Σάββατο 9 Απριλίου 2011

DON'T HATE, MASTURBATE


Kάτι σαν το αφήστε τα μίση και πιάστε το γαμήσι που λέγαμε κάποτε. Η το άλλο το καλό, "μην τον πιείτε, λουστείτε". Βέβαια κάποιοι το παράκαναν με τον αυνανισμό 3 μέρες τώρα όπως δείχνει και η παρακάτω χτεσινοβραδινή φωτογραφία με τον αριθμό σχολίων αλλά αν δεν υπήρχαν οι τρελοί πως θα ξεχωρίζαμε οι λογικοί???


Κατά τα άλλα o Πανίκας λέει καταδικάστηκε, και εξέπεσε του αξιώματός του πράγμα που έχει προκαλέσει βαθειά θλίψη στο πανελλήνιο με προεξάρχουσα την φίλη akanonisti

αλλά και οργή σε όλους όσους στήριξαν τόσα χρόνια τον λαϊκό αγωνιστή και γνήσιο ηγέτη. 


Όπως όμως βλέπετε και στην παρακάτω φωτογραφία, η Χούντα του Πασόκ δεν θα περάσει, οπότε ο λατρεμένος μας μασκοφόρος (για να γίνει και η νοηματική σύνδεση με τα προηγούμενα) θα είναι σύντομα πάλι στην θέση του!!!

Αυτός πάλι που για κάποιο λόγο δεν είναι στην θέση του είναι ο μπάρμπα-Χαράλαμπος!!!

Ελπίζω μόνο να μην προσπάθησαν να μεταφέρουν τον παππού με τους ανελκυστήρες της Σχολής χαχαχα

Πάλι καλά που στην Σχολή λειτουργούν οι χέστρες...

και οι λουτήρες κομμωτηρίου...
 

αλλιώς δεν θα πέρναγε η ώρα και θα αρχίζαμε τα πουστριλίκια

Με αυτά και με εκείνα πέρασε ή ώρα και πρέπει να σας αφήσω. Το τραγουδάκι μας σήμερα το θρυλικό Who let the dogs out, αφιερωμένο στον σκύλο που χτές έκανε περατζάδα στο τρόλεϊ μας...
αλλά και στο σκυλί της πίστας την Μπρίτνεϊ που και ατάλαντη είναι και χοντροκώλα χαχαχαχαχαχαχχαχα

Aαααα και να μην το ξεχάσω, επειδή από ότι είδα και έμαθα ούκ ολίγοι δέχθηκαν τις τελευταίες ημέρες εγκωμιαστικά σχόλια για την ομορφιά μου, το ταλέντο μου τις επιδόσεις μου στο τραπέζι και άλλα πολλά στα μπλόγκ τους ένα δωράκι για όλους εσάς για να θυμάστε την περίσταση.
Το παρόν είναι δείγμα σε μαύρο αλλά θα κυκλοφορήσει και σε λευκό και ροζ (για τον άνδρα που δεν χρειάζεται να προσπαθήσει πολύ). Παραγγελίες και παραλαβές στα κατά τόπους φρενοκομεία καθώς και στα κεντρικά γραφεία της εταιρίας, ώρες γραφείου.

Καλό σου-κού σε όλους!!!!!

126 σχόλια:

  1. o μετριασμός απαραίτητος πλέον (μέχρι να επιληφθούν οι κατάλληλοι άνθρωποι) διότι αρκετές βλακείες ανεχτήκαμε όλοι εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. AHAHAHAHAAAHAAAHHAAHAHAHAAHAHAHHAHAAHAHAAHAAHAHAHA δεν μπορωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω hahahahahahahaahahaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ειναι by far η αγαπημενη μου αναρτηση σου. Λιποθυμω με το μπλουζακι ομως hahaahahahahhahaaaahahaahahaahhahahahahahahaahaahhahahaha

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χορταστικότατο φωτορεπορτάζ!
    Καλό Σ/Κ mahlerάκο και σε όποιον αρέσεις! Οι υπόλοιποι να αρπάξουν τα κουβαδάκια τους και να πάνε σε άλλη παραλία!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλα το οτι κανεις δευτερη καριερα δεν χρειαζεται να το πω χαχαααχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χαχαχαχαχαχα γεια σου γεια σου, ειχα μερες να σε δω?/διαβασω!! Θελω και γω ενα τετοιο μπλουζακι σε παρακαλω
    Μαυρο/small Eυχαριστω..
    Ολα τα λεφτα ο σκυλος ολα τα λεφτα!
    Σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Basilis
    χαχαχαχα άμα είναι να βρεθούμε κάποια στιγμή θα σου έχω ένα δώρο χαχαχαχα. Άσχετο, έχω και πρώτη καριέρα για να έχω και 2η?? χαχαχα. Φιλιά τρελό αγόριιιιι

