Εκτάκτως σήμερα Πέμπτη, η όπερα της Δευτέρας (γιατί αν περίμενα να βρώ Δευτέρα ελεύθερη δεν θα πόσταρα ποτέ...
MADAMA BUTTERFLY
Όπερα σε 3 πράξεις σε μουσική Giacomo Puccini
και λιμπρέτο Luigi Illica και Giuseppe Giacosa
Πρώτη παρουσίαση 17 Φεβρουαρίου 1904
(για λεπτομέρειες σε ότι αφορά το έργο και την εποχή του κάνε κλίκ στο όνομα της όπερας)
_____________________________________________________________________________
Να που μετά από λαϊκή απαίτηση επιστρέφουμε στην βραδιά της όπερας με την παρουσίαση της Madama Butterfly. Παρακαλούμε να απενεργοποιήσετε τα κινητά σας τηλέφωνα. Σας υπενθυμίζουμε πως δεν επιτρέπεται η ηχογράφηση μέρους ή όλης της παράστασης καθώς και η φωτογράφιση με ή χωρίς flashhh.
Η ιστορία μας ξεκινάει (και τελειώνει τώρα που το σκέφτομαι) στην Ιαπωνία σε ένα λόφο στην πόλη Ναγκασάκι λίγες δεκαετίες πρίν την κάνουν στάχτη οι Αμερικανοί θέλοντας να επισπεύσουν το τέλος ενός πολέμου που είχε ήδη τελειώσει...
Ο αξιωματικός του πολεμικού αμερικανικού ναυτικού Pinkerton αποφασίζει να παντρευτεί την 15άχρονη γκέισα Cio-Cio-San ή κατά κόσμο Butterfly έτσι για το χαβαλέ και για να έχει κάπου να ξεχαρμανιάζει όταν πιάνει στην Ιαπωνία λιμάνι. Ο Pinkerton δε, είναι τόσο κάγκουρας που ενώ του δείχνουν το σπίτι που έχει νοικιάσει για να στεγάσει τον "έρωτά" του, εκείνος κάνει πρόποση για την μέρα που θα κάνει πραγματικό γάμο στην Aμερική!!!
Adam DIesel-Dovunque al mondo
Κάπου εκεί, εμφανίζεται και η μέλλουσα νύφη η Butterlfy (εντελώς Opra case όμως) με τις φίλες τις από το 4ο Λύκειο του Ναγκασάκι, και αρχίζει τα κουλά, πόσο "όμορφος και διαφορετικός είναι ο αντρούλης", της και τι "όμορφο το σπίτι" και "μην κοιτάς που τώρα είμαι πουτάνα..ε γκέισα ήθελα να πώ, εγώ κρατάω από καλή γενιά αλλά ας όψονται τα εορτοδάνεια του πατέρα και οι 12 πιστωτικές κάρτες που τον οδήγησαν στην αυτοκτονία", και πόσο ευτυχισμένη είμαι και άλλα τέτοια.
Anna Tomowa-Sintow "Quanto cielo, quanto mar" 1985
Και εκεί που αρχίζει η τελετή, φτάνει και ο θείος της BUtterfly και κατά το σύνηθες στην όπερα την αρχίζει στις κατάρες που απαρνήθηκε τη θρησκεία της για να παντρευτεί το χλωμό πρόσωπο, ή μάλλον το ρόζ πρόσωπο δεν είναι ινδιάνικος ο γάμος...διότι ναι η Butterfly και θρησκεία άλλαξε και μουστάκι ξύρισε για χάρη του Pinkerton...
Anyway, ο θείος μπορεί να χάλασε το γλέντι όμως το ζευγαράκι των νεονύμφων βρίσκει την ευκαιρία να ρίξει ένα ερωτικό ντουέτο. Τώρα θα μου πείτε πως ο άλλος μπορεί να τραγουδάει ερωτικό ντουέτο αφού δεν νοιώθει μία??? HE IS FAKING IT DARLING!!!! Ο πρώτος ή ο τελευταίος είναι???
Αφού δε, τελειώνει το ντουετάκι, το ζευγάρι αρχίζει τα φασώματα και ρίχνει ένα πήδουλο, ευτυχώς αφού έχει πέσει η αυλαία και οι θεατές έχουν βγεί για διάλειμμα.
Raina Kabaivanska-Nazzareno Antinori "Vogliatemi bene"
3 χρόνια μετά...
Η υπηρέτρια της Butterfly η Suzuki λέει στην κυρά της πως ο Pinkerton δεν θα γυρίσει και άδικα τον περιμένει και τους τελειώνουν και τα χρήματα και τι θα κάνουν οι δόλιες.
