Πέμπτη, 25 Ιουνίου 2009

ABOUT SILENCE...

"...if you listen to Beethoven or to Mozart
you see that they are always the same.
But if you listen to traffic, you see it's always different"

John Cage talking about silence




John Cage "4'33"




και επειδή εγώ είμαι πολύ μικρός και άσχετος για να μιλήσω για αυτό το έργο θα αφήσω τον Rowlf από τον Εξώστη να το κάνει για μένα.

4'33, αριστούργημα ή απάτη?

Θα έχουμε ένα υπέροχο Που-Σου-Κου με ποτάκι αύριο στο roof garden του Bios να τα πούμε και από κοντά.
Φιλιά σε όλους.

48 σχόλια:

  1. Μικρός??? Μπεμπέ ένα πράγμα???
    Χαχαχαχαχαχαχαχαχα
    Καλημέρααααααααα τρελομπεμπεκοσυνάδελφε!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα λινκ σου πάντως είναι χάλια..ερωτευμένος είσαι..; Καλημέρες ταρατσάτες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κάτσε διάβασε κι άσε τα ποτάκια σιχαμένο γατί (αλλά και ποιοτικό). προχθές στην παιδική χαρά ήταν ένα χοντρόγατίσκουλο, μικρό -κάποια δεν την εξολοθρεύσανε και γέννησε- και ήρθε εκεί πυο ήταν τα παιδάκια. όλα πάθανε έναν ενθουσιασμό, τσιρίδες, γέλια, οι γονείς (με εμένα επικεφαλής) είπαν μην το τρομάξετε, μη μη μη! και το "τρομαγμένο" άρχισε να κάνει τούμπες και να κυλιέται στο χώμα -σα σκύλος- και τα ΄θελε ο οργανισμός του, γιατί όποτε το άφηναν, πήγαινε αυτό στα παιδάκια...είναι καταστρόγγυλο με πατσαδάκια στην κοιλιά, που σέρνονται. ξέρεις τίποτα επί του θέματος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @aKanonisti
    όχι έχω χάσει κιλά χαχαχαχααχ

    @Όναρ
    μαρή μόνο το λίνκ του Bios δεν δούλευε. Μόνο αυτό είδες? ντροπή σου.

    @highvoltagepress
    το χαμένο μου παιδί χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Προσπαθείς να μου δώσεις ραντεβού γι'απόψε στο Βios;
    Λυπάμαι, θα έχω κόσμο στο σπίτι.
    Τι είναι ο τσολιάς στο θέατρο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Βαγγέλης
    που να έρχεσαι τώρα απο Θεσσαλονίκη, δεν προλαβαίνεις.

    @~~~...~~~
    Αχ για τον Ξενάκη γνωρίζω ακόμα λιγότερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @tanila
    τι έγινε γραία σβήνεις και τα μηνύματα τώρα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σ' ευχαριστώ για την παραπομπή. Βρε γατούλη, μικρέ και τριανταφυλλένιε, μακάρι όλοι να ακούγανε με την ευαισθησία, το ανοιχτό μυαλό και το ενδιαφέρον που έχεις εσύ. Τα υπόλοιπα είναι μάλλον περιττά.

    Πάντως εκείνη η ανάρτηση δεν έτυχε, απέτυχε. Τέτοια γκουμούτσα δεν διαβάζεται.

    Και που είσαι: αρχιτέκτονας άνθρωπος και να μην ξέρεις για τον Ξενάκη! τσ τσ τσ… :-Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Rowlf
    όχι βρε τον ξέρω τον Ξενάκη, απλά δεν έχω ακούσει πάρα αποσπάσματα οπότε προτιμώ να γράψω αργότερα. Μια φίλη μου έιχε κάνει μια καταπληκτική εργασία για την μουσική σε σχέση με την αρχιτεκτονική του Ξενάκη.

