Παρασκευή 6 Νοεμβρίου 2009

ΠΟΣΤ ΚΡΑΞΙΜΟ!!!

Καλησπέρα καλησπέρα σε όλους!

Πίστευα πως ποτέ δεν θα χρειαζόταν να ασχοληθώ με τις χαζομάρες που γράφονται κατά καιρούς στα διάφορα προφίλ ανεύρεσης άντρα όμως όπως λένε ό,τι κοροϊδεύεις το λούζεσαι. Έτσι κι εγώ πέτυχα προφίλ μιας κατακαημένης αδερφούλας που μέσα σε όλα τα "προσόντα" της είχε και το international blogger!!!!

Και σκέφτομαι OH MY GOD διαβάζω καλά? Από πότε το μπλόγκινγ έγινε προσόν για να έρθει κάποιος να σε πηδήξει? Τι άλλο θα δούν τα μάτια μου? Youtuber? Facebooker?

Άλλα θα μου πείς όταν το άτομο λέγεται Βαγγέλης και συστήνεται ως Άγγελος για να έχει περισσότερη πέραση (και επειδή μεταξύ μας δεν μπορεί να υποστηρίξει και πολύ το Βαγγέλας), το international blogger σε πείραξε?....
_______________________________________________

Και σα να μήν έφτανε αυτό, βλέπω σχόλιο στο προηγούμενο πόστ ότι σοβαρή δήθεν άνθρωπος και δήθεν μπλόγκερ πήγε ΝΤΕΝΙΣΗ!!!!
Ντροπή σου μαρή highvoltagepress. Δεν φτάνει που πήγες και είδες ΝΟΝΙΚΑ το έριξες και στην Μιμή? Θα εισηγηθώ να σε διώξουμε από το κομμωτήριο!!!
Τι, ναι κι εγώ είχα δεί Θεοδώρα στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά (dude I am old) αλλά το κρύβω δεν το κάνω πόστ.

Με όλα αυτά που συμβαίνουν πως μπορώ να διατηρήσω ηρεμία και ψυχραιμία μου λέτε? Θα πάρω τους δρόμους το αποφάσισα.

Α, και για κερασάκι στην τούρτα, πόσα GB λέτε είναι ελεύθερα στον υπολογιστή μου? 666!!!! Δεν υπάρχει έλεος δηλαδή.

Και για να διατηρήσουμε μιαν επίφαση ποιότητας σε αυτό το υψηλών συμβολισμών άλλα ουσιαστικά υποτιμητικό για την νοημοσύνη μας πόστ, στο πικ-απ ακούμε το πασίγνωστο Hojotoho! Heiaha! που οι περισσότεροι γνωρίζουμε και ως Ride of the Valkyries από την όπερα Die Walkure του Richard Wagner σε άρχαια ηχογράφηση του 1940 με την Kirsten Flagstad ως Πρώτη Βαλκυρία. [διότι ο Kikop 80 ζήτησε να ακούσει κάτι από τα "πάθη των Νίμπελουνγκεν"].

Κι αν αναρωτιέστε που το έχετε ξανακούσει το μουσικό κομμάτι, είναι στην γνωστή σκηνή από την ταινία Αποκάλυψη Τώρα.


ΘΑ έχουμε ένα υπέροχο σου-κού αν και με πολύυυυυυ τρέξιμο. Φιλιά σε όλους.

91 σχόλια:

  1. οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα και καταστάσεις είναι εντελώς συμπτωματική!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το International Blogger ως τι προσόν ακριβώς θεωρείται; Είναι όπως λέμε international entertainer? Είναι όπως λέμε Dana International?
    Καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Gi Gaga Kouni Beli
    δεν ξέρω καρδιά μου, προϊόν απελπισίας ίσως χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εεεε αυτά είναι σίγουρα στα σάιτ γνωριμιών.. !
    Ειδικά αυτό με την αλλαγή των ονομάτων όσο και αν στηρίζεται σε μια λογική, δεν μου αρέσει καθόλου!
    Άντε και καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ω!!!
    Μα σας ευχαριστώ πολύ δια την αφιέρωσιν!!!
    ΧΙΧΙΧΙ!!!

    Thanks και πάλι
    από έναν μπλόγκερ αλλά όχι φέϊσμπούκερ, με έφεση στα χάμπουργκερ!!!!


    ΥΓ

    και τσιμπουργκερ αμα λάχει!!!

