Παρασκευή 22 Οκτωβρίου 2010

FIGHT BACK

"Ξέρω πως δεν μπορούμε να μην εξουσιάζουμε ή να μην υπηρετούμε. Ο καθένας χρειάζεται τους σκλάβους όπως τον καθαρό αέρα. Προστάζω σημαίνει αναπνέω, συμφωνείτε; Και οι πλέον απόκληροι καταφέρνουν να αναπνεύσουν. Και ο έσχατος στην κοινωνική κλίμακα έχει έστω σύζυγο ή παιδί. Αν είσαι εργένης, σκύλο. Με δυο λόγια, η ουσία είναι να μπορείς να θυμώνεις χωρίς να 'χει ο άλλος το δικαίωμα να σου αντιμιλήσει."

 Ανώνυμος, Αθήνα 2010

Αφιερωμένο σε όσους δεν έχουν καταλάβει ακόμη πως η όποια διαφορετικότητά τους και η αδυναμία τους να την αποδεχθούν και να την υποστηρίξουν είναι πηγή "δύναμης" και "επιβεβαίωσης" για πολλούς γύρω τους. Η θρησκευτική σχεδόν εγκαρτέρηση και η μοιρολατρία του ότι όλα θα πάνε καλύτερα μόνο αποθρασύνει αυτούς που σας συμπεριφέρονται ως κατώτερους μόνο και μόνο γιατί χρειάζονται κάποιον να βρίσκεται σε χειρότερη μοίρα από τους ίδιους. Make some noise boys and girls :)
_____________________
Επειδή όμως έρχεται τρελό τριήμερο (όταν είσαι φοιτητής η ζωή είναι γεμάτη τριήμερα το ξέρω χαχαχα) σας αφήνω με το ωραιότερο τραγούδι που άκουσα φέτος το οποίο συνοδεύεται από ένα επίσης εξαιρετικό βιντεοκλίπ. The Noisettes, Never Forget you. Πολλά φιλιά σε όλους και εύχομαι να περάσετε όσο καλά θα περάσω εγώ (βασικά αυτό είναι κατάρα γιατί θα διαβάζω 3 μέρες χαχαχαχα).

73 σχόλια:

  1. Καλημέρα!
    Από τις ωραιότερες αναρτήσεις σου! (εκτός από το φινάλε...)
    Καλό τριήμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Εργοδέκτης
    thanks man. Αν διαβάζω εγώ θα διαβάσετε κι εσείς χαχαχαχαχα. Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @marco
    Mπα, απλά μου αρέσει να κλαίγομαι. Σήμερα θα πάω Νύχτες Κωμωδίας, και μετά για ποτάκι οπότε μάλλον δεν θα κακοπεράσω. Καλή σου μέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Aντι για κατάρα θα σου βάλω ευχή τότε μαλεράκι: να περάσεις όσο καλά θα περάσω εγώ, θα κάνω ό,τι θέλω το σουκου :))))

    Όσα λες πολύ σοφά και καλό είναι τα έχουμε υπόψη μας συνέχεια!

    Φιλάκια πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @DaisyCrazy
    καλά κι εγώ μην νομίζεις πως θα πήξω τόσο πολύ όσο λέω. απλά μου αρέσει να κλαίγομαι χαχαχα. Φιλάκιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Άσε και εγώ διάβασμα θα έχω...

    Κάτι ΟΚ και κάτι Down Town που ενώ ξέρω ότι είναι λεφτά για πέταμα που και που τα αγοράζω!!

    Καλά να περάσεις το βράδυ και κα΄λο κουραγιο με το διάβασμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωραία λόγια.. ωραίο τραγούδι!

    Σου εύχομαι το διάβασμα να είναι απολαυστικό!

    Δεν ξέρω πως.. αλλά σου το εύχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλο διαβασμα! Πολυ σωστα τα γραφεις!
    Αληθεια, τριημερο γιατι εχεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έτσι είναι Μάλερ! Η αποδέχεσαι ή συνεχίζεις να είσαι στον κόσμο σου!!!

    Καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. σου κλέβω την φώτο και σου εύχομαι καλό διάβασμα! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εμενα δεν με πιανει η τελευταια σου ευχη! Δεν διαβαζω..Στρατο, 2 μηνες τωρα. Και κρυωμενος ρε γμτ τη τυχη μου!!Καλο διαβασμα φιλε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλό διάβασμα!!!!

