Κυριακή 7 Φεβρουαρίου 2010

ΑΣ ΓΡΑΨΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΑΛΟΣΥΝΗ

Καλημέρα, καλημέρα.
Συνεχίζουμε το οδοιπορικό μας στον Πειραιά και μεταφερόμαστε 2 στενά πιο πάνω από το προηγούμενο πόστ, στη συμβολή των οδών Βασιλέως Γεωργίου του Α και Ηρώων Πολυτεχνείου.
Και ναί, ω του θαύματος βλέπουμε όχι απλά σκαλωσιές, όπως συχνά στο παρελθόν, αλλά πραγματικές εργασίες συντήρησης και αποκατάστασης του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά, ενός κτηρίου πολύπαθου από τους 2 σεισμούς του (81 και του 99) και την αδιαφορία της Πολιτείας (πολιτών συμπεριλαμβανομένων μη ξεχνιόμαστε).

(η 2η φωτογραφία είναι από εδώ http://news.pathfinder.gr/photoscope/culture/news/7914.html)

Έτσι ελπίζω σε λίγα χρόνια να μπορέσουμε να απολαύσουμε ξανά σε όλο του το μεγαλείο το θέατρο στο οποίο είδα στα νιάτα μου την Ντενίση ως Θεοδώρα (ok I know I am bad αλλά δεν μπόρεσα να κρατηθώ χαχαχα)
ΘΑ έχουμε μιαν υπέροχη βδομάδα καθώς πλησιάζουμε το τέλος της Αποκριάς. Να είσαστε όλοι και όλες καλά.

Υ.Γ: Στο νέο πικ-απ (διότι το παλιό σταμάτησε να δέχεται το ανέβασμα νέων μουσικών κομματιών) ακούτε το After the requiem [έργο για 2 βιόλες και τσέλο του 1990] του Gavin Bryars έτσι για μια αλλαγή από τις ηρωίδες του μελοδράματος.

67 σχόλια:

  1. για καλοσύνη ξεκίνησε, σε κουλοσύνη κατέληξε...story of my life.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χμ...το νέο πικ-απ δεν βλέπω να φορτώνει κι αρχίζω να φορτώνω εγώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάντως ακόμη δεν ακούγεται τίποτα!
    Ωραίο κτήριο το θέατρο!
    Καλό υπόλοιπο ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. λέω κι εγώ, εντελώς καλός - δε γίνεται, φιλιά και καλά μασκαρέματα μικρέ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωραία η μουσική σου χαχα...
    Αυτό που δεν κατάλαβα είναι γιατί γέλασες με τη Θεοδώρα!!!
    Να σε δανείσω μουσική;
    Γεια μαλεράκο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σε ένα χώρο πραγματικό κόσμημα,για τη Πόλη μας!
    Επιτέλους έργα,να γίνει και πάλι κόσμημα!
    Και για το αστείο,σε αυτό το χώρο πρωτοείδα τον Χατζηγιάννη να ξεκινάει τη καριέρα του.ΛΟΛ.
    Καλησπέρες Και Φιλιά Πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλά, στο πρώτο σου σχόλιο, απλά ..ρισπέκτ!

    mahlerako μου τι κανεις;
    καλη βδομάδα
    φιλιά πολλά
    και μακάρι όλα τα έργα που γίνονται στον Πειραιά, να είναι όπως πρέπει
    (στον οποιο μια αδυναμία την εχω, απο κει ειναι και η καταγωγή μου: πατέρας, μητέρα, παππούδες, όλοι βέροι Πειραιώτες!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εγώ λέω να παίξεις ΕΣΥ τη Θεοδώρα! ή τη Μεγάλη Αικατερίνη! It will be legendaryyyyy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μου αρέσει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ο τρόπος με τον οποίο προσεγγίζεις την αρχιτεκτονική διάταξη των κτιρίων της πόλης που ζεις.
    Δε χορταίνω να σε διαβάζω και να μαθαίνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν την π'αω με τίποτα τη Ντενίση,σαν ηθοποιό ...δε μου άρεσε ποτέ...τι στο καλό έχει που υποτίθεται είναι μεγάλη και τρανή;Βοηθήστε με να δω τη μεγάλη υποκριτική της.....

    φιλιά γάτε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Οι εργασίες γίνονται για να διαμορφωθεί ένα τεράστιο πάρκινγκ για τα πούλμαν που θα μεταφέρουν τους θεατρόφιλους... όταν ολοκληρωθεί το θέατρο..και παίξει η Ντενίση???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Στολίδι το κτίριο!

