Πέμπτη 7 Οκτωβρίου 2010

ΓΑΤΟΥΛΙΝΙ ΨΑΧΝΕΙ ΝΑ ΥΙΟΘΕΤΗΣΕΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ

"Βρέθηκε να τριγυρνάει στο Ηράκλειο, προφανώς αναζητώντας την μαμά του. Ανυποψίαστο για τις δυσκολίες της ασφάλτου βρήκε προσωρινό καταφύγιο σε σπίτι φιλόζωου. Όμως η βασική ένοικος της καρδιάς του, η ημίαιμη χάσκι Ήρα δεν θέλει με τίποτα γάτα στο σπίτι. Το γατάκι είναι υγιέστατο, σύμφωνα με την κτηνίατρο και ψάχνει το δικό του σπίτι"
 

Το παραπάνω μου ήρθε με mail μαζί με τις 3 φωτογραφίες του ποιο τρισχαριτομένου πλάσματος miaouuuuuu από την καλή μου φίλη One happy Dot και συνοδευόταν από τηλέφωνο επικοινωνίας το οποίο για προφανείς λόγους δεν βάζω εδώ. 

Δεν ξέρω αν το γατούλι έχει βρεί οικογένεια, αλλά αν κάποιος νομίζει πως μπορεί να αγαπήσει μια ψυχούλα και μπορεί να προσθέσει ένα νέο μέλος στην οικογένειά του ας επικοινωνήσει με εμένα στο mail μου ή με το mail της One happy Dot (που υπάρχει στο προφίλ της στο μπλόγκ της) για να πάρει περισσότερες πληροφορίες.

Και για να μην σας αφήσω έτσι, ακολουθεί το γνωστό Ντουέτο για 2 γάτες σε μια γαμάτη εκτέλεση. Μια μεγάλη καλησπέρα και τις ευχές μου για να συνεχιστή αυτή η καταπληκτική βδομάδα.


65 σχόλια:

  1. και όχι πές μου εσύ άκαρδε άνθρωπε (ξέρεις εσύ ποιος είσαι χιχιχι), δεν είναι μια γλύκααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όμορφο είναι,εύχομαι να βρει σύντομα οικογένεια και να το αγαπήσει!!!!
    Απο εμένα μακριά.....χαχαχαχαχαχαχχαχα!!!
    Την Καλησπέρα μου!!!
    Φιλιά Πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι υπέροχο!!! Ότι και αν λέει (υπερβολές..) νομίζω πως είναι ότι πρέπει για τον Τάσο μας :)
    ΥΓ μακάρι να μπορούσα να το πάρω εγώωωωωωωωωω φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι γλυκύτατο το βλαμμενούλι!!!
    Μακάρι να βρεθεί οικογένεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ μαλεράκο ναξερες πόσα έχω!! δυο μέσα στο σπίτι και καμιά 10αρια έξω,
    μακάρι να βρεθεί κάποιος....κάτσε να σου δώσω εγω, ένα ροκά!!
    δωρακι φιλιά ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τρομακτικό το βίντεο. Άσπρα ράσα, τεράστιοι σταυροί και οι "κατάλληλες" ηλικίες των αγοριών δένουν το σύνολο σαν "αγαπημένο" του παπαΡάτσιγκερ.

    Μακάρι να έπαιρνα εγώ το γατί αλλά δεν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αλλο δεν χωράει θα με πάρουν στο κυνήγι.
    Εχουμε ομάδα αδέσποτων προφυλαγμένων με την αγάπη των γειτόνων...
    Ασε που ο Φιντελ είναι μονοφαγάς!
    Μακάρι να βρει στέγη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τι εγινε τωρα με σενα?
    μαζευεις και γατια????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι κρίμα που μια καλή μου φίλη υιοθέτησε ένα πριν από λίγους μήνες... Αλλά επειδή ξέρω τη λατρεία της για τα γατάκια, θα της το σφυρίξω. Κανένας αριθμός δεν είναι αρκετός γι'αυτήν, χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. τι τεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεελειοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι i want you, i need you, i loooove you babyyyy kitten :****

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Aν και δεν τα πάω καλά με τα γατιά γιατί είμαι...σκυλάς, αυτό είναι μια γλύκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μακάρι να βρει κάποιον. Εχω 14 γάτες κι έναν σκύλο μόλις 65 κιλά. χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ξέρεις τι μού θύμισε το γατί; ένα τεύχος του Καστράτο του Αρκα όπου η Λουκρητία (θεά) έφυγε από το σπίτι και τριγυρνούσε στη γειτονιά για να βρει γάτο να το κάνει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. καλή του τύχη(θα τη βρεί σίγουρα με τέτοια φάτσα),εγώ μετά απ΄το τελευταίο πατατράκ με τη σκυλίτσα μου δεν αντέχω άλλο!
    Το βίδεο όντως γαμἀτο!!!!
    Καλό χειμώνα(άμα υπάρχει τέτοιο πράμα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ζει ακόμα, μετά από το κεφαλοκλείδωμα της τελευταίας φωτογραφίας; όχι ότι ενδιαφέρομαι, δεν είμαι εγώ για ευθύνες...
    :-)
    καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. φουντωτό και λαχταριστό! μιαρρρρρρρ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Με τέτοια φατσούλα... όλο και κάτι θα βρεθεί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ευχαριστώ τόσο πολύ που το έκανες το ποστάκι! Μακάρι να βρεθεί σπίτι για το κουκλί!!! Σε φιλώ πολύ πολύ γλυκά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. einai panemorfo gataki!!!
    einai epishs krima pou eimai allergikos stis gates :( :s

