Τρίτη 25 Δεκεμβρίου 2012

5 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΚΑΓΚΕΛΟ

Ναι, ήρθε η στιγμή που όλοι περιμένατε (not). H μέρα που το ταπεινό αυτό ιστολόγιο της Επιστήμης και της Χαρτομαντείας συμπληρώνει ακόμα έναν χρόνο ζωής. 5 χρόνια λοιπόν από τότε που σε μια στιγμή βαρεμάρας και Χριστουγεννιάτικου ξυσίματος έφτιαξα αυτό το μπλόγκ. Χωρίς σχέδιο, χωρίς σκοπό, απλά για να περνάει η ώρα, όπως έτσι χαλαρά κρατήθηκε στην ζωή τόσα χρόνια.  

Αν δεν είχα βαρύνει από το μεσημεριανό φαγοπότι θα έκανα μια μεγάλη αναδρομή σε αυτά τα πέντε χρόνια, αλλά μπορείτε να ευχαριστήσετε τα 2 κιλά ψητό κόκορα με γέμιση και πατατούλες που βρίσκονται στην στομάχα μου για το ότι δεν θα σας πρήξω πολύ σήμερα.

Αν έχω ένα λόγω να χαίρομαι για την απόφασή μου εκείνο το Δεκέμβριο του 2007, είναι γιατί το παρόν ιστολόγιο έγινε η αφορμή για πολλές γνωριμίες (διαδικτυακες και μη) με υπέροχους ανθρώπους κάποιοι από τους οποίους έγιναν καλοί φίλοι, μέρος δε αυτόν είναι πλέον οικογένεια.  Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους όσους πέρασαν και περνούν ακόμα από εδώ, για τα σχόλια, τις κουβέντες, τις πλάκες που κάναμε και ελπίζω θα κάνουμε και στο μέλλον.  

Καλές γιορτές, με υγεία και αγάπη στις ζωές μας. Και επειδή εορταστικό πόστ χωρίς όπερα δεν γίνεται, πάρτε μια απολαυστική Diana Damrau σε ένα απόσπασμα από την όπερα του Ροσίνι, "Ο Κόμης Ορί". Καλή σας ακρόαση :)


131 σχόλια:

  1. Αχ, άντε να γενεί 18 να πάει φαντάρος!!! Χρόνια πολλά γάτε με πέταλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνιααααααα πολλαααααααααααα στο Μάλερ,χρόνια πολλα στο Κάγκελοοο!!:Ρ

    Τουλάχιστον το έφτιαξες από βαρεμάρα!Εγώ που το έφτιαξα χωρίς να πολυθέλω;:Ρ:Ρ

    Έχε χάρη που πήρα διαταγή από τα κεντρικά να το λειτουργήσω,από τον ίδιο το Βλαδίμηρο!:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 5 χρόνια!!!θαυμάζω πολύ τους μπόγκερς με τόσα χρόνια ,κυρίως γιατί δεν το έχουν βαρεθεί!!!να συνεχίσεις για πολλά χρόνια ακόμα και πάντα να τρως τόσο τα Χριστούγεννα!!!
    καλές γιορτές!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χμμ και τι λέμε σε τέτοιες περιστάσεις;
    Να τα εκατοστήσει το μπλογκ σου;
    Υπερβολή.

    Σου έχω πει ότι ακούω στο αμάξι ΕΡΑ3;
    Οχι.
    Ακούω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χρόνια πολλά στο μπλογκ και σε σένα!!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια πολλά λοιπον και για τη μέρα, και για το μπλογκ -και, by the way, εξαιρετικό το απόσπασμα από τον Κόμη Ορύ. :-) Καλή χώνεψη (2 κιλά κόκκορας, λίγη ταλαιπωρία θα την περάσεις το βράδυ!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ tremens
    χαχαχαχα αγάπη μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ. ελπίζω να περνάς όσο καλύτερα γίνεται. Καλές γιορτές :)

    @ Ρασκόλνικωφ
    χαχα είσαι επίσημο όργανο του Κρεμλίνου λοιπόν??? το είχα καταλάβει!!!! Πολλά φιλιά τρελέ.

    @ Nasia
    καλά σε σχέση με την πρώτη χρονιά οι αναρτήσεις έχουν μειωθεί περισσότερο απο το μισό αλλά ακόμα όχι δεν το έχω βαρεθεί. αν και περισσότερο διαβάζω άλλους παρά γράφω. Καλό σου βράδυ και χρόνια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ Saxlamari
    αααα είσαι δικιά μας στα μουσικά? ε τότε θα σου αρέσει το βίντεο. ε ναι να τα εκατοστήσει είναι λίγο υπερβολή. άλλωστε πόσο καιρό θα βλέπω να γράφω και να διαβάζω ακόμα? χαχαχαχα. Καλό βράδυ και καλές γιορτές :)

    @ Ουφ!
    σε ευχαριστώ πολύ πολύ. καλές γιορτές εύχομαι.