-Σκασμός φαρμακομούνα, της απαντάει η Butterfly.
-Un bel di vedremo, πιστή μου δούλα λέει η ηρωίδα μας διότι ο Puccini ήταν τελικά μεγάλη Drama Queen.
Raina Kabaivanska-"Un Bel Di"
Στο άσχετο, εμφανίζεται ο Αμερικανός πρόξενος ο οποίος φέρνει γράμμα από τον Pinkerton ο οποίος λέει στην Butterfly πως την έχει ξεχάσει και καλά θα κάνει να τον ξεχάσει και η ίδια. Φυσικά, αν η όπερα γραφόταν σήμερα, ο αλήτης θα τις είχε στείλει ένα e-mail ή στο τσακίρ κέφι ένα μήνυμα στο προφίλ της Butterfly στο Facebook στο Καραβοτσακισμένη18years, και θα είχαμε γλυτώσει τα έξοδα ενός ρόλου στην όπερα.
Όμως η μικρή Γιαπωνέζα δεν έχει παίξει το τελευταίο της χαρτί. Βγάζει από το σπίτι το μικρό γαλανομάτικο μούλικο που έκανε στο τέλος της προηγούμενης πράξης (όχι που είμαι σίγουρος πως λέγατε πως αυτά για τα φασώματα και τα σεκσάκια τα έβγαλα από την κοιλιά μου) και το δείχνει στον Πρόξενο.
Αυτός, πιο κάγκουρας και από τον Pinkerton την ρωτάει αν όντως το παιδί είναι του Αμερικανού.
-Yo, μπάρμπα, του λεεί η Butterfly. Ξέρεις πολλούς Ιάπωνες να βγαίνουν σε αυτά τα χρώματα?
Anna Tomowa-Sintow "E questo?... Che tua madre" 1985
Ξάφνου, ένας κανονιοβολισμός ακούγεται και βλέπουν το πλοίο του Pinkerton να μπαίνει στο λιμάνι (καλά what where the chances in that!!!!).
Λίγες ώρες αργότερα, ο Πρόξενος, ο Pinkerton και μια ασπρουλιάρα γκόμενα φτάνουν στο τίμιο σπιτικό της Butterfly. Εκεί βρίσκουν την Suzuki να καθαρίζει σαρδέλες για το μεσημεριανό σούσι, και της λένε να ειδοποιήσει την κυρά της πως ήρθαν οι Pinkertons να πάρουν το παιδί της Butterfly στην Αμερική όπου θα ανατραφεί με τις καλύτερες προϋποθέσεις, και χρόνια αργότερα οι απόγονοί του μεγαλωμένοι με junk food και sitcom tv, θα φέρουν κάποια στιγμή τη Δημοκρατία στις χώρες της Μέσης Ανατολής.
Ο Pinkerton αποχωρεί για να μην εξαγριωθεί η Butterfly, η οποία τους ειδοποιεί πως συναινεί αλλά θέλει μισή ώρα να ετοιμαστεί για να αποχαιρετίσει το παιδί.
Η ιστορία μας όμως δεν διαδραματίζεται στη Μέση Ανατολή αλλά στην Άπω. Οπότε η μικρή προδομένη Butterfly αντί να ζωστεί εκρηκτικά και να τινάξει το Αμερικανικό Προξενείο στον αέρα, παίρνει το μαχαίρι με το οποίο είχε αυτοκτονήσει ο πατέρας της και ετοιμάζεται να δώσει τέλος στην ζωή της.
Λίγο πρίν όλα τελειώσουν όμως εμφανίζεται μπροστά της ο γιός της και ακολουθεί μια από τις πιο συγκινητικές σκηνές στην ιστορία της όπερας. Η Butterfy αποχαιρετά για πάντα το παιδί της και το στέλνει στον κήπο να παίξει, ενώ η ίδια αυτοκτονεί. Always too late, ο Pinkerton επιστρέφει στον τόπο του εγκλήματος πνιγμένος από τις ενοχές και την ντροπή για να βρεί νεκρή την μικρούλα Butterfly θύμα της ίδιας της αγάπης και της ευπιστίας...
Raina Kabaivanska-"Tu Tu Tu/Piccolo Addio"
_____________________________________________________________________________________
Υ.Γ 1: Για να μην παρεξηγηθώ, να επισημάνω πως σεξιστικά ή άλλα σχόλια μη politically correct, έγιναν χάριν αστεϊσμού καθώς το όλο concept της ανάρτησης είναι χιουμοριστικό.
