Κυριακή 26 Οκτωβρίου 2008

ΤΑ ΝΤΟΛΜΑΔΑΚΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑΓΚΑΣΑΚΙ

Σήμερα είναι το μεγάλο ραντεβού, σκέφτηκε καθώς βρισκόταν στην κουζίνα...

Μιλούσαν 1,5 χρόνο από msn, αν και γνωριμία gaydar, μέχρι κάποια στιγμή να βρεί το θάρρος να τον καλέσει σπίτι του. Δεν ήθελε άλλωστε να τον περάσει για κάμια τσούλα, καμιά φτηνιάρα που γαμιέται με 2-3 άντρες το χρόνο.

Οι φιλενάδοι του, του πρότειναν να ετοιμάσει ένα καλό δείπνο και αυτό είχε σκοπό να κάνει. Ένα καλό, παραδοσιακό δείπνο να καρδαμώσει ο άντρακλας πριν τον ρίξει στο κρεβάτι και του στείλει την μήτρα στο κομοδίνο.

Παρήγγειλε λοιπόν από το τοπικό ντελιβεράδικο/ψητοπωλείο 2 κιλά αρνίσια παιδάκια, 3 μερίδες πατάτες, μισό κιλό κοκορέτσι και μια μερίδα από ζουμερά αμελέτητα σπεσιαλιτέ του μαγαζιού. Τζατζίκι δεν πήρε γιατί του έφερνε ακατάσχετο κλάσιμο.

Από το σούπερ μάρκετ της γειτονιάς του, πήρε 2 νταμιτζάνες κρασί της Παρέας με κανουλίτσα και μια μερίδα κομμένη έτοιμη σαλάτα ρόκα παρμεζάνα λιαστή ντομάτα που του θύμιζε τα νιάτα του στην Μονμάρτη.

Για ορεκτικό σκέφτηκε την αθάνατη συνταγή της μάνας του. Γκουρμέ ντολμαδάκια με φρέσκα αμπελόφυλλα.

Αγόρασε 2 κονσέρβες ντολμαδάκια έτοιμα λαχταριστά για σερβίρισμα και τα άδειασε προσεκτικά και με αργές κινήσεις στην παλιά γιαπωνέζικη πιατέλα της μαμάς.


Καθώς ετοίμαζε τα πιάτα έβαλε ένα cd με την Madama Butterfly με την Μαρία Κάλλας να παίζει. Πάντα του έφερνε γούρι η Μαρία στο γαμήσι…

Τα πιάτα ήταν όλα έτοιμα…

Δοκίμασε ένα ντολμαδάκι…

-Γαμώ το σπίτι μου, ανάλατα τα κάνουν όλα αναρωτήθηκε…

Η Cio-Cio-san ατένιζε τον κόλπο του Ναγκασάκι Un bel di vedremo ακούστηκε από τα ηχεία στο σαλόνι…

Έκλεισε ηδονικά τα μάτια σκεφτόμενος τον εαυτό του στην θέση της ηρωίδας να περιμένει σπαρακτικά τον αγαπημένο της…

Che dira?Che dira? Chiamera "Butterly"...

… έπιασε από τη σακούλα του σούπερ μάρκετ το κουτί με το αλάτι…

Tutto questο avverra, te lo prometto...

…ένοιωσε την στύση του με το ένα του χέρι, καθώς η άρια έφτανε στο τέλος της ενώ με το άλλο έριξε μπόλικο αλάτι στα ντολμαδάκια…

io con sicura fede l'aspetto.

Το χτύπημα στο κουδούνι της πόρτας τον έκανε να βγεί από το λήθαργο, να ανοίξει τα μάτια του και να κατευθυνθεί στην εξώπορτα…


Λίγα λεπτά αργότερα κάθονταν και οι 2 στο τραπέζι…

Το κοκκινέλι έρεε άφθονο από την κανουλίτσα καθώς η συζήτηση περιστρεφόταν γύρω από θέματα της απλής καθημερινότητας όπως η αρχή της αβεβαιότητας του Χάιζενπεργκ,

-Δοκίμασε κάτι, προέτρεψε τον καλεσμένο του, κουράστηκα αρκετά για να μαγειρέψω σήμερα άλλα νομίζω πως έκανα καλή δουλειά, συμπλήρωσε χυδαία.

Τον είδε να απλώνει το χέρι του στην παλιά γιαπωνέζικη πιατέλα με τα ντολμαδάκια. Πήρε ένα από αυτά και το πλησίασε αργά στο στόμα του φροντίζοντας με τον πλέον πρόστυχο τρόπο να φουσκώσει ο καλογυμνασμένος του δικέφαλος κατά την εκτέλεση της κίνησης.