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Που ακριβως την ειδες την καταπληκτικη εβδομαδα;

    Η δικη μου παντως τελειωσε πολυ γκαντεμικα! Εσπασα ποδι!
    :((((((((((((((

    τεσπα, όσο για το γατακι αν καποιος θελει να το υιοθετησει να το σκεφτει δυο φορες γιατι εχουν δει τα ματια μας τραγικα πραγματα...απο διαφορους ανεγκεφαλους!

    Καλο ΣΚ baby...

    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Είναι δυνατόν να μην βρει αγάπη αυτό το όμορφο πλάσμα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Γλύκα!

    Μάλερ μου, με τη Λύδια σκυλίτσα στο σπίτι, ούτε κουνούπι δεν μπορώ να υιοθετήσω :-(

    Εύχομαι να βρει σπίτι γρήγορα.

    Καλό Σ/Κ
    Φιλιά
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. κουκλάκι είναι όλο και κάποιος θα το θελήσει σύντομα.
    τι τρελό κομμάτι μας έβαλες σήμερα τρελομαλεράκι! :))))))

    φιλιά και όμορφο σ/κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. δεν μου αρέσουν οι γάτες...αλλά χαίρομαι που υπάρχουν άνθρωποι που φροντίζουν τα ζωάκια που βρίσκουν στο δρόμο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. τα αγαπώ τα γατάκια

    λένε ότι αυτοί που αγαπούν τις γάτες είναι ελαφρως πιο παρανοϊκοί απο τους υπόλοιπους.


    loca loca

    καλο σαββατοκυρίακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @karkinos7
    καλά, καλά, νιαααρρρρρ

    @Roadartist
    νομίζω κι εγώ πως είναι έτοιμος να ενδώσει χιχι

    @Hfaistiwnas
    ναι είναι γλυκούλιιιιιι

    @ΦΟΥΛΗ
    αχ αυτό που έστειλες έχει και μοικάνααααα

    Καλό βράδυ παίδες :

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @JustAnotherGoneOff
    xaxaaxaxa σαν δεν ντρέπεσαι (αν και έχεις απόλυτα δίκιο).

    @Γιαγιά Αντιγόνη
    και ο κανονικός Φιντέλ μονοφαγάς είναι. είδες που τελικά το όνομα φέρει και την ιδιότητα? Καλό σου βράδυ γιαγιούλα :)

    @γνωστος αγνωστος
    όχι βρε εγώ είμαι αλλεργικός θα πέθαινα αν το έπαιρνα.

    @ sarper?
    μήπως να το παίρναμε για μασκότ της σχολής????

    @Basilis
    είναι γλυκούλιιιιιιιιι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @the wrong man
    είναι το άτιμο, είναι.

    @bear
    χχαχαχα καλά εσύ το έκανες το χρέος σου στο γατοβασίλειο χαχαχα

    @Ο Μικρός Ναυτίλος
    Αγαπημένη Λουκρητία!!!!! Φιλιά αγορίνα.

    @kostaslogh
    Μα αυτός είναι ο καλύτερος καιρός. κρύο για πάνταααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @ mahler76 @ Roadartist
    Κούνια που σας κούναγε..........
    Απα πα πα μακριά απο τις μισητές γάτες!!!!!!!!
    Την Καλησπέρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. @sCaTterBraiN
    χαχα ναι βρε ζεί. αφού είναι εφτάψυχο!!

    @pastaflora
    ναι μια μεγάλη χνουδωτή μπαλίτσα!!!

    @ΟΔΟΙΠΟΡΟΣ
    ελπ'ιζω πως ναι!!!

    @Και λοιπόν;E allora?
    τρελή φατσούλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. @One Happy Dot
    μακάρι να βρεθεί ένας καλός άνθρωπος να το πάρει.

    @..::ASTROMAXITHS::..
    κι εγώ έχω το ίδιο πρόβλημα.

    @(Cou) Coula
    περαστικά βρε κοριτσάρα μου? πως το κατάφερες αυτό?

    @KANTHAR0S
    ελπίζω πως θα βρεί σύντομα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. @Βάσσια
    ε λογικό και αυτοί που το βρήκαν το ίδιο πρόβλημα έχουν με την σκυλίτσα τους.

    @DaisyCrazy
    ε το τρελό κομμάτι πήγαινε δεν νομίζεις?

    @milch-käfer
    ούτε μια κλανιά? ένας πόρδος? τίποτα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. @amalthia
    δεν σου αρέσουν οι γ΄τεσ? σοκ και δέος!!!!

    @Constantine
    χαχαχα τρελέ!!!

