Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2011

ΕΝ ΑΝΑΜΟΝΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ...

...θα είμαι σήμερα το βράδυ στις 9 φιλοξενούμενος του Παύλου του Μυστήριου ή αλλιώς του Μικρού λουστράκου (εγώ είμαι όπως καταλαβαίνετε είμαι ο μικρός πουστράκος χαχαχα), για να σχολιάσουμε την επικαιρότητα, να κράξουμε αυτούς που το ζητάει ο οργανισμός τους και γενικά για να περάσουμε καλά. 
Ελπίζω να μας κάνετε σήμερα παρέα στον PBRadio.

Στις μουσικές θα ακούσουμε μεγάλες γυναίκες ερμηνεύτριες. Δυστυχώς για εσάς τις διάλεξα εγώ χαχαχα. 

Σας αφήνω με την μουσική που θα ανοίξει και την σημερινή ραδιοφωνική εκπομπή, μια disco διασκευή του πρώτου μέρους της 5ης συμφωνίας του Μπετόβεν. Διότι και το 1976 έγινε, χρονιά που γεννήθηκα, και συνδυάζει τις 2 μουσικές μου αγάπες την disco και την κλασική. Πολύ καλή σας μέρα.

35 σχόλια:

  1. Τη καλύτερη δουλειά θα κάνετε!!! Καλημέρααααα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ Leviathan
    καλά ο Παύλος σίγουρα. Εγώ δεν το έχω είναι η αλήθεια αλλά θα προσπαθήσω. Ελπίζω να βρείς χρόνο να μας ακούσεις. Καλή σου μέρααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ γιατί δεν επέλεξες κάτι από τη τρίτη συμφωνία που έχω λατρέψει τις τελευταίες μέρες!!!
    Να το ηχογραφήσετε για να το ακούσω καθώς, θα έρχομαι σπίτι εκείνη την ώρα και δε θα προλάβω!!!
    Φιλιά Πολλά!!!
    Ξεχάστηκα να απαντήσω χθες στο μήνυμα με τι δουλειά!!!
    Την Καλημέρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ karkinos7
    καλημέρα μικρουληηη. Ε την 5η έκαναν disco δεν φταίω. Θα έχει όμως μια άρια του Vivaldi για εσένα εξαιρετικά αφιερωμένη. Άντε αν ήμαστε τυχεροί θα σας έχουμε και την σύνθεση του νέου υπουργικού συμβουλίου να κάνουμε χαβαλέ. Αχ άσε και αύριο ξεκινάμε σχολή μουχουχου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μέχρι και αλλαγές στο studio κάναμε για χάρη σου!!!

    υγ μια χαρά θα τα πας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ ΠΑΥΛΟΣ
    τι ξηλώσατε τις πόρτες για να χωρέσω να μπώ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εντάξει, αφαιρέσαμε κάποια έπιπλα από τον χώρο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ ΠΑΥΛΟΣ
    επίσης καταχωνιάσατε τα φαγώσιμα συμπεριλαμβανομένης και της Ταμάρ μουχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ωραία! Θα προσπαθήσω να σας ακούσω! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ Hfaistiwnas
    μακάρι να σε έχουμε στην παρέα μας. Θα περιμένουμε τα σχόλιά σου στου Παύλου το μπλόγκ :)
    Καλή σου μέρααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εννοείται ότι θα είμαι συντονισμένη και θα σας ακούω πάρα πολύ προσεκτικά!
    Τόσο τα λεγόμενα όσο και τις μουσικές σου επιλογές.
    Ραντεβού στις 9.00 λοιπόν.
    Ανυπομονώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ''εγω θα ειμαι ο μικρος πουστρακος''χαχαχαχαχαχαχαχαχ ελεος ρε mahler ετρωγα κιολας και μου κατσε η φρυγανια στο λαιμο!
    Φιλιιιιι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δεν πιστεύω να τα πήρες και εσυ και να αρχίσεις την προπαγάνδα ;;;
    Θα σε στείλω στο mega.....πρόσεχε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ωραιο τραγουδι για εναρξη!!καλη εκπομπη ευχομαι!φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. την Ταμάρ την έχω ήδη φυγαδεύσει σε άγνωστη τοποθεσία, όσο για φαγώσιμα .... όταν δεν μιλάς θα τρως είναι βέβαιο (τι νόμιζες νηστικό θα σε αφήναμε;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σήμερα εσύ, αύριο εγώ.. Η εκπομπή πρέπει σύντομα να κάνει πάρτυ να μας μαζέψει όλους.. Ξέρεις.. To know us better..:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ελπίζω να μη κρατήσει πάνω από μια ώρα έχουμε και τη απολυτη στις 10 χάχα
    εννοείται ότι θα σας ακούσω θέλω αφιέρωση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @ Hfaistiwnas
    οκκκκκ :)

    @ Αθηνά...
    καλά τις μουσικές τις έχω ξαναβάλει τις περισσότερες εδώ. Άντε θα έχει βγεί και η νέα κυβέρνηση και θα έχουμε θέμα. Φιλιά κουμπαρούλα.