    :-DD

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. xexe...8a ginw kai egw international blogger...aam ti?...to vazw stoxo gia to 2010...xaxaxaxaxa...epishs lew na kanw karriera sto youtube, facebook, kai oti allo yparxei...8a gineis manager mou?...mazi 8a pame psila...lol :ppp

    kalisperaaa...
    hugZz & kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να έχεις ένα υπέροχο Σ/Κ.

    Κώστας
    vloutis.blogspot.com
    vloutis.wordpress.com
    facebook.com/kostasvloutis
    twiter.com/kostasvloutis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Mακάρι να είχε και το Milch τόσα ελεύθερα gb στο pc του!

    Το Milch προσκαλεί τον Mahler στο bloq του για να παραλάβει το βραβείο του!

    Το Milch απόψε το πρωί θα ψήσει παϊδάκια
    πρέπει να το σέβονται και να του δίνουν γαλάζια πατατάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Άσε το κράξιμο και τρέχα στα βιβλία!
    Την Καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πάντως, ο Βαγγέλης (που τον λένε Αγγελο) την Κυριακή έχει τη γιορτή του.
    Μην λησμονήσεις. Πολύ θα το χαρεί.

    Περαστικά (του).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. We love 666!
    International blogger... όπως λέμε Miss Universe ένα πράγμα;

    Μάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Λατρεύω ατάκα Απος!!!!
    Κορυφή!!!

    Απος respectia!!!

    A ναι! Και για πρώτη φορά στη bloggoγειτονιά ξέρω τη λύση του κουίζ!!! Λυσσάξτε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. "Από πότε το μπλόγκινγ έγινε προσόν για να έρθει κάποιος να σε πηδήξει?"

    .......just speechless.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δεν έχει άλλα προσόντα και σου λέει δεν βάζω το international blogger να κάνω και εντύπωση;! Έλεος όμως... Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Που είναι το κράτος;; Μαλεράκο;;
    βρε που παμε που παμε;;;
    Καλό σκ γατούλι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ανόητο γατί, το international blogger είναι κάτι ανάλογο του international playboy, αλλά στο πιο πνευματικό. άσε που μπορεί να είναι και ο last of the famous international bloggers και να έχασες την ευκαιρία της ζωής σου.

    ξέρω κι εγώ έναν "άγγελος από το ευάγγελος", λες να είναι ο ίδιος; λες να το κάνω κι εγώ "αναΐς από το παναής";

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. εγώ με τη σειρά μου δύο έχω να πω: το Βαγγέλης παίζει να έκανε μεγαλύτερη εντύπωση, και επίσης, το κακό με αυτά τα ποστ- καταγγελίες είναι ότι ποτέ δεν μαθαίνουμε ποιος είναι. άδικα θα με φάει η περιέργεια? ε? με χαιρετισμούς, ένας ακόμη international blogger (ωραίο ακούγεται, θα το βγάλω και σε κάρτες)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πρώτα από όλα, τι πάει να πει International Blogger; Κάτι σαν τη διεθνή καριέρα της Βίσση(ς) και της Βανδή(ς); Θέλω αναλυτική ερμηνεία του όρου. Εκτός αν πάει με τις εθνικότητες που έχει "πάρει". Που δηλαδή και τότε διεθνής κάτι άλλο είναι, όχι blogger. Παρακαλώ κάποιος να μου το εξηγήσει. Έχω απορίες!!

    Επίσης..."Από πότε το μπλόγκινγ έγινε προσόν για να έρθει κάποιος να σε πηδήξει?". Από τότε που στη Blogόσφαιρα μπήκαν οι gay μάλλον! Είπαμε να πας και με εναν Blogger είναι ανθρώπινο, αλλά να κρατάς checklist...εεε...είναι επάγγελμα! Χαχα!

    Από περιέργεια...στο προφίλ έλεγε και ποιος International blogger είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @Hfaistiwnas
    καλά στη συγκεκριμένη περίπτωση μιλάμε για μεγάλη διαστροφή χοχοχο. Καλημέρα αγορίνα.

    @kikop80
    I love τσιμπουργκερς χοχοχοχο. Θα ακολουθήσουν και άλλα αποσπάσματα από το Δαχτυλίδι των Νίμπελούγκεν όπως και από τον βίο και την πολιτεία της Βαγγελιώς.