    @ΦΛΕΓΟΜΕΝΟΣ
    εγώ είμαι βαριάς μορφής παρανοϊκός χαχα

    @τσούτσουρος
    μιααααααου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. @karkinos7
    κακός και ξινός να το παίζεις εκεί που σε παίρνει. Εγώ και η Μαίρη σε ξέρουμε οπότε ξέρουμε πως μπορεί να το αγαπήσεις χιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Θα σας αποκεφαλίσω και ξίνος είμαι και κακός....και το χαίρομαι!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. @karkinos7
    ναι σε πιστέψαμε ότι είσαι κακός χαχαχα. Θα μας δείς (και τους 3 μας μιάουυυυ) και θα πάθεις ατύχημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Καλησπέρα και από δω!!!

    Το γατί κουκλί δε το συζητάμε!!

    Το βίντεο όλα τα λεφτά!!!Και έλεγα από που είχε πάρει ο Καπουτζίδης την ιδέα για το intro στις Σαβατογεννημένες!!

    Ηράκλειο Κρήτης να υποθέσω?

    Σε προσκαλώ στο σκυλόσπιτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. @Παπαστρατής Το "Θηρίο" Ιωάννης
    καλησπέρα κι απο μένα. Υποθέτω Νέο Ηράκλειο γιατί η φίλη μου που μου το έστειλε είναι απο Αθήνα. Ο σκύλαρος κούκλος :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Έλα γειτόνισσά μου δηλαδή!

    Ναι ο Πύρρος ήτανε κούκλος!!

    Thanx!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. @Παπαστρατής Το "Θηρίο" Ιωάννης
    σόρι δεν ήξερα πως έχει "φύγει". Καλή σου μέρα :)

    @UrbanTulip
    μιάου, νιαρ, πρρρρρ χρρρρρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Δε χρειάζεται συγγνώμη φίλτατε.Το πιο πιθανό είναι κυριολεκτικά να έχει φύγει.Επειδή ήταν ήσυχος τον αφήναμε να βγαίνει βόλτα μόνος του.Αφου δε το βρήκαμε πουθενα υποψιαζόμαστε ότι τον πήρανε.

    Καλή σου εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ευχομαι καλη τυχη στο γατσατσόνι!
    Ελπιζω να βρει ενα καλο σπιτι!
    Το βιντεο φοβερο!
    Καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. @Παπαστρατής Το "Θηρίο" Ιωάννης
    κρίμα τον σκυλάκο. Καλή σου μέρα και καλή βδομάδα.

    @τσούτσουρος
    ναι αλλά αυτό το πρέπει είναι αναγκαίο.

    @Ephemeron
    καλημέρα καλημέρα. Μήπως να στο στείλω στην έρημο να έχει και χώρο να παίξει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Καλέ είναι φατσουλίνι κουκλί!
    Εύχομαι να βρεί ένα όμορφο και ζεστό σπίτι!

    Εχω μόνο 5:))

    Φιλιά θαλασσινά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Προτιμώ τα σκυλιά αλλά αυτό είναι αξιαγάπητο το σκασμένο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. @zoyzoy
    εχεις 5???wow!!!

    καλό σου βράδυ

    @the elf at bay
    ναι είναι γλυκούληηηη

    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. τι καλο που ειναι!! μακαρι να εχει σπιτι .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. @The Brother
    πιστεύω θα βρεθεί κάτι. Καλημέρα μικρούλη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ελα τελειο !!!!!!!!!!!!
    αλαλ δυστυχως ειμαι σπιτι καθε μερα μεχρι τις 11 το πρωι και μετα γυρναω 11 το βραδυ
    αλλιως θα το επαιρνα ειμαι γατο μανα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. @Glayki
    δεν είναι όντως γλύκα?

    @Skouliki
    ε ναι μωρέ θέλει φροντίδα το καημένο ειδικά σε αυτή την ηλικία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. de tis simpatho tis gates.. grgrgr eidika otan exo nevra! A! kalimera! grgr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Καλό το γατί...
    το καημένο θα υποφέρει από τους φιλόζωους...
    θα στηρωθεί και θα εγκλειστεί σε σαλόνι.
    Το όλο κακό ολοκληρώνεται από τις κραυγές των λατίνων του αντίχριστου πάπα που γκαριζουν αφύσικα μοιμούμενοι τα ζώα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. @τσούτσουρος
    πάλι καλά που δεν με έχεις γκόμενο δηλαδή χαχαχαχαχαχαχαχα

    @suncitizen
    κι εγώ δεν είμαι υπέρ της φιλοξενίας σε διαμέρισμα πάντα, όμως η πραγματικότητα του δρόμου ειναι πολύ σκληρή. Όσο για το άσμα, ντροπή σας, το κομμάτι και κλασικό είναι και παρτιτούρα έχει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. αν δεν είναι δικές μου το συζητάμε! χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. @τσούτσουρος
    όπως και τα παιδιά. είναι καλά αρκεί να είναι κάποιου άλλου χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. τι κουλό κομμάτι ήταν αυτό; πού πας και τα ανακαλύπτεις πουλάκι μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ρίξε κι εσύ μερικά μπετά, μπορείς :)

ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ

Related Posts with Thumbnails