    @ Duffyduck
    σε ευχαριστώ πολύ πολύ. ναι το απόσπασμα τα σπάει, να βρώ ολόκληρη την όπερα να ακούσω κάποια στιγμή. Όσο για την χώνεψη ναι με σόδες ειμαι χαχα. Καλές γιορτές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ αισθηματιας
    καλέ πάει κάπου το μυαλό μου ποιος είσαι αλλά δεν το έχω σίγουρο. Καλές γιορτές :)

    @ An-Lu
    την χώνεψη παλεύω είναι η αλήθεια. καλές γιορτές :)

    @ Αμερικλάνος
    για το βίντεο λες?? Καλές γιορτές τρελό αγόρι με μπόλικα σουβλάκια, ξέρεις εσύ ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ένα είναι το Κρεμλίνο και εγώ είμαι ο προφήτης του!:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. δύο κιλά κόκορα και πέντε χρόνια μπλόγκερ...
    άρχοντας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ aerostatik
    τώρα που το λές ναι, άρχοντας. Καλό σου βράδυ και χρόνια πολλά. Καιρό έχω να δώ νέα σου στο μπλόγκ σου, όλα καλά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ...το παρακατω (που το θυμηθηκα;;;) δεν ξερω αν το γνωριζεις, ...μου θυμησες οταν ημουν παιδι, που πολυς κοσμος οταν εχτιζε σπιτι εσφαζαν ενα κοκορα και ραντιζαν με το αιμα του τα θεμελια του σπιτιου λιγο πριν ριξουν τις κολωνες!!!

    Χρονια blogo-πολλα!
    Καλες γιορτες γεματες υγεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρόνια πολλά πολλά λοιπόν και στο blog σου αγαπητέ!!!! φιλιααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κουμπάρε μου, χρόνια πολλά!
    Να σου ζήσει το βλογ!
    Να το χαίρεσαι!
    Να το δεις όπως επιθυμείς!
    Φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μη βλαστιμάς βλάσφημεε!Θεός είναι ο Στάλιν!Ο Πούτιν είναι Πατριάρχης του και εγώ ο προφήτης!!Ου να μου χαθείς!Ρε δε θα σε βρούμε θα σε κάνουμε να μετανοιώσεις που βλασφήμησες!!ΒΛΑΣΦΗΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. προσοχή! τώρα αρχίζουν τα δύσκολα.
    η τούρτα πού είναι;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. χρόνια πολλά για το ιστολογιο, χρόνια πολλά για τα χριστούγεννα.

    να είσαι υγιής, να χαίρεσαι τη ζωή και την καθημερινότητά της.

    και να μας βάζεις όπερα! πολύ το εκτιμώ αυτό σου το χάρισμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χρόνια πολλά γατουλι μου,να είσαι γερός και δυνατός, να μας γράφεις και να σε διαβάζουμε όσα χρονια ακομα το επιθυμείς.
    Εχω την χαρά να είμαι μια από τις διαδικτυακές που γνώρισες,σε λατρεύω να περνάς καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μα δύο κιλά κόκορα...ήμαρτον...!!!αλανιάρης;Εγώ πάλι έφαγα 2 κιλά μελομακάρονα ο καθείς στο είδος του!!!Μάλλον για αυτό με έπιασε ημικρανία η οποία με ταλαιπωρεί και τώρα και με άφησε και άυπνο...!!!
    Την Καλημέρα μου!!!
    Για όσο αντέχεις να είσαι εδώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χρόνια σου Πολλάααα....Να συνεχίσεις να μοιράζεσαι σκέψεις και γραφή ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @ Ephemeron
    ναι το ξέρω το έθιμο. κάπως έτσι δεν την πάτησε και η γυναίκα του πρωτομάστορα για να χτιστεί το γεφύρι της Άρτας? Καλές γιορτές φίλε μου :)

    @ Leviathan
    χρόνια του πολλά ή μάλλον χρόνια του καλά. γιατί μόλις το βαρεθώ ή μου γίνει βάρος θα το παρατήσω χαχα. Καλή σου μέρα και χρόνια πολλά :)

    @ Αθηνά..
    να το δώ σκαλισμένο σε πέτρα, κεντημένο στο χέρι από αγνές παρθένες? καλά με το τελευταίο το χόντρυνα λίγο χαχα. Χρόνια πολλά Κουμπαρούλα μου. Με το καλό να μας μπεί ο νέος έτος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @ Ρασκόλνικωφ
    δεν αναγνωρίζω τον Στάλιν ως Θεό. ΝΑ μου έλεγες τον Τσάρο Νικόλαο Β να το δεχτώ. Αλλά την λινάτσα τον Στάλιν ποτέ!!!