    (αν και για procrastinating mood σε κόβω!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. τσού! δεν θα περάσω τόσο καλά το σ/κ όσο εσύ...κρίμα...θα το περάσω με λίγη δουλειά,πολύ σεξ και πολλά ποτά!
    μμμ...ίσως να διαβάζω και λίγο...κάνα περιοδικό νε τον κυριακάτικο καφέ!!

    στο θέμα μας τώρα...προτιμώ να με εξουσιάζουν έτσι ώστε να προσπαθώ να σπάσω τα δεσμά μου, παρά να εξουσιάζω...αλλά δεν βαριέσαι..με την γοητεία που έχω τους αιχμαλωτίζω όλους και μου υποτάσσονται!

    είναι σκληρή η ζωή,ναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ S/M ανάρτηση!
    Πάλι πρωτοπορείς, λοιπόν, και μη κλαίγεσαι!!!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. xaxaxaxa έτσι έτσι να μη σε πιάνει και το μάτι!
    ωραίο το τραγουδάκι :)
    φιλάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. μου την δινουν οι ανθρωποι που δεν βλεπουν παραπερα απο την μυτη τους και θεωρουν οτι αυτοι ειναι και κανεις αλλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Παπαστρατής Το "Θηρίο" Ιωάννης
    μα κι εσείς, OK και Down Town??? ντροπή!!!

    @Δραπέτης
    na και κάποιος που άκουσε το άσμα. Δεν είναι αλήθεια τέλειο??? Πολλά φιλιά :)

    @BUTTERFLY
    έχω τριήμερο γιατί την Παρασκευή δεν έχω μάθημα. Δεν είναι τέλειο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @Hfaistiwnas
    φιλάκια αγορίνα μου.

    @Φώτης Μ.
    και καλά θα κάνεις να την κλέψεις. κι εγώ άλλωστε την "έκλεψα" από τον τοίχο στην Πειραιώς. Καλό απόγευμα.

    @gatodiakritikos
    έλα ρε μεγάλε, πως τα περνάς? κι ένας φίλος μου είναι τώρα Έβρο. εσύ που την παλεύεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @An-Lu
    καλή μου σε αυτή την διάθεση είμαι εδώ και χρόνια. Φιλιά :)

    @amalthia
    το σεξ στο χαρίζω γιατί το βαριέμαι άλλωστε χαχαχα. Φιλούρεεεες

    @Asteroid
    ΧΑΧΑ και που να έβλεπες την ταινία που είδα χτες. Καλό απόγευμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Mαθαίνω πως ο Σαλωνίτης σε "ψήνει" να ψηφίσεις Ψιψινάκη!
    Μην τολμήσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @DaisyCrazy
    ε ναι, σήμερα βολτούλες και από αύριο μάθημα. φιλούρεεες

    @Skouliki
    και δεν είναι και λίγοι. ΠΟλλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @Ασκαρδαμυκτί
    αλήθεια? τελευταίος τα μαθαίνω τα καλά χαχαχα. Καλέ δεν ψηφίζω Δεξιά εγώ. Τώρα λέγε, να κεράσω μπάφο η μπεμπελάκ? χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλό 3ημερο με ή χωρίς διάβασμα η επιλογή είναι δική σου:))

    Με φιλιά θαλασσινά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. +++++!!!!!
    Ζωζντόζζζ!!!
    Γκαλά ντε ζε βοβάμαι εζένα, γκαλά θα μπεράζεις ζίγουρα!

    Ντο ντραγουδάγκι είναι αμπλά ντέλειο! Ζούμπερ!


