Τετάρτη 18 Ιουλίου 2018

Αρσενικό και παλιά δαντέλα

Το τηλεγράφημα μου έπεσε απ' τα χέρια. Ποιος χρησιμοποιεί στα αλήθεια τηλεγραφήματα στις μέρες μας; Ανοίγοντας το φάκελο διάβασα τα παρακάτω:

Θεία Φεβρωνία εκτάκτως Αθήνα για καρέ ΣΤΟΠ. Δωμάτιο ελεύθερο ΣΤΟΠ. Έλα ΣΤΟΠ. Η Κουμπάρα ΣΤΟΠ. 

Τέτοια πρόσκληση από την Αρτίστα του Βωβού δεν την σκέφτεσαι δεύτερη φορά. Πήρα λοιπόν τα πράγματά μου, 2-3 βρακιά και μια τσάντα κουλικά, τρία βιβλία για το ξεκάρφωμα μιας και δεν σκόπευα φυσικά να διαβάσω στις διακοπές μου, και κατευθύνθηκα στα ΚΤΕΛ Κηφισού. Κοιλιόδουλος φουλ, δεν δίστασα να δοκιμάσω από το ιερό σουβλάκι και τον φραπέ που έφτιαχναν στην εκκλησία. 

Λίγες ώρες αργότερα και τέσσερις επισκέψεις στην χέστρα του λεωφορείου μετά, είχα φτάσει στον προορισμό μου.  

Η Αρτίστα μου έδειξε το δωμάτιο στο οποίο θα κοιμόμουν και στο οποίο φιλοξενούνται όλοι την πρώτη φορά που την επισκέπτονται, διότι από την δεύτερη παίζει καναπές για ύπνο και βρεγμένο παξιμάδι για φαγητό. 

Έβαλα τα βιβλία στο κομοδίνο, θαύμασα την παλιά δαντέλα και πήγα στην κουζίνα για καφέ και κατινάζ. 

Συνεχίζεται...(λέμε τώρα). 

42 σχόλια:

  1. Χμ... Αρχικά να πω ότι ήταν χαρά μας που σε είχαμε εδώ, να σε ευχαριστήσω δημόσια για το βιβλίο της Μαλβίνας που μου έφερες και δεύτερον να επιβεβαιώσω ότι όντως την πρώτη φορά οι επισκέπτες τυγχάνουν καλής φιλοξενίας.
    Από εκεί και μετά, όπως το έγραψες: Καναπές και παξιμάδι.
    Όχι απαραίτητα βρεγμένο.
    Εννοείται είναι σελφ σέρβις.
    Στο τσακίρ κέφι το σερβίρω η ίδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ χάρηκα πολύ που ήμουν κάτω αυτές τις μέρες. Και που γνώρισα και τα παιδιά από κοντά, και τα δίποδα και τα τετράποδα. Άλλωστε με Μάρκο και Σύφη θα μοιραζόμαστε το φαγητό μου φαίνεται την επόμενη φορά που θα έρθω χαχαχα

      Διαγραφή
    2. Επίσης ελπίζω να σου αρέσει το βιβλίο της Μαλβινάρας :)

      Διαγραφή
    3. Μην το γελάς καθόλου, είναι τέλειες οι κροκέτες των τετράποδων.
      Είναι πολύ καλή μάρκα και του πανακρίβου!
      Όποιος φιλοξενούμενος δοκίμασε, έμεινε ενθουσιασμένος!

      Το βιβλίο το ξεκίνησα.
      Είναι η Μαλβίνα που όλοι αγαπήσαμε!

      Διαγραφή
    4. Χμ, λες οι κροκέτες να κάνουν καλό και στο τρίχωμά μου να σταματήσω να μαδάω; Όσο για την Μαλβίνα, όντως αγαπημένη. Μόλις τελειώσω αυτό θα ξαναπιάσω την Σαββατογεννημένη ;)

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Μιλάμε πιτόγυρο σπέσιαλ και ο φραπές μια κι έξω στην τουαλέτα χαχα

      Διαγραφή
  3. Οι δαντέλες είναι πράγματι παλιές, τόσο στο σεντόνι, όσο και στο σεμεδάκι.
    Είναι από τα χέρια της θείας του πατέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ φαίνεται το καλό το πράγμα :)

      Διαγραφή
    2. Ε καλά, οι δαντέλες είναι και της τάξεώς μας.

      😂😂😂

      Διαγραφή
    3. Μόνο της τάξεως μας. Τι ήμαστε, τίποτε βλάχες να κάνουμε τις τυραμισού χωρίς αυγά;

      Διαγραφή
    4. Ούτε να το συζητάς! Που θα τρίζουν τα κόκκαλα του Τσελεμεντέ με το χωρίς αυγά!

