Πέμπτη 31 Δεκεμβρίου 2015

Not scared enough?

Δεν σας τρομάζουν τα νέα μέτρα; παλιά και νέα μνημόνια δεν κάνουν την τρίχα σας να σηκώνεται κάγκελο; Αγαπάτε τον τρόμο και δεν ξέρετε που να τον βρείτε; Τότε σας έχω λύση. Το σαιτ του φίλου Αντώνη Τουμανίδη www.toymaker.gr


O συγγραφέας των Trapped και Εφιάλτες και Παραμύθια, ο γνωστός και ως Toymaker σας προσκαλεί στο νέο στέκι του τρόμου. Νέες ιστορίες, αφιερώματα σε ταινίες και βιβλία και όλα όσα θα θέλατε να μάθετε για το μυστήριο και τον τρόμο, σας περιμένουν στο νέο σπίτι του Παιχνιδοποιού. 

Καλή χρονιά σε όλους σας, με υγεία πάνω από όλα και τον τρόμο ως διασκέδαση και όχι καθημερινότητα. 

10 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Που είσαι βρε κοριτσάρα και χαθήκαμε; Όλα καλά; Εύχομαι ευτυχισμένο το νέο έτος :)

      Διαγραφή
  2. Σε αγαπώ πολύ! Καλή χρονιά γατούλη μου! :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά Αντώνη μου. Κάθε καλό. Υγεία και επιτυχίες :)

      Διαγραφή
  3. Καλή χρονιά Νίκο μου, με υγεία, αγάπη και γαλήνη! :))
    Σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Nα είναι αυτη η νέα χρονια για σενα η καλύτερη..να έχεις υγεια.. και πολύ αγαπη παντού.!!!
    Η γατουλα επανω έχει φυγει και σου λείπει; ευχωμαι να γεμισεις το κενό της σύντομα με οτι εσύ αγαπας..!! ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σεευχαριστώ για τις ευχές Ρούλα μου. Εύχομαι και για εσένα και τους δικούς σου τα καλύτερα για το νέο έτος. Η γατούλα επάνω πέθανε την πρώτη Νοεμβρίου. Η Τσούπα ήταν το πιο ανθρωπόφιλο γατί που υπήρξε ποτέ. Νομίζω πως πάντα θα μου λείπει...:(

      Διαγραφή
  5. καλη χρονια! χρονια πολλα! με υγεια και καθε καλο
    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ρίξε κι εσύ μερικά μπετά, μπορείς :)

ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ

Related Posts with Thumbnails