    @ Summertime Blues
    ωχ λες? η αλήθεια είναι πως με τούτα και με εκείνα την ξέχασα τελείως την τούρτα. Θα επανορθώσω άμεσα. Καλή σου μέρα και καλές γιορτές.

    @ ria
    σε ευχαριστώ πολύ ria μου να είσαι καλά. Ναι την είχα αφήσει λίγο να ξεκουραστεί όπως κάνω με το ζυμάρι αλλά η όπερα θα επανέλθει δριμύτερη. Χρόνια Πολλά και με το καλό να μας έρθει το νέο έτος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @ ΦΟΥΛΗ
    Γατάρα μου χαίρομαι πολύ που είσαι μια από τις φίλες που απέκτησα από το μαγαζί αυτό. να είσαι καλά και να περάσεις τέλεια τις γιορτές αυτές.

    @ karkinos7
    καλέ αν ήταν και αλανιάρης ακόμα θα πάλευα να τον χωνέψω. Μαλάκα και μόνο που το είπες για τόσα μελομακάρονα ανατρίχιασα μπρρρρ. Να βαρεθώ πάντως μπορεί. Να μην αντέξω με την καμία. Έχω στομάχι εγώ βρε :)
    Καλή σου μέρααααα

    @ kovo voltes...
    σε ευχαριστώ πολύ πολύ. Καλή σου μέρα και χρόνια πολλά. ελπίζω να περνάς όμορφα τις γιορτινές αυτές μέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Χρόνια Πολλά και να μακροημερεύσει το μπλογκάριον, διότι πολύ μας αρέσει και το έχομεν πάνω πάνω στις καρδιές μας και στα μπουκμαρκς μας.

    Να περνάς καλά τώρα στις γιορτές! Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. πολύχρονο να είναι και χρόνια πολλά για τις ημέρες γατούλη, να είσαι καλά και να σε δούμε κι από κοντά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Χρόνια πολλά, αγαπητέ μου, για τις άγιες ημέρες που περνάμε αλλά και για το blog σου.
    Βλέπω κι εσύ το τίμησες το Χριστουγεννιάτικο τραπέζι... είναι που θα έκανες δίαιτα!
    Άσε κι εγώ με το ένα πόδι στο ζάχαρο και με το άλλο στη χοληστερίνη είμαι, αλλά θα το περάσουμε κι αυτό!
    Φιλιά και να περνάς καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @ Πιγκουίνος
    σε ευχαριστώ πολύ καλό μου πτηνό. Χαίρομαι που μπορούμε να περνάμε όμορφα με τα μπλόγκ μας γράφοντας τις σκέψεις μας και βάζοντας τις μουσικές μας. Πολλά φιλιά και να περνάς τέλεια :)

    @ BLUEPRINTS
    σε ευχαριστώ πολύ τρελό αγόρι. ελπίζω μέσα στις γιορτές να περάσω να σας δώ γιατί περάσαν μήνες και μου έχετε λείψει. Πολλά πολλά φιλιά σε όλους τους ενοίκους του Πύργου. Με το καλό να μας έρθει το Νέο Έτος :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @ turigr
    σε ευχαριστώ για τις ευχές αγορίνα. Δίαιτα κάνω. Διαφορετικά θα είχα φάει τον κόκορα μόνος μου. εγώ πάλι είμαι με τα 2 πόδια στην χοληστερίνη γλυκά δεν τρώω καθόλου. Χρόνια Πολλά και με το καλό να μας μπεί το νέο έτος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πέντε χρόνια,ε;
    Χρόνια του πολλά,να τα χιλιάσει! :p

    Φάε,παιδί μου και μη σε νοιάζει!Το φαΐ είναι χαρά...