Υ.Γ 2: Δείτε και κανά από τα βίντεα (οπωσδήποτε τα Un bel di και το φινάλε της όπερας) που σας βάζω αν έχετε διάθεση, μην διαβάζετε μόνο το κείμενο...στην μουσική του Puccini είναι η ουσία όχι στις δικές μου μπαρούφες.
MADAMA BUTTERFLY
Όπερα σε 3 πράξεις σε μουσική Giacomo Puccini
και λιμπρέτο Luigi Illica και Giuseppe Giacosa
Πρώτη παρουσίαση 17 Φεβρουαρίου 1904
(για λεπτομέρειες σε ότι αφορά το έργο και την εποχή του κάνε κλίκ στο όνομα της όπερας)
_____________________________________________________________________________
Να που μετά από λαϊκή απαίτηση επιστρέφουμε στην βραδιά της όπερας με την παρουσίαση της Madama Butterfly. Παρακαλούμε να απενεργοποιήσετε τα κινητά σας τηλέφωνα. Σας υπενθυμίζουμε πως δεν επιτρέπεται η ηχογράφηση μέρους ή όλης της παράστασης καθώς και η φωτογράφιση με ή χωρίς flashhh.
Η ιστορία μας ξεκινάει (και τελειώνει τώρα που το σκέφτομαι) στην Ιαπωνία σε ένα λόφο στην πόλη Ναγκασάκι λίγες δεκαετίες πρίν την κάνουν στάχτη οι Αμερικανοί θέλοντας να επισπεύσουν το τέλος ενός πολέμου που είχε ήδη τελειώσει...
Ο αξιωματικός του πολεμικού αμερικανικού ναυτικού Pinkerton αποφασίζει να παντρευτεί την 15άχρονη γκέισα Cio-Cio-San ή κατά κόσμο Butterfly έτσι για το χαβαλέ και για να έχει κάπου να ξεχαρμανιάζει όταν πιάνει στην Ιαπωνία λιμάνι. Ο Pinkerton δε, είναι τόσο κάγκουρας που ενώ του δείχνουν το σπίτι που έχει νοικιάσει για να στεγάσει τον "έρωτά" του, εκείνος κάνει πρόποση για την μέρα που θα κάνει πραγματικό γάμο στην Aμερική!!!
Adam DIesel-Dovunque al mondo
Κάπου εκεί, εμφανίζεται και η μέλλουσα νύφη η Butterlfy (εντελώς Opra case όμως) με τις φίλες τις από το 4ο Λύκειο του Ναγκασάκι, και αρχίζει τα κουλά, πόσο "όμορφος και διαφορετικός είναι ο αντρούλης", της και τι "όμορφο το σπίτι" και "μην κοιτάς που τώρα είμαι πουτάνα..ε γκέισα ήθελα να πώ, εγώ κρατάω από καλή γενιά αλλά ας όψονται τα εορτοδάνεια του πατέρα και οι 12 πιστωτικές κάρτες που τον οδήγησαν στην αυτοκτονία", και πόσο ευτυχισμένη είμαι και άλλα τέτοια.
Anna Tomowa-Sintow "Quanto cielo, quanto mar" 1985
Και εκεί που αρχίζει η τελετή, φτάνει και ο θείος της BUtterfly και κατά το σύνηθες στην όπερα την αρχίζει στις κατάρες που απαρνήθηκε τη θρησκεία της για να παντρευτεί το χλωμό πρόσωπο, ή μάλλον το ρόζ πρόσωπο δεν είναι ινδιάνικος ο γάμος...διότι ναι η Butterfly και θρησκεία άλλαξε και μουστάκι ξύρισε για χάρη του Pinkerton...
Anyway, ο θείος μπορεί να χάλασε το γλέντι όμως το ζευγαράκι των νεονύμφων βρίσκει την ευκαιρία να ρίξει ένα ερωτικό ντουέτο. Τώρα θα μου πείτε πως ο άλλος μπορεί να τραγουδάει ερωτικό ντουέτο αφού δεν νοιώθει μία??? HE IS FAKING IT DARLING!!!! Ο πρώτος ή ο τελευταίος είναι???
Αφού δε, τελειώνει το ντουετάκι, το ζευγάρι αρχίζει τα φασώματα και ρίχνει ένα πήδουλο, ευτυχώς αφού έχει πέσει η αυλαία και οι θεατές έχουν βγεί για διάλειμμα.
Raina Kabaivanska-Nazzareno Antinori "Vogliatemi bene"
3 χρόνια μετά...