    Όσο για το πόστ σου ναι ίσως να "απέτυχε" με όσους μπλόγκινγ άλλα γιατί δεν το δημοσιεύεις σε κάποιο περιοδικό περί μουσικής? Αν υπάρχει και η βιβλιογραφία είναι κρίμα να μην μπορούν να το διαβάσουν και άνθρωποι που θα καταλάβουν και περισσότερα από όσα οι περισσότεροι απο εμάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. μας απειλείς πάλι με τα ΘΑ και ΝΑ ΕΙΣΤΕ εκεί; χαχαχα! ε θα είμαστε λοιπόν. φιλιάαααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ Mahler,
    χμμ δεν ξέρω αν έχει νόημα. Το κείμενο εκείνης της ανάρτησης ήταν ένα πείραμα, μια μεσοβέζικη και μπάσταρδη κατάσταση. Στηρίχτηκε με ένα περίεργο τρόπο στη Διπλωματική μου και από εκεί και πέρα είναι σε μεγάλο βαθμό μετάφραση αποσπασμάτων που έκανα από το βιβλίο του Pritchett (το αναφέρω στην αρχή αυτό και χρησιμοποιώ italics για τα αποσπάσματα). Καθώς προσπάθησα να κάνω κάτι που να διαβάζεται από όλους έχω παραλείψει πολλά. Και κατέληξα να φτιάξω κάτι που από τη μια διαβάζεται ― στην καλύτερη ― με δυσκολία από μη ειδικούς και που δεν έχει από την άλλη κάποιο ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τους ειδικούς. Κι όλα αυτά γιατί με απασχολεί ιδιαίτερα το γιατί η σύγχρονη μουσική σε αντίθεση με άλλες τέχνες δεν "περνάει" παρά μόνο σε ένα πολύ μικρό κοινό ― ακόμα και μουσικοί/μουσικολόγοι κτλ έχουν πρόβλημα. Καμιά φορά στα κείμενά μου στο blog προσπαθώ να εξηγήσω τι με συγκινεί εμένα σ' αυτή τη μουσική με την ελπίδα ότι μπορεί και κάποιοι άλλοι να δουν την ομορφιά της. Αλλά κάποια πράγματα μάλλον δεν επιδέχονται εξήγηση: ή μας συγκινούν έτσι απλά και άμεσα ή όχι.

    Για κάποιον μη ειδικό ίσως έχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον το κείμενο του Katz που παραπέμπω στο τέλος που αναλύει το πως σχετίζεται η "σιωπή" του Cage με την ομοφυλοφιλία του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. σιχαίνομαι Ξενάκη και Κέιτζ. Η μουσική των κομπλεξικών έχει ακριβώς τέτοιο ήχο. πα πα πα να θυμηθώ Περσέπολη!!! και ορέστεια...! και τα χαϊρια του κέιτζ. σιγά τον μαρσέλ ντυσάν της μουσικής.
    σαν να πήραν ό,τι δε θά 'κανε κανένας άνθρωπος με ταλέντο, για να υπάρξουν κάπως. και δεν είμαι συντήρω, ακούω μέχρι πριονοκορδέλλα σε παράσταση, ελικόπτερα και ανεμόπτερα, για ώρες, δε μασάω μιλάμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ highvoltagepress
    περί ορέξεως… πάσο. Αλλά άλλο είναι αυτό (όπως και γενικότερα τα θέματα αισθητικής ― για τις πριονοκορδέλες λέω) και άλλο το αν αμφότεροι είναι δυο από τα σημαντικότερα ονόματα της μουσικής του 20ου αιώνα. Τόσο ο Ξενάκης, όσο και ο Cage είναι συνθέτες που επηρέασαν, επηρεάζουν και θα επηρεάζουν πολλές γενιές συνθετών ακόμα. Πρόκειται για συνθέτες της ίδιας σημασίας με τον Bach, τον Mozart και τον Beethoven.

    Εξάλλου έχουν μείνει· κανένας τους δεν έχει ανάγκη ούτε τη δική μου ούτε δική σου γνώμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλησπέρα!

