Κυριακή 1 Φεβρουαρίου 2015

No Mozart tonight

Καλημέρα και καλό μήνα. Αύριο στην πρώτη (επίσημα) ραδιοφωνική εκπομπή μου στις 9 το βράδυ στο Boem Radio, θα είναι καλεσμένος μας ο Γιάνης Βαρουφάκης για μια συζήτηση ευ όλης της ύλης. 

Όχι παιδιά πλάκα κάνω. Καλεσμένος θα είναι ο Πέτρος Τατσόπουλος. 

[η φωτό κλεμμένη από τα Αστεία Status]

Καλά να μην σας πρήζω, μόνος μου θα είμαι στα μικρόφωνο, αλλά ελπίζω όχι και στην ακρόαση. Για πρώτη εκπομπή δεν θα ακούσουμε καθόλου Μότσαρτ, ή Μπετόβεν ή Μπάχ, που λέει και η Κάρολ Μπερνέτ στην αρχή του ντουέτου της με την Τζούλη Άντριους. 
Σας περιμένω για ένα ελπίζω ενδιαφέρον δίωρο από τις 9 μέχρι τις 11 το βράδυ. Καλή Κυριακή σε όλους σας :)


Υ.Γ: Μήπως τελικά να έφερνα καλεσμένη την Άντζι Σαμίου;
                                                     [η φωτό κλεμμένη από το Luben]

22 σχόλια:

  1. Φερε την Αντζι να λεει " Ο πυρετος με ψηνει και εσυ εισαι η ασπηρινη".

    Οφειλω παντως να ομολογησω πως γυναικαρες σαν την Σαμιου, Λενα Παπαδοπουλου, Ινα Λαζοπουλου που ηταν τα μαυρα τα σκυλια της νυχτας δυσκολα ξαναβγαινουν. :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Αντζι έχει πεί ύμνους είναι η αλήθεια :)
      Και ήταν και ορίτζιναλ σκυλί της νύχτας!

      Διαγραφή
  2. Βάστα γερά κουμπάρε! Και θα κάνω τα αδύνατα δυνατά να ακούσω την πρώτη σου επίσημη!

    Πάντως αν αληθεύει ότι ο Τατσόπουλος πήδηξε όλη τη Β΄ Αθήνας, αφότου μετανάστευσα στο Άργος, τότε μιλάμε ότι με δέρνει μεγάλη γκαντεμιά τη γυναίκα!

    Καλό μήνα κουμπάρε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασικά πήδηξε την μισή Αθήνα. Η Β τον πήδηξε εκείνον χαχαχα. Πάντως όταν έχεις Μήτσο τι να τον κάνεις τον βλάκα; Φιλιά και καλό μήνα κουμπάρα!!!

      Διαγραφή
  3. Ουπς! Τελικά διαπιστώνω ότι όταν διαβάζω τα ποστ από τη δουλειά, δεν τα διαβάζω σωστά! Κάτι γίνεται και δεν έχω καλή όραση! Ελπίζω να μην συμβαίνει το ίδιο και με την ακοή μου και να μπορώ νά σε ακούσω αύριο στην πρώτη επίσημη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν είναι καλά τα ακουστικά θα με ακούς τέλεια :)

      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  4. τι να τους κάνεις τους καλεσμένους καλό μου, θα σκίσεις από μόνος σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν νιώσω τα δύσκολα θα πάρω την 'Ιρμα μέσα στο στούντιο να το γυρίσω σε σκυλάδικο :))
      Καλή σου μέρα!!!

      Διαγραφή
  5. 55 χρονών και τη μισή Αθήνα; Πολύ ελπιδοφόρο! Αλλά και πόσο σπέρμα χαμένο...
    Ξενούδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα γιατί χαμένο, μπορεί να έχει γκαστρώσει και μερικές χχααχαχχαχαχαχα.

      Διαγραφή
    2. Αν το γαμήσι του είναι... άσφαιρο σαν την πολιτική του συμπεριφορά...
      Ξενούδης

      Διαγραφή
    3. Xχαχαχα, λες; Η αλήθεια είναι πως καμία δεν έχει βγει να πει πως πέρασε μαζί του χαχαχα

      Διαγραφή
  6. χαχαχαχαχα
    τελειο!
    γελασα τοσο πολυ!
    ευφευρετικος!

    καλονε μηνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πολύ καλή η εκπομπή, εξαιρετικές οι επιλογές
    και
    πολύ μου (μας) άρεσες.
    κάθε δευτέρα, εκείιι θα σ' ακούμε.
    γιατί
    -όπως λένε και οι κυρίες της ηλικίας μου-
    σ' ωραίος φίλε μου, αμέ! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριλένα μου δεν ξέρω αν θα είναι κάθε Δευτέρα και την ίδια ώρα. Θα σας ενημερώσω πάντως :)

      Διαγραφή

Ρίξε κι εσύ μερικά μπετά, μπορείς :)

ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ

Related Posts with Thumbnails