Η υπηρέτρια της Butterfly η Suzuki λέει στην κυρά της πως ο Pinkerton δεν θα γυρίσει και άδικα τον περιμένει και τους τελειώνουν και τα χρήματα και τι θα κάνουν οι δόλιες.
-Σκασμός φαρμακομούνα, της απαντάει η Butterfly.
-Un bel di vedremo, πιστή μου δούλα λέει η ηρωίδα μας διότι ο Puccini ήταν τελικά μεγάλη Drama Queen.
Raina Kabaivanska-"Un Bel Di"
Στο άσχετο, εμφανίζεται ο Αμερικανός πρόξενος ο οποίος φέρνει γράμμα από τον Pinkerton ο οποίος λέει στην Butterfly πως την έχει ξεχάσει και καλά θα κάνει να τον ξεχάσει και η ίδια. Φυσικά, αν η όπερα γραφόταν σήμερα, ο αλήτης θα τις είχε στείλει ένα e-mail ή στο τσακίρ κέφι ένα μήνυμα στο προφίλ της Butterfly στο Facebook στο Καραβοτσακισμένη18years, και θα είχαμε γλυτώσει τα έξοδα ενός ρόλου στην όπερα.
Όμως η μικρή Γιαπωνέζα δεν έχει παίξει το τελευταίο της χαρτί. Βγάζει από το σπίτι το μικρό γαλανομάτικο μούλικο που έκανε στο τέλος της προηγούμενης πράξης (όχι που είμαι σίγουρος πως λέγατε πως αυτά για τα φασώματα και τα σεκσάκια τα έβγαλα από την κοιλιά μου) και το δείχνει στον Πρόξενο.
Αυτός, πιο κάγκουρας και από τον Pinkerton την ρωτάει αν όντως το παιδί είναι του Αμερικανού.
-Yo, μπάρμπα, του λεεί η Butterfly. Ξέρεις πολλούς Ιάπωνες να βγαίνουν σε αυτά τα χρώματα?
Anna Tomowa-Sintow "E questo?... Che tua madre" 1985
Ξάφνου, ένας κανονιοβολισμός ακούγεται και βλέπουν το πλοίο του Pinkerton να μπαίνει στο λιμάνι (καλά what where the chances in that!!!!).
Λίγες ώρες αργότερα, ο Πρόξενος, ο Pinkerton και μια ασπρουλιάρα γκόμενα φτάνουν στο τίμιο σπιτικό της Butterfly. Εκεί βρίσκουν την Suzuki να καθαρίζει σαρδέλες για το μεσημεριανό σούσι, και της λένε να ειδοποιήσει την κυρά της πως ήρθαν οι Pinkertons να πάρουν το παιδί της Butterfly στην Αμερική όπου θα ανατραφεί με τις καλύτερες προϋποθέσεις, και χρόνια αργότερα οι απόγονοί του μεγαλωμένοι με junk food και sitcom tv, θα φέρουν κάποια στιγμή τη Δημοκρατία στις χώρες της Μέσης Ανατολής.
Ο Pinkerton αποχωρεί για να μην εξαγριωθεί η Butterfly, η οποία τους ειδοποιεί πως συναινεί αλλά θέλει μισή ώρα να ετοιμαστεί για να αποχαιρετίσει το παιδί.
Η ιστορία μας όμως δεν διαδραματίζεται στη Μέση Ανατολή αλλά στην Άπω. Οπότε η μικρή προδομένη Butterfly αντί να ζωστεί εκρηκτικά και να τινάξει το Αμερικανικό Προξενείο στον αέρα, παίρνει το μαχαίρι με το οποίο είχε αυτοκτονήσει ο πατέρας της και ετοιμάζεται να δώσει τέλος στην ζωή της.
Λίγο πρίν όλα τελειώσουν όμως εμφανίζεται μπροστά της ο γιός της και ακολουθεί μια από τις πιο συγκινητικές σκηνές στην ιστορία της όπερας. Η Butterfy αποχαιρετά για πάντα το παιδί της και το στέλνει στον κήπο να παίξει, ενώ η ίδια αυτοκτονεί. Always too late, ο Pinkerton επιστρέφει στον τόπο του εγκλήματος πνιγμένος από τις ενοχές και την ντροπή για να βρεί νεκρή την μικρούλα Butterfly θύμα της ίδιας της αγάπης και της ευπιστίας...
Raina Kabaivanska-"Tu Tu Tu/Piccolo Addio"
_____________________________________________________________________________________
Υ.Γ 1: Για να μην παρεξηγηθώ, να επισημάνω πως σεξιστικά ή άλλα σχόλια μη politically correct,
Υ.Γ 2: Δείτε και κανά από τα βίντεα (οπωσδήποτε τα Un bel di και το φινάλε της όπερας) που σας βάζω αν έχετε διάθεση, μην διαβάζετε μόνο το κείμενο...στην μουσική του Puccini είναι η ουσία όχι στις δικές μου μπαρούφες.
