Δευτέρα 27 Απριλίου 2009

THAT'S THE WAY OF LOVE

Μου είπαν σήμερα στο φλιτζάνι πως κι αυτό το καλοκαίρι θα γίνω ρόμπα ψάχνοντας την αγάπη σε κάποιον που δεν θα μπορεί να μου την δώσει...
Και χρειαζόταν άραγε να πιω διπλό ελληνικό για να το μάθω αυτό?
Πάντως θα είναι ένα καλοκαίρι καταστροφικό αλλά εξαιρετικά ενδιαφέρον.
Η κούπα μίλησε :)


When you meet a boy
That you like a lot
And you fall in love
But he loves you not

If a flame should start
As you hold him near
Better keep your heart
Out of danger, dear

For the way of love
Is a way of woe
And the day may come
When youll see him go

Then what will ya do
When he sets you free
Just the way that you
Said goodbye to me


Thats the way of love
The way of love


CHER - "THE WAY OF LOVE"


για να κατεβάσετε το κομμάτι κάντε κλίκ ΕΔΩ

100 σχόλια:

  1. Ε προτιμώ ένα καλοκαίρι δημιουργικό.. όποιος δεν μπορεί να μου τη δώσει την αγάπη να την κρατήσει για πάρτη του.. να δω τι θα την κάνει.. (ειμαι θυμωμένη και φαίνομαι; :Ρ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ζωντανό καλοκαίρι ακούω! Αχ όχι άλλα δράματα βρε Γατούλη...ας ζήσουμε μια φορά και λίγη ηρεμία! Ξέρεις από εκείνο που όλα βαίνουν καλώς και από τις δύο μεριές! Αλήθεια...ποιος στο είπε καλέ το φλυτζάνι; Να μαντέψω; Γαμημένη δουλειά που δεν μπόρεσα να έρθω...θα ρίχναμε γέλιο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Cher... Long live the Queen... Long live the Queer... yeeee!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τσάι!
    (θέλω και εγώ κούπα να μιλήσει)
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @sourgeal
    τι να πώ κι εγώ που θα ζήσω το ίδιο έργο για 4η φορά?

    @VK in Athens
    θα είναι ζωντανό δράμα από ότι κατάλαβα από το φλιτζάνι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @toymaker
    έτσι ακριβώς καλέ μου φίλε. Σε αγαπώ πολύ πολύ.

    @b|a|s|n\i/a
    ναι κι εμένα που μιλάει τι λέει. Μαύρα μαντάτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πήγα σε μάγισσες, σε χαρτορίχτρες να δω...

    Έτσι όπως καίει στα χείλια ο καφές μου, θέλω να καείς που πήρες τις χαρές μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και εγώ σ' αγαπάω πολύ πολύ πολύ γατούλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ζωντανό λέγοντας; Υπήρχε περίπτωση να είναι πεθαμένο...αν και με τις ηλικίες σου...μπορεί να είναι έστω στη φορμόλη....χαχαχαχαχαχα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. kala kano kai de pino kafe :) kali evdomada!!!! :)

    i cher foveri!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. εγώ σου λέω και το γιαούρτι γλυκέ μου,αν είναι να σου φτιάξω την ψυχολογία πάντως :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @γνωστος αγνωστος
    γιατί νομίζεις τα χαρτιά μου λένε καλύτερα?

    @toymaker
    Α να χαθείς λαικάτζα χοχοχο αγορίνα μου φιλιά

    @VK in Athens
    BITCH!!!!

    @Leviathan
    Εγώ απλά κακώς τον δίνω να μου τον διαβάζουν. Πέρσι τέτοια εποχή πάνω κάτω μου τον είχε ξαναπεί και βγήκαν όλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Μεθυσμένη Καρδιά
    Σκεπαστή πίτα γύρο λές?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σκεπαστή πίτα γύρο; Στο φαΐ είναι πάλι το μυαλό σου βρε; Χαχαχαχα!!!

    Γατούληηηηηηηηηη!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Φτου σου να πηγαίνεις μορφωμένος άνθρωπος στις καφετζούδες!