    ΥΓ
    Είμαι γκρυωμένοζ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Διάβαζε καλέ! διάβαζε να τελείωσεις να... διοριστείς κι εσύ γκόλντεν μπόυ, να σου πάρω δώρο ένα σκύλο σαν την Κλώντη μου να τον βλέπεις ακόμα πιο εφ υψηλού αν είσαι και πρώτο μπόι. Πάντως δεν συμφωνώ.. δηλαδή πρέπει να διατάζεις κάποιον για να νοιώσεις ..κάποιος; όσο για το :" όλα θα πάνε καλά" ωχ! το μάτι μου.. εγώ το λέω συνέχεια.. σ' εμένα τα ψάλεις γλυκούλη μου; Είδες; ξαναβρήκα το χιούμορ μου, φιλάκια Αχτιδένια για καλό βράδυ και ΔΙΑΒΑΖΕ..ΔΙΑΒΑΖΕ να τελειώνεις .. να πάρεις το δίπλωμα και να το βάλεις στο συρτάρι όπως εγώ.Επτά χρόνια δίδασκα .. ένας δεν μου το ζήτησε.Πω ! πω! φλυαρία.. φεύγω ..μη σπρώχνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πολυ καλο το κειμενο σου και πολυ αληθινο!!!
    Προσωπικα, τα σκυλια μου τα θεωρω συντροφια μου, και οχι ιδιοκτησια μου, τα αγαπω και με αγαπουν κι αυτα, ειναι μια επιπλεον ευκαιρια να ειμαι σε επαφη με τη φυση...
    (απ την αλλη... γλυτωνω περιπου 1.500 δολλαρια το χρονο που θα τα ξοδευα σε συστημα συναγερμου, και οι πορτες ξεκλειδωτες να ειναι, με δυο Ντόμπερμαν στο σπιτι δεν τολμαει να μπει κανενας μεσα...)
    Καλο Σαββατοκυριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ρητό που εφαρμόζει με θρησκευτική ευλάβεια ο Έλληνας gaY: "Όσο λιγότερο σκέφτεσαι , τόσο πιο ευτυχισμένος είσαι."
    Οπότε μην αγχεσαι. Πήγαινε sodade και όλα καλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Εξαιρετίκ η φωτό! Ζητώ άδεια αναδημοσίευσης. Α! Και πιες και μια Χοσέ Κουέρβο και για μένα! Διότι το πνεύμα, απαιτεί και το οινόπνευμά του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @mahler
    Aθηνα, λογω κατ 'εξαιρεση μεταθεσης. Ειμαι πολυ καλα! Δεν λεω τιποτα αλλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Λιγες γραμμες, αλλα τοσο πολυ νοημα!
    Συγκλονιστηκα!

    Καλουλι το λαλακι! :)

    Καλο διαβασμα μαλερακο! (και εγω πρεπει να αρχισω.. μπλιαχ!)

    Φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Το ...κόμπλεξ δεν ταιριάζει στους ελεύθερους κι αυτό μ΄αρέσει στις πράξεις!

    Το τραγούδι απ'τα αγαπημένα μου.

    Καλό Σ/Κ.


    Με την αγάπη μου.

    Κώστας
    vloutis.blogspot.com
    vloutis.wordpress.com
    facebook.com/kostasvloutis
    twitter.com/kostasvloutis
    friedfeed.com/kostasvloutis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Η καλύτερη συμβουλή που άκουσα τελευταία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Mahlerako,
    την καλημέρα μου. Τί ωραία η διατύπωση του Καμύ...
    Και τί ωραίο και το σύνθημα.
    απλό και δυνατό.
    Το κακό είναι ότι ενώ οι περισσότεροι το κατακρίνουμε, δεν υπάρχει ούτε ένας που να μην το αναπαράγει.
    καλή συνέχεια όπως αγαπάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ζήτω η στιγμή που τελείωσε το διάβασμα!! ΖΗΤΩ! ΧΙΟΥΡΕΙ που λένε και στο χωριό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ό,τι πιο αληθινό !

    Μπράβο και πολύ καλό σ/κ :-)
    φιλιά

    υ.γ.
    "Η Πτώση" είναι ένα εξαιρετικό βιβλίο.
    Και το τραγούδι retro και υπέροχο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. @zoyzoy
    μέχρι στιγμής μόνο καλοπερνάω και διασκεδάζω, διάβασμα μηδέν.

    @kikop80
    και λέω κι εγώ, έπαθε εγκεφαλικό??? περαστικάαααααα

    @αχτίδα
    κοίτα, δεν σημαίνει πως όποιος έχει σκύλο το κάνει για να νοιώθει αφέντικό, είναι κάπως αλληγορικό θα έλεγα. Όπως και να έχει η Κλώντι σου δείχνει να περνάει θαυμάσια. όσο για το όλα θα πάνε καλύτερα αφορά συγκεκριμένη καμπάνια με αυτό το σύνθημα στην Αμερική που αυτό τον καιρό γίνεται με αφορμή μερικές αυτοκτονίες εφήβων. Πολύ καλή σου μέρα, και χαίρομαι που βρίσκεις σιγά σιγά το χιούμορ σου. Να είσαι πολύ καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. @Ephemeron
    οι φίλοι ελπίζω να μπορούν να περάσουν και να μην τους κομματιάζουν τα σκυλιά χαχα

    @suncitizen
    αγάπη μου Sodade να πας εσύ χαχαχαχα. Εγώ My bar και κανά Almaz το πολύ.