    Η αναφορά στη Ντενίση προσδίδει πόντους :-)

    Φιλιά xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. είναι ελάχιστα τα χρόνια που αυτό το θέατρο δεν είχε σκαλωσιές. σιχαίνεται η ψυχή μου πια.

    σε παρακαλώ, το επόμενο ποστ θα ήθελα να αναφέρεται στο τερατούργημα που ονομάζεται πριζουνίκ μαρινόπουλος, άκα καρφούρ και στην γκρίζα θεόρατη αηδία που στοιχειώνει τα όνειρα μας όποτε περνάμε από το πασαλιμάνι.

    κάποτε εκεί ο χώρος ήταν κενός. κάποτε εκεί ο κόσμος έκανε ουρά για να δει τον τιτανικό στο πρώην απόλλων, πρώην ντάνκιν ντόνατς. ελπίζω να μη σε συγκίνησα πρωινιάτικα, αλλά αξίζει ένα ποστ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. φτου φτου μη το ματιάσουμε. (έχω στα χέρια μου θεατρικό της ντενίση "το σ' αγαπώ δεν είναι ντεμοντέ". ακούω προσφορές)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ωραίο θέατρο, σαν το γεφύρι της Άρτας κατάντησε. Ολημερίς το χτίζανε τη νύχτα γκρεμιζόταν.
    Θα πάρω τη Ντενίση που χτίζεται ολημερίς και παραμένει χτισμένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. (παρακαλούνται όσοι εισέρχονται στο μπλογκ, να μην πατήσουν καταλάθος την καλωσύνη μας).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλά εκείνη την τρύπα που άνοιξαν στον προαύλιο χώρο;
    Το πάνε για πισίνα;

    Μέχρι να τελειώσει, θα έχει λήξει και η αναδόμηση της Μιμής!

    Η δεύτερη φωτο είναι από το Δημαρχείο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΚΤΙΡΙΟ ΑΛΛΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ;

    ΚΑΛΕΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.ΠΕΡΑΣΕ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑVATAR ΣΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΣΟΥ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μακάρι να ολοκληρωθούν τα έργα και να αξιοποιηθεί το θέατρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλό είναι και αυτό!! Από το τίποτα... τουλάχιστον υπάρχει κάποιο ενδιαφέρον...
    Εκει κόντα δεν έχει κανέναν cyber-σκουπιδοτενεκέ να δούμε;;; χεχεχε :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ταδε εφη Μιμη...
    «Η επιτυχία δεν αντέχεται ούτε συγχωρείται εύκολα. Ειδικά ο Ελληνας λέει “γιατί αυτή πέτυχε και όχι εγώ;’’.
    Κοιτάνε όμως μόνο το αποτέλεσμα και όχι το ότι μπορείς να δουλεύεις 24 ώρες το 24ωρο ή ότι μπορείς να έχεις σπουδάσει εκατό πράγματα. Νομίζετε ότι έγινα διάσημη από τα εξώφυλλα;
    Υπάρχει όμως και η επιτυχία που γίνεται επειδή μπορεί να είχες έναν πλούσιο φίλο ή έναν πρόεδρο μεγάλου Οργανισμού… Κι εγώ δεν ανήκω σ’ αυτές τις κατηγορίες. Δεν σχολιάζουν όμως την κοπέλα που έχει πλούσιο φίλο επειδή φοβούνται το φίλο της. Εμένα σχολιάζουν γιατί δεν φοβούνται κανέναν»
    -------
    «Πιστεύω στο Θεό και στη δικαιοσύνη του σύμπαντος»
    -------
    Καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Νομίζω πως το χρώσταγες στον Πειραιά κάτι τέτοιο. (και για τη μιμή το ίδιο ισχύει! Αχαχαχα!....O player έχει βαρέσει μπιέλες...κάνε κάτι, έστειλα mail!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. δυστυχώς ξέρω ελάχιστα τον πειραιά. είναι το λιμάνι που με ξεπροβοδίζει και υποδέχεται από τα νησιά το καλοκαίρι. αχ!
    ό,τι πρέπει για ένα κυριακοβραδο σε μια αθήνα που θυμήθηκε ότι υπάρχουν και μονοψήφιες θερμοκρασίες. τη ντενίση δεν θα τη σχολιάσω καν. όλοι έχουμε κάνει πατάτες. σήμερα μου συνέβη το αgορά. μακριά..

    καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. παρκα εχει ο πειραιας για ¨ψωνισμα?"

    ασε τα θεατρα και πανε βρες κανα τεκνο,θα περασουν τα χρονια και θα ακους αριες.
    πανε βρες εναν βαρβατο να την ακουσεις ντολμπυ.


    καλη εβδομαδα χουζουρικο γατι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. mahler μου χαίρομαι που το φτιάχνουν το δημοτικό θέατρο γιατί είναι κτίριο κατατεθέν του πειραιά και πολύ μου άρεσε να το κοιτώ κάθε φορά που κατέβαινα.
    καλη βδομαδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Από τα λίγα όμορφα κτίρια που μείνανε στον Πειραιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. το νέο πικαπ παπάλιασε!
    δοκίμασε να βάλεις ένα μικρότερο δέρμα (κατά το skin) ώστε να χωρά ολόκληρο στην πλαϊνή στήλη. ή μεγάλωσε την πλαϊνή στήλη. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αντε και στο ανακαινισμένο σου εύχομαι να δεις και τη Γιούλη Ηλιοπούλου.
    Αμαρτία λεχθείσα ουκ εστί αμαρτία, για αυτό ομολογώ ότι είδα και εγώ Μιμή αλλά στην Άννα Καρένινα.
    Τι να πω ήμου 13 και είχα δει τους Φρουρούς της Αχαίας και είχα επηρεασθεί. Προκειμένου να σου πω ότι η μητέρα μου, που για κακή της τύχη με συνόδευε, μέτραγε τις αλλαγές φορεμάτων για να περάσει η ώρα και όταν την πάτησε το τραίνο φώναξε μέσα στο θέατρο 'Πολύ άργησε΄. Που συνήθως αυτά η μάνα μου δεν τα κάνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Η επικεφαλιδα του ποστ ολα τα λεφτα!!!
    Το Δημοτικο Θεατρο ειναι ενας σημαντικος χωρος του Πειραια και αργησανε κιολας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πόσα χρόνια το φτιάχνουνε αυτό? Άντε να τελειώσει επιτέλους κι ας πάει να ξαναπαίξει η Ντενίση (δεν το πιστεύω ότι το είπα αυτό, νιώθω σα να έταξα το πρώτο μου παιδί στον Ρουμπελστίλσκιν)...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Και εγώ είχα πάει και την είχα δεί!
    Φοβερή παράσταση , και γενικά το team τέλειο! Μικρός τότε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Γιατι τα εχεις βαλει με τον Πειραια μας?? :PpP

    Το επομενο σου post που θα κανεις αναφορα στον Πειραια να εχει φωτο απο το Δον Κιχωτη στην Καστελλα, παρακαλω! :)

    Αλλιως αλλιωτικα και πασαλιμανιωτικα λεμεεεε... :D

    Παρατηρηση: Νομιζω, πως ο γερανος στο πισω μερος του αμα παρατηρησεις εχει μια σημαια του Ολυμπιακου (στη φωτο σου δεν φαινεται) κρεμασμενη!! :PpP

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. είδες τη Θεοδώρα ε; εγώ που έχω δει τα τελευταία δύο έργα και ημέρες της Μιμής, του φετινού συμπεριλαμαβνομένου, τι να πω...έχω δει κι εγώ κάτι χάλια στο εν λόγω θέατρο, αλλά δε θυμάμαι τι, το έχω απωθήσει. κάτι χορευτικό ήτανε. μπρρρρρ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Πρόσεξε γιατί η φετεινή αποκριά συμπίπτει με του άι-Βαλεντίνου και είναι επικίνδυνο.

    (Αλλά ισχύει και το αντίθετο: Ο Άι-Βαλεντίνος συμπίπτει με τον Καρνάβαλο, το οποίο είναι και χειρότερο...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Γεια σου φιλε μου.Ντενιση καργα!!
    Η ομαδα καλα τα παει,αντε φετος και μπασκετ και ποδοσφαιρο πρωταθλημα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. μιμή και ξερό ψωμί!
    :-)
    (κρίμα όμως να μη στολίσουν αυτό το κτίριο με έναν ακόμα υπέροχο σκουπιδοτενεκέ-γλάστρα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Έλα... αποφασίσανε να το ξεκινήσουν;!! Ουαου έχω πάθει σοκ!!! Το θέμα είναι πόοτε θα θυμηθούν να το τελειώσουν. Φιλάκια πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Μη μιλήσω τώρα για την Γαυρούπολη θα στάξω μέλι. λολολ