Τα είδα (όχι όλόκληρα) τα βίντεο, ωραία η μουσική, αν καταλάβαινα και τα λόγια... θα ήταν καλύτερα! Απο παρουσίασει πάντως σκίζεις, το μόνο σίγουρο είναι πως θα θυμάμαι αυτή την όπερα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΥΓ. Τρελό γέλιο "απο το 4ο λύκειο του Ναγκασάκι", "Ξέρεις πολλούς Ιάπωνες να βγαίνουν σε αυτά τα χρώματα?", έγραψες Μάλερ!!!
Α χα χα χα χα χα χα
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ καλό!!
@Hfaistiwnas
ΑπάντησηΔιαγραφήΑρε φίλε μου χαίρομαι πολύ που σου άρεσε. Κι εγώ όταν την έγραφα γέλαγα σε κάποια σημεία οπότε μάλλον καλό βγήκε. Άντε να πάμε να δούμε και καμια παράσταση αν και με αυτά που γράφω θα περιμένεις κωμωδία ενώ η όπερα έχει πολύ κλάμα...
Καλό σου μεσημέρι.
@baby boom
Μπεμπούλη πολύ χαίρομαι που γέλασες με το κείμενο. Παίζει να είδες έστω κι ένα βίδεο???
@Equilibrium
Δίπλα σου έχω τρομερές εμπνεύσεις είναι η αλήθεια. Οπότε και η Τραβιάτα που θα ακολουθήσει θα είναι σούπερ (αν και την έγραφα αφού είχαμε "πλακωθεί" για το πρόσωπα-ζώα-πράγματα).
Πάντως αφού σου άρεσε το πόστ, ελπίζω τον χειμώνα που μας έρχεται να πάμε σε κάποια παράσταση μαζί.
Πολλά φιλάκια μικρέ.
Χεχεχε σωστος!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην ειδα προσφατα την Butterfly και οφειλω να ομολογησω οτι η υποθεση μου φανηκε λιγο αδιαφορη να το πω, επιπεδη να το πω, κλισε να το πω, δεν με τρελανε παντως
Επιτρέπετε
ΑπάντησηΔιαγραφήΜέλουσα
Ana Tomowa
Νοιώθει (πόσο χρονών είσαι είπαμε?)
jank food και shitcom tv
Για να μάθεις να σχολιάζεις οτι σου διορθώνω τα ορθογραφικά....
Moυ αρέσει αυτή η καθαρά ρεαλιστική απόδοση του όλου έργου.Πάλι καλά που το αναγνώρισε ο αλήτης και δεν έκανε λόγο για στιγμιαίο λάθος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧωρίς πλάκα...εξαιρετικό
Μάλερ μου δεν είδα τα βίδεο λόγω κινητού, όμως διάβασα το κείμενο! σόου ναϊς πρεζεντεϊσον!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάλερ μου δεν είδα τα βίδεο λόγω κινητού, όμως διάβασα το κείμενο! σόου ναϊς πρεζεντεϊσον!
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν μπορώ να σταματήσω να χαμογελώ διαβάζοντας την περίληψη του μελοδράματος!
ΑπάντησηΔιαγραφήυγ και μην απολογείσαι επειδή έκανες και μη politically-correct σχόλια. είναι φανερό ότι είναι χιουμοριστικά!
@Marvin the martian
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν εννοείς κλισέ το "κορίτσι αγαπάει αγόρι και στο τέλος πεθαίνει από αγάπη" ε τότε οκ. Αλλά όχι και αδιάφορη αυτό ποτέ. Βέβαια γούστα είναι αυτά.
@Parsifal
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο να ισχυριστώ πως τα έκανα τα λάθη επίτηδες για να δώ αν θα τα εντοπίσεις μπορεί να γίνει πιστευτό ως δικαιολογία???
Μάλλον γιαυτό δεν δέχθηκες την θέση που σου είχα προτείνει ως διορθωτή των αναρτήσεων μου. Ηξερες πως θα έχει πολύ δουλειά χαχαχαχα.
