The arrival of the Queen of the Night. Stage set by Karl Friedrich Schinkel (1781-1841) for an 1815 production
Η αλλιώς η 2η άρια της Βασίλισσας της Νύχτας (όχι της πίστας, δεν θα ποστάρω Τζούλια Αλεξανδράτου, δεν έπεσα ακόμη τόσο χαμηλά) από την όπερα Ο Μαγικός Αυλός (Die Zauberflöte) του Mozart.
Η Βασίλισσα αυτή είναι μάγισσα και ολίγον τι φούρκα και με πολλά απωθημένα στο κρεβάτι και προδομένη, για να μην πώ κλασμένη, από άντρα (τον επίσης μάγο Sarastro) που φήμες θέλουν να είναι και ο πατέρας της κόρης της.
Ε, πολύ λοιπόν θέλει η γυναίκα να λαλήσει? Γιατί εμείς στη θέση της θα ήμασταν Q-ιουρίες??
Σε ολόκληρη πάντως την όπερα η Βασίλισσα λέει 2 μόνον άριες, από τις δυσκολότερες που έχουν γραφτεί για γυναικεία φωνή, παίρνει όλο το χειροκρότημα, όλα τα λεφτά και φυσικά το θαυμασμό όλων όσων θα θέλαμε να ήμασταν τόσο Θεές όσο και αυτή άσχετα αν στο τέλος παίρνει τον πούλο, ίσως πάλι και γιαυτό ακριβώς.
Και επειδή η Βασίλισσα είναι όλα τα παραπάνω, οι σκηνικές παραγωγές είναι ιδιαιτέρα εντυπωσιακές όπως θα δείτε (ελπίζω) και στα παρακάτω βίδεα. Παραγωγές αντάξιες σε σκηνικά και κοστούμια μιας σύγχρονης Pop divas, διότι όπως έχετε καταλάβει αυτό είναι στην ουσία το δικό μου - πήγα στην Madonna και πέρασα υπέροχα - πόστ.
Aκολουθούν οι 2 άριες της Βασίλισσας της Νύχτας σε μερικές πραγματικά εντυπωσιακές παραγωγές φωνητικά και σκηνικά…
και μερικές όχι και τόσο μουχαχαχαχα
Καλή σας μέρα και καλή εβδομάδα να έχουμε, από μένα τον mahler76 ή αλλιώς Βασίλισσα της Νύστας…ζζζζζζζζζ
Der Hölle Rache kocht in meinem Herzen
Diana Damrau "Salzburger Festspiele" 2006
Diana Damrau " The Royal Opera House Covent Garden"
Amanda Halgrimson
Clara Polito "Teatro San Carlo, Napoli, 2006"
[οκ αυτά τα εφέ θα τα ζήλευε και η Καμπαλόγρια]
Victoria Joyce 2007
Erika Miklosa (H άρια στα Αγγλικά!!!!)
Και επειδή αγαπάμε Σουηδία, η άρια και στα Σουηδικά!!! Από την Birgit Nordin, από την ταινία του Ingmar Bergman "Trollflöjten" μια διασκευή στον Μαγικό Αυλό
_____________________________________
Και για το μεγάλο φινάλε, η άγνωστη Mrs. XXX
(Προσέξτε την προσπάθεια των βιολιών να μην κατουρηθούν από τα γέλια)
Diana Damrau " The Royal Opera House Covent Garden"
Amanda Halgrimson
Clara Polito "Teatro San Carlo, Napoli, 2006"
[οκ αυτά τα εφέ θα τα ζήλευε και η Καμπαλόγρια]
Victoria Joyce 2007
Erika Miklosa (H άρια στα Αγγλικά!!!!)
