Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2014

11 ερωτήσεις από την Αθηνά

Κουμπαρούλα μπορεί να μην με κάλεσες να παίξω, αλλά βαριέμαι βραδιάτικο και όσο βλέπω Ευαγγελάτο στο Skai είπα να παίξω. 

-Ποιο είναι το φυσικό χρώμα των μαλλιών σου; 
Απ' οτι μου λένε οι φιλενάδοι μου το ξανθό (της χαζής).

-Που συναντάς μια εντελώς δική σου άβυσσο;
Πάνω στην ζυγαριά.

-Βλέπεις να έρχεται από πουθενά η ανάπτυξη; 
Ναι από πίσω και με φόρα.

-Έχεις σκεφτεί να γίνεις δωρητής οργάνων; 
Όχι γιατί όλα άχρηστα είναι. Εγώ χρειάζομαι ανταλλακτικά όχι να δώσω. 

-Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που σκέφτεσαι μόλις ξυπνήσεις;
Να τον παίξω (και το κάνω).

-Γεννιέσαι ή γίνεσαι; 
Αδερφή γεννιέσαι. Μουνόπανο φασίστας γίνεσαι.

-Πού είναι ο βάλτος; 
Δεν έχω ιδέα. Μου αρκεί που ξέρω που είναι ο Βέγκερ και ο Πουτσίνι.

-Θέλεις να πάρεις τα βουνά; 
Όχι, μόνο τα πιτόγυρα θέλω να πάρω.

-Θεωρείς τα πυροτεχνήματα απαραίτητα; 
Αχ ναι γαμησάκι χωρίς πυροτεχνήματα δεν υπάρχει.  

-Ανησυχείς για την υστεροφημία σου; 
Θα είχα απαντήσει έτσι στην 5η ερώτηση αν με ενδιέφερε;

-Γλυκό ή αλμυρό;
Ε, ΑΛΜΥΡΟ φυσικά!!! 

Αυτά για σήμερα το βράδυ. Πάρτε και τέλειο τραγουδάκι!




19 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Ανεπανάληπτος όπως λέει και ο Λε-Πά στο υπερτέλειο άσμα; χαχααχα

      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  2. xaxaxa γμτ πολύ γέλιο! :) Μπράβο βρε Μάλερ! χαχαχαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα χα, όντως ;))

      Άντε παίξε κι εσύ. Βαριέμαι να κάνω ιδιαίτερες προσκλήσεις είναι η αλήθεια οπότε όποιος θέλει παίζει.

      Διαγραφή
    2. απαπα δεν ξέρω, ευχαριστώ.. αλλά θα δω! :)

      Διαγραφή
    3. Ε καλά δεν είναι και υποχρεωτικό, αν θές :)

      Διαγραφή
  3. Σε κατάφεραν κι εσένα να παίξεις; Λατρεύω το χιούμορ..νομίζω ότι άνθρωπος χωρίς αυτό δεν έχει σκοπό ύπαρξης!!!( ωχ! αυτή η ειλικρίνεια μου ..κάποιοι θα με ..εκτελέσουν!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι πως προσκαλέστηκα μόνος μου. Όσο για το χιούμορ, και εγώ είμαι αυτής της άποψης. Πολύ καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  4. Ω! Κελ σουρπρίζ! Ήλπιζα ότι κάποιοι θα ανταποκριθούν στην ανοιχτή πρόσκληση που έκανα για το παίγνιον, αλλά το ότι ενέδωσες εσύ έχει άλλη χάρη!
    Αλλά ας σχολιάσω λίγο ορισμένες απαντήσεις...
    Αρχικά να πω ότι για τον ίδιο λόγο δεν γίνομαι δωρήτρια οργάνων. Δεν λειτουργεί τίποτα καλά. Είναι αυτό που λέμε "θέλω επισκευή και πέταμα"!
    Δεύτερον, θα συμφωνήσω στην άποψή σου για τα πυροτεχνήματα. Ποιος ζει χωρίς αυτά;
    Και τρίτον θα σε ευχαριστήσω που αφήνεις τα γλυκά για εμένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα χα είδες, χρειαζόμουν ένα καλό κίνητρο για να κάνω ένα πόστ εκτός από κριτική ταινιών-σειρών. Τα γλυκά ναι στα αφήνω. Είμαι του αλμυρού όπως ξέρεις. Πολλά φιλιά κουμπαρούλα!

      Διαγραφή
  5. Πιτογυρα ρε φιλε... ετσι. Σταθερη αξια, γευστικη απολαυση και πληρες γευμα! Θα μπορουσα να τρεφομαι μονο με σουβλακια πρωι-μεσημερι-βραδυ.

    Ειχα βγει με μια γκομενα τις προαλλες, και κατα τις 4 το βραδυ που τη γυριζα σπιτι της εκανα σταση για σουβλακια και ξινισε τα μουτρα της. Τι να φαω μωρη μετα απο μια μπουκαλα Dewars? Σαλατα σιζαρς? Φτυσ' τα μπουτια σου μωρη.... και τυχερη ηταν που δεν την πηγα για πατσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε κι εγώ πιτόγυρα θα μπορούσα κάθε μέρα. Έχουμε και έναν Βούλγαρο δίπλα από το σπίτι μου που κάνει το καλύτερο που έχω φάει εδώ και χρόνια. Όσο για την γκόμενα αν δεν της αρέσουν τα σουβλάκια δεν κάνει για τίποτα φίλε χαχα

      Διαγραφή
    2. Υ.Γ: Αχ πατσάς! Να πιάσει πάλι κανά κρύο να φτιάξουμε σπίτι να τον τσακίσω χαχα

      Διαγραφή
  6. "Αδερφή γεννιέσαι. Μουνόπανο φασίστας γίνεσαι."

    Χο-χο-χο! Αυτο μου αρεσε πολυ! Γινεται και φοβερο T-Shirt!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν ήξερα ότι είσαι ξανθός!!! (όλες οι απαντήσεις σου με έκαναν και γέλασα, αλλά αυτό μου έκανε τη μεγαλύτερη εντύπωση)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μου φαίνεται γιατί τα βάφω (όπως επίσης λένε οι φιλενάδοι μου). Ευτυχώς που δεν είναι γκρίζα πάντως ΧΧΑΑΧΑΧ μπηχτή χααχαχαχ. Φιλιά κοριτσάρα μου!

      Διαγραφή
    2. Κακίαααααααα χαχαχαχαχα (θα σε σκοτώσω).Φιλιά!

      Διαγραφή
    3. Ούπς το είδες! χαχαχα. Φιλιάααα

      Διαγραφή

Ρίξε κι εσύ μερικά μπετά, μπορείς :)

ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ

Related Posts with Thumbnails