      Διαγραφή
  4. Επίσης να πω ότι πρέπει να την συνεχίσεις την ιστορία, διότι είμαι πολύ περίεργη να μάθω πώς βίωσες την παραμονή σου στην οικία μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι έγινε καλέ!
    Πως το έκοψες έτσι;
    Ασε που με μπέρδεψες!
    Μια γράφεις πως έρχεται η θεία Φεβρωνία στην Αθήνα και μετά πας διακοπές στην Αρτίστα;;
    Για εξήγησε.
    Και περιμένω τη συνέχεια!
    Στο καλύτερο σταμάτησες απότομα.
    Περιμένω.

    Φιλάκια Μαλεράκο:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα καλησπέρα. Η θεία δεν είναι δικιά μου αλλά της Αρτίστας. Κάθε καλοκαίρι της μπαστακώνεται σπίτι (δες λίνκ) http://artistatouvwvou.blogspot.com/2018/06/blog-post.html αλλά φέτος έκατσε ένα καρεδάκι (χαρτί) για Αθήνα και έφυγε για λίγες μέρες. Οπότε βρήκα ευκαιρία να πάω κι εγώ να την επισκεφτώ. Θεωρητικά θα έχει συνέχεια αν βρώ χρόνο από τις δουλειές ;)

      Διαγραφή
    2. @Σερενάτα
      Γεια σου Σερενάτα μου!
      Κι εγώ περιμένω τη συνέχεια!
      πιστεύω ότι αν του το ζητήσουμε όλοι μαζί, κάτι θα καταφέρουμε!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  6. Λοιπόν, εγώ ήξερα μια Φεβρωνία - που θα μπορούσε να έχει και ηλικία θείας τώρα - στη Θεσσαλονίκη. Γιόρταζε τέλη Ιουνίου, νομίζω πως τότε είναι της αγίας Φεβρωνίας. Σε βρήκα πάλι εδώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπάρχουν δύο Φεβρωνίες και μάλιστα θείες; Αν παίζει και η δικιά σου χαρτάκι τότε μιλάμε για την σύμπτωση του αιώνα! Καλώς βρισκόμαστε ξανά :)

      Διαγραφή
    2. @όλα θα πάνε καλά
      Δίκιο έχεις! Η θεία γιορτάζει στις 25 Ιουνίου! Εν τω μεταξύ, εφέτος ήταν στο σπίτι μου στην γιορτή της και της έκαμα πάστα φλώρα!
      Πάντως δεν είναι η ίδια η Φεβρωνία που ξέρεις εσύ με τη θεία μου, διότι η δική μου Φεβρωνία δεν έχει πάρε-δώσε με Θεσσαλονίκη και είναι 84 ετών!
      Η καταγωγή της είναι από την Μυτιλήνη!

      Διαγραφή
  7. Μολόγα τα όλα παλικάρι μου!!!! Πες τι τραβηξες στης αρτίστας!!!!!!
    Εγώ ξέρω από το συχωρεμένο πως μεχρι και σιδερο τον εβαζε η κορακοβλαστήμω να της κάνει και τον εβαζε να μαγειρευει κιόλα!! Σα χθες είναι που μου τάλεγε ο συχωρεμένος οποταν συναντιόμασταν οι τρεις μας με τη κατέ.
    Γι αυτό να προσεξεις άμα τυχει να ξαναπάς γιατι την πρωτη φορά ολοι περνάνε ωραία εκει. Μετα αρχίζουνε τα δύσκολα!!!!!!!! Γι αυτό δεν εχω πατησει το ποδάρι μου στο σπιτι της. Φυλάγομαι γιατί μας το παίζει στην αρχή κουανξά και μες τη καλωσύνη κι ύστερα οποιον πάρει ο χάρος η θεοκάλιαρντη!!!!!!!!!!
    Γι αυτό σου λέω να πεις κι άλλα να μάθει ο κόσμος να φυλάγεται!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμμμμμμμμμμμμμμ, τα είχαμε χύμα, μας ήρθαν και τσουβαλάτα!
      Πώς από 'δω Μαρινάκι;
      Αλλά τι λέω; Δεν θα ερχόσουν να στάξεις το φαρμάκι σου; Αλίμονο...
      Άσε που παραπληροφορείς τον κόσμο, διότι ο συγχωρεμένος ήθελε και έκανε δουλειές. Από μόνος του. Δεν τον πίεζα.
      Τι; Δεν με πιστεύεις;
      Και για να δεις πόσο υπεράνω και πόσο καλοσυνάτη είμαι, ένα θα σου πω: Ο κουμπάρος, παρά το γεγονός ότι ξέχασε να πλύνει το ταψί, τον πήγα βόλτα στο κάστρο!
      Α και για να μην το ξεχάσω, θεοκάλιαρντη και στα μούτρα σου!