    @Gi Gaga Kouni Beli
    το κακό είναι πως βρωμίσανε όχι μόνο την δικιά μου αλλά και πολλές άλλες παραλίες (να δείς που θα πέσω έξω με τα μπλουζάκια τόσα που θα πρέπει να κάνω δώρο) χαχα. Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγω ξερω το αλλο "Η λυση ειναι μια να πουλανε τις ψωλες στα φαρμακεια". :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Siren Girl
    εννοείται!!! εσύ δικαιούσαι 2 γιατί στο πόστ με το δικό σου παιχνίδι έφαγα το βρίσιμο χαχαχα. φιλούρες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Manolog3
    αχαχαχα καλό!! θα είχαμε γλιτώσει πολλά!!!. Καλό απόγευμα :)

    ουφ αυτό που πρέπει να εγκρίνω τα σχόλια των φίλων για ένα βλάκα με κάνει έξαλλο γκρρρρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. xaxaxaxa!!!!

    εισαι απιστευτο ρε συ!
    αλλα μην τα χωνεις στην γλυκεια μου μπριτνει,με αυτη μεγαλωσα :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @γνωστος αγνωστος
    να υποθέσω όχι με τις επιδόσεις της στο τραγούδι?? χαχαχα. Φιλιά ρεεεε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. den yparxei lol lol lol lol xaxaxaxa mporw na exw ena sto kathe xroma ? ?????? e edaksi sto roz thelw 2 min to exw pline vale.... xaxaxaxaxa pados ta theli kai esena to popoudaki sou ... by the way o skilaros ekanetin kaliteri doulia :P kalhmera....:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Eκπληκτικ η προταση στους haters!
    Μην σκας για το moderation, οποιος θελει να αφησει το σχολιο του θα το κανει κ με moderation κ με captcha μη σου πω:P
    Εγω ειχα την επισκεψη των "φρουτων του δασους" απο τις πρωτες εβδομαδες του blog, αλλα προκειμενου να μπουκωνεις απο τα ξεσπασματα (το κανουν ακομη κατα περιοδους στο δικο μου το περασμα τους)καλυτερα να βλεπεις εκ των προτερων τους σχολιασμους. Small price to pay:)
    Καλο σκ!!! Και να μην ξανακουσoυμε ποτε αυτο το Friday-τρολλ υμνο, θα παθω ντελιριουμ χαχαχαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τί έγινε και το έχασα πάλι;

    Ο θεός μας αγαπά όλους πάντως, γι' αυτό θα καούμε όλοι στη κόλαση, από αγάπη, εγώ αυτό έχω να πω κι ας είναι και άσχετο. χαχαχχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. :)))

    ayto to t-shirt 8a ginei moda to kalokairi.

    filiaaaaaaaaa...kalo s/k!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ε ναι λοιπον εγω φταιω για ολα χαχαχαχα η μαλλον το παιχνιδι μου!!!! ζηταω ταπεινα συγνωμη! χαχαχαχαχαχα δεν θα ξανα επαναληθει δεν θα ξανα παιξω παιχνιδι ποτε ή μαλλον αμα ξαναπαιξω να του καει η φρατζα αυτου που θα μας βρισει χαχαχαχαχαχαχαχα kidding

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κάτω να νύχια σου από τον Περιφερειάρχη της καρδιάς μας!!!


    Τρελοκομείο! :)))


    Χαχαχαχαχα....Να'σαι καλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Θελω το T-shirt !!!
    Το δικαιουμαι! εδω και τωρα!
    Ημουν απο τους πρωτους που εσβησα το μηνυμα στο blog μου, την ωρα που ολοι εσεις κοιμοσασταν στο ζεστο σας κρεβατακι. (εχουμε 10 ωρες διαφορα ως γνωστον)
    Αν ποτέ δημιουργηθει "Μουσειο του Ελληνα gay blogger" αυτο το T-shirt θα ειναι το top εκθεμα !!!
    χα-χα-χα-χα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. θελω και γω τετοιο μπλουζακι
    προς στιγμη νομιζα οτι ο τιτλος ηταν μηνυμα για τις υστερικες μπλογκρες (μπλογκερ-λουγκρες)που μας απειλουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. επιτέλους ένα μπλουζάκι με ΕΛΛΗΝΙΚΑ γράμματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. μπράβο γατόνγκα, πολύ γέλιο. Ιδίως το μπλουζάκι. στείλε κανένα τσιγκούναρε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Σε λευκό παρακαλώ! χεχεχε! Το καημένο το σκυλί θα κρύωσε!! Πάντως είναι πολυγραφότατοι στη σχολή!!!χεχε!
    Τι έπαθε ο Πανίκας δεν κατάλαβα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Έχω φάει τη μέρα μου στη δουλειά, αύριο τα ίδια και δεν δουλεύουν τα καταραμένα τα πειράματα κιόλας!