    Και επειδή φαντάζομαι το σκηνικό... να ξέρεις ότι άντρας τον καφέ δεν μπορεί να τον πει σύμφωνα με την παράδοση, οπότε... έχεις ελπίδες :Ρ

    Μάκι, μάλερ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @VK in Athens
    Πα΄ντα το μυαλό στο κρέας αυτό είναι δεδομένο. χαχαχαχα

    @Antoine
    Ναι αλλά εμένα μυ τον είπε αδερφή οπότε πιάνει χαχαχαχα


    Φιλιά τρελά μου αγόρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @VK in Athens
    Ε ναι εγώ φταίω για την ηθική σου κατάπτωση χιχιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Έχεις μερίδιο ευθύνης...παραδέξου το!!!! Χαχαχαχα!!! Με διακόρευσες!!! Χαχαχαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @VK in Athens
    Α, τέτοια λέγε τώρα να μας βγεί το όνομα!!!! Και καλά σε εσένα έχει βγεί και το μάτι. Εγώ που είμαι άσπιλος και αμόλυντος τι φταίω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ας είναι καλό. Μην το προϊδεάζεις... Un bel di, vedremo ;) Μια ωραία ημέρα...

    http://www.youtube.com/watch?v=hi00skjNsoA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αλίμονο...με έχεις περιλάβει για τα καλά...χαχαχαχα!!! Τι είσαι εσύ; Άσπιλος και αμόλυντος; Όχι κύριε μου...έχω και ένα επίπεδο...δεν θα πω τις πομπές σου...χαχαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @Ο Κύκνος
    Υπέροχο Un bel di...
    Βεβαία εμένα ακόμα δεν ήρθε για να φύγει και να τον κλαίω άλλα το βλέπω το δράμα να έρχεται. Το καλό πάντως είναι πως το φλιτζάνι είπε πως θα με θέλει μόνο το κρεβάτι (κανάς τυφλός θα είναι) οπότε τουλάχιστο αυτόν θα τον γλεντήσω χαχαχα.
    Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για το βίντεο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @VK in Athens
    και που να ήξερες τα τελευταία αίσχη μου χιχιχιιχχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Έχει κι άλλα; Μετά λες για μένα το αθώο και μαζεμένο παιδάκι...φτου σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @VK in Athens
    ναι αλλά τα δικά μου τα ξέρω μόνο εγώ και η καφετζού μου χοχοχο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ναι...αλλά υποθέτω ότι εγώ ξέρω την καφετζού σου!!! Χαχαχαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @VK in Athens
    Η καφετζού μου είναι τάφος και από τους καλούς όχι τους ανοιχτούς τους Αιγυπτιακούς.

    @Antoine
    Δε ΜΕ λες, επείτηδες τοκάνεις να με νευριάσεις? αφού είπαμε θα περάσω σκατά καλοκάιρι γιατί μου το χαλάς?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Σκατά θα είναι ο χειμώνας, αν δε φροντίσεις να αποκατασταθείς αυτό το καλοκαίρι!
    Αμάν! Θα με αναγκάσεις να κάνω τον πρόξενο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @Antoine
    Σκατά πρόξενος είσαι τόσο καιρό με πιλατεύεις με αυτή την υπόθεση γκρρρρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Mahlerάκο! Καλέ τι καταπληκτικό κομμάτι της Cher ήταν αυτό; Πρώτη φορά το ακούω, ο άθλιος! Από ποιο δίσκο είναι μπρε, έστω ποίας χρονολογίας, μπας και το εύρω;!!!
    Και τώρα εξηγήσου: είχες τέτοια ενδιαφέροντα τέσσερα τελευταία καλοκαίρια, με ερωτικά ντελίρια δράματα á la Κατερίνα Χέλμη και δεν μας το έχεις πει;! Μπράβο.... Κι εγώ που νόμιζα πως μόνο μ' έναν παλαιοντολόγο έχεις πάει. Καλέ εσύ είσαι μια χαρά. Συνέχισε έτσι.
    ΥΓ: στην Αῒντα θα πας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Αντε ρε χαζό που πιστευεις τέτοιες παπαριές...
    και εγώ βάζω μια μουρλη να μου το λέει και ανάθεμα αν θυμάμαι μετά τίποτα....
    και σιγά μην είχε πετύχει τίποτα...και δεν το θυμόταν....