Τα δόντια του έσκισαν προσεκτικά τη μαλακή σάρκα από αμπελόφυλλα που περιέβαλε το καλοβρασμένο ρύζι. Λίγες σταγόνες από το ζουμάκι ύγραναν τα χείλη του…

Μάσησε αργά και σταθερά πριν καταπιεί, θέλοντας να επιβεβαιώσει με κάθε του κίνηση την κυριαρχία του ως Αρσενικό στο χώρο.

H όπερα τελείωσε με την αυτοκτονία της μικρής κορασίδας από το Ναγκασάκι.

-Μισό λεπτό να βάλω ένα άλλο cd να ακούσουμε, είπε και κατευθύνθηκε προς το σαλόνι καθώς ο άντρας γέμιζε παιδάκια το πιάτο του…

Επέλεξε Norma, πάλι με την Κάλλας και αφού πήδηξε τα πρώτα tracks του cd, το άφησε να παίζει στην Casta Diva.

Γύρισε στο τραπέζι βρίσκοντας τον άντρα πεσμένο με τα μούτρα στο πιάτο με τα κρέατα. Τα γουρλωμένα μάτια του και η απουσία σφυγμού δεν ήταν ενθαρρυντικά στοιχεία.

-Γαμώ το φελέκι μου…πως θα καθαρίσω τώρα, αναρωτήθηκε κοιτώντας ξελιγωμένα τον καβάλο του νεκρού ελπίζοντας να ήταν αληθινές οι φήμες που θέλουν τους άντρες να τους γίνεται κάγκελο μετά το θάνατο.

Καθώς σκεφτόταν άρπαξε ένα ντολμαδάκι και το έχωσε βιαστικά στο στόμα του…
……………………………………………………………………………………………………………………………..

Τον βρήκαν μετά από πολλές μέρες οι φιλενάδοι του ξερό στο πάτωμα της κουζίνας τροφή για τους σκώληκες, τις κατσαρίδες και τα ποντίκια που υπήρχαν εν αφθονία πάντα στο σπιτικό του, μαζί με το πτώμα ενός καλογυμνασμένου άντρα.

Το ανοιχτό κουτί ποντικοφάρμακο δίπλα στο κλειστό κουτί με το αλάτι μέσα στην σακούλα του σούπερ μάρκετ, δεν άφηνε καμία αμφιβολία ως προς τα αίτια που οδήγησαν στην τραγωδία καθώς και ως προς την απύθμενη ηλιθιότητα του ανθρώπου που είχε ετοιμάσει το δείπνο.

THE END
___________________________________________________________________________

Ήταν μια προσφορά στην Τέχνη τον Πολιτισμό και τα Γράμματα μετά από πρόσκληση της συναδέλφου akaninisti.
Το παιχνίδι είναι απλό. Γράφετε ένα διήγημα, μια νουβέλα βρε αδερφέ με θέμα τα ντολμαδάκια. ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΧΙ ΛΑΧΑΝΟΝΤΟΛΜΑΔΕΣ γιατί η συμμετοχή σας θα ακυρωθεί.
Προσκαλώ να συνεχίσουν τους:
Toymaker because Murder he wrote,
Soula & Mirela τις πιο τρελές καβλιάρες επαρχιώτισσες της μπλογκόσφαιρας,
Profylaktiko, διότι κάτω από αυτό το σκληρό και αδυσώπητο παρουσιαστικό κρύβεται μια καρδιά από ζάχαρη,
Tanila γιατί εκείνη ΘΑ έπαιρνε τζατζίκι επειδή ακριβώς της φέρνει ακατάσχετο κλάσιμο,
basnia,μπας και καταφέρει να γράψει ένα κανονικό κείμενο κάποια φορά (χαχαχα αυτό για τα μην βλέπεις τα βιντάκια μου)
Cobden διότι θέλω ιστορία με ντολμαδάκια και την Πεολίν,
Sdryche, γιατί έχει να φάει κονσέρβα ντολμαδάκι εκεί που πάει (καλά χλωμό το κόβω)
Sikia, διότι είμαι σίγουρος πως έχει έτοιμη ιστορία τρόμου με ντολμαδάκια από την πολύπαθη συμβίωση της με τον ποταπό provato42cm.
Επίσης καλούνται οι 2 μπλόγκερς των οποίων έκλεψα φράσεις από τα μπλόγκ τους στην ιστορία αυτή, να μήν με πάνε στα δικαστήρια, αυτά τα κάνουν άλλες, άλλα να το δούν ως ανοιχτή πρόσκληση. Ο ένας βέβαια θα πρέπει να ανοίξει ξανά το μπλόγκ του και ο άλλος να σταματήσει την γκρίνια οπότε δεν έχω πολλές ελπίδες.