    Ευτυχώς έχουμε καλούς ανθρώποι που γράφουν στα ιστολόγιά τους και γελάμε και ξεχνιόμαστε!

    Καλό ΣΚ και σε σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ενα εχω να πω...
    εισαι παντα what the doctor ordered γειτονακι μου!!!!
    νασαι πααααααντα καλα και να μας κανεις ετσι να γελαμε και να χαιρομαστε!!!!!!
    :)))))))))))))
    :))))))))))))
    :))))))))))))

    καλο βραδυ!!!
    φιλια πολλα!!!
    :))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Θέλω κι εγώ μπλουζάκιιιιιι!

    Πρέπει να έχουμε διατηρήσει το σχόλιο για να το δικαιούμαστε, γιατί το διέγραψα η μαλάκω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Και για μένα ένα τετοιο μπλουζάκι παρακαλώ ,αλλά θέλω και το άλλο γραμμένο από κάτω(οι πίπες είναι για να γίνονται όχι για να λέγονται)!!! ναι;;
    περιμένω γατούλι, πολλά φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. επιτέλους, ένα καθόλα πληροφοριακό ποστ από σένα, καιρό είχαμε, εγώ θέλω μπλουζάκι σε μαύρο πάντως
    υ.γ.: αν σε δω και σε δικαστήρια τύπου κοντός-μοντέλο θα πέσω κάτω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Απλώς μην τον ξεσυνερίζεσαι, υπάρχει θέμα από πίσω ;-) Τα ξέρεις, τα θυμάσαι από παλιότερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πόσο του πάει η αρκούδα για χορό!!!
    Να πάρεις το Κούγια για δικηγόρο,έχω να σου προτείνω!!!
    Την Καλημέρα μου!!!
    Όμορφη Κυριακή να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλημέρα σε όλους παίδες :)
    ελπίζω να έχω εγκρίνει όλα σας τα σχόλια, αυτό με τον μετριασμό δεν το έχω ακόμα εντελώς :)

    @The Brother
    όσα θέλεις μπορείς να έχεις :)
    Πολλά μπορεί να θέλει το ποπουδάκι μου αλλά σίγουρα όχι τον ψυχάκια. Ευτυχώς που έχει γίνει ο μετριασμός γιατί τα μηνύματα που στέλνει έχουν γίνει πλέον επικίνδυνα και δεν έχω καμία διάθεση να μολύνεται ο κόσμος από τέτοια χολή. Τα φιλιά μου τρελό αγόρι.

    @tzagalagabugu
    καλά εδώ μιλάμε για 350 μηνύματα σε μια ώρα!!! Παράνοια! Το θέμα δεν είναι οτι θα χάσω "αναγνώστες" απλά μου άρεσε η αμεσότητα, όσο μπορείς να το πείς αυτό, της επικοινωνίας χωρίς να χρειάζεται εγώ να εγκρίνω ως καλά αυτά που γράφετε. Τέσπα, από το να βλέπω μαλακίες ας είναι. Καλό σου απόγευμα

    @Happy Pessimist
    Α, εσύ την γλίτωσες? μπλουζάκι δεν έχει!!! χαχαχα. Αχ μεγάλος χαμός δες και το προηγούμενο πόστ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. @{.πavλος.}
    ναι στο Δαφνί ΧΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΑΧ. Πολλά φιλιά αγορίνα μου. να είσαι καλά και να περάσεις τέλεια το Πάσχα μικρέ.

    @Siren Girl
    λες το παιχνίδι σου να του γύρισε το μάτι του τρελού? χαχαα.
    Καλό απόγευμα

    @Δραπέτης
    μα ίσα ίσα εγώ θα τον στηρίξω μέ όποιο τρόπο μπορώ!! Δεν χάνω τον εθνικό μας διασκεδαστή! Καλό απόγευμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. @Ephemeron
    σοβαρά έστειλε και σε εσένα???? Αχ το μαλακισμένο δεν το πιστεύω!!! χααχχαχαχα. Το τόπ έκθεμα θα είναι το μόνο τόπ σε αυτό το μουσείο χαχαχαχα.

    @ασωτος γιος
    μα είναι και μήνυμα βρε, απλά δεν τα λέμε κι όλα φάτσα κάρτα χαχα. Έγινε ένα μπλουζάκι και σε εσένα. ΧΟΧΟΧΟ

    @Ξενικός
    ΚΑΙ πολύ πολύ τρέλα. καλό σου απόγευμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. @highvoltagepress
    θα στείλω κι ένα για την μικρή να φοράει στην παιδική χαρά χαχαχα. Φιλούρες κοριτσάρα.