    (είσαι και συνάδελφος τρελαμένο..και επιστήμοναρα άνθρωπος...)

    Τς τς τς.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. κοίτα άμα η καφετζού δεν ήταν Σμυρνιά, ο καφές λέει αρλούμπες. οπότε ξέρεις τι θα κάνεις.
    πάντως το κομμάτι είναι γαμάτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ε καλοκαίρι χωρίς λίγη ερωτική απογοήτευση δε γίνεται...

    αλλά, αν σου κάτσει......????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. "Αγαπη δεν μου δωσε κανεις", οπως λεει και η δεσποινα,

    btw ξερω να ριχνω τα χαρτια και πιανει το χερι μου, κριμα ομως μενεις μακρυα, δυστυχως δεν θα μοιραστω το ταλεντο μου μαζι σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. @Ντέμης
    το τραγούδι σήμερα το άκουσα πρώτη φορά οπότε δεν ξέρω περισσότερες πληροφορίες ακόμα. Όσο για τις μεγάλες καταστροφές συν΄ςβησαν σε μία 10ετία όχι κάθε χρόνο (βρε θα είχα λαλήσει εντελώς αν ήταν έτσι). Πάντως αν όλα πάνε όσο σκατά λέει το φλιτζάνι θα έχετε τουλάχιστον πράγμα να διαβάζετε χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. πας σε αλλους για φλυτζανι και χαρτια παλιογατο?
    καλαααααααααααααααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. καλέ ψάχνοω γυναίκα πράγμα μια καφετζού της προκοπής και δε βρίσκω..εσύ που την ξετρύπωσες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. @aKanonisti
    ναι άλλα του δικού μου του βγαίνουν. Έλα θα έχουμε να λέμε όλο το καλοκαίρι με ετούτα και με εκείνα.
    Καλημέρα κούκλα.

    @kyzikos
    χαχα δεν είναι Σμυρνία ειναι Dark Lady όπως λέει και το άλλο τραγούδι της Cher. καλημέρα αγορίνα.

    @ProFyLaKtiKo
    και τι είναι καλέ ο γκόμενος τζόκερ για να μου κάτσει? Άλλωστε το cool είναι το δράμα και η καταστροφή. Καλημέρα τρελέ.

    @Salonika3
    Ε γιατί βρε τα χαρτιά μπορείς να μου τα πείς και από μακριά. Τελείωσε θα το κανονίσουμε. Καλημερούδια και καλή αρχή με το μπλόγκ σου μικρέ μου φίλε.

    @stella
    Α, χαχαχαχα θα γίνει μαλλιοτράβηγμα με τις καφετζούδες. καλημέρα κούκλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. @glaykidarling
    εεεεε η δικιά μου είναι αδερφή όχι γυναίκα. Άλλα του βγαίνουν κάργα. Καλημέρα και καλώς ήρθες (αν δεν κάνω λάθος δεν έχουμε ξαναμιλήσει από εδώ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. elpizw na min plirwses polla sti flitzanorixtra giati me 10eura sou rixna kalutero xrismo...!tha parw til argotera to gualino dakru gia to blog ts...!


    Kalimera!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Αν δεν μπορεί να σου τη δώσει,σκασίλα σου!!!
    Μια χαρά άνθρωποι είμαστε.Σιγά μην αρχίσουμε πάλι τις αναμονές για τρένα που δεν κάνουν εδώ σταθμό.
    Για έλα να βλέπω να προχωρούμε παρακάτω...Εκεί είναι τα ενδιαφέροντα!!!