Και επειδή αγαπάμε Σουηδία, η άρια και στα Σουηδικά!!! Από την Birgit Nordin, από την ταινία του Ingmar Bergman "Trollflöjten" μια διασκευή στον Μαγικό Αυλό
_____________________________________
Και για το μεγάλο φινάλε, η άγνωστη Mrs. XXX
(Προσέξτε την προσπάθεια των βιολιών να μην κατουρηθούν από τα γέλια)
THE - THIS IS YOUR LAST CHANCE ATHENS, SING YOU MOTHERFUCKERS - UPDATE
Sertab Erener (ναι η γνωστή) στην 2η άρια της Βασίλισσας της Νύχτας με ταμπούρλα ντέφια και λουλούδια στην πίστα).
Η νύξ προβλέπεται μακρά...η μακέτα δεν έχει αρχίσει ακόμα, τα σχέδια δεν έχουν τελειώσει και εγώ παραδίδω σε 18 ώρες!!!!
SING WITH ME YOU MOTHERFUCKEEEEEERS!!!!!!
OUA, OUA
__________________________________________
Να ευχαριστήσω την σούπερ χθεσινή παρέα, Toymaker, One Happy Dot, Aunt Donna & Brother θείας, Sakafiora και όλες τις κοπέλες που ήμασταν μαζί (guys δεν θυμάμαι όλα τα ονόματά σας sorry) και φυσικά την Φρόσο (καλά το θυμάμαι το όνομα??) για το εισιτήριο της τελευταίας στιγμής. Special thanks στον αγαπημένο μας ΚΑΠΟΤΑΚΟ, που καταφέραμε να δούμε από την αρένα ενώ βρισκόταν στην κερκίδα. Είσαι Θεός ρε!!!
Soula την φίλη σου την Florens δεν την έβαλα για να την βάλεις εσύ κάποια στιγμή!!! Μάκια bitch!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήδηλαδη ηταν καλη η συναυλια η απλα η παρεα λολ:), οσο για την δευτερα εχω δουλεια , χανω και τις εκπομπες των φιλων μου στο ραδιοφωνο , καλο απογευμα .
ΑπάντησηΔιαγραφήΑχ μου άρεσε πολύ το δεύτερο βίντεο! Ήταν καθηλωτικό!!! Είδα τα βίντεο στου Τoy και τρελάθηκα!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήCome on boy
ΑπάντησηΔιαγραφήI've been waiting for somebody to pick up my stroll
Well, don't waste time
Give me the sign
Tell me how you wanna roll
I want somebody to speed it up for me
Then take it down slow
There's enough room for both
Well, I can handle that
You just gotta show me where it's at
Are you ready to go
Are you ready to go
If you want it
You already got it
If you thought it
It better be what you want
If you feel it
It must real just
Say the word and I will give you what you want
Time is waiting
We only got 4 minutes to save the world
No hesitating
Grab a boy
Then grab a girl
Time is waiting
We only got 4 minutes to save the world
No hesitating
We only got 4 minutes, huh, 4 minutes
Keep it up, keep it up, don't be a pri, hey
Madonna, uh
You gotta get `em all hot
Tick tock tick tock tick tock
That's right, keep it up, keep it up, don't be a pri, hey
Madonna, uh
You gotta get `em all hot
Tick tock tick tock tick tock
Sometimes I think what I need is a you intervention, yeah
And you know I can tell that you like it
And that it's good, by the way that you move, ooh, hey
The road to heaven is paved with good intentions, yeah
But if I die tonight
At least I can say I did what I wanted to do
Tell me, how bout you?
Σε λατρεύω...
Ένα μεγάλο ευχαριστώ και όλη μου την αγάπη στη χθεσινή απίστευτη παρέα...