    @Hfaistiwnas
    οκ λευκό για εσάς :)
    Μπά ο σκύλος ήταν παρέα με τα ζάκια και το ανέβασαν. Στην σχολή μου ναι δεν τους φτάνουν οι μακέτες και τα χαρτιά σχεδίου γράφουν και στους τοίχους. Ο Πανίκας πάλι καταδικάστηκε για μια παλιά υπόθεση και βάσει νόμου χάνει το αξίωμα του περιφεριάρχου χαχχα. Αύριο που θα έχει ειδήσεις θα τα μάθεις. φιλιάααα

    @Deja_Voodoo
    σε καταλαβαίνω απόλυτα!!! Καλό κουράγιο και για την διασκέδασή σας κάτι θα κάνουμε ακόμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. @tzotza
    α να υποθέσω κι εσύ τραβάς κάποιο ζόρι? αχ τουλάχιστον αφού βγήκε λίγο γέλιο από την όλη κατάσταση καλό είναι αυτό. Φιλάκια πολλά :)

    @Hitori Tana
    όχι καλέ και με σβησμένο το παίρνεις χαχαχα. Να δώσω κι ένα επιπλέον για τον γαμπρό όταν θα εμφανιστεί???

    @ΦΟΥΛΗ
    έγινε κοριτσάρα μου!!!! Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. @BLUEPRINTS
    χαχα, για το αγόρι σου να μην δόκω ένα?? Στο δικαστήριο θα με δείς γκραντέ, τουλάχιστον Αλέξις Κάρινγκτον!!!
    Πολλά φιλιά στους ενοίκους του Πύργου!!

    @KitsosMitsos
    μα δεν ήθελα να ασχοληθώ αυτός συνεχίζει ακόμη και τώρα. Φιλιά αγορίνα.

    @karkinos7
    του πάει δεν λές τίποτα!! Άντε βρε θέλω σοβαρό δικηγόρο εγώ! Και Παναθηναϊκό πάνω από όλα χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. @Leviathan
    ω ναι!! χαχα, καλό σου βράδυ αγορίνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. πεθαίνωωω!! χαχαχαχαχαχ! είσαι θεός αγόρι μου!! δώσε κι άλλο!! :ΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Χαχα τέλεια. Από το τελευταίο μου post σκεφτόμουνα να φωτογραφίζω κάτι τέτοια μημύματα στους τοίχους και να κάνω καμιά συλλογή (όπως εδώ). Με το που είδα την Britney και το σχολιάκι από κάτω ένιωσα καλύτερα: ΤΩΡΑ ΘΑ ΚΑΝΩ ΔΙΕΘΝΗ ΚΑΡΙΕΡΑ :p Αστειευόμεθα βέβαια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ante anoixan oi doulies , tha spaseis sto frago me to mplouzaki , katoxiroseto lol

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. mahler είσαι τρελός για δέσιμο και ψυχάκιας και παλιοχαρακτήρας και απαιτώ να ζητήσεις συγνώμη απ΄ τον καλλίπυγο νεαρό με τους πλούσιους βοστρύχους που πρόσβαλες με τα βρωμόλογα που είπες για την θεά, την εύπυγο μπρίτνεϊ και θέλω και μπλουζάκι γιατί μου αξίζει και σταμάτα να τα βάζεις με τα είδωλα. πχιος είσαι συ ρε κύντερε (ψάξε να βρεις τι σημαίνει. ...) παλιομπαγάσα, ρωποπερπερήθρα, απόψυγμα καιλοιπά που θα μας πεις για το θεο τον ψωμιάδη;
    άντεμηταπάρω στο κρανίο και σε κάνω βούκινο σ΄ όλα τα μπλογκς με συνταγές μαγειρικής..,

    υ.γ. σε προειδοποιώ πως έτσι και τολμήσεις να μη δημοσιεύσεις το παραπάνω που με τον τίμιο ιδρώτα των δακτύλων μου έγραψα σχόλιο, θα σπάσω όλα μου τα βινύλια της κάλλας, θα βιντεοσκοπήσω τον βανδαλισμό και θα τον ρίξω στο γιουτιούμπ με τίτλο "ο mahler με ανάγκασε"

    στ΄ ορκίζομαι στη φωνή της μπρίτνεϊ, που ιερότερο όρκο δεν έχω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. χαχαχαχαχα,καλο μαχλερ...ο σκυλος στο τρολει να χτυπησε εισητηριο αραγε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. @Amélie Μelon
    χώσε και σώσε που λένε? Καλή σου μέρα και καλή βδομάδα :)

    @Liar
    εγώ φωτογραφίζω συχνά τέτοια και αν και δεν τα ανεβάζω όλα έχω μεγάλη συλλογή. Όσο για την διεθνή καριερα εγώ το έχω χαχαχα
    Καλή σου μέρα