    @{.π.}
    Αν τα καταφέρω να έρθω το βράδυ θα σου πώ λεπτομέρειες θα πεθάνεις από τα γέλια χαχααχα

    @ΚΩΣΤΑΣ ΒΛΟΥΤΗΣ
    ΘΑ έχω, ΘΑ έχω και ελπίζω και σε εσένα φίλε μου το ίδιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @milch-käfer
    μωρό μου θέλεις να σου δόκω μερικά? μου περισσεύουν χοχο. πάω να δώ το βραβείο.

    @gaykarkinos7
    A τι να κάνω ο άνθρωπας δε με αφήνουν σε ησυχία!!!
    Πολύ καλημέρα σας!!!

    @apos
    Οκ ρισπέκτι και lolol και sooo funny!!! χαχαχαχαχχχα

    @toymaker
    Η συγκεκριμένη bottom με τις ραγάδες στα μπούτια ούτε για Miss Δραπετσώνα δεν είναι χχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @cinderella
    Στο σφύριξε ο κοινώς μας γνωστός ή είχες μιλήσει με το μαλάκα? χαχαχαχα. Είσαι Θεά!!! Άσχετο, είσαι ακόμα Αθήνα ή την έκανες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @cinderella
    Στο σφύριξε ο κοινώς μας γνωστός ή είχες μιλήσει με το μαλάκα? χαχαχαχα. Είσαι Θεά!!! Άσχετο, είσαι ακόμα Αθήνα ή την έκανες?

    @Archie
    Γιατρέ μου τι να πώ!!! Εσείς πάλι για συγκεκριμένους λόγους θα ήσασταν εντελώς στη λίστα της Βαγγελιώς. Βέβαια θα έλεγε ότι σου πήρε πίπα ενώ δεν θα είχε συμβεί, και μετά επειδή θα τον έφτυνες θα διέδιδε ότι την έχεις μικρή. That was Aggelos-Vaggeliw :)

    @Dreamy Cloud
    βασικά αν δείς τι μπαρούφες έγραφε το προφίλ του θα δείς και το μέγεθος της βλακείας.

    @ΦΟΥΛΗ
    Έχουμε κατρακυλήσει εντελώς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. gatouuuuliii...ee gatoouuuuliii...mhn akouw ta an prolavwww...na prolaveis...alliws 8a se kanw castrato kai 8a vazeis dikes sou operes edw... xaxaxa...den akouw tipota... :))

    filia polla giati eimai glykos an8rwpos alla to nysteri to krataw panw mou...u never now loool [ax pou einai o paixnidopoios na me diavasei na xarei :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @sCaTterBraiN
    Καλά την συγκεκριμένη αδερφή boy δεν την λές με την καμία χαχαχχαχαχα. Ο δικός μου είναι εκτός Αθηνών, ο δικός σου?

    @Ο Μικρός Ναυτίλος
    Α- το Βαγγέλης κάνει εντύπωση όταν μπορείς να το υποστηρίξεις. Όταν είσαι σα την Μανταλένα τι να το κάνεις το Βαγγέλης.

    Β-θα σου πώ αναλυτικά ποιος είναι από μσν μη σκάς χαχαχαχαχα

    @Zero Point
    Ο συγκεκριμένος καθόλου διεθνής δεν είναι στο πάρσιμο. Άντρα μόνο από το μπλόγκ ρόλ μου προσπαθεί να βρεί εδώ και 2 χρόνια!!!

    Ανθρώπινο να πάς με μπλόγκερ? Γιατί είναι άνθρωποι οι μπλόγκερς? χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

    @kyzikos
    Καλημερούδια φίλε μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @{.π.}
    αν μου βρείς μια Λουκριτία και μια Γριά τον δέχομαι τον ευνουχισμό χαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. den exeis katalavei akoma poso diavoliko paidi [kale nte..pou leei o logos] eimai...8a sou vrw oti xreiasteis gia na yposthrikseis ton neo sou rolo...loool