ΚΑΙ τέλος, ναι κυρίες και κύριοι, καλώ, προσκαλώ και προκαλώ τον one and only Revqueer και γράψει μιαν ιστορία για το κοινό του που τόσους μήνες είναι με στερητικό σύνδρομο. ΓΡΑΨΕ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ!!!!



80 σχόλια:

  1. Χαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!! Δεν υπάρχεις!!!!! Πολύ παρέα με Τoymaker κάνεις. Είσαι Mahler Θεός και ήλιος καλοκαιρινός και είδωλο και όλα...

    Κάλεσες Revqueer; Θέλω ιστορία τώρα. Που είναι η petition να υπογράψω;;;;;;!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. απιθανο τελος , ωραια ιστορια , ομορφος τροπος αφηγησης . γελασα πολυθ κι ας πεθαναν οι πρωταγωνιστες .
    υ.γ. αυτα τα αμπελοφυλλα ειναι ολο συντηρητικά , μην τα εμπιστεύεσαι. να γοραζεις οταν ειναι η εποχη τους (καλη ανοιξη), και να τα βαλεις στην καταψηξη αν θες να εχεις για μετα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γουστάρω!!!!!!!!!!!!
    Ναι ναι ναι !!!
    Είσαι αρχιτεκτονάρα μεγάλε!!!!!!!!
    Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
    Επαιξες υπέροχα!!!!!!!
    Εύγε!!!!
    Εύγε!!!!!
    Εύγε!!!!!!!!!!

    @vk.... παίξε και εσύ ωρε...
    η πρόσκληση ήταν για όλους....
    δεν στην έκανα προσωπικά... γιατί ολο σοβαρά ποστ ανεβάζεις τελευταία... και είπα να μην χαλάσω το ιματζ!!!!
    Κάνε ενα σοβαρό ντολμαδοποστ!!!
    Επιβάλλεται....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σου άλλαξα λίγο τον τίτλο...
    γιατί μου άρεσε το λογοπαίγνιο...
    η Κάλλας... με το αλάτι Κάλας...

    (ξανά εύγεεεεεεεεεεεε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Akanonisti: Στο υποσχέθηκα και θα το κάνω...μπορείς να αναμείνεις εξελίξεις!!!

    Τι θες να πεις σοβαρά post; Αφού είμαι σοβαρός άνθρωπος...λέμε τώρα και καμιά μαλακία να περάσει η ώρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θεϊκό... Respect, Respect και πάλι respect...
    Όσο για την πρόσκληση... μου βάζεις δύσκολα αλλά κάτι έχω σκεφτεί...

    Σε λατρεύω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σκέφτηκα αυτός κάνει σίγουρα παρέα με Toymaker και ίσως λίγο με Orestis... χαχαχαχα! Δείξε μου τους φίλους σου να σου πω ποιός είσαι!!!
    Εσύ βρε αγάπη μου γιατί να φας; Δεν είδες τι έπαθε ο άλλος;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @VK in Athens
    A, όχι είδωλο είναι μόνο ένα και δεν είμαι εγώ.
    Θέλουμε Rev kai θέλουμε τώρα. Καλό απόγευμα.

    @lost thoughts, light ,love ,life
    Αν ζούσαν δε θα είχε πλάκα
    ωραία η αλλαγή στο όνομα (αν και το προηγούμενο μου άρεσε εξίσου.) Καλό υπόλοιπο Κυριακής

    @aKanonisti
    Αν άκουω αύριο μεθαύριο τέτοια καλά σχόλια για τα κτήριά μου τότε θα είμαι ευτυχής. Εγώ ήθελα να καλέσω πολύ κόσμο αλλά τι να κάνω πόσους να βάλω. Ναι VK παίξε κι εσύ!!!

    Κάλλας με Κάλας, αυτό θα το δείς σύντομα σε άλλη ιστορία χαχαχαχα
    Καλά να περνάς κούκλα.