    Φιλάκια πολλά και να περνάς τέλεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. πέρασαν κιόλας πέντε χρόνια;; βρε πότε ήταν που σας γνώρισα στο ..γνωστό μέρος; εγώ με την Ελένη κι εσύ με τον ..ακατανόμαστο; χαχχχ
    φιλιά πολλά Mahlerako μου, χρόνια πολλά εύχομαι και όχι μονο στο κάγκελο!! καλά να 'σαι πάντα!! :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. @ Κ. †
    ναι 5. και πέρασαν αέρας αυτά τα χρόνια. Όσο για το φαγητό είναι όντως χαρά και απόλαυση. Καλές γιορτές και με το καλό να μας έρθει το νέο έτος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. @ Μαριλένα
    XAXAXA ναι ήμουν με την Βαγγελιώ-Equilibrium όταν γνωριστήκαμε το είχα ξεχάσει αυτό χαχαχα. Σε ευχαριστώ για τις ευχές. Πολλά φιλιά σε ολόκληρη την υπέροχη οικογένειά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Χρόνια Πολλά στο ιστολογιάκι σου μαηλεράκο!!
    Να τα εκατοστήσει!!
    Φιλιά Πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. @ MaNTaRiNi
    σε ευχαριστώ πολύ Μανταρίνι μου. Και εσύ ότι επιθυμείς αυτές τις γιορτινές μέρες. Καλά να περνάς :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Χρόνια πολλά Μάλερ μου!
    (μου έλειψες, είχα καιρό να περάσω από τα μέρη σου!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. @ Artanis
    kaησπέρα Artanis μου. ελπίζω όλοι να είσαστε καλά. καιρό έχουμε να τα πούμε όντως. Εγώ πάντως και φέτος έβαλα στο δέντρο μου τις χριστουγεννιάτικες μπάλες που μου είχες κάνει δώρο. Καλές γιορτές εύχομαι σε ολόκληρη την οικογένεια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Χρόνια πολλά, και για τα Χριστούγεννα και για το "κάγκελο"! Να το χαίρεσαι και να το συνεχίσεις για πολύ καιρό, γιατί αγαπάμε όπερα και πχιότητα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ομορφιά μου!!! Να το χαίρεσαι!!!

    Καλές γιορτές αγόρι μου να έχουμε κι ελπίζω να τα πούμε σύντομα κι από κοντά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. χρόνια πολλά μάλερ μου ότι επιθυμείς να στο κάνουν :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. @ Dorothy
    σε ευχαριστώ πολύ πολύ. Κι εσύ να περάσεις τέλεια τις γιορτές :)
    Καλή χρονιά να έχουμε.

    @ΠΑΥΛΟΣ
    σε ευχαριστώ πολύ Παύλε μου. Αλήθεια πότε δέχεστε?

    @ dimiscon
    σε ευχαριστώ πολύ. Να είσαι καλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ε ΟΧΙ ΚΑΙ ΛΙΝΑΤΣΑ Ο ΣΤΑΛΙΝ ΒΛΑΣΦΗΜΕΕΕΕΕ!!Ο ΛΕΝΙΝ ΝΑΙ,ΑΛΛΑ Ο ΣΤΑΛΙΝ;;;Ο ΣΤΑΛΙΝ ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ Β' ΚΑΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕ ΑΡΙΣΤΑ!
    ΣΤΑΜΑΤΑ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΒΛΑΣΤΗΜΑΣ ΜΗ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΩ ΤΗ ΚΝΕ ΚΑΙ ΤΡΕΧΕΙΣ ΜΕΤΑ,ΑΠΙΣΤΕΕΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. @Ρασκόλνικωφ
    α όχι αγάααπη μου. Ο Στάλιν μπορεί να ήταν φονιάς όπως ο Τσάρος όμως δεν το έκανε για το καλό της Αγίας Ρωσίας αλλά επειδή είχε μικρό πουλί και το μουστάκι ήταν κουμπωτό playmobil. Οπότε μην μπερδεύεις την βούρτσα με την πούτσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Χαχαχαχα διάβασα το τελευταίο σου σχόλιο και δεν μπορούσα να μη γελάσω!
    Χρόνια πολλά σε σένα και τους φίλους σου! Εύχομαι και του χρόνου με υγεία και πολλές επιτυχίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Το άκουσμα άλλη ώρα αλλά οι ευχές τώρα αμέσως.
    Χρόνια Πολλά σε σένα να είσαι γερός και δυνατός στα δύσκολα και όσα χρόνια θέλεις να είσαι εδώ κοντά μας, με εύστοχες αναρτήσεις και ποιοτική μουσική.

    Καλή Χρονιά μαλεράκι:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Μόνο πέντε; Ο λαός απαιτεί κι άλλα! Καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. @ Valentina
    μα εχω άδικο? όχι πές μου χαχααχ. Καλή χρονιά να έχουμε Βαλεντίνα μου. σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές.

    @ Thalassenia
    σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Καλή σου μέρα και καλή χρονιά να έχουμε.