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Θέλω και κόκκινο φιόγκο για το λαιμό χοχοχοχοχο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. oxi oxi..fiogkaki me ta xrwmata tou rainbow 8a exeis kai mia kampanitsa gia na kseroume pou eisai...dioti olo kapou trypwneis esy...xaxaxaxa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. xaxaxaxaxax καλά με έπησες θα έρθω, απλά δεν είμαι για ξενύχτι (και σε αυτό είμαι αδιαπραγμάτευτος).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. nai nai oi gates kanoun nani nwris...to kserw...molis ikanopoihsoun tis anagkes tous zarwnoun se mia gwnia...lol...kai emeis vre den eimaste gia ksenyxtia...gerasame [o allos 8a fwnazei twra] xaxaxaxa...ante ta leme to vradaki...kalo DIAVASMA...lol filia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. κάνω διάλειμμα και μπλογκοδιάβασμα. Ο άλλοσ καλά θα κάνει να φωνάζει με αυτά που λές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. xaxaxaxa...ma eimai geros...me ta 26 xronvn mou...den eimai pia neos...paei perase perase...twra menei mono na perimenw thn syntaksi :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. καλά θα σε φτιάξω το βράδυ χοχοχοοχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. καλημερες γατουλη τι κανεις , βλεπω το εχεις ριξει εξω :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. @OFF
    ΟΥΥΥΥΥΥΥ, τι να σου πώ. Για ποτό έχω να βγώ 1,5 μήνα, για καφέ μπορώ μόνο καπάκι μετά τη σχολή. Πάλι καλά που κάνουμε και καμιά μαλακία από το νετ να περνάει η ώρα. Εσύ καλά είσαι τρελό αγόρι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. alles fores kala ,alles so so . ma kala giati toso poli exeis na vgeis , pote tha ta poyme apo konta ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. @OFF
    στις 8 σήμερα στο σταθμό Κεραμεικός μπορείς? θα βγούμε για κάτι χαλαρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Προσπαθώ να αντιληφθώ γιατί το Άγγελος είναι πιο σέξυ απ' το Βαγγέλας!
    Μήπως γιατί οι άγγελοι δεν έχουν φύλο;
    Αλλά πάλι μπερδεύομαι! μα και τον ευαγγελισμό άγγελος δεν τον έκανε;
    Πάει, με σας που μπλεξα θα ξεχάσω κι όσα θεολογικά ήξερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. @Ασκαρδαμυκτί
    είπαμε το Βαγγέλας θέλει και αρχίδια, θέλει και να είσαι κάπως άντρας. Αν δεν μπορείς να το υποστηρίξεις (όπως είπε μια γνωστή μου όταν το έμαθε) το κάνεις Άγγελος. Όσο για τα περί θρησκείας είδες πόσο την έχω σε υπόληψη αυτή και τους εκπροσώπους της από το σχόλιό μου στο μπλόγκ σου.

    @TreloKouneli
    Καλησπέρα καλησπέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Καθόλου σεβασμός στα posts κραξίματος των international bloggers! Έλεος! Chat το κάνατα για βραδινές εξόδους! Χαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. @Zero Point
    καλά μη φανταστείς σε παρουσίαση βιβλίου θα πάμε. Για μετά δεν ξέρω, Αν όμως έχετε διάθεση για χαλαρό ποτάκι τα λέμε μετά την παρουσίαση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Χριστέ μου! Με αυτό το autostart της μουσικής αγχώθηκα! Λες και πρέπει να προλάβω να γράψω το σχόλιό μου πριν τελειώσει η αντίστροφη μέτρηση και ανατιναχτούμε!!!
    Και δεν προλαβαίνω, δεν προλαβαίνω....6666 έρχεται και παρασκευή και 13, και το 2012 είναι κοντά...ουφ, ουφ...
    Α...τωρα ηρέμησε λίγο η (val)κυρία που φώναζε πριν...
    ωχ,ωχ αρχίζει πάλι...
    Εντάξει, εντάξει τελειώνω...
    ; )))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. kraxe! KrAXe! KRAXE!!!!

    re sy... o 8eios mou legetai Baggelis k ton fwnazoun Aggelo...
    alla de nomizw na einai o idios me "to diko sou" Aggelo
    De kserei kalh or8ografia o 8eios mou, 8a htan 8auma an ginotan k international blogger! :PPPP

    filw se kalo S/K

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. @Καημός
    χαχαχαχαχα δεν έβαλα και την προειδοποίηση για πόστ με autoplay που βάζω συνήθως. χαχαχαχα