    @VK in Athens
    Και πόσο όμορφα περνάει η ώρα αλήθεια....lol

    @toymaker
    Καλά εσένα δεν σε φτάνει κανείς στην συγγραφή. Είμαι σίγουρος πως μπορείς να κάνεις κάτι σούπερ. Σε αγαπώ πολύ μικρούλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Hfaistiwnas
    Καλά συγνώμη!!!! είπα εγώ πως αυτή η ξελιγωμένη αδερφή είμαι εγώ????
    ΣΑς παρακαλώ δεν θα θελά, που λέει και ο Καποτάκος.

    Τελικά με αυτά που γράφω μου βγήκε το όνομα χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Leviathan
    Έμπνευση, μεγάλη έμπνευση που λέει και το τραγούδι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. μα μετά από 1,5 χρόνο; αλλοί ούτε μέρα δε συγκρατιούνται;

    μου άρεσε που όπως κάθε νουβέλα που σέβεται τον εαυτό της έτσι και εδώ υπήρχε κρεσέντο στο δράμα με την εισαγωγή λυρικών στοιχείων από άριες!
    δεν μου άρεσε που ένα παραδοσιακό προϊόν της ελληνικής κουζίνας δυσφημίστηκε τόσο ακατάσχετα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΤΕΛΕΙΟ
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. πολύ καλό. Δεν πρόκειται να ξαναφάω ντολμαδάκια...
    (ποιές είναι οι κλεμμένες φράσεις; και από ποιούς; έτσι για να μαθαίνουμε...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΦΤΟΥ ΡΕ!!

    Διάβασα την πρόσκληση πριν απο την κανονική ιστορία, οπότε και σκέφτηκα "ωραία, θα γράψω μια ιστορία με έναν που φτιάχνει ντολμαδάκια για το γκόμενο αλλά ξέχασε να πλύνει τα αμπελόφυλλα ωστε να φύγει το ραντιστικό φάρμακο που είχαν επάνω."

    και μετά διάβασα την ιστορία σου.

    GOSH-DAMMIT!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ε οχι και παιδακια στο τεκνο!
    τστστσ.
    Κατι ελαφρυ για να εχει αντοχες και να μην μπορει να πει τσοχτισα απο το φαι και δεν σε....
    Εμ ανοικοκιρευτη η κυρια στην ιστορια και ακαματα.
    Χαθηκε να ανοιξει εναν τσελεμεντε,μια βεφα?
    Το ντολμαδακι πως το κανει?
    εχεις μηπως την συνταγη?
    Παντος την σοπρανο δεν την απεφυγες ματαξανα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @tovene592
    Αυτές είναι τσούλες χαχαχαχα


    Ε πως, θα σας άφηνα βρε χωρίς όπερα?

    Μα δεν δυσφημίστηκαν τα ντολμαδάκια, η μαλακία του οικοδεσπότη φταίει για όλα.
    Φιλάκια

    @panikos kai fovera
    ναι είναι η αλήθεια πως και όταν το έγραφα είχα ξεραθεί στα γέλια...
    καλό απόγευμα

    @Jimmy Rose
    όχι βρε να φάς ντολμαδάκια, απλά να προσέχεις όταν τους βάζεις αλάτι.
    Ε, οι 2 λέξεις/φράσεις θα αποκαλυφθούν εν καιρό.
    Καλό υπόλοιπο Κυριακής Φίλε μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Mirela
    Μιρέλα έχουμε το ίδιο διαστροφικό μυαλό χαχαχα
    Να περάσεις πολύ πολύ καλά σήμερα.

    @STELLA
    να φανταστείς ήθελα στην αρχή να βάλω και βίδεα από τις όπερες αλλά συγκρατήθηκα χαχαχα
    Ναι είναι μια ακαμάτρα η πρωταγωνίστρια αυτο είναι αλήθεια χαχαχα
    Όσο για τα παϊδάκια ο τύπος θα μπορούσε να τα χωνέψει αν δεν είχαν αυτό το γαστριμαργικό τάτσ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. χαχχα
    χαραμιζεσαι εσυ παιδι μου σου λεω

    εισαι μονος σου σταρ εσυ ..!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @skouliki
    Σιτάρ είμαι που λέει και το ανέκδοτο.
    χιχιχιχιι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καταρχάς να τονίσω ότι το πρόβατο τον έχει 41 εκατοστά και όχι 42, μην υπερβάλλουμε!

