν μένουν κάν ελλάδα.
    Ελπίζω να μαζευτεί κόσμος γιατί που αφορά όλους μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Μιας και δεν σε παρακολουθώ απ την αρχή, ήρθα να σου ρίξω 2 μπινελίκια που έβαλες τη ΣΟΥΜΙ ΤΖΟ στα βίντεον με τις καλύτερες Τραβιάτες (μα έλεος, παληκάρι!).
    Το περιέγραψες έτσι που να γειώσει λολονών, μαζί και τη δικιά μου λατρεία στο έργο αυτό του Βέρντη (γειτόνου του Βέρτη). Αλλά σε συγχωρώ γιατί ξέρω οτι κι εσύ το λατρεύεις.
    Και για να μιλήσουμε και λίγο σοβαρα, εγώ έπαθα πλάκα με την Τραβιάτα της Νετρέπκο και του Βιγιαζον. Μεγάλη πλάκα! ΜΟΥΝΟΠΛΑΚΑ!
    Μπροστά τους, όοοολες, ναι, όλες οι άλλες Τραβιάτες μου φαίνονται οδοντοκρεμες. Ακόμα και η ερμηνεία της Κάλλας μου φαίνεται πια οτι υπολείπεται σε πουτανιά απ της Νετρεπκο (καλά, για τη γενική παράσταση της Κάλλας του '50κάτι, δεν το συζητώ. Γεροντίστικη).
    Όπως και όλες οι Τραβιάτες που έχω δει (ακόμα και με τη Νετρεπκο σε παλιότερη έκδοση στο θέατρο Μαριινσκυ) μου φαίνονται τόσο παλιές, γερασμένες, άλλης εποχής. Κι αυτές οι παραστάσεις που πήγαν να το εκσυγχρονίσουν απέτυχαν, χάνοντας σε ευαισθησία και ρεαλισμο.
    Αυτή, μόνο αυτή η παράσταση έπιασε το διαχρονικό νόημα του μοναδικού καλού έργου που έγραψε ο Δουμας Υιος.

    ΥΓ: Το ξέρατε οτι ο ΔΟυμας Υιος ήθελε να ακολουθησει τα χναρια του πατερα του αλλά δεν ειχε το ταλέντο του (άααντε!). Ομως αυτη η ιστορια είναι αληθινη! Ο Δουμαςυιος είναι...ο Αλφρέντο!! Το τέλος της πραγματικής ιστορίας είναι ελαφρώς διαφορετικό, δεν ιδώθηκαν ποτέ, αλλά εξίσου δραματικό. Απλα ήταν αντιθεαματικο. Οταν έμαθε για το θάνατο της Βιολετας, κλείστηκε σε ένα δωματιο πανδοχείου και δε βγηκε καθόλου παρα 3 βδομαδες μετα με το βιβλιο (η κυρια με τις καμέλιες)!!!
    Και έκτοτε ο Δουμαςυιος γνώρισε την επιτυχια και μπηκε στο Ταγμα των Γαλλων κατι και κατήντησε ένας μισάνθρωπος, μισογύνης (!!), ηθικολόγος, αντιπαθητικός γέρος.

    Οπότε, όταν συναντάμε έναν τέτοιο γέρο, να σκεφτόμαστε τι μπορεί να έζησε αυτός ο σκατόψυχος που εμείς μόνο σε ταινίες θα βλέπουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. @Μικρός Μπετόβεν
    ώωωωωωπα!!!! αν ακούσεις την Κάλλας ειδικά στην Τραβιάτα θα δείς πως δεν υπάρχει σύγκριση ούτε στην φωνή ούτε στην ερμηνεία. Το σχόλιο ήταν βέβηλο. Μην ψαρώνεις από την προχώ σκηνοθεσία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ρίξε κι εσύ μερικά μπετά, μπορείς :)

ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ

Related Posts with Thumbnails