@photonio
ΑπάντησηΔιαγραφήΚοίτα, δεν είπε τα τραγούδια που μου αρέσουν (αυτά από την παιδική μου ηλικία), και όσα είπε τους άλλαξε τα φώτα. ήταν πολύ όμορφο ωσ θέαμα άλλα αν είχα πάει μόνος θα είχα πεθάνει κάτι που ποτέ δεν μου έχει συμβεί σε παραστάσεις θεάτρου, όπερας κλπ. Νομίζω πως σε συναυλίες το σημαντικότερο είναι να έχεις φιλαράκια που θα πείτε και καμία μαλακία θα γελάσετε μαζί θα τραγουδήσετε μαζί. Οπότε μην σκάς που δεν ήρθες, ήταν καλό άλλα όχι και το πάν. Όσο για αύριο δεν πειράζει, ελπίζω να μαζευτούμε όσοι περισσότεροι γίνεται. Αν μορέσω θα ακούσω αύριο και την εκπομπή σου αν και αύριο είναι S-Day (παράδοση Σύνθεσης στο Πολυτεχνείο δηλαδή). Καλό σου απόγευμα.
@Hfaistiwnas
Αν μπορέσεις δες και άλλα, είναι υπέροχα. Όσο για τη συναυλία περάσαμε υπέροχα αλλά μην σκάς που δεν ήσουν, χαλαρά.
@toymaker
Η Θεά Τύχη ήταν με το μέρος σου χτές. Σε ευχαριστώ για την παρέα.
"But if I die tonight
At least I can say I did what I wanted to do
Tell me, how bout you?"
Αυτό ελπίζω να κάνουμε όλοι μας.
ολοι σε μια συναυλια πατε καλε...αμαν θα αρχισω τις ζηλιες
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά βρε απαράδεκτε????????
ΑπάντησηΔιαγραφήΜια παραγραφούλα στο τέλος για τη Μαντόνα? Κι ούτε καν για τη Μαντόνα αλλά για ένα μάτσο ζουρλές που είδαμε τη συναυλία μαζί?
Κρίμα το εισητήριο... έτσι και το μάθει η "Φρόσο" κάηκες!
@skouliki
ΑπάντησηΔιαγραφήθα πάμε μαζί στην Cher μην κάνεις έτσι.
@sakafiora
Οκ θα κάνω update, quess who φόραγε 2 μπλούζες Ματνόνα ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ, πάνω από άλλες 2 μπλούζες, σύνολο 4 στη Συναυλία χαχαχαχα
Αχ βρε κούκλα όλα θα τα γράψουν οι άλλοι, εγώ δεν έχω να πώ πολλά περισσότερα σε πόστ, τα λέω όμως στα σχόλια. Άντε κάνε το δικό σου πόστ να έρθω. Μάκια.
Σημειώνω και την απόδοση της άριας από ένα δωδεκάχρονο αγόρι
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατά τα άλλα, ψηφίζω Νταμράου στο Κόβεν Γκάρντεν και την θεϊκή Φλόρενς Τζέκινς (την είχα ανεβάσει από παλιά)
@JustAnotherGoneOff
ΑπάντησηΔιαγραφήkaλώς τόν. Ναι το ξέρω το βίδεο με το νεαρό παιδί ίσως έπρεπε να το έχω βάλει.
Πάντως την άρια από Sertab Erener μάλλον δεν την έχεις ακούσει οπότε την έβαλα σε update.
Καλό σου βράδυ.
Και το σκεφτόμουν να σε πάρω τηλέφωνο μπας κι είσαι εκεί!!! Στο Α ή στο Βου ήσουν??? Εγώ στο Α, και μάλιστα παραλίγο κάγκελο!!!!!! Νόμιζα πως θα κάνω ένα "έτσι" να την πιάσω!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΦιλιά ζουζούνι μου!!!!!!!!!!!!!!!!!
το ξέρω ότι είμαι θεός. κρίμα που δε σας είδα εγώ αλλά είχα σαφώς πιο δύσκολο ρόλο...