    Και δεύτερον, δέχομαι την πρόσκληση γλυκέ μου mahlerouko γιατί αγαπώ και τα ντολμαδάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @Sikia
    Αλήθεια!!! Ο ψεύτης ο αλήτης γιαυτό έμεινα ανικανοποίητος τις προάλλες!!! Μου είχε υπερβάλει εαυτόν κατά 1 εκατοστό!!!
    Μα καλά όλοι οι άντρες να λένε ψέματα για το καβλί τους? αίσχος!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. συγνώμη, αλλά αυτοί που πάνε με 2-3 άντρες το χρόνο είναι τσούλες? εκτός αν κάνεις διαβάθμιση και θεωρείς τσουλάρες και υπερτσουλάρες?

    κατά τα άλλα πολύ όμορφη, καθημερινή και ρομαντική ιστορία...

    όσο για την πρόσκληση, με είχε καλέσει και η ίδια η αρχική προσκαλέσασα αλλά προς το παρόν δεν είχα σκεφτεί κάτι εντυπωσιακό... επιφυλάσσομαι όμως... τι να κάνω αφού έχω μια ζαχαρένια καρδιά...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @ProFyLaKtiKo
    Τσούλες πόρνες, άσε έχει γεμίσει ο τόπος χαχαχαχαχ

    Καλέ μου Καποτάκο σε περιμένω με ανυπομονησία. εΊΜΑΙ σίγουρος θα διαπρέψεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Κι εγώ αποδέχομαι την πρόσκληση εννοείται..
    "Τα ντολμαδάκια της Μαρίκας" έρχονται!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. έχε χάρη που το τσίμπησε τελικά το ντολμαδάκι το φάντασμα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. 'καλά χριστούγεννα'???????
    -D
    ........καλή κυριακή ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι γιατι εισαι τοσο ατυχος βρε μαλερ. Ποια ξινη αδερφη σε καταραστηκε, καλε μου? Μηπως σου εκλεψε κανεις νυχια ή τριχες και σου εκανε μαγια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αχ ναι δεν είπες ότι είσαι εσύ.. σόρυ!!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Tα ντολμαδάκια κονσέρβας είναι συνήθως έτσι κι έτσι. Οπότε, καθώς τα ντολμαδάκια της μαμάς δεν μου είναι διαθέσιμα εδώ στην αλλοδαπή, τα φτιάχνω μόνος μου κάθε κανα-δυό μήνες.
    Τώρα που τα είδα εδώ, Mahler, πρέπει να τα φτιάξω πάλι επιγόντως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Κι όλο αυτό πριν από το μεγάλο ραντεβού..; Πολύ ριψοκίνδυνος είσαι..πολύ μαγκάκι κ.τ.λ. Εγώ πάντως αν ήμουν άντρας θα σε είχα ερωτευτεί..με τη μία..τέτοια φαντασία αγόρι μου μπορεί να κάνει θαύματα στο κρεβάτι..(άντε, πάλι σ' ανέβασα)..Καληνύχτες με κρεβάτι (όχι το έπιπλο φυσικά)..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Τι λες τσαρίνα μου; Ο Revqueer έχει γράψει ΗΔΗ καινούρια ιστορία. Τον προλάβαμε άλλοι. Πού ζεις εσύ; :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Μα τόσο απρόσεχτος πάνω στον ενθουσιασμό του? (και όταν λέω ενθουσιασμό ΔΕΝ εννοώ την στύση!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Τα ντολμαδάκια έχουν κάνει πάταγο στη μπλογκόσφαιρα!!! Είναι νόστιμα τα άτιμα!!!!! :-)))

    Και καλά όλα τα άλλα... Από τώρα Χριστούγεννα;;;

    Ναι, ΟΚ, το είδα ότι στολίστηκαν αναλόγως και οι βιτρίνες σε πολλά μαγαζιά... αλλά δεν το μπορώ όλο αυτό, κυρίως για ένα λόγο...

    Πέρυσι καταξοδεύτηκα για να αγοράσω δέντρο, στολίδια, φάτνη... τα πάντα τέλος πάντων... Υπερπαραγωγή... Φέτος, τι θα τα κάνω όλα αυτά;;; Ποιος θα μου τα φέρει στη Σουηδία;;; Ε;;;;; :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΟΣΜΕ!!!!!!!!!!!!!!!!

    @Soula
    Ki εγώ που περίμενα "Τα ντολμαδάκια της Βαγγελίτσας" χαχαχαχααχαχα
    Καλή σου μέρααααααααα

    Υ.Γ: It's Suzan bitch!!! Για τα δικά μου δεδομένα καλά πάμε

    @One Big DJ
    Μήπως να σταματήσω να παίρνω ληγμένα?
    thanks ρε φίλε.

