Ιρμούλα μου, κοριτσάκι μου όμορφο, να ξέρεις πως όταν έρθει η ώρα του ανταμώματος θα έχω μαζί μου μπισκοτάκια. Θα κουνάω το κουτί για να ακούσεις και να έρθεις σφαίρα. Και πλέον θα μπορώ να σου δίνω όσα θέλεις, δεν θα λένε όχι άλλα οι μπαμπάδες σου :)
Γλυκέ μου φίλε....
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα τη θυμάστε πάντα με αγάπη!
Σε ευχαριστώ πολύ καρδιά μου. Ήταν το καλύτερο σκυλί του κόσμου :)
Διαγραφή