    @ KANTHAR0S
    σε ευχαριστώ πολύ. Καλές γιορτές και με το καλό να μας έρθει το νέο έτος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Χρόνια Πολλά Ψιψίνε! Να περάσεις Όμορφα και Καλή Χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. @ Ben Provis
    Σε ευχαριστώ πολύ μικρούλη. Να είσαι καλά και να περάσεις τέλεια τις γιορτές. Καλή χρονιά να έχουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. τττιιιι? είσαι εσύ μπλόγγερ, μετά απο μένα? πως είχα άλλη εντύπωση.
    Ωραία, να το χαίρεσαι και καλούς κουραμπιέδες ! και μελομακάρονα.
    αα και τσουρέκια (τρώω μια φέτα τώρα)!!!
    σε φιλώ και σου εύχομαι τα καλύτερα ναρθουν κατεπάνω σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. χιλιόχρονο το λοιπόν. και σε ακόμα πέντε και σε χίλια πέντε! χρόνια πολλά και καλά νικολή! ό, τι καλύτερο μα ό, τι ό, τι καλύτερο! φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. @ ZouZouna
    χαχαχα ναι είσαι ποιο αρχαία και από εμένα ως μπλόγκερ χαχαχα. Χρόνια σου πολλά και ο,τι επιθυμείς. Α γλυκά δεν θέλω, μπριζόλες και γαρδουμπάκια, λίπια και κρέατα. Πολλά φιλιάααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. @ b|a|s|n\i/a
    Σε ευχαριστώ πολύ τρελό Μπασνιόπαιδο. Κάπου τώρα κοντά δεν τα έχεις και εσύ?? Να περάσεις υπέροχα τις γιορτές αυτές :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Happy birthday to yo-u-u-u, happy birthday to youu-u-u-u, happy birthday mr Malhe-e-er..... Happy birthday to you-u-u-u-u!!!!

    (ala Marylin, me xanthia perouka kai zografisti elia).

    Filia polla!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. τι εννοείς ζωγραφιστή ελιά??? δεν ήταν αυθεντική η θρούμπα της Μέριλιν?? Σοκ και Δέος!!!

    Χρόνια πολλά και σε εσένα εκεί στα ξένα. Ελπίζω για το νέο χρόνο κάτι να κάνετε (γιατί Χριστούγεννα χλωμό το βλέπω να κάνατε στο Αραβιστάν που είσαι).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. γατουλινιιιιιιιιιιιιιιι! χρονια πολλα τρελογατε! το καημενο κοκορι μας εσωσε απο την αναδρομη; μα γιατι;
    μια αναδρομη την ηθελα. ελπιζω να περασες ομορφα τα χριστουγγενα και να περασεις μια ακομα πιο τρελη πρωτοχρονια.
    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. γατουλινιιιιιιιιιιιιιιι! χρονια πολλα τρελογατε! το καημενο κοκορι μας εσωσε απο την αναδρομη; μα γιατι;
    μια αναδρομη την ηθελα. ελπιζω να περασες ομορφα τα χριστουγγενα και να περασεις μια ακομα πιο τρελη πρωτοχρονια.
    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. @ Siren Girl
    Καλά πέρασα. ελπίζω κι εσύ να περνάς τέλεια τις γιορτές. Αναδρομή του 2012 πάντως θα κάνω την παρασκευή στο Sin Radio. καλό σου απόγευμα και με το καλό να μας μπεί το νέο έτος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ιιιιιιιιιιιιιιιιιι κι έπλυνα τα ταψά κι έκανα τόσο κόπο...
    θα μου τα καθάριζες με μια φραντζολίτσα ψωμάκι.

    Οσο για τα κρέατα..μμμ εχω κάτι ακόμη... πιράστι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. @ ZouZouna
    δεν έχω καλύτερο από το να καθαρίζω τα ταψιά από την λίγδα με ψωμάκι!! τρελαίνομαι. αχ να μην το ξέρω. Α, του χρόνου θα το οργανώσουμε καλύτερα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Ακομα θυμαμαι αυτες τις γιορτες που σου ανακαλυψα.. Μολις ειχες αρχισει το μπλογκακι σου και ακουγα την μουσικη σου.. Ακομα δεν σχολιαζα ουτε ειχα δικο μου μπλογκ απλα ανακαλυπτα το ιντερνετ τοτε... Ωραια ηταν :)
    Να μας ταξιδευεις με τις μουσικες σου για πολυ πολυ πολυ ακομη!!

    Μαρουλοφιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Χρόνια πολλά!
    Και χιλιόχρονο και το μπλόγκ! Να είμαστε καλά να τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. @ Marouli
    μη νομίζεις, κι εγώ γράφοντας το ανακάλυψα το άθλημα. με τα καλά του και τα κακά του :)
    Πολλά φιλιά και με το καλό να μας μπεί το νέο έτος.