    @b|a|s|n\i/a
    Φαντάσματα ακούω και σκιάζομαι.
    Καλημέρα κούκλε.

    @Roadartist
    Επιτέλους και κάποιος που το πρόσεξε.
    Βασικά καμιά Βέμπο έπρεπε να βάλω αλλά βασικά στα Χριστούγεννα έχουμε εναποθέσει όλες μας τις ελπίδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. @uberbastard
    χαχαχα, καμία βρέ. Άλλωστε ποιός είπε πως είμαι εγώ στην ιστορία?? Η Κάλλας με έδωσε στεγνά έτσι???? Χα, και τώρα Κάλλας ακούω στην "Δύναμη του Πεπρωμένου" που είναι και επίκαιρη.
    Όσο για την κακιασμένη αδερφή που λές, άσε αυτή την εκδικήθηκε η μοίρα.

    @tovene592
    όχι ρε φίλε έγραψες!!!!

    @Hfaistiwnas
    ΈΛΑ βρε δεν πειράζει, πάνω κάτω σε ό,τι κι αν γράφω είμαι μέσα λίγο ή πολύ.

    @SK
    Βάλε τα ντολμαδάκια, βάζω τα εισιτήρια και ραντεβού στο U.S.A. για ένα γεύμα όλο τρέλα.
    ΚΑΙ ΜΗΝ ΒΑΛΕΙΣ ΑΛΑΤΙ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Πόρτα πόρτα απο το φίλο μου τον b|a|s|n\i/a έφθασα στο μπλοκ σου , διάβασα το κείμενο σου ,γέλασα ,μου έφιαξες τη μέρα .Επέτρεψε με να σε επισκέπτομαι και να γίνω μέλος των αναγνωστών σου .Καλημέρα φίλε μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. @Όναρ
    Και φαντάζεσαι να μου έβγαζε ντολμαδάκια??? Όχι πες μετά θα έφταιγα εγώ να πάθω σόκ μετά?
    Λεπτομέρειες από κοντά. Πολλά φιλιά

    @gay super hero
    Καλό μου ξανθό καλογυμνασμένο παλικάρι, έκανα μαλακία άλλα το διόρθωσα. Εμ αυτά παθαίνω να είμαι απρόσεκτος.

    @Akon
    Είδες? Ποτέ μαγείρεμα με κλειστά μάτια.
    Σε ευχαριστώ πολύ και για την χτεσινή βοήθεια.

    @brainwaves
    Ναι τα ντολμαδάκια κάνουν πάταγο με γεωμετρική πρόοδο.

    Όσο για τα χριστουγεννιάτικα, επειδή είμαι άνθρωπος Υπερπαραγωγή από μόνος μου στα φέρνω εγώ Σουηδία και δεν θα ζητήσω πολλά για αντάλλαγμα χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. @αχτίδα
    Καλή μου αχτίδα, είναι χαρά μου να με επισκέπτεσαι κι εσύ και όλοι οι άλλοι φίλοι. Η πόρτα είναι πάντοτε ανοιχτή. Θα περάσω μόλις βρώ χρόνο κι από το δικό σου ιστολόγιο.
    Καλή σου μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. αλήθεια
    υπαρχεις?
    ΔΕΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝ
    φιλι γλυκο μωρο μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. καλη βδομάδα mahlerακο μου, υπέροχη σαν το παρσαβκυρ που πέρασε :))

    πέρασα χτες και σε διάβασα: με τους φιληνάδους τρελλάθηκα!
    (και τα ντολμαδάκια σου όμως ήταν ..ευγεστα :))
    φιλιά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. @Aunt Donna
    όχι δεν υπάρχω. Αυτό που είδες στη Ματζένα ήταν το φάντασμά μου

    @Μαριλενα
    Ποτέ πια το τραπέζι της Καθαράς Δευτέρας και τα ντολμαδάκια δεν θα είναι το ίδιο.
    Καλή βδομάδαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Κάτι πήρε το μάτι μου για κάποια ξινή αδερφή που σε καταράστηκε(ο uberbastard νομίζω το είπε; )
    Ε και όταν διάβασα τις μαγικές αυτές λέξεις το μυαλό μου πήγε κατευθείαν σε μια συνονόματη κακιά, ξινή και στερημένη αδερφή.
    Υποθέτω πως να την ξέρεις.
    Άμα την πετύχεις πουθενά δώσ'της κάτι απο μένα: 2-3 μπουνιές(και να φοράς δαχτυλίδι παρακαλώ)ή μια σπέσιαλ μερίδα ντολμαδάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Όχιιιιιιιιιιιιιιιι!!!!!
    Δεν το πιστεύω.....Τέτοια γκαντεμιά ρε γμτ....Μα ποιος σου τα πούλησε τα ντολμαδάκια, ο Μητσοτάκης ο ίδιος;
    Χα,χα,χα,χα,χα,χα,χα,χα,χα, απίστευτη ανάρτηση....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Τι να συμπληρώσω τώρα εγώ το μπάζο που τα είπαν όλα;
    Απλά, ότι μόλις το τελείωσα είχα ήδη αρχίσει να σιγοτραγουδώ το Enola Gay...