    @ιμερος
    βρε λες να το κάνουμε τώρα μπίζνα να βγάλουμε λεφτά?? Καλημέρα τρελό αγόρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. @Dr. Aparadektos
    χαχαχαχα είσαστε για δέσιμο αγαπητέ χαχαχα. το κύντερος δεν βρήκα ακόμη τι σημαίνει αλλά καλό δεν μπορεί να είναι χαχα. Όσο για τον βανδαλισμό στα βινύλια της Κάλλας θα σας τιμωρήσει ο Θεός!!! Άλλο ένα μπλουζάκι κατοχυρώθηκε :)
    Καλή σου ημέρα

    @mr.alobar
    μάλλον ήταν του κινήματος "δεν πληρώνω" χαχαχα. Καλή σου μέρα

    @Ταχυδρόμος!
    αχ ναί τώρα που πέρασε το θέμα μπορούμε να γελάμε αλλά μερικές μέρες πρίν μου είχαν γίνει τσουρέκια φίλε. Καλή σου μέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Άτιμε Mahler! Μου έφτιαξες το πρωινό της Δευτέρας, που με τόσο μεθοδικότητα, κόπο και επιμονή μου χάλασε η υπάλληλος στην τράπεζα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. @fvasileiou
    μα φίλε μου, Δευτέρα και Παρασκευή δεν πάμε ποτέ σε τράπεζες και δημόσιες υπηρεσίες. Είναι γνωστό αυτό. Χαίρομαι πάντως που σου έφτιαξα λίγο το κέφι. Καλό μεσημέρι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Τύπωσέ μου κι εμένα ένα μπλουζάκι σε μαύρο παρακαλώ! Αλλά από πίσω θέλω να τυπώσεις τη φωτό του Πανίκα με το λύκο. Εξαιρετικός ο συνδυασμός των φωτογραφιών, πολύ γέλιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. @jaiel
    φυσικά και θα σου φτιάξω. Όσο για τον Πανίκα νομίζω θα μας χαρίσει από εδώ και πέρα αξέχαστες στιγμές τηλεοπτικής απόλαυσης. Νομίζω πάντως πως είναι αρκούδα αυτό με το οποίο χορεύει χαχα
    Καλή σου μέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. τρέλα το μπλουζάκι!!!
    βγαίνει και σε φούξια; θέλω καμιά 300 :)))))

    οι φώτος απολαυστικότατες. ειδικά αυτές στις τουαλέτες είναι και κατατοπιστικές! ;)

    το σκυλάκι πλήρωσε εισητηριο ή θα τρέχει δικαστήρια για το 6πλασιο; :Ρ

    όσο για τον τίτλο του ποστ πολυ ενημερωτικός!

    φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. http://akanoniston.blogspot.com/2011/04/die-hard.html

    Γιατί επιτέλους είχαμε ΚΑΙ τηλεοπτικές δηλώσεις....

    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. αχαχαχχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχα
    και σε μενα σε εκραξε αλλα το εσβησα :ΡΡΡΡΡ

    αυτα τα μηνυματα και οιεπιγραφες ειναι πραγματικα η ουσια της ζωης
    τρελαινομαι !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. @aKanonisti
    είναι Μέγας, είναι τεράστιος!!! χαχαχα

    @stella
    καλά είμαι μωρό, εσύ?

    @Skouliki
    ε και που δεν με έκραξε χαχαχα. Τώρα πήρε τ'αρχίδια μου και ηρέμησε χοχο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Τον βλέπω τον Πανίκα με εκπομπή στην τηλεόραση. Άντε, πάντα τέτοια!!!!
    ΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑ

    Υ.Γ. Πέτα και προς τα εδώ ένα μπλουζάκι!!!

    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. @Εκείνος
    φαντάσου εκπομπή στην τηλεόραση με φόρμα ριγέ χοχοχο. Ένα ακόμη μπλουζάκι, έφτασέεεεε
    Καλή βδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Σ'αγαπω στο'χω πει??? Απίθανος είσα!! Και ναι, ο έλεγχος για το τι θα αναρτηθεί ως σχόλιο είναι ενοχλητικό, αλλά ακόμη πιο ενοχλητικό η ανεγκεφαλιά που ξεπροβάλλει απο διάφορους, οπότε...
    *απορία: το σκυλί ήταν μέσα στο τρόλευ??? Άλλο και τούτο...;))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. @kovo voltes...
    ναι πράγματι η ανοησία μερικών ανθρώπων είναι εντελώς προσβλητική. Ελπίζω να μην ήσουν απο τους δύστυχους που έλαβαν και τα 350 σχόλια της προηγούμενης ανάρτησης. Καλό βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Τώρα είδα τι συνέβει!! Καλά, φωτιές άναψες βρε μαλεράκι...Υστερία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ασχετο, μεθαριο εχει Μάλερ στο Μεγαρο...

    din

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΘΕΟΣ ΟΠΩς ΠΑΝΤΑ ΜΑΛΕΡ


    ΘΕΟΣ


    ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΑΩ ΚΑΙ ΤΟ REQUIEM STO MEGARO.