      Διαγραφή
    2. Αχ Μαρίνα μου, σας την μάγισσα την Κίρκη δελεάζει την πρώτη φορά τους καλεσμένους της με περιποιήσεις και τερτίπια και μετά με το καλωσόρισες σου δίνει μάπα και μπουγέλο για να κάνεις φασίνα. Και καλά ο συγχωρεμένος δεν ήταν ο μόνος. Τον Δ. τον έχει καναπέ και αυτοεξυπηρέτηση. Σε hostel στην Μπρατισλάβα καλύτερο ρουμ σέρβις σου λέει. Αλλά κάνει η ρουφιάνα τις μαγείες της και κολλάμε σαν την μύγα στο σκατό να πηγαίνουμε συνέχεια.

      Διαγραφή
    3. Χόστελ στην Μπρατισλάβα! Κλαίω!😂😂😂

      Διαγραφή
  8. Τυχερούληδες:
    Να περάσετε καλά, να γελάσετε με τη καρδιά σας και να σκέφτεστε και κάτι ψυχούλες που φέτος το καλοκαίρι δεν θα κάνουν διακοπές!
    ΑΦιλάκιααααααααααααααααα άπειρα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άιναφετς!
      Τι χαρά που σε βρίσκω στου κουμπάρου το βλογ!
      Κι εγώ δεν κάνω διακοπές! Εννοώ ότι παραμένω στη βάση μου!
      Όμως έρχονται φίλοι από Αθήνα και από αλλού και μας ξεσηκώνουν και πάμε και για κανένα μπάνιο στη θάλασσα!
      Να την άλλη εβδομάδα περιμένω δύο ξαδέρφια μου και μετά θα έλθει ο φίλος μας ο Δημοσθένης και θα μείνει όλη την άδειά του μαζί μας!
      Και χαίρομαι πάρα πολύ!
      Πάντως η αλήθεια είναι ότι ναι, γελάμε με την ψυχή μας!
      Κίσιζ μαγισσούλα μου!

      Διαγραφή
    2. Η αλήθεια είναι πως περάσαμε πολύ καλά. Και αν είχαμε περισσότερες μέρες ή λίγο καλύτερο καιρό θα είχαμε κάνει τρέλες ;) Εύχομαι πάντως Αινάφτες μου έστω και χωρίς διακοπές να περάσεις τέλεια το καλοκαίρι σου.

      Διαγραφή
  9. Βρε καλως τα παιδια!!! ηντα γυρευεις φιλεναδα στου mahler το καγκελο οέο;
    Ηρθα σαν ευγενικο ατομο να ανταποδώσω την επισκεψη φιλου και τι βρίσκω εδώ;
    Μια αρτίστα που δεν ειναι στο σπίτι της και γυριζει στην γειτονια..χα..χα..
    Χαίρομαι που περνατε καλά με τον κουμπαρο..που του αρεσουν τα γατονια...θα σου στηλω στο μεηλ σου κατι να του το στηλεις φιλεναδα..χα..χα..καλο υπολοιπο καλοκαιρακι ..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να κάνω Ρουλάκι μου;
      Αφού λέει για μένα ο κουμπάρος, να μην έρθω να δω τι γράφει;
      Αχ δεν ξέρω για τον κουμπάρο, αλλά εγώ πέρασα τέλεια μαζί του!
      Του τα έστειλα τα γατιά!
      Είμαι σίγουρη ότι θα του αρέσουν πολύ!
      😊

      Διαγραφή
    2. Σμαραγδένια μου πολύ καλημέρα σου. Σε ευχαριστώ πολύ για τα γατόνια, ήταν τέλεια. Με την Κουμπάρα δυστυχώς μας χωρίζουν 3 σταθμοί διοδίων αλλιώς θα κάναμε πολλές ζημιές. Καλό καλοκαίρι να έχουμε, με υγεία και ωραίους ανθρώπους δίπλα μας :)

      Διαγραφή
  10. Που πήγε το σχολιο που εγραψα εχθες; οεο; μαλον δεν πηρε την εγκριση ..οποτε το ξαναγραφω στο περιπου ... γιατι που να θυμαμαι η γυναικα τι εγραψα εχθες...
    Τι γινεται παιδια; που μπηκα; ηρθα να ανταποδώσω σαν ευγενικο ατομο που είμαι την επίσκεψη εστω και καθυστεριμενα και βλέπω αρτίστα στου mahler το κάγκελο χι..χι. λεω λάθος θα εκανα και παω να την κανω ...αλλά μια πιο προσεκτικη ματια..ειδα οτι ήταν η οικοδεσποινα που σε περιποιηθηκε κατα προς έπρεπε στον κουμπαρο.. μπραβο να περνατε τοσο ομορφα καθε φορα που θα συναντιόσαστε παιδια!! καλο Σαββατοκυριακο..!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό με τα διπλά σχόλια, απλά το λατρεύω!
      Καλό Σαββατοκύριακο Ρουλάκι μου!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
    2. Ρούλα μου χίλια συγνώμη, αλλά με την δουλειά δεν προλαβαίνω να κοιτάζω έγκαιρα τα σχόλια για να τα εγκρίνω :)