    @ Hfaistiwnas
    σε ευχαριστώ πολύ καλέ μου. Με το καλό να υποδεχτούμε το νέο έτος. Αλήθεια πως πας με το κρύο εκεί στα βόρεια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Χρόνια πολλά, όμορφα και δημιουργικά, γεμάτα έμπνευση και όμορφες στιγμές!! :)
    Ευχές πολλές για μια νέα χρονιά ανατρεπτική και ιδιαίτερη!! Ελπίζω να τα λέμε, καλό βραδάκι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. @ Marina D Queen
    επίσης χρόνια πολλά με υγεία και δημιουργικότητα. Πολλά πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Δεν είμαι πάνω βρε! Κατέβηκα Καρπενήσι στο πατρικό για γιορτές! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. @ Hfaistiwnas
    δεν το ήξερα αλλά και το Καρπενήσι το έχει το κρύο του χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Άσε και εδώ ναι! Αλλά είναι καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. @ Hfaistiwnas
    τουλάχιστον δεν επιβαρύνεται αυτές τις μέρες ο δικός σου προϋπολογισμός αυτές τις μέρες με έξοδα θέρμανσης. Καλή σου μέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Κάπου σου ρίχνω κατά 2 μήνες. Χρόνια σου Πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. @ Thomas Xomeritis
    A κοντά έχουμε γενέθλια :)
    Πολλά φιλία και με το καλό να μας έρθει το νέο έτος :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. να το χαίρεσαι το βλογ σου αγαπημένε μου,να το δεις όπως ποθείς!
    σου στέλνω πολλά πολλά φιλιά!
    καλή χρονιά να έχουμε,να τακτοποιηθούμε όλοι με ένα καλό παιδί!

    μάκιαααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. @ christina
    σε ευχαριστώ πολύ κοριτσάρα μου. εγώ για το 2013 θέλω μόνο το πτυχίο μου είναι η αλήθεια Τα καλά παιδιά τα αφήνω σε εσάς :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Χρόνια Πολλά,με Υγεία και Αγάπη!

    Καλή Χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Και στα 100!!!!
    Καλη Πρωτοχρονια να εχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. @ VAD
    σε ευχαριστώ πολύ. Καλή χρονιά να έχουμε :)

    @ Christina Lel
    Σε ευχαριστώ πολύ Πεταλούδα μου. Μου πήρε λίγη ώρα να καταλάβω αλλά ευτυχώς δεν άλλαξες το άβαταρ. Χρόνια πολλά και για την γιορτή σου δεν το θυμόμουν πως είσαι Χριστίνα. Καλή σου μέρα και καλή χρονιά να μας έρθει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Αγαπητέ αιρετικέ και εξομώτη για γκελ μπουρνταν από το προπύργιο μου για να μάθεις να προσβάλλεις τον Πατερούλη!:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. χρόνια πολλά καλη χρονιά....καλη διαθεση ναχεις να γράφεις άλλα τόσα....πέρνα όμορφα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Χρόνια πολλά για όλα mahlerako!!!
    Για τις μέρες που πέρασαν ,για το αξιαγάπητο μπλογκ σου ,για τη Νέα Χρονιά που ανατέλλει . Να είσαι καλά και να γράφεις όπως επιθυμείς ,όλα να σου έρθουν βολικά κι εύκολα ,υγεία και να χαμογελάς όσο γίνεται.
    Πολλά φιλιά καλό μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. @ homemade
    Kaλή χρονιά αγορίνα μου. να είσαι καλά. Καλή χρονιά για εσένα και την οικογένειά σου.

    @ Venus on fire
    σε ευχαριστώ πολύ για όλες τις ευχές. Καλή χρονιά και σε εσένα. κάθε καλόοοοο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. To θέμα δεν είναι να τα εκατοστήσει το μπλόγκ έτσι, για να γίνει, με βαρεμάρα.
    Εύχομαι να έχεις διάθεση για δοτικότητα και δημιουργικότητα, κέφι, χαμόγελο και όνειρο, να μας τα διαθέτεις και να απολαμβάνουμε ο ένας τον άλλο.
    καλά να είσαι, και όλα θα γίνουν.
    Την εκτίμησή μου, συνάδελφε, και με υγεία και τρέλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Ιιιι!!! Νηπιαγωγείο ακόμα!!! :):):)

    Να τα εκατοστίσεις!

    Και με το καλό η νέα χρονιά!

    Σε φιλώ πολύ
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Χρόνια πολλά στο blog σου! Με το καλό να μας έρθει ο νέος χρόνος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. @ happypepper
    συνάδελφε εύχομαι και σε εσένα κάθε καλό. Υγεία και καλά καλουπώματα ;)
    Καλή χρονιά.