    Καλησπέρα υπναρά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. το Δημοτικό Θέατρο είναι υπέροχο κτίριο, είναι κρίμα που ρημάζει. Για το γεγονός ότι πήγες στη Ντενίση ένα έχω να πω: Και για δε πήρες ένα τηλέφωνο? Ε? Γιατί έχασα εγώ αυτό το γέλιο? :):)Χαιρετώ σε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Οριστε, κατι καλο!!Μπραβο που το ανεφερες! Για να μη κραζω κι γκρινιαζω κι εγω στο μπλογκ μου!!Καλησπερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. χαχαχα καλοσύνη με δόντια! ! για να μην ξεχνιόμαστε. . .

    Βλέπω όλοι φαν της Ντενίση στο μπλογκ, να φτιάξουμε κανα φαν κλαμπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. to neo pik up de fortonei! lol filia apo to nafti! bye (k egw eixa dei tin Theodora! ti empeiria Thee mou! )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Και πότε είπαμε ανέβαινεις για οδιπορικό Θεσσαλονίκη???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. @Hfaistiwnas
    ε και τώρα που ακούγεται παίζει Lady Ga-Ga χαχαχαχαχα

    @BLUEPRINTS
    όχι εντελώς καλός δεν γίνεται αυτό είναι η αλήθεια φίλε μου. Φιλάκια πολλά.

    @ΦΟΥΛΗ
    επειδή δεν έπαιζε το λές? φτού σου. Ναι σωστά γιατί να γελάω αφού ήταν για κλάματα χαχαχα

    @gaykarkinos7
    εγώ τον είδα να την ξεκινάει στην Eurovision χαχα.. Να είσαι πολύ πολύ καλά αγορίνα μου. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. @Μαριλενα
    Μαριλένα μου όλα καλά. Ετοιμάζομαι να φύγω για 4ήμερο με φιλαράκια και πολύ το χαίρομαι. Να περάσεις κι εσύ σούπερ τέλεια.

    @ProFyLaKtiKo
    Βεβαίως!!! αν και προηγείται ο ρόλος μου ως Σαλώμη στο χορό των 7 χαμπουργκερ.

    @milch-käfer
    Κλανιά δεν άφησε?

    @MaRion - aSTRo
    είναι που μου δίνει έμπνευση η πόλη μου. Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. @Και λοιπόν;E allora?
    να δείς την υποκριτική της? και γιατί το θες αυτό για να χάσεις το φώς σου? χαχαχα

    @aKanonisti
    έχεις αρρωστημένη φαντασία!!!!

    @petrito zezus
    το κτήριο είναι όντως στολίδι. Η αναφορά στην Μεγάλη Ηθοποιό είναι πράγματι μια συμβολή στον πολιτισμό και την τέχνη.

    @Flonsavardu
    ααααααααα δεν το πιστεύω!!! κι εγώ είδα τον Τιτανικό!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. @κούνελος
    20 ευρώ για να το κρατήσεις!!! χαχαχαχα

    @tsaousa
    χτισμένη δε λές τίποτα χαχα, όσο για την καλοσύνη μας αυτή είναι γνωστή παντού χαχαχα

    @Γιαγιά Αντιγόνη
    Η Δεύτερη είναι και αυτή του Θεάτρου αλλά από ψιλά. Η τρύπα δεν γνωρίζω. Όσο για την αναδόμιση της Μιμής φτου κακά πολύ την μελετήσαμε σήμερα χαχα

    @JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS
    Υποθέτω θα λειτουργήσει ξανά ως θέατρο. Καλή αποκριάαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. @ΙωάννηςΚ (πρώην ioannisk)
    μακάρι γιατί είναι ένα κτήριο μοναδικής αρχιτεκτονικής αξίας για τα ελληνικά δεδομένα.

    @DonnaBella
    ε κι εγώ ότι καταλάβω αυτές τις τελευταίες μέρες. Διαφορετικά καμία επαφή.

    @DiViNe__
    έχει διαγωνίως απέναντι και είναι ο σκουπιδοτενεκές του πρό προηγούμενου πόστ χαχα

    @Ephemeron
    Απλά respect για την αρτίστα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. @Gi Gaga Kouni Beli
    σε ευχαριστώ πολύ πολύ για την υπομονή σου να μου εξηγήσεις. Τελικά ο player ήθελε την Ga-Ga του!!!