    Εγώ, πάντως, αδυνατώ να ακούσω τον Ξενάκη. Προσπάθησα -μάταια- να εντοπίσω κάτι στη μουσική του που να με συγκινήσει πολύ και να με πείσει για την τέχνη του. Βέβαια, δεν απορρίπτω ούτε αυτόν ούτε και τον Cage. Και οι δύο υπήρξαν μορφές της σύγχρονης μουσικής.
    Απλώς, εμφιλοχωρεί και πάλι ο παράγοντας του γούστου, της διάθεσης και της εμπειρίας.
    Κάθε έργο τέχνης, όπως λόγου χάρη ένα καλό βιβλίο, το αντιλαμβάνεται κανείς αναφορικά με τις αισθητικές του προτιμήσεις, τη διάθεσή του τη στιγμή που πραγματοποιεί την ανάγνωσή του και, φυσικά, τις εμπειρίες του, που του επιτρέπουν να ταυτιστεί μερικές φορές και άλλες να αποδοκιμάσει και να εγκαταλείψει.
    Και, σαφώς, σπουδαίο ρόλο διαδραματίζει και η ηλικία, στο μέτρο που αυτή σχετίζεται με το μέγεθος της εμπειρίας, της γνώσης και της σοφίας.

    Πρέπει, βέβαια, να τονίσω ότι υπάρχουν ορισμένα έργα του για κρουστά τα οποία μου αρέσουν πολύ, αλλά και πάλι όχι τόσο, ώστε να αισθανθώ το μέγεθος της σύνθεσης που του αναγνωρίζουν διάφοροι.

    Ίσως, όταν ωριμάσω κι άλλο και ζήσω διαφορετικές καταστάσεις, ο Ξενάκης να μου ''μιλήσει''...

    ΥΓ. Rowlf, όπως ακριβώς το είπες...γκουμούτσα! χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @b|a|s|n\i/a
    Τέλεια!!!!

    @Rowlf
    καταλαβαίνω τι εννοείς ως προς τις προθέσεις και τα αποτελέσματα της ανάρτησης. Εγώ είμαι στην φάση του να ακούω πράγματα άλλα μην έχοντας μουσική εκπαίδευση και όντας μόλις 8 χρόνια ακροατής, σε ότι αφορά την μουσική του 20ου αιώνα και κυρίως του 2ου μισού ως τις μέρες μας, πολλές φορές πιάνω τον εαυτό μου περισσότερο να αισθάνεται παρά να καταλαβαίνει.
    Τώρα γιατί η μουσική αυτή δεν είναι δημοφιλής ούτε ανάμεσα στους μουσικούς, πιστεύω αυτό έχει να κάνει με το ότι η μουσική αυτή είναι περισσότερο "εγκεφαλική" παρά συναισθηματική. Μια φίλη μου μου είχε κάποτε, πως αυτά τα έργα για να τα καταλάβεις πρέπει να διαβάσεις πρώτα κι ένα τόμο με θεωρητική ανάλυση απο το συνθέτη.

    Βέβαια αν αυτό ισχύει τότε πως εγώ λέω ότι προσπαθώ να την κατανοήσω διαισθητικά???? Αχ δεν βγάζω άκρη και αυτό με ιντριγκάρει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @highvoltagepress
    μήπως είσαι περισσότερο ισοπεδωτική από όσο θα έπρεπε? Οι άνθρωποι νομίζω έχουν αποδείξει την αξία τους στην ιστορία της μουσικής. Σίγουρα υπάρχουν μιμητές τους που ανέμπνευστα προσπάθησαν να δημιουργήσουν αντιγράφοντας τις "φόρμες" τους δημιουργώντας τερατουργήματα, άλλα δεν νομίζω πως συμβαίνει για τους δημιουργούς αυτούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @Rowlf
    συμφωνώ με όσα λές, και όσα λές στο προηγούμενο σχόλιο προς το κλείσιμο "Αλλά κάποια πράγματα μάλλον δεν επιδέχονται εξήγηση: ή μας συγκινούν έτσι απλά και άμεσα ή όχι." νομίζω αυτή η φράση τα λέει όλα για μένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @Σ.Π.Ρ.
    Και μόνο το γεγονός ότι στην ηλικία σου έχεις προσπαθήσει ή έχεις ακούσει τέτοια έργα είναι νομίζω πολύ θετικό και όμορφο.
    Η σύγχρονη τέχνη έχει νομίζω την ιδιότητα να παράγει τόσο διαφορετικές αντιδράσεις και συναισθήματα όσοι και οι αποδέκτες της, ακόμα και στο ίδιο άτομο ανάλογα την ηλικία την ωριμότητα κ.λ.π.
    Απλά πρέπει ίσως να το δούμε ως ένα όμορφο ταξίδι από το οποίο θα γεμίσουμε εμπειρίες άσχετα αν θα κατανοήσουμε τα πάντα ή όχι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @ highvoltagepress
    Η απάντησή μου παραπάνω βγήκε μάλλον επιθετική. Δε θα ήθελα να παρεξηγηθούμε.