    ALITHEIA, REQUIEM SIMAINEI TAFI?


    EPISIS THELW NA DEIS AUTO TO VIDEO.
    OK klassiki i kallas, alla emena m aresei ap autin.

    http://www.youtube.com/watch?v=_OIExoUb8jk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Μαύρο, small και ασορτί κιλοτάκι με την φάτσα σου μπροστά.
    Γιατί ΤΑ όργια έγιναν μόνο στο δικό μου blog.
    Mahler? Θες μου σκίσεις το μπλουζάκι?
    Άντρα μου ατελείωτε. Αχ, πότε θα με ξαναματαμελανιάσεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. @kovo voltes...
    όχι εγώ η Μπρίτνει τις άναψε χαχαχα. Καλή σου μέρα :)


    @dsquared
    το ξέρω αλλά με τόσα άλλα που έκανα αυτό τον καιρό θέατρα, μουσικές κλπ δεν έμειναν φράγκα :(
    Την επόμενη φορά. Καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. @ΦΛΕΓΟΜΕΝΟΣ
    χμ, πότε έχει Requiem στο Μέγαρο? χαμπάρι δεν πήρα. Να έρθεις στις 17 του μήνα στο ορατόριο η Ανάσταση του Χέντελ που δεν παίζεται συχνά. Κυριολεκτικά το λεξικό μου το δίνει ως μνημόσυνο και ως τέτοιες "νεκρώσιμες" μουσικές το γνωρίζουμε. Όσο για την άρια αυτή κακά τα ψέματα μόνο με Κάλλας μπορώ να την ακούσω χαχα. Καλή σου μέρα :)

    @nefelokokkugia
    θα σου σκίσω με τα δόντια το κιλοτάκι σου μανίτσα μου να μας βλέπει να λυσσάει ο ανίκανος χαχαχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ευχαριστούμε για τα μπλουζάκια, άντε τα αναμένουμε (μην τάξεις του παιδιού κουλούρι -που λένε...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Τι άντρας θεέ μου...
    ..........
    ....βρε μπας και αυτό σημαίνει ότι δεν θα μου δώσεις μπλουζάκι? Σνιφφφφφφφφφφ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Εμένα πάντως μου αρέσουν αυτά που γράφεις και δε θα σε κράψω στο υπόσχομαι χαχαχαχαχαχ
    υγ Προσπάθησα να αφήσω σχόλιο στο μεταγενέστερο πόστ αλλά δεν με αφήνει???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Και σε είπα, βγάλε αυτή τη γλυφειτζούρω, ζημιά κάνει, να τώρα...Αχ, δε μ'ακούς, δε μ'ακούς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. φίλος, να βάλεις κανα λαικ να πατάμε να ουμε. Νταξ?...:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. @nefelokokkugia
    και μπλουζάκι θα σε δώκω μην ανησυχείς χαχαχα

    @the wrong man
    βασικά αυτό είναι το μεταγενέστερο πόστ και αυτό το μόνο σχόλιο που είδα (έλεγα μήπως δεν το πέρασα από το moderation ο πρωτάρης). Αν τώρα εννοείς κάτι άλλο στείλε ένα μέηλ αγορίνα. Τα φιλιά μου.

    @kovo voltes...
    και να πώ πως δεν το είπες? το είπες!! καλά να πάθω τώρα!

    @Laburdius
    αυτό στο facebook δεν το έχει? μπορεί κάποιος να βάλει και στο μπλόγκ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. @highvoltagepress
    τέλεια. Small και για τις 2 σας που είσαστε κορμάρες έτσι??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. @Laburdius
    κι όμως έχει κάτι αντίστοιχο και ο μπλόγκερ. Το έβαλα αν αυτό εννοούσες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. @ΦΛΕΓΟΜΕΝΟΣ
    αν θέλεις έχω και περισσευούμενο εισιτήριο προς πώληση :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Το καημένο, τώρα στέλνει μήνυμα προς "την μπλογκοπαρέα-κλίκα του mahler67"

    Tι νέα; Σήμερα την κάνω για την αγαπημένη μου Σκωτία έως την Κυριακή! ΟΕΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. @Ed_Hyde68
    το ότι με έχει κάνει το Νονό της μπλογκόσφαιρας που όλοι των γλύφουν είναι απλά κορυφαίο. Εγώ και η Άντζελα Δημητρίου. Άσε βρε φίλε το παιδί έχει σοβαρό πρόβλημα και είναι λυπηρό που δεν έχει κάποιον να τον βοηθήσει. Μαλάκα μου Σκωτία!! Ζηλεύω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Δεν αντεξα αλλο...
    Με αναγκασε να τα βγαλω ολα στη φορα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. @Ephemeron
    καλά είσαι απίστευτος έχω πεθάνει από τα γέλια με το πρωτοσέλιδό σου χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. btw mahler θέλω και εγώ μπλούζα!!! Μπήκα πλέον και εγώ επίσημα στο γκρούπ των κραγμένων μπλόγκ!! :ΡΡ (άσχετο αν έγινε delete!) :PP