    @pastaflora
    φυσικά μπορείς να χρησιμοποιήσεις την φωτογραφία. Όσο για το οινόπνευμα το φρόντισα ήδη χτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. @gatodiakritikos
    Ε άντε μια χαρά βρε. καλό υπόλοιπο :)

    @Λόλα
    σε ευχαριστώ καλή μου. Άντε να στρωθούμε να διαβάσουμε. Φιλιά πολλά.

    @ΚΩΣΤΑΣ ΒΛΟΥΤΗΣ
    καλά τα λέτε. Ναι το τραγούδι είναι υπέροχο και το βιντεοκλίπ που είδα χτες με ξετρέλανε. Να είστε καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. @Ιφιμέδεια
    να δώ πόσοι θα την κάνουμε πράξη. Καλή σου μέρα :)

    @happypepper
    δυστυχώς έχεις δίκιο. έστω και ασυναίσθητα όλοι λίγο ή πολύ κάποιον εξουσιάζουμε ή από κάποιον εξουσιαζόμαστε. Καλή σου μέρα

    @τσούτσουρος
    να δώ εγώ πότε θα το πώ αυτό.

    @Βάσσια
    την πτώση τώρα την διαβάζω και πραγματικά είναι καταπληκτικό βιβλίο. όπως και το τραγουδάκι. Καλή σου μέρααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ετσι ειναι. Ολοι θελουμε να νιωθουμε αφεντικα. Εστω κ για λιγο, εστω κ αν την επιδειξη δυναμης δεν την κανουμε σε ανθρωπο. Καλο διαβασμα ρε τρελε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. για τα αφεντικά δεν ξέρω - αλλά σίγουρα "η όποια διαφορετικότητά τους και η αδυναμία τους να την αποδεχθούν και να την υποστηρίξουν είναι πηγή "δύναμης" και "επιβεβαίωσης" για πολλούς γύρω τους."
    καλό σκ!
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Μας τα ειπες πολυ ωραια!!
    Το τραγουδακι καλο..
    Καλως ηρθα(βασικα σε διαβαζω πανω απο ενα χρονο αλλα δεν σχολιαζα) και οχι δεν θελω σκυλοοοοοο ουτε γατααααααααααα!!! Τα φοβαμαιιιιιιιιιι!!!!

    Φημες θελουν να σουλατσαρεις ασυστολως το βραδυ.. Αληθευει?

    Μαρουλοφιλακιαααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Mπράβο!!!!

    Δεν ήξερα ότι μπορείς να κάνεις τεστ δωρεάν.

    Να μια δημοκρατία.

    Εγώ δίνω κυριακή μάθημα, δε μετράω τριήμερο.


    Φιλιά και να είσαι χαρούεμνος και ευτυχισμένος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Γαμάτο το άΖμα...
    για το διάβασμα δεν σχολιάζω.. γιατί δεν σε πιστεύω πΧια...
    Ολο τάχα διαβάζεις...και όλο οργιάζεις...
    οπότε μάλλον μούφα είναι...
    άτιμε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. maleράκο
    τη διαφορά την κάνουμε με τη ζωή μας. Αν η ζωή μας προσφέρει χαρά στους άλλους, κάνει διαφορά. Αν κοιτάμε την πάρτη μας και τη βρωμερή ματαιοδοξία μας, τότε παπάρια. Και δυστυχώς, οι αρχιτεκτονάρες πιο πολύ ασχολούνται με το να βγεί ωραίο το κωλόσπιτο και νά χουν ννα το δείχνουν για τη ματαιοδοξία τους,παρά νά ναι χαρούμενοι αυτοί που θα περάσουν τη ζωή τους εκεί μέσα. Ποιός είναι τ αφεντικό σ αυτό;
    Γαμώτη μμου - καμμιά φορά μου τη σπάει που σκέφτομαι και έχω γνώμη. θα ήταν βολικό νά μουν πρόβατο.
    Και στη σχολή από πρόβατα άλλο τίποτα...
    Φιλάκια ρε. Καλό υπόλοιιπο Κ (κύριακο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ωχ... Νομίζω ότι παρεξηγήθηκε λίγο ο Καμύ. Τέλος πάντων...
    Τι κάνεις μπρε; Διαβάζεις για ποιό λόγο; Ευχαρίστηση, εργασία ή εξεταστική;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ε βρε κάτι συμπτώσεις!! (όπως θα έλεγε και ο Σακελλάριος). Μόλις τέλειωσα τον "Πρώτο Άνθρωπο" του Καμύ, κλείνοντας έτσι τον κύκλο διαβάσματος σε σχέση με αυτόν! Σωστή τοποθέτηση, μακάρι να το ξέραν και οι υπόλοιποι...