      Διαγραφή
    3. Σιγα που θα ζηταμε και συγνωμη .. οποιος εχει ζορι να δει αν απαντησες απλα ερχεται δυο φορες ..οπως ο ταχυδρομος οταν δεν μας βρισκει με την πρωτη..χα..χα.. καλα να περνας οτι και να κανεις.. η κουμπαρα σου ολα τα λεφτα ειναι.. ευχαριστω για την απαντηση.. σύντεκνε!!

      Διαγραφή
    4. Αχ τώρα που είπες για τον ταχυδρόμο που χτυπάει 2 φορές σκέφτομαι μήπως είναι καλή ευκαιρία να δω την ταινία ξανά ;) Η Κουμπαρούλα είναι μορφή! Φιλιάααα

      Διαγραφή
  11. Κουμπαρούλη της Αρτίστας, βλέπω ότι πέρασες τέλεια μαζί της. Ούτε το ταψί δεν έπλυνες! Αυτό σημαίνει σπέσιαλ φιλοξενία. Μπράβο στη φίλη μου την Αρτίστα που σε περιποιήθηκε τόσο. Μέχρι και βόλτα στο κάστρο σε πήγε. Και χωρίς να σε έχει δεμένο με λουρί!!! Αμ πώς!!!
    Χρωστάς τη συνέχεια............

    Αρτίστα μου, αφού την πρώτη φορά τους περιποιείσαι όλους τόσο πολύ, σκέφτομαι να σου'ρθω Θεσσαλονίκη. Μία φορά όμως, όχι δεύτερη. Μην το παρακάνουμε. Και επειδή είμαι καλός άνθρωπος, και επειδή δεν γουστάρω να πλένω ταψιά, θα φέρω και την καθαρίστρια μαζί μου. Όσο να πεις, ένα φαγάκι και μια γενική στο σπίτι θα στην κάνει. Α, ξέχασα: θα μας φτιάχνει και καφέ! Ψήνεσαι? Πολλά φιλιά, φίλη μου.
    Υγ: Και για να μην έχεις συνωστισμό, θα περιμένω πρώτα την οριστική αναχώρηση της θείας Φεβρωνίας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μία μου. Άσε γιατί με το ταψί (που όντως δεν έπλυνα) έγινε θέμα. Ακόμα το συζητάι χαχχαχα.

      Διαγραφή
    2. @Μία
      Κοίτα, αν είναι να φέρεις και μια κυρία να κάνει τις δουλειές, μπορείς να έλθεις όσες φορές θέλεις!
      Να μου κάνει και τις βιβλιοθήκες, που βαριέμαι να τις καθαρίσω κι είναι μέσα στη σκόνη!
      Φυσικά θα κοιμάσαι στον καναπέ (είναι Τσέστερφιλντ, αναπαυτικός) και η κυρία για τις δουλειές στρωματσάδα!
      Κίσιζ Μία!

      ΥΓ. Κι εγώ αυτή την αναχώρηση περιμένω!

      Διαγραφή
  12. Σταμάτησα τις δουλειές στο εξοχικό (της αρτίστας κρατάω το βλογ να μην πιάσει αράχνες) και είπα να περάσω να δω πως περνάτε. Νομίζω πως τελικά όντως πρέπει να μαζέψουμε υπογραφές για τη συνέχεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, καλημέρα. Καλά περνάμε. Πλέον έχουμε επιστρέψει και ήμαστε στη βάση μας, εργασία και χαρά. Λέμε τώρα. Αχ αυτή την συνέχεια θέλω να την γράψω αλλά που χρόνος...

      Διαγραφή
  13. Πισώπλατη μαχαιριά για όσους δεν έκαμαν διακοπές κι έπηξαν στη δουλειά και δεν έχουν προλάβει να δουν και φίλους!
    Για ζήλια μας τα κοπανάτε αυτά;

    υγ: Διάβασα σχόλια και χαλάρωσα, η σφιγμένη ☺ ! Να'στε καλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, ήταν λίγες μέρες αλλά καλές. Βέβαια ποτέ οι διακοπές δεν είναι αρκετές αλλά συμβιβαζόμαστε. Ελπίζω να βρεις κι εσύ λίγο χρόνο :)

      Διαγραφή

Ρίξε κι εσύ μερικά μπετά, μπορείς :)

ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ

Related Posts with Thumbnails