    Αυτό που καταλαβαίνεις ως "κόμπλεξ" και "ό,τι δε θά 'κανε κανένας άνθρωπος με ταλέντο" είναι αυτό που κατά τη γνώμη μου τους κάνει τόσο σημαντικούς! Πήγαν εκεί που κανένας δε σκέφτηκε πιο μπροστά. Αν αυτό που κάνανε ήταν κακό, δεν θα τους ακολουθούσε κανείς και δε θα μιλούσαμε για αυτούς εδώ πέρα σήμερα. Και όμως τα έργα τους παίζονται συνεχώς, τους μελετούν και γράφονται βιβλία και βιβλία γι' αυτούς και αν ρίξεις μια ματιά σε σημειώματα νέων συνθετών θα δεις ότι τα ονόματά τους αναφέρονται ως επιρροές πιο συχνά από κάθε άλλο συνθέτη.

    Δυστυχώς όμως επειδή η μουσική τους είναι αυτή που είναι συχνά παίζεται πολύ άσχημα και για αυτό ακούγεται βαρετή.

    Λοιπόν Mahler, όχι, ως ακροατής δεν χρειάζεται να διαβάσεις τίποτα ούτε να το ζορίζεις. Ή σου αρέσει ή δε σου αρέσει. Οι μουσικοί όμως οφείλουν να ξεστραβωθούν και να διαβάσουν, να καταλάβουν. Αλλιώς πως θα δώσουν σωστά προς το κοινό ειδικά μια τέτοια μουσική;

    Για τον δε Cage έχω ακούσει τον συνθέτη Μιχάλη Αδάμη που σπούδασε στις ΗΠΑ να λέει ότι ήταν μια από τις σπάνιες αυτές προσωπικότητες που η παρουσία του και μόνο μάγευε το κοινό. Μπορούσε να κάθεται στη σκηνή να μην κάνει απολύτως τίποτα και κανείς από κάτω να μη μπορεί να πάρει το βλέμμα από πάνω του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @Rowlf
    αυτό που λές για τον Cage νομίζω μπορώ να το καταλάβω. το ίδιο αισθάνθηκα παρακολουθώντας τον στο βίντεο, ήταν μαγευτικός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. diavazw ton titlo "about silence" kai lew tha exei na kanei me to michael jackson to postaki auto alla apo oti vlepw kamia sxesi....:PPPPP
    tespa mahlerouko mou na sou euxithw kalo savko kai kala na perasete sto bios..prosklisi den eida vevaia alla tha to kseperasw...polla filiaaaa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. και τι θα κανεις εκει?
    εχει μπαρμπεκιου?
    τπτ γκομενους?
    θα μοιρασουν φαι?




    στρογγυλο μου καλο σουκου!!

    .υ.γ καλε ειχα μια απορια?
    εισαι γκει?


    χαχαχαχχαχαχαχχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. rowlf@ δεν παρεξηγούμαι, de gustibus et de coloribus που λέγανε...το ότι παίζονται τα έργα κάποιου, γίνονται εκθέσεις κλπ., δε σημαίνει και πολλά, ούτε και ότι το κοινό μένει με το στόμα ανοιχτό. Το κοινό πολυ΄εύκολα μπορεί να μείνει με το στόμα ανοιχτό. δεν εννοούσα ότι πήγαν εκεί που άλλοι δεν θα τολμούσαν, εννοούσα ότι πήγαν εκεί που δε χρειαζόταν να πάει κανείς: στο επίτηδες της εγκεφαλικής σύλληψης για να πάρουν θέση στη μουσική σκηνή.
    αναγνωρίζω στον κέιτζ περισσότερη αξία από τον ξενάκη. μόνο που πήρε στο λαιμό του ως ένα βαθμό, κι εκείνο τον άνοστο τον κάννινγκχαμ. πιστεύω ότι κατά βάθος αυτό που έκανε ο κέιτζ ήταν να διαμαρτυρηθεί εντελώς ψυχαναγκαστικά για τα δικαιώματα ισότητας. απ' αυτή την άποψη αποκτά νόημα η μουσική του. χωρίς αυτό το ιδεολογικό υπόβαθρο, είναι βαράτε βιολιτζήδες.
    και επειδή ο μάλερ@ είναι ευγενικό παιδί και δε θέλω να το σοκάρω με τη σκληρότητά μου, συμπληρώνω, μερσί και παρακαλώ σε όσα είπα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τον Ιάνη Ξενάκη τον ξέρω, τον Κέϊτζ οχι...Τεσπά, είναι μακριά απο τα γούστα μου έτσι κι αλλιώς...
    Σε φιλώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. XA, xa, xa!
    Βρε το τρελο αγορι τον Cage.
    din

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @ highvoltagepress
    εγκεφαλική ξε-εγκεφαλική σύλληψη η μουσική και των δυο μάλλον γεννά έντονα συναισθήματα. Εμένα μου γεννά θετικά, με συγκινεί, εσένα αρνητικά, τους σιχαίνεσαι. Και ο Bach κάποτε ακουγόταν πολύ εγκεφαλικός, έκανε σύνθετες κατασκευές και αυτό ήταν όλο που του βρίσκανε.

    Θεωρώ ότι δεν υπάρχει εγκεφαλική σύλληψη ή εγκεφαλική μουσική, υπάρχουν τρόποι ακρόασης. Μπορώ να ακούω Bach και απλά να αφήνομαι στα συναισθήματα που δημιουργεί η μουσική (κι αυτά ο εγκέφαλός μας τα φτιάχνει και μη νομίζεις ότι διαχωρίζονται τόσο από τις υπόλοιπες λειτουργίες όπως η νόηση) ή μπορεί να εντείνω την προσοχή μου και να ακούσω πιο αφοσιωμένα ή μπορεί να κάνω άλλα πράγματα την ώρα που ακούω και η μουσική να γίνει ένα background.

    Η εικόνα του Cage ως του απολύτου conceptual συνθέτη που επί δεκαετίες σιωπά και έχει παραιτηθεί ρωτώντας ξανά και ξανά το ίδιο ζεν ερώτημα είναι μια καρικατούρα που εύκολα καταρρέει αν προσέξει κανείς λίγο παραπάνω.

    Παρομοίως και για τον Ξενάκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Επίσης πως ορίζεται το τι χρειάζεται και το τι δε χρειάζεται; Αυτό που περιγράφεις ως "επίτηδες της εγκεφαλικής σύλληψης" άλλοι το έχουν περιγράψει ως αναγκαστική πορεία της μουσικής (Αρχίζω να επαναλαμβάνομαι ενοχλητικά) Το ότι τόσοι συνθέτες ανατρέχουν στο έργο τους και τις ιδέες τους σε μένα λέει ότι χρειαζότανε. Και οι συνθέτες εντυπωσιάζονται έτσι εύκολα όπως το κοινό; Τόσο λάθος κάνουν όλοι αυτοί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @Johnny
    η ανακοίνωση στο πόστ είναι η πρόσκληση μικρέ μου καυλιάρη. τι περίμενες σπέσιαλ ντελίβερι με τον προσωπικό μου μπάτλερ? Άρα εγώ σε υπολογίζω ως απόντα από την χθεσινή συνάντηση.

