Παρασκευή, 23 Μαΐου 2014

Don't fool yourself...






Μία μέρα και κάτι για το φετινό φινάλε.

8 σχόλια:

  1. πολυ σκοτεινο ακουγεται αυτο και μου αρεσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι dark τύπος και μου αρέσει ;)

      Διαγραφή
    2. είμαι βρωμόστομος αλλά όλοι εμείς οι «κοινωνικά κατατρεγμένοι» (δώσε λολ), είμαστε αδέρφια αγορίνα μου...σε φιλώ...

      Διαγραφή
    3. Βασικά εγώ είμαι κυρίως κοινωνικά διαταραγμένος - πάρε λολ. Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  2. Αγορίνα μου, αγαπώ τα σκοτεινά.. τα βρίσκω περισσότερο αληθινά...
    Γιαγιαδίστικη αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kι εγώ τα λατρεύω. Καλή σου μέρα Γιαγιά μου!!

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Θα ξέρουμε σήμερα το βράδυ. Τα φιλιά μου :)

      Διαγραφή

Ρίξε κι εσύ μερικά μπετά, μπορείς :)

ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ

Related Posts with Thumbnails