    Tα σέβη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. @Βαγγελία
    Ρε εσύ τι είναι αυτό?? χαχαχαχα τέλειο. Να σε πώ, να υποθέσω ξέρεις κι εσύ πούστρα αυτή???? χααχαχα ρε μικρός που είναι ο κόσμος.
    Όσο για μπουνιές σιγά μην ασχοληθώ με την πάρτη της.

    @Artanis
    Χαχαχαχαχα ο Μητσοτάκης χαχαχαχαχα
    Κάτι μου λέει πως αυτό θα γίνει στην ιστορία της Σούλας "Τα ντολμαδάκια της Μαρίκας".

    @apos
    Τρελέ Αργεντινέ χαίρομαι πολύ που σού άρεσε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Εδωσες άλλη διάσταση στο παιχνίδι συνάδελφε!!!!!!!
    Ευγε!!!!!!!!!!
    Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. @απατεωνες
    χαχαχαχα γιούριαααα

    @aKanonisti
    και να φανταστείς πως όταν με κάλεσες δεν με ενθουσίασε καθόλου η ιδέα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΧαχαΧα! Φοβερό!
    Κι ευχαριστώ για την πρόσκληση. Εδώ και μια ώρα προσπαθώ να σκεφτώ κάτι αλλά έχει κολλήσει το μυαλό μου στο ποντικοφάρμακο. Μεγάλη έμπνευση! Αν μου έρθει κάτι θα ανταποκριθώ! Ή μηπως να περιμένω να τα δοκιμάσω από πρώτο χέρι και μετά; Δε γίνεται. Με τι μούτρα θα μπορείς να αποκαλείσαι φαντάρος αν δε φας κονσέρβα ντολμαδάκι; :p
    Την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. looooll!! re ta dolmadakia!!
    (opoios pidietai me perissoterous apo 3 se ena xrono, einai tsoula?) :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. @SDRyche
    xaxaxa, καλά όποτε θες αγορίνα αν και είμαι σίγουρος πως θα σου έρθει η έμπνευση πρίν το στρατό.

    @P.O.V of a G
    POVούλη μου που είσαι??? σε έχω χάσει ρεεεε
    Ναι είδες τα ντολμαδάκια???
    Και ναι, όποιος έχει περισσότερους άντρες και κάνει σεξ Τετάρτες,πΑΡΑΣΚΕΥΈς και Κυριακές είναι τσούλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. @Alex A.
    Aυτή είναι η πρώτη κλεμμένη φράση. όταν τη διάβασα σε ένα πόστ του bebis πέθανα στα γέλια και έτσι την κότσαρα εδώ. Άντε Bebάκο παίξε τώρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. re ton malaka,katapie to pontikofarmako,den toy pikrise sto stoma?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. @spyros1000
    kai πώς ξέρεις ότι πικρίζει? μη μου πείς πως έχεις φάει ντολμαδάκια από τα χεράκια μου? χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Tres banal όμως τα ντολμαδάκια σε καυτό date ρε αγόρι, χάθηκε μια πάπια με μανιτάρια, ένα φουά γκρα, μια μακαρονάδα με βασιλικό και 4 τυριά? Πως να αισθανθείς στο real με το ντολμαδόφυλλο κολλημένο μεταξύ δεξιού τραπεζίτη και φρονημίτη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. @ethanandthecity
    Α, δεν ξέρω αυτά τα πάπια και φου γκρά δεν τα ξέρουμε εμείς στα Δυτικά Προάστεια...lol

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Τελικά, τα ντολμαδάκια είναι πολύ μπελαλίδικα!
    Κάτι θυμάται και το ΚΚΕ απ΄τα ντολμαδάκια της Μαρίκας το 1989!