    @ marilia
    χαχαχα ναι όντως. φαντάζεσαι να ζήσω να το δώ να πηγαίνει φαντάρος??
    Καλή χρονιά εύχομαι.

    @ sto-keno
    καλή χρονιά αγορίνα μου. να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΝΑ ΕΙΑΙ ΓΕΜΑΤΟΣ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΕΣ ΧΑΡΟΥΜΕΝΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Χρόνια του πολλά τότε του blog σου!! Περίπου την ίδια εποχή αρχίσαμε. Ελπίζω να σας γνωρίσω κι εγώ κάποτε παιδιά, έχω κάνει πολύ δειλά βήματα μέχρι τώρα, αλλά θα ήθελα να γνωρίζω πολλούς από εσάς.

    Καλή χρονιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. @ fotolabida maria
    σε ευχαριστώ πολύ. Καλή χρονιά και καλώς ήρθες :)

    @ spirou
    χρόνια πολλά και καλή χρονιά κοριτσάρα μου. Όποτε θέλεις εμείς εδώ ήμαστε για να κανονίσουμε. Ό,τι καλύτερο για το 2013 :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. καλήηηηηη χρονιά α α α (υψίφωνο ήταν αυτό)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. @ Coco
    καλή χρονιά και σε εσένα. υγεία και ο,τι άλλο επιθυμείς :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Όλα τα καλά και όμορφα να σε τρέχουν και να σε αγκαλιάζουν.

    Καλή Χρονιά
    Φιλιά θαλασσένια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Αμ δεν το αλλαξα εγω! Η google+ το αλλαξε! Κι αν εχεις ιδεα πως μπορω να το ξανακανω butterfly πες μου, γιατι δυο ωρες τωρα το ψαχνω και δεν!!!!
    Καλη Χρονια και ο,τι ποθεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. @ Thalassenia
    σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές. καλή χρονιά να έχεις :)

    @ Christina Leli
    χμ, εγώ όταν μου ζήτησε να συγχωνεύσω τα 2 προφίλ, μπλόγκ και g+ είπα όχι. δεν έχω ιδέα αν το κάνεις πως μπορεί να αντιστραφεί είναι η αλήθεια. Θα το ψάξω λίγο κι αν βρώ κατι θα σου πώ. Καλ΄΄ο σου απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Τρελογατο....Υγεία...ελπίδα....για σένα...και πολλά χρόνια στο κάγκελο...για το σπιτικό σου....φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. @ mia
    σε ευχαριστώ πολύ mia μου. Να είσαι καλά. Κάθε ευτυχία για το νέο έτος :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Χρόνια πολλά, καλή χρονιά και βέβαια πολλά-πολλά ταξίδια στην θάλασσα του διαδικτύου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. @ Photonio Argos
    καλή χρονιά αγορίνα μου, να είσαι καλά :)

    @ fvasileiou
    μας εύχομαι και πολλά ακόμα ταξίδια γενικότερα. Καλή χρονια σου εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Χαρτομαντείας; Να πάρει δεν έχω διαβάσει αυτά τα κείμενα :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. @ ΙωάννηςΚ (πρώην ioannisk)
    έχετε χάσει τα καλύτερα των γραπτών μου χαχαχα. Καλή χρονιά αγαπητέ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Για να ζηλέψεις έχα και καλό και καθαρό ζώδιο :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. @ ΙωάννηςΚ (πρώην ioannisk)
    καλό και καθαρό? ποιο είναι αυτό?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. και γιατί είναι καθαρό?δεν έχω ιδέα από ζώδια, μόνο χαρτιά και καφέ :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Α είσαι σικέ μάγος :P Υποθέτω επειδή είναι στη μέση του κύκλου, έτσι μου έχουν πει και μετέφερα μία βλακεία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. είμαι μαϊμού το παραδέχομαι χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. Καλή Χρονιά dear Mahler.
    Always A Big Admirer Of Your Aesthetic :-)
    Love
    Petrito

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. @ Petrito ZeZus
    σε ευχαριστώ καλέ μου. είσαι ένας γλύκας :)
    Καλή χρονιά σου εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Πολυχρονεμένο να είσαι αγαπητό ιστολόγιο του mahler, κι εσύ κι ο αφεντικός σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. @ lemonostiftis
    το ιστολόγιο και εγώ σας ευχαριστούμε θερμά για τις ευχές. Αν δεν τα έχουμε πεί, χρόνια πολλά και καλή χρονιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. Η καθυστερημένη λόγω καταστάσεων σου εύχεται να τα χιλιασειιιιιιιιιιιιις...
    κι εμείς μαζί για να σε διαβάζουμε!
    γιατί σε απειλώ
    θα σε παρακολουθώ και απο τα ΚΑΠΗ...
    εξάλλου κι εσύ κάπου γύρω θα είσαι
    χο χο χο