    @atithasopneuma
    Υποθέτω επίσης πως ο Θείος είναι σοβαρός άνθρωπος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. τι κίνηση είναι αυτή στα σχόλια! εσύ είσαι ο αληθινός ιντερνάτιοναλ μπλογκερ πουλάκι μου! όχι, ο 'δικός' μου άγγελος-ευάγγελος είναι αθηναίος.
    καλά περάσατε χθες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. @sCaTterBraiN
    ε όχι τέτοιοι τίτλοι μακριά από μένα χαχαχαχα
    χθές καλά περάσαμε αν και δεν κάναμε κάτι φοβερό. Και σήμερα πάντως μια χαρά θα περάσουμε. Εσείς?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. αμαν αυτές οι εμμονές σου με τους ιντερνάσιοναλ μπλόγκερς....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. @ο ’’μικρός’’ πρίγκιπας
    μου δίνουν αφορμές τα κορίτσια τι να κάνω χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. χαχα έγραψες πάλι!
    Διαβάζαμε κάποια φάση κι εμείς αγγελίες και ήταν μια που έγραφε στα προσόντα παπούτσι νούμερο 44 και χαλαρές αρθρώσεις λολ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. επιτέλους! να μια φορά (η μοναδική!) που ξέρω σε ποιον αναφέρεσαι!

    εντυπωσιάστηκα τώρα
    *από μενα :ΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. έσκασες που δεν είσαι international blogger, έσκασες και για τη Μιμή. Όχι μόνο πήγα, όχι μόνο θάμαξα με τα κοστούμια από Θεοδώρα και Μπουμπουλίνα στις προθήκες, ήταν και αριστούργημα το έργο!!!!!!!!!!!!
    όταν πάω να το ξαναδώ, αν με παρακαλέσεις, σε παίρνω μαζί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. @Σ.Π.Ρ.
    αχαχαχαχαχαχα και ξέρω ακριβώς που χρησιμεύουν όλα αυτά! χαχαχαχαχα

    @απατεωνες
    καλο και καυλό χοχοχοχο

    @Μαριλενα
    Μπορεί να είναι απλή συνωνυμία χαχαχαχαχα

    @highvoltagepress
    αν με ταΐσεις φαγητό μετά και προζάκ πρίν έρχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. καλό σ/κ να'χεις καλέ μου!
    φοβερό κομμάτι διάλεξες για το ποστ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. @Dorothea
    thank you, thank you!!!πάω σε μια παρουσίαση βιβλίου και επιστρέφω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ε, φυσικά! όχι που δε θα ήξερες...
    εγώ στο παπούτσι έχω ένα κενό είναι η αλήθεια...:S
    απ'όσο ξέρω, εφόσον υπάρχει η πατούσα, αρκεί. τι σημασία έχει το νούμερο!
    Για φώτισέ μας δάσκαλε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ωραία, έχεις κεφάκια και μου 'φτιαξες και μένα το κέφι σαββατιάτικα (ε, βοήθησαν λίγο και οι κυρίες Βαλκυρίες - τέλεια εκτέλεση btw)!

    Πολύ καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. σε λιγο θα βγει και το top model blogger και εκει θα νικησω !!!! θα δειτε ολοι τι θα παθετε

    μπουχαχαχαχαχχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. auto me tin allagi onomatos pia...megaliteri xazomara den exo ksanasinadisei...ekei pou peftei to gelio einai oti oi perissoteroi stin erotisi pos se lene apadane AKIS....isos na vgainei apo to poustrAKIS...kata alla kalimera :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. @Σ.Π.Ρ.
    βρε μικρούλη, το νούμερο παπουτσιού το λέει για να φανεί ότι έχει μεγάλη πατούσα άρα και μεγάλο καβλί χοχοχο
    Καλημέρααααα

    @Γρηγορης Αντωνοπουλος
    Αγαπάμε Βαλκυρίες!!! χαίρομαι που σου άρεσε το πόστ. Καλή σου μέρα!!

    @Skouliki
    είμαι σίγουρος πως θα διαπρέψεις!!! Εγώ πάλι όταν βγεί το Τοπ Μοδελ ΧΧΛ το έχω σίγουρο τον τίτλο. Καλημερούδια

    @Leviathan
    Ακις από το πουστράκης χαχαχαχααχαχα Θεός είσαι.

    @

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Εμένα τώρα γιατί το International Blogger, μου κάνει Dana International? Απαπά τι λέω και έιναι και μεγάλη γιορτή!!!