    Καλημέρες και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. @Giorgio
    χρησμό ακούγοντας Απόλυτη? δεν θα πάρω χαχα

    @7Demons
    Ε ναι αλλά μας αρέσουν οι δύσκολες καταστάσεις. Άλλωστε το σούπερ ενδιαφέρον είναι το ότι θα τον γνωρίσω μέσα από συγκεκριμένο άτομο και με έχει φάει η περιέργεια. Όπως καταλαβαίνετε καλοί μου δαίμονες τα θέλει κι εμένα ο κώλος μου.

    Καλημέρα σε όλους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Xa xa xa!
    Προληπτικε χωριάτη!


    Σταμάτα να μου τρίβεσαι, αν θες να μη βγει το φλυτζάνι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Θεωρώ πολύ αναχρονιστικό να λένε ακόμα τον καφέ από φλυτζάνι ελληνικού. Στα 50'ς ζούμε? Άσε που δε μου αρέσει ο ελληνικός. Γιατί λόγω γούστου να μένω στο σκοτάδι; Όπως λέει και η διαφήμιση what about frappe, espresso, cappuccino, frapuccino (απλό και caramel), freddooo??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. aaaa
    ΑΚΟΜΑ καλύτερα...ο κολλητός μου είναι gay και τους λατρεύω!κάνε κάτι άμεσα!Μπονζουρ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Kalimera kai kali vdomada!!!
    Mi dineis kai poly vasi se ayta, kai gia tous Zygous elegan ola ta wroskopia kai oi astrologes oti thanai i xronia mas klp klp, alla arxidia:-) Super to kommati kai video tis Cher, den to iksera, to psaxnw gia download:-)
    Kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Πολύ όμορφο τραγούδι, δεν το είχα ακούσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. τουλάχιστον θα προσπαθήσεις.Η μισή τέχνη είναι στην προσπάθεια, που να σου πω την αλήθεια δεν την πολυκατέχω.
    Cher στα 70'ς!Τέλεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. η κούπα λέει βλακείες!
    το πιο ερωτικό σου καλοκαίρι, θα ναι αυτό βρε!

    φιλια :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. θες να σου πω τι διάβασα για το ζώδιο μου; Δεν θες...

    χαχα, καλό καλοκαίρι και χαρούμενη πρωτομαγιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Εμ, δεν στο είπα εγώ το φλυτζάνι πουλάκι μου, γι'αυτό!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. άσχετο: τυχαίο είναι που ο γιος της Σερ είναι ντραγκ-κουήν; (τι εννοείς δεν το 'ξερες;

    (δηλαδή σου είπε ότι θα πάρεις τον πούλο στα ερωτικά. ε, αυτό δε θες κι εσύ; δες το κι έτσι, δες το κι έτσι.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Κουκλι μου πρεπει να βαλεις την σκεψη σου πανω στη τραπουλα, οποτε δυσκολα:(

    Εγω θα σου λεγα την μοιρα σου, οχι η φλιτζανου!!!Ειμαι και φτηνος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. @Tanila
    εγώ προληπτικός? να χαθείς γραία! Αλήθεια λες κι εσύ τον καφέ?
    κΑΛΌ απόγευμααα

    @RoZa
    Μήπως να διαβάζαμε καλύτερα τα μπολάκια στα οποία έχουμε φάει πρώτα σουφλέ σοκολάτας?
    Καλησπέρα!

    @glaykidarling
    βρε λές να σε πάω για καφέ στο φίλο μου? του το είπα πως θα του βρώ πελατεία.
    Καλησπέραααα

    @musicbug
    Αγάπη αυτό ξαναπές το για τους Ζυγούς. Μας γέμισαν ελπίδες και μετά μας άφησαν να βιώσουμε την απογοήτευση. Πάντως το φλυτζάνι μου είπε πως με αυτόν ΘΑ κάνω σέξ οπότε αυτός θα πληρώσει τα σπασμένα των άλλων 3ών (με την καλή την κακή έννοια δεν ξέρω).
    Καλό απόγευμα και φρόντισε να σε δούμε από κοντά κάποια στιγμή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. @pink floyd
    κι εγώ χθές το άκουσα και λέω όπα η Cher έκανε τραγούδι την ζωή μου. Να υποθέσω εσ΄υ ακούς Pink floyd?
    Καλωσόρισες (αν δεν κάνω λάθος πρώτη φορά περνάς από εδώ).