    @spy_force
    Τα πάντα είχε. Φήμες που με θέλουν str8 κρίνονται ως ανεπιβεβαίωτες και αναληθείς χαχαχα

    @highvoltagepress
    δεν σοκάρομαι με τίποτα οπότε λέγε ελεύθερα την άποψή σου. Όσο για το αν χρειαζόταν να πάνε την τέχνη τους εκεί που την πήγαν δεν μπορώ να το πώ. Νομίζω πως όλοι οι μεγάλοι καλλιτέχνες κάνουν τέτοια βήματα που "σοκάρουν" στην αρχή μέχρι να γίνουν κατανοητά και νομίζω πως τελικά ο χρόνος είναι αυτός που τους επιβραβεύει ή όχι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. @Artanis
    Δεν έχει σημασία, κι εμείς στον πειραματισμό με τις μουσικές είμαστε. Καλό σου απόγευμα

    @dsquared
    εντελώς όμως!

    @Rowlf
    έχεις δίκιο μικρέ μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. whatever...αγνοείτε μέρος της επιχειρηματολογίας μου, και μένετε σε ένα μέρος μόνο. εν πάση περιπτώσει, είπαμε περί ορέξεως δεν τίθεται θέμα, και καλή διασκέδαση με το πολύτυπο του κλινύ και τα άλλα συναφή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Διάβασα με ενδιαφέρον τα σχόλια για Cage (και ξώφαλτσα Ξενάκη) και θα ήθελα να πω και τη δική μου γνώμη: Κάποιοι συνθέτες μπορεί να μην αρέσουν μαζικά ή και να μην ακούγονται πια σχεδόν καθόλου, όμως σε κάποιους από αυτούς χρωστούν οι σημερινοί συνθέτες σημαντικές επιλογές που ανοίγονται μπροστά τους πέρα ή και μαζί με την γνωστή μας τονική μουσική. Και αυτό αφορά κατά τη γνώμη μου τους εν λόγω συνθέτες αλλά και αυτούς που τους απορρίπτουν ως "διανοουμενίστικους". Ίσως να τους αφορούν πολύ περισσότερο από όσο νομίζουν. Τι εννοώ; Εντελώς παραδειγματικά, δε νομίζω ότι το OST του "2001: Οδύσσεια του Διαστήματος" θα ήταν το ίδιο συγκλονιστικό χωρίς τις Ατμόσφαιρες του Ligeti, οι οποίες δε θα μπορούσαν να υπάρξουν με τη σειρά τους αν δεν είχαν προηγηθεί οι ηχητικές μάζες στις Μεταστάσεις του Ξενάκη. Ίσως ούτε οι μινιμαλιστές μαθητές του Cage να είχαν νιώσει την απελευθέρωση του ήχου (και του "μη ήχου") αλλά και την απελευθέρωση από τον 12φθογγισμό αν δεν ζούσαν υπό την επιρροή της ζεν μουσικής φιλοσοφίας του δασκάλου τους και ίσως να μην υπήρχε ούτε trance μουσική αλλά ούτε και το The Piano του Nyman, που νομίζω ότι δεν αρέσει μόνο σε "διανοούμενους". Γι'αυτό προτιμώ προσωπικά να μην απαξιώνω κάποιον προτού γνωρίσω το έργο του και την επιρροή που αυτό άσκησε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. den tha epanaliftei mahlerouko mou...(an kai tha protimousa na einai pio private i prosklisi alla tespa...xaxaxaxaxa) tin epomeni fora tha eimai ekei...alla dwse kai dieuthinsi gia na to vrw kiolas e;;;ainte polla filiaaa....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. @highvoltagepress
    έλα βρε μη μου θυμώνεις, νομίζω πως καταλαβαίνουμε την επιχειρηματολογία άλλα οκ δεν γίνεται να συμφωνούμε σε όλα. Μαρή είδες την αφιέρωση που μας έκανε η γραία Tanila??

    @Really Nothing
    Φίλε μου καλώς ήρθες. Νομίζω το σχόλιό σου είναι πολύ καίριο στην κατανόηση των όσων προσπαθούμε να ψάξουμε/ερμηνεύσουμε και χαίρομαι που το μοιράστηκες μαζί μας. Καλή σου μέρα.

