Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2014

Icons στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών


Το μουσικό θέατρο... στα άκρα. Δύο αναπάντεχα προκλητικά έργα του Sir Peter Maxwell Davies: Vesalii Icones και Miss Donnithorne’s Maggot,  σε χορογραφία- σκηνοθεσία του Κωνσταντίνου Ρήγου, με το Ergon Ensemble σε διεύθυνση του Kasper de Roo.

Peter Maxwell Davies:
- Miss Donnithorne’s Maggot, έργο 60 - Μουσικό θέατρο για σοπράνο ή μέτζο σοπράνο και ενόργανο σύνολο
- Vesalii icones, έργο 42 - Μουσικό θέατρο για χορευτή, σόλο βιολοντσέλο και ενόργανο σύνολο

Καλλιτεχνική επιμέλεια: Αλέξανδρος Μούζας

Χορογραφία - σκηνοθεσία: Κωνσταντίνος Ρήγος
Φωτισμοί: Σάκης Μπιρμπίλης 
Επιμέλεια κοστουμιών: Γιώργος Σεγραδάκης 
Βοηθός σκηνοθέτη: Άγγελος Μ. Παναγόπουλος
Καμεραμάν (Vesalii icones): Τάκης Λυκοτρίφτης

Σολίστ (Miss Donnithorne): Άρτεμις Μπόγρη σοπράνο
Χορευτής (Vesalii icones): Τάσος Καραχάλιος

Ergon Ensemble
Μουσική διεύθυνση: Kasper de Roo



Ιδιαίτερα τα μουσικά έργα. Από αυτά που δύσκολα αγαπάς με την πρώτη ακρόαση (ή και την δεύτερη), όμως σου αφήνουν μια αίσθηση πως θα ήθελες να τα εξερευνήσεις περισσότερο. Ίσως και λόγω και τις εξαιρετικής οπτικοποιησης τους από τον Κ.Ρηγό, που ευτυχώς (για μας χτες) άφησε κατά μέρους τις "σκηνογραφίες" μπουζουκόβιων σκυλιών της Ελληνικής πίστας. Υπέροχοι οι μουσικοί αλλά και οι δύο ερμηνευτές η σοπράνο Άρτεμις Μπόγρη και ο χορευτής Τάσος Καραχάλιος τον οποίο φυσικά και απολαύσαμε ολοτσίτσιδο, αλίμονο άλλωστε, παράσταση του Ρηγού και ντυμένος δεν γίνεται. 

Υ.Γ: Είδα Gravity προχτές...

Σιγά την ταινία ρε παιδιά...

21 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Πολύ κακό για το τίποτα. Αν είχα πληρώσει για να την δώ μάλλον θα έβριζα λολ

      Διαγραφή
    2. Ευτυχώς και εγώ σπίτι θα τη δω..

      Διαγραφή
    3. Ε ναι, γιατί να δώσεις 10 ευρώ για το 3D που ήταν η ταινία θα τα έκλαιγες μετά.

      Διαγραφή
  2. Έτσι... Σιγά την ταινία τελικά! Ευτυχώς που έχουμε και τα τορεντάδικα και γλιτώνουμε τα εισιτήρια για τις μούφες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε Αθηνά μου το τι λέγανε παντού για το πόσο ταινιάρα ήταν και συγκλονιστική κλπ. Οκ υποθέτω στο σινεμά και σε 3D θα ήταν εντυπωσιακή, αλλά για να δώσω φράγκα να την δώ με τίποτα. Καλό σου βράδυ.

      Διαγραφή
  3. δεν θα την δω ποτε την ταινια...
    οσο για την παρασταση ζηλευω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλά αν δεν έχεις κάτι άλλο να δείς δεν είναι και χάλια. Απλά όχι το αριστούργημα που έλεγαν. Η παράσταση από την άλλη ήταν πολύ όμορφη. Καλό σου βράδυ κοριτσάρα :)

      Διαγραφή
    2. Βρε τι έγινε το έκλεισες; Όλα καλά;

      Διαγραφή
  4. για τη σκηνοθεσία του Ρήγου: γιατί "προκλητική"; Είναι ποτέ προκλητικό το φυσικό; Ίσα-ίσα, συχνά το γυμνό είναι συνώνυμο με αθωότητα...
    Ξενικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για τον περισσότερο κόσμο το να δεί έναν γυμνό άντρα να χτυπιέται επί σκηνής ως Ιησούς θα ήταν προκλητικό. Για μένα όχι αλλά εγώ δεν είμαι χριστιανός οπότε δεν έχω τέτοια θέματα. Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  5. Σοβαρεψου και πηγαινει να ακουσεις κανα μαυρο σκυλι της νυχτας!! :P Αλλωστε το ειχε πει και η συγχωρεμενη "εγω δεν παω μεγαρο"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα λες να το τολμήσω κάποια στιγμή; Η συχωρεμένη το έλεγε γιατί είχε καβάτζα τον παίδαρο. Εγώ αντιθέτως το μπόλ με τα νάτσος χαχα

      Διαγραφή
  6. Εντελώς γυμμνούλης ο παίδαρος!!
    Ε...γιαυτό δεν πάω μέγαρο:))

    Καλή Valeday εύχομαι με θαλασσινά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα χα χα, μα γιατί ήταν πέρα από την πλάκα εντελώς καλλιτεχνικό το γυμνό. Καμία σχέση με τσόντα. Σε ευχαριστώ για τις ευχές, αν και δεν γιορτάζω αύριο, τα θαλασσινά παίζει και να τα τιμήσω. Αν και εκεί στο νησί σίγουρα έχετε καλύτερα από εμάς εδώ. Πολύ καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  7. Εγω ανέβηκα Αθηνα αλλά ουτε μέγαρο πήγα ούτε παίδαρους ειδα Μαλερακο έτρεχα ολη μέρα για να προλάβω γαμω τη Νικαια και το νοσοκομείο σας χαχαχα,την επομενη θα κανονίσουμε να πάμε σε λαδοκολα με τα παιδιά ναι; φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ΦΟΥΛΗ
    Γατάρα μου καλημέρα. Καλά είσαι; Εγώ τρέχω με την σχολή οπότε με το καλό συνάντηση καλοκαιράκι που θα έχω τελειώσει να έχουμε χρόνο και καλό καιρό να την αράξουμε σε κάποιο ταβερνάκι να φάμε και να πιούμε. Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. που εισαι εσυ σε εχουμε χασει!! ηρθα να παραπονεθω χαχαχα
    φιλακια ψιψινο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, τρέχω λίγο με την σχολή. Επίσης ο reader που χρησιμοποιούσα ξαφνικά έβαλε όριο τα 100 μπλόγκ για μας που τον είχαμε τσάμπα και έτσι εδώ και μέρες δεν μου έρχονταν παρά μόνο από 100 μπλόγκ ειδοποιήσεις και όχι από όλα όσα έχω στην λίστα μου. Παίζει να έχασα αρκετά.

      Διαγραφή
  10. Ειχα πολυ καιρο να ερθω απο εδω λόγω στρατού.Πήρα ενα βραβειο και ειπα να το μοιρασω με τη σειρα μου βάζοντας κλήρους.Ο κλήρος επεσε στο δικο σου σπιτικο!!Ελα λοιπόν να το παραλάβεις.Να εισαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ρίξε κι εσύ μερικά μπετά, μπορείς :)

ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ

Related Posts with Thumbnails