    @OFF
    πλάκα πλάκα δεν την παλεύει ο Πειραιάς!!!

    @neflus
    και ότι ήθελα να το δώ. Τελικά το κατέβασα. Να είσαι καλά για την συμβουλή. Ο Πειραίας δεν έχει πλέον χρώμα. Δεν ξέρω τι φταίει πραγματικά...

    @spy_force
    ντροπή σου!!! Αχ καλή μου πλάκα στην πλάκα στα θέατρα καλύτερα περνάω από ότι στο κρεβάτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. @DaisyCrazy
    πιστεύω να είναι ριζική η ανανέωσή του και να το απολαύσουμε όπως κάνουμε πλέον με το Εθνικό στην Αγίου Κωνσταντίνου.

    @KitsosMitsos
    δυστυχώς από τα λίγα έχεις δίκιο φίλε μου.

    @b|a|s|n\i/a
    τρελό αγόρι σε ευχαριστώ και για το μέηλ. τελικά έφτιαξε μόνο του. Ξεβούλωσε με την Lady Ga-Ga

    @Θράσος
    Αγαπάω την μαμά σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. @BUTTERFLY
    ε ναι αφού δεν το συνηθίζω ο άνθρωπος ψέματα να πώ? χαχαχα

    @Skouliki
    τι ψεύτρα που είσαι χαχαχαχαχαχαχα

    @iole
    να ξαναπαίξει η Ντενίση? γιατί καλέ τι σου έκανε το θέατρο?
    Οι σκαλωσιές είναι πάνω από 10 χρόνια. Οι εργασίες κάτι μήνες.

    @More...
    είχες γεννηθεί όταν παιζόταν αυτό?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. @Manolog3
    Είναι που είμαι Βάζελος γιαυτό τα βάζω με τον Πειραιά μας χαχαχαχα

    @highvoltagepress
    Αχ θυμήσου, θυμήσου και κράξε. Δεν έχω ξεχάσει την Σαλώμη αλλά δεν είχα χρόνο. Θα επανέλθω δριμύτερος.

    @fvasileiou
    Α εγώ δεν πιστεύω στον Άγιο μόνο στα Καρναβάλια χαχαχα

    @James D
    Στο Μπάσκετ που την είδες να αποδίδει? τον πούλο στην Ευρώπη φέτος. Όσο για την Ντενίση γουστάρουμε κάργα γι'αυτό κράζουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. @sCaTterBraiN
    Σκουπιδοτενεκέ έχει διαγωνίως απέναντι, τον έκανα πόστ πριν 2 αναρτήσεις. Όσο για την Ντενίση, δεν πιστεύω να θες να παίξεις και στο θέατρο μαζί της?

    @Dreamy Cloud
    Αφού ξηλώσανε και την οροφή θα το τελειώσουν κάποτε. Άντε γιατί ήταν κρίμα.

    @bear
    Αρκούδα μου!!!! άσε τι να πώ κι εγώ. Βάζελος στην Νίκαια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. @Pink_Fish
    καλέ Λύκειο πήγαινα δεν σε ήξερα τότε χαχαχαχα

    @JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS
    Καλές απόκριες μικρούλη μου

    @gatodiakritikos
    έτσι είμαστε οι γάτες γκρινιάρες χαχαχα

    @satellite
    Να κάνουμε γκρούπ στο facebook ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. @benevolmente
    ε καλά αυτό με το τιμόνι ήταν και λάθος του σκηνοθέτη χαχαχαχ

    @τσούτσουρος
    ρε φιλαράκι κάνα ναυτάκι για κονέ υπάρχει που έχω καύλες? Ώστε κι εσύ είχες δεί Θεοδώρα. Μέγα το Σόκ.

    @Me_To_aSeToN_STo_XeRi
    αααα δεν έχεις δεί το οδοιπορικό μου που είχα κάνει το Μάιο? δες να γελάσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Νοιώθω πως ήμουν λίγο αγενής, δεν είπα μια καλησπέρα και απάντησα βιαστικά αλλά σε 3 ώρες πετάω για Πόρο. Φιλάκια σε όλους και να περάσετε τέλεια το 3ήμερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Είχες δεν είχες το πέταξες πάλι το καρφάκι σου... Πραγματικά γέλασα... Την Καλημέρα μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. @Mentoras
    εννοείται φίλε μου!!! Καλή σου μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ρίξε κι εσύ μερικά μπετά, μπορείς :)

ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ

Related Posts with Thumbnails