    Πάντως, σούπερ η ιστορία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. @Ασκαρδαμυκτί
    χαχαχα, λές για αυτά τα ντολμαδάκια να έλεγε η Soula σε προηγούμενο σχόλιο????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. "Θα σε κάνω μις Ελλάς μη γελάς"

    χιχιχιχι

    καλησπερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. συγνωμη αλλα οφειλω να καταγγειλω πως αυτη η ιστορια ειναι ξεπατικωτουρα της γνωστης επιτυχιας Σουσι στα Σουρμενα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. @skouliki
    Μις Ελληνικό Καλοκαίρι γίνεται???

    @x-oyranoy
    Ωραία, και τώρα που είδες πως έχεις πρόσκληση, άσε τα παστέλια και πιάσε τα ντολμαδάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Να και μια εναλλακτική ιστορία με ντολμαδάκια. Πήξαμε πάντως στο αμπελόφυλλο και πάλι :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. @L' Aesthéte Soleil
    Αν πάς στις Soula & Mirela
    θα διαβάσεις την καλύτερη από όλες τις ιστορίες. Τελικά πάντως το παιχνίδι είχε πλάκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Καλο καλο Μαχλερακι μου...αλλα βρε παιδι μου με τοσες παραπομπες η αναρτηση ...φανταζομαι ποση ωρα εγραφες και ποσες φορες τα α χρεφ και με πιανει ιλιγγος.
    Μπραβο στο κουραγιο σου.

    τα φιλια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. axxx

    teleio! m'arese! (toso pou skeftomai kai na paiksw :P)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. @faraona
    Λιγούρα για ντολμαδάκια με έπιασε!!!
    Αλλά δεν το διακινδύνευσα.


    @Artanis
    Το είδα και θα παίξω.

    @sakafiora
    Επιβάλλεται να παίξεις είμαι σίγουρος θα το αποθεώσεις το παιχνίδι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Οντως το απολυτο respect η Σακαφιόρα... κι εγώ ενεπνεύσθη κι έγραψα μια ιστορια που ξεκινά κάπως έτσι:

    Μια φορά κι έναν καιρό, στο Μακρυνό Πιάτο του Γαλαξία του Αυγολέμονου, 2000 (περίπου) βράσεις μετά Χριστόν, τα Ηνωμένα Κληματόφυλλα της Αμερικής κάνανε το κουμάντο. Πίστευαν στην ελεύθερη διακίνση του ρυζιού, ξόδευαν αφειδώς το κρεμμύδι και το μαϊντανό και θεωρούσαν τη χώρα τους "Χώρα αυτών που Ντολμάν"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. des ki ayto, tha to latrepseis :

    http://art-em-is-free.blogspot.com/2008/11/part-i.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. @artemis
    Η sakafiora έκανε σχολή τελικά!!! Πάω να δώ.

    @sakafiora
    thanks για το λίνκ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. 1.μην με κράξεις γιατί αφήνω εδώ σχόλιο: απ'όλα τα πρόσφατα (και μη) γραφόμενα σου, αυτό μ'άρεσε πιο πολύ κι έκανα κέφι να σχολιάσω - είναι τρέλλα όντως!!!
    2.(άσχετο) το στοίχημα το έχασες - ετοιμάζω προσεχώς μέηλ με όλα τα αποδεικτικά στοιχεία. Ελπίζω μόνο να θυμάσαι τι είναι που δικαιούται να πάρει ο κερδισμένος...
    3.(ακόμα πιο άσχετο) διάβασα και την άλλη ανάρτηση για το θέμα που είχαμε συζητήσει ένα βράδυ, αλλά τα σχόλια κλείστα (και καλύτερα).
    4.(σχετικότατο) καλό μήνα ΘΑ έχουμε :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. @Αρκούρης
    xaxaxaxa, είσαι τρελός πάντως να αφήνεις εδώ σχόλιο σε αυτό το αρχαίο πόστ. Πάντως ήταν από τα κείμενα που κι εγώ απόλαυσα γράφοντας.
    Όσο για το στοίχημα, να σου πώ την αλήθεια το είχα ξεχάσει εντελώς και δεν το κοίταξα. Ακόμη δε πιστεύω πως έχω δίκιο. Όσο για το έπαθλο, δεν παίζει πλέον γιατί είμαι της αποκλειστικότητας άνθρωπος. άντε τα λέμε απο κοντά το επόμενο Σου-Κού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. @gay super hero
    τώρα που ξαναδιαβάζω το πόστ, πόσο τελειωμένη είσαι που μπήκες και μου την είπες ότι με πρόλαβαν άλλοι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ρίξε κι εσύ μερικά μπετά, μπορείς :)

ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ

Related Posts with Thumbnails