Πάλι καλά που τα διόρθωσα. Τελικά έπρεπε να το βάλω και παιχνίδι, του στύλ εντοπίστε τα λάθη και κερδίστε. Πάντως για το νοιώθει δεν φταίω, μου βγάζει και το word και ο Firefox σωστά και τα 2. Που να ξέρω πιο ισχύει. Στο κάτω κάτω, είμαι 2 μέτρα παλικάρι με κορμί φέτες και πτυχίο αρχιτέκτονα. Το να ήξερα και ορθογραφία θα ήταν αμαρτία από το Θεό ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ.
@Θράσος
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαίρομαι που σου άρεσε η απόδοση.
Καλό σου απόγευμα
@baby boom
Καλά πλάκα κάνω δεν είσαι και υποχρεωμένος να τα δείς. Άλλωστε τώρα από ότι διαβάζω στο μπλόγκ σου έχεις άλλες ασχολίες χιχιχι.
@tovene592
Πολύ μου αρέσει που άρεσε και σε σένα φίλε μου. Όσο για την παρατήρηση που έκανα απλά μωρε μια διευκρίνηση για να προλάβω την όποια παρεξήγηση.
Καλό σου απόγευμα.
Η αλήθεια είναι ότι οι περιγραφές σου δίνουν στην όπερα μια άλλη "τσαχπινιά" που κανονικά δεν υφίσταται αλλά...έτσι κι εμείς μαθαίνουμε οπότε δάσκαλε...εύγε! :) Δεν εχω το Mail σου!!!! :(
ΑπάντησηΔιαγραφήgreat, sleek post, sweets.
ΑπάντησηΔιαγραφήand check this
http://www.youtube.com/watch?v=DLl432wS_rQ ( it's irrelevant I know, I just wanted to share it with you)
Είναι η αγαπημένη μου όπερα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην έχω δει στο Βερολίνο, με πήγε ο τότε καλός μου για τα γενέθλειά μου το 2006, που τα γιόρτασα εκεί.
Ευχαριστώ που μου θύμησες τις στιγμές εκείνες.
Καλησπέρα...
@One happy dot
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλά υπάρχουν και όπερες που την έχουν από μόνες τους αυτή την τσαχπινιά οπότε θα λιώσουμε στα γέλια όταν ασχοληθώ μαζί τους.
Όσο για το μαιλ μου, είναι στο προφίλ μου και είναι και msn ταυτόχρονα. Εσύ δεν βλέπω να έχεις το δικό σου στο προφίλ σου οπότε το αφήνω σε σένα να επικοινωνήσεις.
@blue piccadilly
ΑπάντησηΔιαγραφήΆσχετο ίσως, όμως ήταν υπέροχο. Είσαι καταπληκτικός, σε ευχαριστώ. I love Schubert...πως το ήξερες?
@Jimmy Rose
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ πότε θα τα φτιάξω με ένα παιδί που θα θέλει να δει όπερα μαζί μου??????
Ελπίζω να μην σου χάλασα την αγαπημένη σου όπερα. Καλό σου βράδυ.
έπρεπε να έβαζες και ελληνικούς υπότιτλους. δικούς σου. :) καλό βράδυ. φιλιά!
ΑπάντησηΔιαγραφήΉθελα να σχολιάσω το καυτό σου λεξιλόγιο (πχ ετυμολογία της λέξης φάσωμα πλ.-τα;) αλλά μ΄έκοψες τη φόρα με τo πρώτο σου υστερόγραφο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚι εγώ βρίσκω-αν εξαιρέσουμε τον Βάγκνερ- ότι οι περισσότερες όπερες είναι πολύ απλοικές σαν ιστορίες.Είναι να κοιμάσαι όρθιος που λένε οι Γάλλοι.Ευτυχώς η μουσική αποζημιώνει!Αλλά και πάλι από κάθε όπερα μόνο ωρισμένες άριες είναι γνωστές στο πλατύ κοινό.Και υπάρχουν και πληχτικά μέρη για γερά στομάχια..Βέβαια δεν είμαι aficionado της όπερας..Θαυμάζεις λες τον Σούμπερτ,ο Μάλερ σε αφήνει αδιάφορο;
Πολύ-πολύ αγαπημένη και συγκινητική η Μπατερφλάι. Καλά αυτό το βιντεάκι στο τέλος ισοδυναμεί με child abuse! Το ξεκούφανε το κακόμοιρο :-)
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαίδες η τέχνη δεν είναι στο στόρυ είναι στο πως αποδίσονται τα συναισθήματα. Και αυτό εξαρτάται από τη μεγαλοφυία του συνθέτη αλλά και το ταλέντο του ερμηνευτή
Πού είναι ο Βάααγκνερ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠού είναι ο Πουτσίνι;
Πού έχουν πάει όοολοι εκείνοι;;
Δεν σου κρύβω πως δεν είχα ιδέα για όλα αυτά.. Τώρα ξέρω όμως. Είναι σημαντικό να παρουσιάζεις και να επεξηγείς με αποτελεσματικότητα σε κάποιον ανίδεο, όπως εγώ εν προκειμένω, μια γνώση και μια έκφανση της τέχνης που δεν τους δίνουμε την προσοχή και την αξία που θα έπρεπε..