    @photonio
    γουστάρω καταστροφές με τρέλα. Θα γίνει χαμός λέμε.
    Καλησπέρα τρελέ μου.

    @sakafiora
    Μήπως απλά να μην το δίνω για διάβασμα? πάντως σε γενικές γραμμές είναι πολύ καλό φλιτζάνι. Είπαμε έχει σέξ μέσα (αν κι εδώ μάλλον έπεσε έξω).

    @Θράσος
    Α καλά σε αυτό τον τομέα μένω στην ίδια τάξη. Όπως και να έχει θα σας κρατάω ενήμερους για τις εξελίξεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. @Μαριλένα
    Kalά μΑριλένα μου εδώ είμαστε θα τα δείς και φέτος τα χάλια χαχαχα
    Καλησπέρα

    @apparos
    Ζυγός κι εσύ? μουνί καπέλο δηλαδή?
    Κλησπέρα και φιλιά σε όλη την οικογένεια

    @Drama Queen
    Λες το φλιτζάνι από μια Drama Queen να έχει λιγότερο δράμα? Πως γίνεται αυτό? Καλό βράδυ.

    @highvoltagepress
    αυτό για το γιό της μου το είπε η καφετζού μου και δεν μου φάνηκε καθόλου περίεργο. Ναι θα πάρω τον πούλο άλλα εγώ θέλω και το αίσθημα. Τον πούλο τον πήρα και προχθές τι να λέει αυτό.
    καλησπέρα τρελάρα.

    @Salonika3
    Και σούπερ τεκνό και φτηνός...χμ με βάζεις σε σκέψεις χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Lol lol///
    Άλλο λένε σε freddo capuccino ας πούμε?Φραπέ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. @Not me
    δεν έχω δοκιμάσει με άλλους καφέδες. Λες να βγάλουν καλύτερο αποτέλεσμα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. να ξέρεις Μάλερ μου πως εκεί έξω δεν θα είσαι μόνος. Χρόνια και χρόνια, σ'αυτό τό έργο πρωταγωνιστούμε.. (:( )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. θα σπάσω κούπες,για τα λόγια που πες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. mahler παιδί μου, μην πιστεύεις στο φλυτζάνι, τα χαρτιά κάνουν δουλειά μόνο.

    (πόσο άσχημη μπορεί να ήταν η cher στα νιάτα της?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. και η κόρη της είναι λεσβία. το 'ξερε αυτό η καφετζού σου;;;

    θες αίσθημα ε; καλά πάρε τον πούλο προς το παρόν και θα 'ρθει και το αίσθημα. βρε κάτι απαιτητικοί που υπάρχουν. τι θες δηλαδή; πορτοκαλί απογεύματα, ηλιοβασιλέματα, χεράκι-χεράκι (μαζί παγαίναμε...), γαμήλια δεξίωση, γνωριμία με τα πεθερικά κλπ., κλπ.; χμμμμμμ φάση είναι, θα σου περασει. η μαμά σου τι λέει; είναι έτοιμη να γίνει συμπεθέρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. @alienlover
    ναι άλλα εγώ έχω το πρώτο αντρικό ρόλο χοχο καλημέρα!

    @THANOS
    εγώ το καλοκαίρι θα σπάσω κεφάλια. Stay tuned.

    @κούνελος
    για τα χαρτιά έχω άλλον ειδικό θα ρωτήσω κι εκείνον. Γιατί ρε η Cher κούκλα ήταν αν εξαιρέσεις την μυτόγκα.