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. ηρθε η ωρα ο ελληνικος λαος να μαθει την αληθεια, κατω απο το φως του αθανατου ελληνικου Τυπου!!!
    τρεμε mahler!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. @Ephemeron
    έχεις φτιάξει υπερπαραγωγή έχω πεθάνει από τα γέλια χαχαχα

    @Amélie Μelon
    α ναι και σε εσένα? να δείς που τελικά θα πέσω έξω με την μπίζνα με τα μπλουζάκια. Όσο για τα σχόλια απλά αδιαφορία μην αρχίσει να βρίζει και εσάς άνευ λόγου όπως εμένα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Μα ειπα κ εγω.. δεν γινεται τετοιο γεγονος να μεινει ασχολιαστο και μαλιστα εφοσον σε αφορα αμεσα! :Ρ

    Καλα το μπλουζακι, τα' σπασε!
    Πιασε ενα S(mall) ή ενα M(edium) και για μενα! :ΡΡΡ
    χαχαχαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. @Λόλα
    ω και σε εσάς λοιπόν :)
    άλλο ένα μπλουζάκι. Έχουμε προτίμηση σε χρώμα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Τυρκουαζ, λευκο, πετρολ.
    Ο,τι σας βρισκεται απο αυτα! Ευχαριστωωωωωω!!

    Οχι τιποτα αλλο, ερχεται και καλοκαιρι! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. @Λόλα
    πετρόλ??? χαχα πόσα χρόνια έχω να ακούσω αυτό το χρώμα!!! Έγινε λοιπόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. α ρε πανίκα! ε όχι κ μετριασμό ο mahler!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. @PiciFriki
    από το να σβήνω 350 μηνύματα από τον νυχάκια κάθε μέρα καλύτερα μετριασμός. Καλή σου μέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. χαχαχχαχα γελαω μονη μου !!!!
    θα σου στειλω κατι στο
    n76gman@yahoo.com

    δες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. @Skouliki
    είσαι φοβερή δεν υπάρχεις χαχαχαχα. Να υποθέσω σου ήρθε πεσκέσι και το νέο παραλήρημα περί κλίκας???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. α το 2ο δεν μου το έχει ανοίξει γιατί τον παίρνει λίγο το μέηλ μου οπότε θα το δώ μετά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. ναι μωρε χαχα εγω τον ξερω απο παλια ειχαμε παρε δωσε ...

    ψοφαω εγω ... ειναι εμπνευση !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. έχω κι εγώ μιλήσει πριν κάτι χρόνια αλλά εδώ δεν είχε κάνει ποτέ τέτοιο σαματά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Kαλώς σας βρήκα, επιτέλους, λες και με σαμποτάρει το σύμπαν, έπεσε το σύστημά μου 4 φορές ως να γράψω μνμ....

    ελπίζω για καλό

    Υποβάλλω (κι επιβάλλω) διαπιστευτήρια. Σας βρήκα στης nefelokkokygia, ο Εfemeron, είπε να κρατηθώ μακριά σας και γενικώς ένα μπάχαλο σας περιβάλλει!


    χάρηκα κι άσε τον παλιόκοσμο να λέει όοοτι θέλει....!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. @Elsa Maxwell
    είμαι σίγουρος πως τα ίδια και χειρότερα είπατε στην μαντάμ Κάλλας λίγο πριν της γνωρίσετε τον Ωνάση αλλά τελικά της τον γνωρίσατε :))

    Κοινώς μην μασάτε με τα όσα λένε για εμένα ακόμη κι αν ενδέχεται να είναι αληθή.

    Καλώς ήρθατε και καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. mahler μου φαινεται η Elsa Μaxwell το παει φυρι-φυρι να βρει ενα πρωϊ 158.000 σχολια στο blog της... χα-χα-χα! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. @Ephemeron
    φαντάζεσαι να της την πέσει με το καλημέρα σας? χαχαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. @Ephemeron
    φαντάζεσαι να της την πέσει με το καλημέρα σας? χαχαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. @@PiciFriki
    ε ψυχάκια εννοούσα στο σχόλιο που σου απάντησα πρίν όχι νυχάκια χαχαχα (αν και αυτό θα μπορούσε να είναι αληθινό, να μαζεύει κομμένα νύχια από το πάτωμα χαχαχα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Δεν μασώ, παρά μόνο φουσκότσιχλα!