    Υ.Γ. Ελπίζω να πέρασες καλά. Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Αχα...αν δε σε ήξερα προσωπικά και αν δεν μας έδενε φιλία θα μπορούσα να πω πολλά...χαχαχαχαχαχαχα...αλλά θα αρκεστώ στο διαφωνώ πλήρως!!!
    Αυτά Φιλιά Πολλά!!!
    Ο Μορφέας με ξέχασε σήμερα!!!!
    Την Καλησπέρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. @Constantine
    δυστυχώς είναι αλήθεια αυτό. Καλό βράδυ τρελέ :)

    @sCaTterBraiN
    φιλάκια τρελό αγόριιιιι

    @ιμερος
    γαμημένη μακέτααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. @Marouli
    να υποθέσω με είχες πάρει από φόβο όπως τα γατιά και δεν μου είχες αφήσει σχόλιο? χαχαχα φιλιά κοριτσάρα μου.

    Οι φήμες που αναφέρεις είναι επίσης αληθείς χαχαχαχα

    @ΦΛΕΓΟΜΕΝΟΣ
    κι εμένα με μέηλ με ενημέρωσαν δεν ήξερα για την οργάνωση αυτή. Καλό βράδυ.

    @aKanonisti
    αχ από εσένα συναδέλφισσα δεν μπορώ να κρυφτώ χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. @happypepper
    είναι οντως βολικό το να είσαι πρόβατο, ιδικά όταν φτάνει η ώρα της σφαγής. Καλό βράδυ αγορίνα

    @Σ.Π.Ρ.
    καθόλου δεν παρεξηγήθηκε αλλά μπορώ να καταλάβω την σύγχυση είσαι ακόμη μικρός για να τον καταλάβεις βρε. Όσο για το διάβασμα αφορά εργασία. Φιλιά γιατρέ μου.

    @Και λοιπόν;E allora?
    γιατί δεν είσαι φοιτήτρια χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. @Sulpice
    μια χαρούλα πέρασα. Είχα δεί τον Καλιγούλα στο θέατρο πριν άπειρα χρόνια και αν όλα πάνε καλά θα είναι το επόμενο ανάγνωσμα μου. Καλό σου βράδυ.

    @karkinos7
    τι εννοείς με το "Αχα...αν δε σε ήξερα προσωπικά και αν δεν μας έδενε φιλία θα μπορούσα να πω πολλά"???

    δεν έχω κανένα πρόβλημα να το εξηγήσεις εδώ. Αλλιώς καλύτερα να μην αφήνεις τέτοια σχόλια. Όσο για την διαφωνία σου σημειώθηκε στα πρακτικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. αχα = επιφώνημα...
    απλά αφού σκέφτηκα το απόσπασμα,θα μπορούσα να πω πολλά που ως φίλοι έχουμε δει και έρχονται σε αντίθεση με αυτό το απόσπασμα...είναι ένα απόσπασμα αυτό και ένα σχόλιο μου..πχ... η ουσία είναι να μπορείς να θυμώσεις χωρίς να έχει ο άλλος το δικαίωμα να σου αντιμιλήσει...μα εάν δε σου αντιμιλήσει και δε προχωρήσει σε διάλογο..για ποια ουσία μπορούμε να μιλήσουμε...
    η λέξη προστάζω δε σημαίνει αναπνέω..η προσταγή και οι σκλάβοι μόνο αναπνοή ζωής δεν έχουνε!!!
    Καλησπέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. "Make some noise boys and girls"

    συμφωνώ!!!!!

    καλή βδομάδα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. @karkinos7
    όπως εξήγησα και στο τηλ απλά καταγράφω κάτι δεν το υιοθετώ.
    Άντε φιλιά.

    @Ουφ!
    κάντε θόρυβοοοοο

    καλό βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ο Καλλιγούλας ήταν το επόμενο ανάγνωσμά μου μετά τη ζωή του Καμύ. Καταπληκτικό! Δυστυχώς δεν είχα τύχη να το διαβάσω. Τώρα ετοιμάζομαι για τα ημερολόγια του από τα ταξίδια του στην Βόρεια και Νότια Αμερική...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Μάλλον σε θύμωσα, αλλά δεν ήταν πρόθεσή μου. Πάντως, επιμένω ότι αν ο Καμύ έβλεπε το έργο του να συνδέεται με το bumper sticker ''make some noise'' θα τραβούσε τα μαλλιά του. Αυτό εννοούσα και ελπίζω να μην τα έκανα χειρότερα. Adieu!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. @Sulpice
    άντε να πιάσουμε μετά τον Καλιγούλα μαζί. Καλό απόγευμα.