ΑπάντησηΔιαγραφήmou fainetai h basilissa ths nyxtas einai pleon fetix sta blogs! Eixa kanei ki egw kapote afierwma me ayta ta videakia, exontas pathei politismiko sok me thn Sertampaina! Kai h version sta agglika einai frixth. Apo kathe apopsh (metafrash, kostoymia, ermhneia)
ΑπάντησηΔιαγραφή...αναφώνησε η γραία και όλες λυσσιάξαμε!!!! Πάντα τέτοια και την επομενη φορά Celine να φύγει και το αποθημένο του Toymaker (τώρα βέβαια τι κέφι θα κάνουμε εκει δεν ξέρω αλλά δεν βαριέσαι...καλή καρδιά και καλή παρέα!)φιλίιιιιιιιιιιι
ΑπάντησηΔιαγραφήΆκου τηn Popp. Η αποθέωση του baroque!
ΑπάντησηΔιαγραφήhi !
ΑπάντησηΔιαγραφήΗθελα να'ξερα ποιος τα ανεβάζει όλα αυτά στο youtube! γκρρρ
ΑπάντησηΔιαγραφήθέλω trash post asap
τι florence-foster, υπάρχει και η madame mari-lyn.
ΑπάντησηΔιαγραφή(αν και δε νομίζω να της έχει ξεφύγει της Σούλας)
εδώ είναι στο una voce βέβαια και όχι στην βασίλισσα της νύχτας (και έχει και λιγάκι εισαγωγή αλλά όταν ανοίγει το στόμα της..)
http://www.youtube.com/watch?v=qkr7oxjBO2A
aaaaaaaaaaaaaaaaaaa ωραια
ΑπάντησηΔιαγραφήθα με πας και στανιση live ? χιιχ
Μα και να θέλω να αφήσω σχόλιο δεν μπορώ... Δεν κατέχω... Σεμινάρια εξομοίωσης πότε γίνονται..?
ΑπάντησηΔιαγραφήΜα γιατί δε μας λυπάσαι καθόλου;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕ;;;;;
Τελικά η Μαντόνα επισκίασε την όπερα στα σχόλια βλέπω... Έτσι πρέπει!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΆ, ΚΑΛΆ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ, ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠού είναι καλέ το κέρασμα;..
;-))
Φιλί και Γλαρένιες αγαλιές
@Kyziko: Θεά η Florence κι ας μην την έβαλες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦυσικά και την ξέρω την κυρία Mari-Lyn.
Δεν μοιάζει καταπληκτικά με την Αλόμα;(τη γνωστή τραβεστί)
Και την Olive Middleton που την πας;
To τρίο της καταστροφής!
Και τις 3 τους όμως τις ξεπερνάει η δική μου (εν ψυχρώ) εκτέλεση της Βασίλισσας!
(προς το παρόν Mahler αν ενδιαφέρεσαι, το μόνο που μου βρίσκεται αξιοπρεπώς ηχογραφημένο είναι η άρια της Santuzza και το o mio babbino caro
Όταν θελήσεις να εκδικηθείς τους αναγνώστες σου στα στέλνω να τα ανεβάσεις hahahaha :p )
@soula
ΑπάντησηΔιαγραφήχα χα με την Αλόμα!πράγματι. την άλλη την middleton δεν την ήξερα, και το βιντεάκι με την νόρμα-ειδικά ο υποβολέας- φοβερός.
νομίζω ότι πρέπει να οργανώσουμε μια βραδυά όπερας, όπου θα αναλάβεις τις άριες κολορατούρας-που σου πάνε απ'ότι κατάλαβα-σε κοινό φίλων και bloggers.
Χρόνια πολλά γιου κρέιζι μπάσταρντ
ΑπάντησηΔιαγραφήεύχομαι τα καλύτερα :-D
Χρόνια σου πολλά, πιο πολλά μια ευχή για σήμερα κάνω να σε βρουν παραπάνω, αγάπης χρόνια πιο πολλά...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣ αγαπώ πολύ πολύ!
Ευχές βλέπω...
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχει γενέθλια κουτσούνι μουουουου???
ΧΡΟΝΙΑΑΑΑΑΑΑΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!
Κυρίως καλά κι ευτυχισμένα, εννοείται!