    @highvoltagepress
    και βέβαια το ήξερε δεν είναι καμιά τυχαία. Όσο για το τί θέλω, θελω όλο το πακέτο. τι σκόντο θα κάνω στα 32 μου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. ...etsi einai ayta...ksereis omws ti shmainei olo ayto?...8a kaneis s*x...opote na valeis to sasparakalwden8a8ela sthn akrh gia ligo...xexexe...kalimera gatouli...niaouuu...hugZz & kisses :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. @.πavλοs.
    a ναι αυτή τη φορά θα έχει και σεξ χαχαχα. καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Ωραιοι στιχοι...μου αρεσει που το χωρισμο τον περιγραφει σαν απελευθερωση...ετσι ειναι, οταν μια σχεση εχει τελματωσει και δεν παει αλλο, εισαι στην ουσια δεσμιος της, δεσμιος οσων νιωθεις και οσων εζησες και δεν μπορεις να προχωρησεις τη ζωη σου...κι ερχεται ο χωρισμος με ολο τον πονο που φερνει να σε λυτρωσει και να σε ελευθερωσει...
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Άστα ρε μαλεράκο... έχουμε γίνει μεγάλες ρόμπες κυνηγώντας τον ποδόγυρο ή τα αντρικά μποξεράκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. @BUTTERFLY
    κάποτε τα τραγούδια ακόμη και τα πιο light από αυτά είχαν κάποιο στίχο με νόημα. Καλό σου βράδυ

    @Ασκαρδαμυκτί
    Α τέλεια θα έχουμε και str8 άτομα στο κλάμπ με τις ρόμπες χαχα
    ΚΑλό σου βράδυ αγορίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. @απατεωνες
    χαχαχα, πάντα είναι ώρα για καφέ.

    @fuzzy burlesque
    Τι ο κουπάτος δεν βγαίνει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. αν ήταν κουπάτος θα σκάσει ο γαμάτος... αν ήταν μονός θα έρθει ο καημός.

    Στα ταρώ δίνω περισσότερες ελπίδες, δοκίμασε...
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. @thamnos
    κουπάτος ήταν κουπάτος. Μήπως όμως να αφήσω τις μαγγανείες και να κοιτάξω να γαμήσω μπα΄ς και ξελαμπικάρω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Μαλεράκο, το σαλονικοπόντικο λιώνει για την πάρτη σου! Μην το παίζεις δύσκολος ρε συ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. @Ασκαρδαμυκτί
    to Σαλονικοπόντικο θα μπορούσε να είναι γιος μου αν ήμουν αρκετά απρόσεκτος και str8 στα νιάτα μου. Τα νιάτα με τα νιάτα φίλε μου, εμείς πάμε για άλλα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. κι εσύ για το φλυτζάνι πήγες μωρό μου;

    αχ πώς δεν συναντηθήκαμεεεε;;;

    :)

    φιλιά βρόχινα...

    Υ.Γ. έγραψα κι εγώ κάτι ανάλογο γι' αυτό στο λέω χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Πολύ ωραίο τραγούδι!

    Έχουμε μια συνάδερφο που λέει το φλιτζάνι, αλλά δεν πρόλαβα να πάρω... νούμερο, είχαν προηγηθεί άλλες. :( Δε θα μάθω ποτέ τη μοίρα μου! :Ρ

    σνουποφιλάκι σβουριχτό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Tώρα τα Χριστούγεννα το Milch θα φάει μαγειρίτσα
    πρέπει να το σέβονται και να του βγάζουν τις ατζούγιες απ'την πίτσα!

    KAΛΟ ΜΗΝΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Καλό μήνα, ευχαριστώ για το τραγούδι, θα το κατεβάσω αμέσως, και κυρίως συγχαρητήρια για την Ευρωλίγκα. Πριν λίγο τέλειωσε, πολύ μεγάλο παιχνίδι κάνατε. Μακάρι να το πετύχουμε κι εμείς στο ποδόσφαιρο αύριο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. @Νεράιδα της βροχής
    ti πήγες κι εσύ σε μάγισσες και χαρτορίχτρες? Θα περάσω να δώ.
    Καλημέρα κούκλα.

    @marilia
    Γιατί μια φορά το χρόνο το λέει το φλιτζάνι? πάνε μιαν άλλη φορά βρε.
    Αντε καλό διάβασμα κούπας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. @milch-käfer
    Μαρή ποια Χριστούγεννα? το έκαψες και το λίγο που είχες?

    @Σ.Π.Ρ.
    Αγάπη τι έχεις πάθει? που χάθηκες?