ΑπάντησηΔιαγραφήΥΓ: Το άκουσμα του ονόματος "Πουτσίνι" γιατί προκαλεί ΠΑΝΤΑ ηλίθια γελάκια;;; Καλησπέρες!
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο όνομα του Πουτσίνι προκαλεί τόσα γελάκια στους έλληνες όσα και αντίστοιχα στους ιταλούς οι έλληνες που στο μετρό του Μιλάνου λένε "θέλω να κάτσω, θέλω να cazzo".... How funny is that?(NOT).
ΑπάντησηΔιαγραφή@b|a|s|n\i/a
ΑπάντησηΔιαγραφήΑχ ρε εσύ αυτό δεν το είχα σκεφτεί...
ίσως το κάνω σε βίδεο μεμονωμένο με άρια γιατί να το έκανα σε όλα αυτά θα ήταν υπερβολή. Από την άλλη, ήθελα να δείτε και να ακούσετε κάτι από την όπερα...
Πρέπει κάποια στιγμή να σας μαζέψω σπίτι για καμιά προβολή.
Καλό σου απόγευμα κούκλε
@Υπερμίκης
ΑπάντησηΔιαγραφήΚοίτα, σίγουρα όλες οι όπερες δεν είναι αριστουργήματα, αλλά στις γνωστές σπάνια θα βρείς αδιάφορα μέρη. όσο για την πλοκή μπορεί όντως να είναι απλοϊκή αλλά μεταμορφώνεται σε μια θεϊκή εμπειρία μέσα από την μουσική και τους καλούς ερμηνευτές όπως λέει και ο gay souper hero πιο κάτω.
@gay super hero
Χαίρομαι που σου άρεσε. Ακολουθεί Traviata αφιερωμένη εξαιρετικά στον Equilibrium και μετά...χμ μια και σου αρέσει η Γαλλική όπερα θα κανιβαλίσω την Carmen...Ωρε γλέντια που έχω να κάνω με τη Σεβιλλιάνα τσούλα.....
@Soula
ΑπάντησηΔιαγραφήΜαρή!!! Νωρίς πάλι γύρισες σπίτι....
@Από Μηχανής Θεός
Άλλος ένας πιθανός φίλος της όπερας λοιπόν???? Άντε να δούμε.
Καλησπέραααα
@Parsifal
Γιατί καλέ, πολύ αστείο είναι αυτό το cazzo...χιχιχιχχιχι
οκ ναι η ουσία είναι στην μουσική
ΑπάντησηΔιαγραφήαλλά πειράζει που μου αρέσουν οι δικές σου μπαρούφες
που γράφεις με πολλή αγάπη και χιούμορ?
είμαι σε τρέξιμο
αλλά θα επιστρέψω να το διαβάσω με την ησυχία μου!
ήρθα να σου πω ότι έπαιξα το παιχνίδι
με τους στίχους...
επιτέλους!
σε φιλώ
χχχχχχχχχχχχχχχχχχ
υγ.θα έρθω για την ανάγνωση!
παιδί μου, δεν σε προλαβαίνω!!!
Συμφωνώ για τα συναισθήματα.Συγκλονίζομαι ολόκληρος όταν ακούω την Τραβιάτα του Βέρντι.Ιδιαίτερα όταν ακούω τη Βιολέττα στο E strano sempre libera με την απαράμιλλη ερμηνεία της Μαρίας μας!!Ταυτίζομαι απόλυτα με τον ψυχικό πόνο της ηρωίδας παρ΄όλο που είμαι άνδρας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσο για το όνομα του Πουτσίνι δεν το σκέφτηκα ποτέ πονηρά.Ούτε τη γαλλική λέξη αψολυμάν ή αψολιούτλυ στα αγγλικά.Αντίθετα όταν πρωτοσυνάντησα το γερμανικό ρήμα putzen-πούτσεν=καθαρίζω το μυαλό μου πήγε κατευθείαν εκεί!Ιδιαίτερα η προστακτική ενικού,πούτς.Και η καθαρίστρια να λέγετε putzfrau=γυναίκα για καθάρισμα..Καταλαβαίνετε τους συνειρμούς που μπορούν να προκύψουν με όλα αυτά...!