    Καλή Χρονιά mahlerakiiiiiiiiiiiiiiiii

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. @ Miss Pink
    εγώ γράφω ήδη από τα ΚΑΠΗ χαχααχαχαχαχαχχα. Κοριτσάρα μου πολλά φιλιά, καλή χρονιά και εύχομαι τα καλύτερα σύντομα στο θέμα εργασία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. τι λεεεεςςς
    εγώ ρώτησα και δεν μας παίρνουν ακόμα :Ρ
    τόσες εκδρομές, τόσοι χοροί και πανηγύρια ζήλεψα η γυναίκα
    αλλά 60+
    κι εκεί πόρτα τρώμε :ΡΡΡΡ
    δημιουργικά χρόνια σου λέει 30-40
    οι αγγελίες σε απορρίπτουν, εκτπώσεις νέων δεν έχεις, τα καπή δεν σε παίρνουν
    ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ MAHLEEEEEEEEEER???
    ΧΑΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. " Miss Pink
    είναι που είσαι str8 γυναίκα για αυτό. ενώ οι αδερφές πάνω από 35 θεωρούνται από τους ομοίους τους 3η ηλικία. έτσι μπήκα και εγώ. Τσάμπα φαή, όλη μέρα Μενεγάκη και ίντερνετ με οπτικές ίνες για τρελά κατεβάσματα από τόρεντς χχααχχαχαχαχααχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. Eύχομαι από καρδιάς καλή χρονιά, με υγεία, αγάπη, ευτυχία. Να είναι καλύτερη από την προηγούμενη και να μας φέρει αυτό που μας αξίζει!
    Και φυσικά πολλές, πολλές υπέροχες αναρτήσεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. XAXAXAXAX
    χαζό :Ρ
    καλά μη σου πω τι θεωρούνται οι str8 ελεύθερες μετά τα 35 τους και μάλιστα όχι απο τους όμοιους τους :ΡΡΡΡΡ
    εμείς να είμαστε καλά
    και άστους να λενε :)
    SMOUTS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. @ Lila Xagorari
    σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές. Καλή χρονιά εύχομαι με υγεία και δημιουργικότητα :)

    @ Miss Pink
    ΧΑΧΑΧΑΧ λοιπόν θα κάνουμε ένα μοναστικό τάγμα τα 2 μας κατά τα πρότυπα του Αλμοδοβαρικού "Entre tinieblas" με τις καλόγριες που την έπιναν όλη μέρα χχχαχααχχαχαα. Θα περνάμε φίνα σε λέω :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. ΕΓΙΝΕΕΕΕΕΕΕ...
    πάω τώρα να πιω έναν εγκόσμιο καφέ με την κολλητή και το συζητάμε μετά χαχαχα
    φιλιάααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. κι εγώ πάω για ύπνο γιατί έχει σιωπητήριο τα μεσημέρια στο ΚΑΠΗ. Καλό καφέεεεεε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. Καλησπέρα, Χρόνια Πολλά (έτσι κι αλλιώς) και Καλή Χρονιά κι από δω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. @ Chrisgio
    σε ευχαριστώ πολύ καπετάνιε μου. να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. 5 χρόνια;;;πωωωω.εγώ μόλις έκανα μπλογκ και πιστεύω θα σου αρέσει πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. @grizanelas
    καλώς ήρθες στον υπέροχο κόσμο του μπλόγκινγκ φίλε μου. Καλή χρονιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. παντ, παντ, καθυστερημένα ήρθα κι εγώ να σας πω τα χρόνια πολλά και να καταθέσω πως ο Μάλερ είναι μια σταθερά στον μικρό μου μπλογκόκοσμο, τον τόσο αναπόσπαστο απ τη ζωή μας, όπως κι εσύ θα ξέρεις. Είσαι ένα ογκολιθάκι, σε ξέρουν οι πάντες του μικρού μου σύμπαντος και μου εξάπτεις την περιέργεια γενικότερα. Πάντα ονλάιν εύχομαι! Όχι, οχι, να'σαι καλά να βγαίνεις κι όξω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. @ Μικρός Μπετόβεν
    αχ τώρα αξιώθηκα να απαντήσω. Βασικά αν με δείς είμαι σα τον Οβελιξ μαζί με το μενίρ οπότε μιλάμε για ογκολιθάρα χαχαχα. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Πολύ καλή σου μέρααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. @ Χρήστος Γ.
    καλημέρα καπετάνιε μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ρίξε κι εσύ μερικά μπετά, μπορείς :)

ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ

Related Posts with Thumbnails