Εκτός των άλλων βλέποντας τα video το ένα πίσω από το άλλο, θυμάται κανείς κανείς πόσο διασκεδαστικά τραγικές είναι οι επιδόσεις των λυρικών τραγουδιστών στην υποκριτική (ακόμα και για τον bigger than life κόσμο της όπερας).
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι η δική μου ψήφος στην Damrau @ Covent Garden.
@Negma
ΑπάντησηΔιαγραφήDen το πιστεύω πως ήσουν εκεί...
Να βγούμε για καφεδάκι κούκλα να τα πούμε. Μάκια καλό βράδυ.
@ProFyLaKtiKo
όπως σου εξήγησα και στο μπλόγκ σου ήταν αρκετά εύκολο, χαχαχαχα
@Marvin the martian
Ωχ ναι τα έχεις ανεβάσει κι εσύ κάποια φορά...χαχαχα, και νόμιζα πως πρωτοτυπούσα.
@One happy dot
Θα εχουμε πιεί τους μπάφους μας και μια χαρά θα περάσουμε στην Τσελίν.
@L' Aesthéte Soleil
Ναι και ι Λουτσία Πόπ είναι πάααρα πολύ καλή.
@απατεωνες
καλώς τους!!!
@MAD
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάβλαρε μόλις κάνεις τον εξορκισμό θα σου ανεβάσω τρελό τράς πόστ.
@Kyzikos
ε, ναι είναι σταθερές αξίες.
@skouliki
Θα σε πάω γιατί αφενός είναι κοντά στο σπίτι μου φέτος, αφετέρου το έχουμε κανονίσει με μπλόγκερς.
@lapofthegods
Αυτά είναι τα σεμινάρια εξομοίωσης φίλε μου lol
@brainwaves
ΟΧΙ!!! Και να ξέρεις πως οι ορχήστρες της Σουηδίας είναι πολύ καλές και πρέπει να τις ακούσεις όσο θα είσαι επάνω.
@hourglass
Φτού σου γιατρέ.
@ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ
Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές να είσαι καλά. Και το κλιπάκι σούπερ.
@Soula
χαχα, εσύ και ο Kyzikos κάνατε δεύτερο πόστ μέσα στο πόστ. Οι ηχογραφήσεις θα ανέβουν με τρέλα.
@Kyzikos
Τιμή και δόξα στην αγωνίστρια Αλόμα.
@MAD
Άκουσα ότι παίρνω δώρο δακτυλοσκόπιση αληθεύει???
@toymaker
Άχου το γλυκούλη μου μάκια μάκια.
@Negma
Σε ευχαριστώ με τρέλαααααα
@Rowlf
Νομίζω πως αδικείς τις επιδόσεις των ερμηνευτών της όπερας. Στην συγκεκριμένη περίπτωση η άρια είναι τόσο δύσκολη που μάλλον δεν τους μένει και πολύ "χώρος" για υποκριτική.
Mahler,
ΑπάντησηΔιαγραφήεννοούσα κυρίως το παίξιμο πριν αρχίσει η άρια που θυμίζει μεταγλωττισμένες μεξικάνικες σαπουνόπερες. (Τι όπερα, τι σαπουνόπερα) Όμως έτσι κι αλλιώς, δε νομίζω ότι τους αδικώ καθόλου. Είναι η δουλειά τους. Δύσκολο, εύκολο για το κοινό είναι αδιάφορο. Ο καλός καλλιτέχνης είναι αυτός που ξεπερνά τα όποια (δεξιο)τεχνικά προβλήματα και δυσκολίες και δεν τα δείχνει στην εκτέλεσή του.