@maya
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Η μουσική όμως είναι αυτή που μας ταξιδεύει στο όνειρο καταργώντας συμβάσεις όπως αυτή της γνώσης της γλώσσας του έργου. Διότι βλέποντας ας πούμε το φινάλε της όπερας δεν χρειάζεται να γνωρίζεις Ιταλικά για να καταλάβεις τον πόνο της μάνας που αυτοκτονεί επειδή της παίρνουν το παιδί της.
Μόλις μπορέσω θα περάσω να διαβάσω και την συμμετοχή σου στο παιχνίδι του Equilibrium. Είμαι σίγουρος πως θα είναι μοναδική όπως όλες σου οι αναρτήσεις.
Σε φιλώ.
@Υπερμίκης
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι συνεχίζεις να μην θέλεις να έχεις δικό σου μπλόγκ? Γιατί βρέ? Πέθανα με το μικρό μάθημα γερμανικών.
Να είσαι καλά φίλε μου.
Παίδες ο φίλος π.α.υ.λ.ο.λ.ο.g.y.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://pavlology.blogspot.com
Μου έστειλε το βίντεο που θα δείτε ίσως στο δεξί μέρος του ιστολογίου μου. Είναι όλη η όπερα σε ένα βιντεάκι 10 λεπτών. Δείτε το και δεν θα χάσετε.
Φίλε μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ για αυτό το βίντεο
Είχα δει την παράσταση στην Λυρική και ήταν πραγματικά συγκινητική.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠότε θα κάνεις αφιέρωμα στη Φιόνα Τζαβάρα?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι εγώ στέλνω τις ευχαριστίες μου σε σένα και στον Parsifal.Μου μάθατε την ιταλική λέξη cazzo.Ζουμερή!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπο Λενάκι: Στο έχω ομολογήσει στο παρελθόν οτι η "Κυρία ΜπατερφλάΫ", δεν είναι η όπερα που με εξιτάρει ιδιαίτερα. Πολύ ωραία η μουσική βεβαίως βεβαίως, αλλά η υπόθεση της είναι αρκετά τραβηγμένη για να σε κάνει να "κολήσεις". Αφού διάβασα όμως την υπόθεση κατά Μahler76 έτρεξα κατ' ευθείαν και ξέθαψα το dvd που έχω με την όπερα και την είδα όλη απο την αρχή! Φιλαράκι πολύ ωραία τα είπες!!!χα χα χα!!!! Η Μουσικολόγος φίλη σου γέλασε με την καρδιά της!!! Σου προτείνω να κάνεις διάλεξη για την όπερα αυτή στο Τμήμα Μουσικών Σπουδών μπας και ενδιαφερθεί σοβαρά κανένας φοιτητής. Ξέρεις όμως πολύ καλά οτι η αγαπημένη μου όπερα είναι η Tosca. Γράψε κάτι και για την Tosca please!!!!!!!!!!!! To σενάριο έχει περισσότερο ενδιαφέρον δεν νομίζεις????
ΑπάντησηΔιαγραφήΦιλάκια πολλά!!!!!
Θα συμφωνήσω με τον ανώνυμο.. και μόνο η περιγραφή σου μας παρακινεί να δούμε το έργο. Όσο βαρετό κι αν φαίνεται για κάποιους, δίνεις ένα άλλο χρώμα που κάνει το έργο αλλησμόνητο και αξιοπρόσεκτο..
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυγε!
BLOGGING LIVE FROM A NET CAFE se browser horis orthografiko elegho.
ΑπάντησηΔιαγραφή@g for george
Ένας ένας εμφανίζεστε οι φίλοι της όπερας. Άντε αγόρι να κανονίσουμε και κάτι όλοι οι γνωστοί.
Καλή σου μέρα.
@MAD
Νόμιζα πως μόνο ο Toymaker γνώριζε την Φιόνα!!!! Σοκάρομαι!!!
@Υπερμίκης
O Parsifal κι εγώ είμαστε τα πιο αισχρά παιδιά της μπλογκόσφαιρας...
@Ανώνημο-Λενακι
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ, 2η καριέρα ως επίτιμος ομιλητής στη Μουσικών Σπουδών???? SUPER!!!!
λΕΠΤΟΜΈΡΕΙΕς θα σου πώ την Κυριακή. Πολλά φιλάκια και χρόνια πολλά κούκλα.
@Aviator
Να δώ πότε θα τα καταφερω να σε πάρω σε μια όπερα...Άντε μικρούλι, θα τα πούμε σύντομα για κανά καφεδάκι. Μάκια.