    @Σ.Π.Ρ.
    δεν με θύμωσες βρε, απλά συνηθίζεις να βγάζεις συμπεράσματα εύκολα και παρορμητικά αλλά αυτό είναι πρόβλημα της ηλικίας, θα περάσει με τον καιρό :).

    εγώ έκανα σαφή διαχωρισμό του κειμένου του Καμύ με τα δικά μου λόγια τα οποία δεν είπα πως είναι ερμηνεία αυτών του Καμύ αλλά ας πούμε εμπνευσμένα από αυτά. Άρα δεν υπάρχει καμία παρερμηνεία. Εκτός κι αν φταίει που το έργο το διαβάζω σε βιβλίο και όχι e-reader χαχαχαχα. Επίσης αν έπρεπε για κάτι να τραβάει τα μαλλιά του αυτό θα ήταν που έπαιξε ο Μαρκουλάκης τον Καλιγούλα κι όχι που βρέθηκε μαζί με το "make some noise" (το οποίο αν ήξερες που αναφέρομαι θα καταλάβαινες πως δεν είναι καθόλου bumper sticker. Φιλιά γιατρέ μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Η όποια διαφορετικότητά τους και η αδυναμία τους να την αποδεχθούν και να την υποστηρίξουν είναι πηγή "δύναμης" και "επιβεβαίωσης" για πολλούς γύρω τους.
    Χμμμ, καλό αυτό. Αν και πολλές φορές το ξεχνάμε....
    Καλησπέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. με εβαλε σε σκεψεις η αναρτηση σου....ποτε δεν ειχα τη διαθεση να εξουσιαζω και κυριως να με εξουσιαζουν!
    ακομα και ως εσχατος στην κοινωνικη κλιμακα δεν εχω καν χρυσοψαρο! :)

    παρ' ολα αυτα συμφωω απολυτα με το make noise boys and girls!!!!

    τοι τραγουδι τελειοοοο και ειχα καιρο να το ακουσω! μπραβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. @Leviathan
    φιλάκιααααα

    @ΗΩΣ
    δυστυχώς το ξεχνάμε συχνά. Καλό απόγευμα

    @Bittersweet_guy
    καλησπέρα τρελό μου φανταράκι :)

    @KitsosMitsos
    θα ήταν τόσο βαρετό :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. τώρα εσύ διαλέγεις, διάβασμα η λαιβ στο γνωστό καφέ?εσύ αποφασίζεις!!!
    ωχ ξέχασα σήμερα έχεις και το ντέρμπι!!!εύχομαι με την νίκη,και άμα δεις την Ελπινίκη......
    φιλιά μαλεράκο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. @ΦΟΥΛΗ
    κοριτσάρα μου καλημέρα. Σήμερα παίζει να πάω σε ένα φίλο στην Αθήνα να δούμε το μάτς και να την αράξω εκεί οπότε μάλλον δεν θα είμαι Νίκαια το βράδυ. Εσύ έχεις κανονίσει με Αρκούδο και Γαυράκο ή θα είσαι σόλο? τι ώρα λες να πάς μήπως και αλλάξει το πρόγραμμά μου και μπορώ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. να πας γατούλι, δεν έχω κανονίσει με κανένα τίποτα, στο καφέ θα πάω προκειμένου να κάτσω μέσα μόνη!!
    οκ φιλάκια, εύχομαι η νίκη δική σας...
    αν αλλάξει κάτι,αργάμιση θα είμαι εκεί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. @ΦΟΥΛΗ
    μόλις ξύπνησα. ακυρώθηκε η φάση με τον φίλο. Αν δώ ότι έχω όρεξη μπορεί να περάσω. Τώρα είμαι στην φάση που πίνω γαλατάκι και γουργουρίζω ακούγοντάς το μάτς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ΦΟΒΕΡΗ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΑ ΕΓΡΑΨΕΣ.
    ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. @JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS
    σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου. να είσαι καλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ρίξε κι εσύ μερικά μπετά, μπορείς :)

ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ

Related Posts with Thumbnails