Αν η δουλειά τους είναι να τραγουδούν και να παίζουν και να κάνουν τούμπες στον αέρα και δεν ξέρω τι άλλο, πρέπει (εφ' όσον αυτό αποφάσισαν να κάνουν) να το κάνουν τέλεια. Ή όπως γράφει κι ο Ζαν Ζενέ σε οδηγίες του για το ανέβασμα του Μπαλκονιού: "Είχα την ιδέα να βάλω τις τρεις βασικές Μορφές να στήνονται πάνω σε ψηλούς κοθόρνους. Πως θα μπορέσουν οι ηθοποιοί να περπατήσουν μ' αυτά τα πράγματα στα πόδια χωρίς να σπάνε τα μούτρα τους, χωρίς να μπερδεύονται τα πόδια τους στις ουρές και τις δαντέλες των φορεμάτων τους; Να μάθουν να μπορούν".
@Rowlf
ΑπάντησηΔιαγραφήίΣΩς εγώ δεν βλέπω τόσο κακό το "παίξιμό" τους όμως δεν διαφωνώ σε όσα λές.
@Rowlf
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι σίγουρα δεν είναι όλοι οι τραγουδιστές της όπερας καλοί ή όλοι κακοί ως ηθοποιοί. Η Κάλλας ας πούμε υπήρξε εξαιρετική ηθοποιός.
Μα ακριβώς γι' αυτό η Κάλλας είναι τόσο σπουδαία, ήταν τέλεια σε όλα!
ΑπάντησηΔιαγραφή@Rowlf
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Κάλλας υπήρξε τόσο καλή ηθοποιός που μπόρεσε ακόμα και τα χρόνια της φωνητικής της παρακμής να δώσει εκπληκτικές ερμηνείες. Και το γεγονός πως πλέον μιλάμε για την ηθοποιία στην Όπερα το οφείλουμε σε αυτή. Απλά θέλω να πιστεύω πως υπάρχουν καλλιτέχνες που συνεχίζουν στα δικά της βήματα. ίσως να ΄χει να κάνει και με το ρεπερτόριο που τραγουδούν γιατί για παράδειγμα το βαρυφορτωμένο Μπαρόκ (μουσικά και φωνητικά) δεν ξέρω πόση ηθοποιία μπορεί να σηκώσει (θέλει φυσικά απλά πιστεύω όχι όπως τα έργα του 19ου και του 20ου αιώνα).
Υποθέτω ότι με το "βαρυφορτωμένο" εννοείς τα ατελείωτα μελίσματα και τις επαναλήψεις του κειμένου (τρεις γραμμές κείμενο μπορεί να βγάλουν 5 λεπτά άρια). Εκεί ίσως είναι και θέμα σκηνοθέτη να βρει να δείξει κάτι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓενικά πρέπει να πω ότι είμαι πολύ επιλεκτικός και αυστηρός με την όπερα. Η όπερα είναι διπλή σύμβαση. Αν το θέατρο είναι μια φορά σύμβαση, αν δηλαδή καλούμαστε ως θεατές να πιστέψουμε ότι όσα συμβαίνουν στη σκηνή ανταποκρίνονται σε κάποιου είδους πραγματικότητα, στην "πραγματικότητα" της όπερας αυτά συμβαίνουν με συνεχές "soundtrack" και τραγουδισμένα. Ο μόνος λόγος για να καθίσω να το δω και να το "φάω" αυτό είναι αν η μουσική και το τραγούδι μου αποκαλύπτουν πράγματα που αλλιώς δε θα μπορούσαν να εκφραστούν. Περιμένω λοιπόν σε κάθε παράσταση να πειστώ τόσο από τον συνθέτη, όσο και από τους μουσικούς και από τον σκηνοθέτη κτλ για το ότι όλο αυτό λειτουργεί, να με κάνουν να τα ξεχάσω όλα αυτά και να με παρασύρουν.
@Rowlf
ΑπάντησηΔιαγραφήNai αυτό εννοούσα με το "βαρυφορτωμένο" το οποίο όμως μου αρέσει πολύ ομολογώ.
Πάντως αυτή η διπλή σύμβαση που λές είναι και ένας απο τους λόγους που βρίσκω γοητευτική και ελκυστική την όπερα ως είδος.