    ως γνήσια Maxwell, ήρθα να σας γνωρίσω! Τετοιος μύθος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. εγω απλα θαθελα να σου στειλω μια μεγαλη αγκαλια γειτονακια μου γιατι πρεπει να ειναι λιγο freaky να γινεται ολο αυτο,αδικος,σε σενα...σαν stalker ειναι.. :((((
    μη χανεις το χαμογελο σου ε!!!

    σε φιλω πολυ νικο μου
    :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. @Elsa Maxwell
    Έτσι σας θέλω μαχητική και με τσαμπουκά :)
    ελπίζω να τα λέμε αγαπητή μου.

    @tzotza
    η μεγαλύτερη ενόχληση είναι που ενέπλεξε όλους εσάς αφήνοντας παντού τα σχόλιά μου. Τα δικά μου 350 που άφησε τα έσβησα απλά είναι φοβερό που παρενόχλησε όλους τους υπολοίπους :)
    Όμως δεν μασάω κούκλα. Την αγκαλιά σου πάντως και το χαμόγελό σου τα δέχομαι ευχαρίστως. Καλό σου βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Αγάπη μου εσύ! Ναι, καλέ μικρό νούμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. @highvoltagepress
    θα σου δώσω κι ένα δώρο με το logo φτιαγμένο από παγιέτες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Αγωνιστικούς χαιρετισμούς στο σκύλο του τρόλει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. χαχαχαχα ρε παλιοπαππα! κ εγω μπλουζακι.. γιατι σε υπερασπιστηκα κατευθειαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. βρωμιαρη, σιχαμενε, ασχημομουρη, γελοιε, ψυχακια, αχρηστε, βρωμογερε, ανικανε, αγαμητε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Αν το ακολουθουσαμε όλοι αυτό, θα είχαμε γεμίσει ειρηνοποιούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. @Ερμή
    χεχεχε εντελώς όμως :) καλή σου μέρα

    @Constantine
    καλά η ατάκα σου αν παίρνει ναρκωτικά με έστειλε χαχαχα. Φυσικά και για εσένα μπλουζάκι

    @anisixos
    το αφήνω για να δούνε όλοι το επίπεδό σου ψυχάκια με το πετσοκομμένο τσουτσούνι.

    @Αμερικλάνος
    ε καλά μερικοί ούτε αυτό δεν μπορούν να κάνουν όπως βλέπεις και από το σχόλιο που άφησε ο πιο πάνω σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. αχ, πεθαίνω...ολα καλά, με το "τέρας" της τανζ, το "βρωμόγερε" που το στηρίζει?

    αμ το "αγάμητε"....!

    δεν σας ξέρω, αλλά μου φαίνονται ύποπτα όλα αυτά!
    οχι για εσάς!!!!! γι αυτόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. @Elsa Maxwell
    βρωμόγερος επειδή είναι 35 χρονών. Για τα υπόλοιπα κρίνει εξ ιδίων τα αλλότρια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Το καλύτερο ποστ σου χαχαχαχαχαχα! Αχ βρε mahlerακο πολύ μου άρεσε κι ας το διάβασα καθυστερημένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. @spirou
    χαχα χαίρομαι που σου άρεσε κι ας το διάβασες καθυστερημένα :)
    Καλή Ανάσταση σου εύχομαι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. Υπάρχει και ένα άλλο ρητό: αν πετύχει η μαλακία τύφλα να έχει το γαμήσι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. χαχαχα, ελεος respect!! Τι σου πεσε στο κεφαλι κ εβαλες εγκριση στα σχολια ρε;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. @ΙωάννηςΚ (πρώην ioannisk)
    για αυτό το έκοψα το γαμήσι χαχαχα. Καλημέραααα

    @gatodiakritikos
    μου έπεσε η τρελή ο anisixos που κάνει ψυχοθεραπεία επειδή του έχουν πετσοκόψει το τσουτσούνι χαχαχα. Δεν πειράζει ξεμπερδέψαμε με το μαλάκα. Καλή σου μέρα

    @The Kid In The Front Row
    to tell you the truth I never had a hateful masturbation yet :)
    Have the best of days man

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. καλα,τρελο το μπλουζακι χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. @the_man
    τέλεια. Τι μέγεθος το θές???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. medium,σε ροζ το θελω,για να κανει κοντραστ με τον απαραμιλλο ανδρισμο μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. Απίστευτες pics !!! Χα χα χα :P

    Mπορώ να παραγγείλω το μπλουζάκι σε ροζ Μ με μαύρη γραμματοσειρά ;

    Φιλιά Ποοοοολλά και εννοείται πως όχι σε συνηθισμένα σημεία !!!

    xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. @ Every Day I Love U Less
    'εγινε καβλάκο. Εννοείται για εσένα μπορώ να κάνω μια εξαίρεση και να το τυπώσω και σε μποξεράκι ;)
    Πολλά πολλά φιλιάααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ρίξε κι εσύ μερικά μπετά, μπορείς :)

ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ

Related Posts with Thumbnails