    @ Vickyyy
    χαχα καταλαβαίνεις με τι διάθεση πάω επάνω. Καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @ gnostosagnostos
    αν εξαιρέσεις που με πλήρωσαν οι Εβραίοι να την κάνω την εκπομπή, όχι, καμία προπαγάνδα χαχα. Καλό βράδυ

    @ BLUEPRINTS
    χαχα το διώξατε το κορίτσι. Ε είπαμε δεν πεινάω και τόσο. Τα λέμε σε λίγες ώρες αγορίνα.

    @ fevis
    ε ναι πρέπει. μερικοί άλλωστε διαβαζόμαστε χρόνια, καιρός είναι να γνωριστούμε. Καλό σου βράδυ και καλή επιτυχία αύριο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @ ασωτος γιος
    θα σου έλεγα τίποτα για την Απόβλητη χαχα. Πρίν τελειώσει η Κάλλας δεν έχεις να πάς πουθενά. Όσο για αφιέρωση έχω μια τρασιά στην λίστα μου να σου αφιερώσω χοχοχο.

    @ kovo voltes...
    αυτό λέμε να κάνουμε. Καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @ christina
    κι εμένα μου άρεσε η disco αυτή διασκευή. Καλό σου απόγευμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Είμαι συντονισμένη, βάλτε τα κινητά σας στο αθόρυβο.
    Κουμπάρε μου τι φωνή είναι αυτή που έχεις αγορίνα μου!!!!!!!!!
    Με ρέγουλα τη βότκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ, φίλε μου.

    Κώστας

    vloutis.wordpress.com
    facebook.com/kostasvloutis
    twutter.com/kostasvloutis
    friendfeed/kostasvloutis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Σας ακούω και διασκεδάζω μαζί σας πολύ. Κρίμα που δεν ακούμε και αυτά που λέτε όταν βάζετε μουσική..
    Αυτά μάλλον είναι και τα καλύτερα..

    Η φωνή σου Mahler πάντως καμία σχέση με αυτό που περίμενα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @ Αθηνά...
    εγώ το έκλεισα γιατί έκανε παράσιτα. Τώρα επέστρεψα από τον Πύργο των Μυστηρίων. Ήταν υπέροχη εμπειρία!!!
    Καλό σου βράδυ

    @ΚΩΣΤΑΣ ΒΛΟΥΤΗΣ
    καλό σου βράδυ και αύριο με κυβέρνηση ελπίζω.

    @ WiP
    σε ευχαριστώ πολύ πολύ. Ο Παύλος ήταν υπέροχος οικοδεσπότης. Τα απαγορευμένα ήταν όντως τα καλύτερα αλλά για αυτό τα κόψαμε χαχα. Πολλά πολλά φιλιά. Αλήθεια πως την περίμενες την φωνή μου???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. pws itan , ginete na tin akousoume tin ekpompi gt eixame alles asxolies :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @ ιμερος
    Καλημέρα καλημέρα. Ναι την ηχογραφήσαμε οπότε θα μπορέσετε να την ακούσετε κύριέ μου. ήταν τέλεια εμπειρία πάντως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. καλυτερα μουσικουλα, παρα, ολη αυτη η φαρσοκωμωδια που συμβαινει :)

    καλημερα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @ iLiAs
    Δεν θα διαφωνήσω καθόλου. Καλή σου μέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Αχ ρε μαλεράκο τι έχασα! σκάω από το κακό μου ήθελα να σε ακούσω,κρίμα κρίμα....
    την επόμενη φορά ελπίζω...
    τα φιλιά μου γατόνι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. @ ΦΟΥΛΗ
    δεν πειράζει την επόμενη φορά ;)
    Θα κάνω και μια ειδική ροκ αφιέρωση για εσένα γατάρα μου. Καλή σου μέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. καλησπέρες! χαίρομαι να γνωρίζομαι με μπλόγκερ φιλοκλασσικιστές μουσικόφιλους & Μπετοβενιστές, γατόφιλους συν τοις άλλοις! αν κατάλαβα καλά... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. @ despinach.
    Αν βγάλετε το Μπετοβενιστής σε όλα μέσα πέσατε. Μια μεγάααααλη καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ρίξε κι εσύ μερικά μπετά, μπορείς :)

ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ

Related Posts with Thumbnails