    υγ στείλε με mail το link για το profile, ψοφάω να το δω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. @ΠΑΥΛΟΣ
    Μπά βρε η Dana ήταν πιο άντρας από την Βαγγέλης. Θα σου στείλω το screan capture γιατί φυσικά μετά το κράξιμο το άλλαξε το προφίλ.
    Καλησπέρα τρελό αγόρι με την πιο γαμάτη φάρμα στο facebook (νόμιζες δεν θα το μάθω? ΟΛΑ τα μαθαίνω, ΟΛΑ!!!).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Το Milch αγόρασε ξανά μια λαχανί καρέκλα
    γιατί από το εξοχικό του την έκλεψε μια μπάμπω που την λέγαν Θέκλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ...............
    μεγάλο καυλί η γυναίκα?!!!!
    θα μας τρελάνεις τελείως?!
    τελοσπάντων.... να πας να δεις τη λευκή κορδέλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Και μετά λες εμένα κατίνα..ού να μου χαθείς..Καλημέρες σύμπνοιας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. @milch-käfer
    είναι σίγουρο το milch πως δεν επρόκειτο ια την γριά Tanila?

    @Σ.Π.Ρ.
    με 44 νούμερο παπούτσι όλα παίζουν χαχαχαχαχα
    Ναι θα πάω να την δώ, τώρα πότε δεν έχω ιδέα. Ελπίζω να μην απογοητευτώ.

    @Not me
    πέρασα πέρασα χαχαχαχα

    @Όναρ
    μωρό μου ατελείωτο γιαυτό με αγαπάς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. upon reflection, pou leme ki edw sth nhsi mou, exw thn entupwsh oti to sxolio mou htan kapws aprepes k agenes (dunhtika toulaxiston) kai eipa na to mazepsw ligo giati krima einai na xalame kardies mas kai exallou oi anthrwpoi exoun aisthimata.. htan mallon perissotero eirwniko apo o,ti sunithizw. anyway, paw na doulepsw k ligo..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. @Ο Μικρός Ναυτίλος
    μωρό, εγώ δεν παρεξηγούμαι τόσο εύκολα. όταν παρεξηγηθώ αρχίζω τις Παναγίες χχαααχαχα
    Σας αγαπάμε εκεί στα ξένα που είσαστε don;t worry :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. @Ταχυδρόμος!
    Ω σας ευχαριστώ καλέ μου φίλε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. @Ταχυδρόμος!
    Ω σας ευχαριστώ καλέ μου φίλε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. έτυχε δεν το έκανα επίτηδες να απαντήσω 2 φορές στο σχόλιο χαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. ΝΤΕΝΙΣΗ;;;; Ελεος!Χαχαχ!
    International blogger? Μα που τους πετυχαινεις ρε συ! Χαχαχαχαχα!
    Φιλια!Καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. @BUTTERFLY
    Καλά ντροπή για την Ντενίση. Όσο για το απόλυτο σούργελο international blogger με τις κατά φαντασίαν πίπες είναι να μην σου τύχει χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. καλέ εγώ έλειπα και εδώ γίνονταν υπερπαραγωγές.... υπερπαραγωγή και το προηγούμενο ποστ σου με τα αφιερώματα της σχολής :)

    άντε, ξέπηξε τη μούνα σου από το διάβασμα (δικιά σου έκφραση, μη με παρεξηγήσεις) να πάμε για καφέ/ποτό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. @ProFyLaKtiKo
    Λοιπόν έχω μέχρι την Τετάρτη το βράδυ free οπότε να κανονίσουμε να τα πούμε. φιλιάααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. 666 υπόλοιπο;
    που πάω ο Καραμήτρος με 33από 80;
    σκουλίκι ο άντλωπος!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. @kostaslogh
    άσε φίλε μου εγώ έχω χαζέψει από το πολύ κατέβασμα. Τρώγονται τα GB στο λεπτό χοχο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Είναι απελπιστικά μικρός αυτός ο κόσμος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. @Drama Queen
    να υποθέσω ξέρεις την Βαγγελιώ τον International Blogger???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Ρε συ, δεν ξέρω τώρα ή παρά είναι πολύ μεγάλη σύμπτωση ή είναι αυτός. Θέλει να ασχοληθεί με τηλεόραση και μένει εξωτερικό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. @Drama Queen
    αν είναι Βολιώτης μιλάμε για τον ίδιο χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!
    Έχω ξεραθεί στα γέλια γιατί ΔΕΝ είναι ο ίδιος, ΠΟΣΑ νούμερα μπορεί να χωρέσει αυτός ο έρμος τουνιάς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Είναι Αθηναίος, σόρυ από τα γέλια ξέχασα να τεκμηριώσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. @ Drama Queen
    χαχα ο "δικός" μου είναι βλαχάρα επαρχιώτισσα και παντελώς αγάμητη χααχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ρίξε κι εσύ μερικά μπετά, μπορείς :)

ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ

Related Posts with Thumbnails