    @Johnny
    Άσε αυτά τα πούστικα με τις πριβέ προσκλήσεις. Η συνάντηση δεν ήταν για να γαμήσω για ποτάκι ήταν. Όσο για την διεύθυνση ήταν στο λίνκ του Bios. Πέρα από την πλάκα τώρα το καλοκαίρι κάνουμε πολλές συναντήσεις. Όποτε θές έρχεσαι όλοι είναι καλοδεχούμενοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. vre kalo mou poios milise gia gamisi;;;plaka kanw...oso gia ta poustika pou les an den ta kanw egw pou eimai poustis tote poios tha ta kanei vre.;;;:PPPPP
    tespa kali evdomada na exeis kai poios kserei mporei kai na erthw se mia apo tis kalokairines sas sunantiseis(gia potaki )xaxaxaxa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. @Johnny
    όχι βρε χαζούλη δεν είπα πως είπες για γαμήσι, απλά ήθελα με τον δικό μου γλαφυρό τρόπο να πώ πως μια συνάντηση που την ανακοινώνω στο μπλόγκ σημαίνει πως είναι ανοικτή για όλους. Φυσικά και μπορείς να κανονίσεις πιο πριβέ συναντήσεις χωρίς αυτό να σημαίνει πως είναι σεξοσυναντήσεις. Λοιπόν κανόνισε να μας έρθεις μετά τις 3 Ιουλίου γιατί περιμένουμε υψηλό προσκεκλημένο από Σαλονίκη και θα κάνουμε γλέντια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Χαχαχαχαχαχα! Garden as in Cargo Material? :P
    (Για το roof δεν έχω να πω τίποτα!
    Άλλωστε είναι!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. καλέ συγκινήθηκα με την παλιόγρια...
    άσ' το καλό!

    να σου πω μαλερούκο@, είδες την έρευνά μου στο 10%; (τεύχος 26, άρτι αναρτηθέν).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Καλησπέρα σας!!!!
    Πως τα περάσατε το Σάββατο;

    Μας τρέλανε ο μαέστρος!!!
    Στην αρχή νόμιζα ότι χάλασε το βίντεο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Πώς ήταν το ποτάκι? Θέλω βόλτα στην επόμενη φορά στην κάθοδό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. pls θελουμε ανταπόκριση απο το δωματιο 4 της Κατερίνης το συντομότερο...

    Για Αντονυ σημερα κανεις? -)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. thans gia prosklisi kalo moy alla den to vlepw na erxomai...alitheia otan les upsilo,poso upsilo;;;;giati an den einai polu famous min kanw tsampa to taksidaki mexri tin prwteuousa...den leei...xaxaxaxa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. To Milch εκτόξευσε το shop στην Σουμποτίτσα
    πρέπει να το σέβονται και να του κάνουν γούτσου γούτσου στην κοιλίτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. καλά πως ήμουν σίγουρος πως είχα απαντήσει στα τελευταία σχόλια?...χάνω πλέον και τα δικά μου σχόλια? δεν πάω καλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Λοιπόν, άντε πάλι.

    @Drama Queen
    Πως φαίνεται ο άνθρωπος που έχει πάει στην ταράτσα του Bios.

    @highvoltagepress
    thn έρευνα δεν την έχω δεί ακόμα, όσο για την γραία, πως κάνεις έτσι πήρε πρώτη την άδεια από το γηροκομείο για διακοπές.

    @Ταχυδρόμοοοοοοοοοος ! !
    Και θα την έχεις αρκεί να ειδοποιήσεις.

    @"Αισθηματική ηλικία"
    δυστυχώς ανταπόκριση δεν έχω γιατί οι κάφροι πήγαμε μόνο για ποτό χχχαχα

    @Johnny
    Αγάπη μου κατεβαίνει ΜΕΓΑΛΟ όνομα σε όλα τα επίπεδα. Αν δεν έρθεις θα χάσεις χαχαχα

    @milch-käfer
    @#$%@^%&^*#%$^#$%$#^%$&^%&!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Έχοντας "ακούσει" live το 4'33 έχω να πω ότι είναι μοναδική εμπειρία, οπότε και απαντώ ότι είναι αριστούργημα κι ας απεχθάνομαι την avant-garde μουσική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. @Dynx
    το έχεις ακούσει live? αχ πρέπει να σε γνωρίσω εσένα! Ζηλεύω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ρίξε κι εσύ μερικά μπετά, μπορείς :)

ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ

Related Posts with Thumbnails