    @JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS
    Καλά έκανες αγορίνα. Καλό σου μήνα :)

    @Ντέμης
    Καλό μήνα φίλε μου. Άντε σκίστε τους τα ράμματα κι εσείς σήμερα να μάθουν τα βρωμόσκυλα.
    Α, και καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Έχε χάρη που δίνω το Μάϊο, αλλιώς θα σου έλεγα!
    Απόλαυσε την ησυχία σου τώρα που μπορείς, γιατί από τον Ιούνιο δε θα σε αφήσω σε χλωρό κλαρί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Mahlerako αφιερωμενο το ασθμα της βιβης:
    "ΛΙωνω και το ξερεις μην με αποφευγεις, ειναι κριμα να με παιδευεις"

    st8???ανωμαλος εισαι καλε??χαχα!!!
    ΤΙ παθατε ολοι με τις ηλικιες??Αμαν, καλο απογευμα αγορινα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Ερωτας είναι μία αμοιβαία παρεξήγηση, να μην τα ξαναλέμε!

    Εσύ μια χαρά παιδί είσαι, γιατί να γυρνάς δεξιά κι'αριστερά να παρεξηγείσαι με τον κοσμάκη?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. auta einai mahlerako....ainte vre kalo kalokairaki na exoume akrws erwtiko kai oti thelei prokupsei...polla filiaaa kai kalo mina an kai ligo kathusterimena!!!!

    ΥΓ:mipws na mou poun kai mena ton kafe giati den me vlepw kala fetos to kalokairi...den to glitwnw to ksulo..xaxaxaxaxa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. @Σ.Π.Ρ.
    Καλή επιτυχία μικρέ. Κάνε μας υπερήφανους όπως μας κάναν πέρσι τα παιδιά από την Χουακίνα.

    @Salonika3
    ΠΟια είναι η Βιβή? Ε όσο για τις ηλικίες τι να κάνουμε υπάρχουν για να μας παιδεύουν. Καλό απόγευμα τρελό αγόρι.

    @patsiouri
    Στην περίπτωσή μου είμαι ο μόνος που παρεξηγείται χρόνια τώρα. Καλό απόγευμα

    @Johnny
    Λοιπόν έλα Αθήνα ένα σου-κού να σου γνωρίσω την καφετζού μου. Τα σπάει με το φλιτζάνι. Καλό υπόλοιπο Κυριακής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Tην μαστραλεξη καλε!!ΑΑ αδιαβαστο σε πιανω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Απαισιοδιξούλη τον βρίσκω τον καφέ σου.

    Δεν αρχίζεις να πίνεις κανένα μιλκ-σεικ τώρα που άνοιξε ο καιρός?

    Μπορεί να σου πει πιο χαμογελαστά πραγματάκια

    ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Άντε βρε που πιστεύεις στα χαζοφλύτζανα...Θα την βρεία την αγάπη, σου το λέω εγώ, η μεγάλη οραματίστρια Αρτάνις:(ασήμωσε...)
    καλή βδομάδα νά χουμε, φιλιά πολλά απο ΝΖ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. @Salonika3
    A, δεν τις ξέρω εγώ αυτές τις λαϊκές χαχα
    Καλημέρα αγορίνα!

    @λιμανάκι
    Μήπως φταίει που τον πήρα σκέτο? Καλή σου μέρα

    @Artanis
    Αχαχαχα καλημέρα μεγάλη οραματίστρια. Την καλημέρα μου στην Ν.Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Εγώ ξέρω ότι όταν ψάχνεις βρίσκεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Εγώ θα ξαναπώ: η φωτογραφία που έχεις στην κορυφή με εξιτάρει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. @kwlogria
    εγώ ξέρω πώς ότι ψάχνεις βρίσκεις.
    Καλά τι είπα ό άνθρωπος τι σκέφτηκα ο Κομφούκιος....

    @Ταχυδρόμοοοοοοοοοος ! !
    Αχ με τρελαίνει που σε τρελαίνει η φωτό :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ρίξε κι εσύ μερικά μπετά, μπορείς :)

ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ

Related Posts with Thumbnails