Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2019

SUMMER IS OVER



5 σχόλια:

  1. Επιτέλους δηλαδή με το βρωμοκαλόκαιρο!
    Βλέπω έβαλες τον ύμνο της εποχής με τη Ντάστυ!
    Εύγε νέε μου!
    Summer is over και Winter is coming!
    Σιγά-σιγά θα επιστρέψω κι εγώ στο βλογ μου.
    Ράβω κάτι τώρα, αλλά όοοοοοοταν το τελειώσω λέω να επιστρέψω!
    Φιλί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Κουμπάρα, εγώ τον έβαλα τον ύμνο, αλλά έβαλε μια ζέστη που μας τα χάλασε εντελώς. Αναμένω την επιστροφή σου :)

      Διαγραφή
    2. Έχω γυρίσει αγόρι πολυάσχολο, από τις 24 Σεπτεμβρίου!

      Διαγραφή
  2. πάει το καλοκαιράκι ημερολογιακα αλλά η ζέστη μέχρι σήμερα καλά κρατάει. τόσο καλά που πήγα πρώτη φορά σητ ζωή μου 43χρ γυναίκα θάλασσα Οκτώβρη μήνα 🙂
    λατρεμένη Dusty Springfield 😍😎

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα καλησπέρα. Κι εγώ το Σαββάτο πήγα, και θα πάω και αυτό για μπάνιο. Τι να κάνουμε, όσο και αν το μελετάμε το φθινόπωρο, δεν θα μας κάνει την χάρη χαχα. Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή

Ρίξε κι εσύ μερικά μπετά, μπορείς :)

ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ

Related Posts with Thumbnails