Κυριακή 22 Ιουνίου 2014

Ψευδοεξομολογήσεις του Πιερ Ντε Μαριβώ

Δεν μπορώ να πω, είδα ξανά ζωντανά την υπέροχη Isabelle Huppert, όμως δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω με την κριτική της κυρίας Δημάδη πως ήταν μια άνευρη, μέτρια σκηνοθετημένη και ερμηνευμένη (πλην εξαιρέσεων) παράσταση. 

Το θερμό χειροκρότημα στο τέλος πήγαινε στον πρότερο "έντιμο βίο" των καλλιτεχνών. Κάτι σαν το χαμόγελο και την χειραψία που ανταλλάσσεις με έναν πρώην φίλο ή εραστή στον δρόμο, όχι για την κατάσταση στην οποία βρίσκεστε τώρα, αλλά για τις όποιες όμορφες στιγμές ζήσατε μαζί. 

Καλό υπόλοιπο Κυριακής σε όλους σας :)

16 σχόλια:

  1. Α όχι. Προσωπικά δεν ανταλλάσσω ούτε κουβέντα με τους πρώην, πόσο μάλλον χειραψία!
    Από την άλλη, την Ιζαμπέλ Υπέρ την έχω απολαύσει μόνο σε ταινίες, οπότε δεν ξέρω τι κάνει στο σανίδι. Αλλά και να είχα την ευκαιρία, δεν θα καταλάβαινα τίποτα, αφού οι θεατρικές παραστάσεις δεν έχουν υπότιτλους! Διότι μου έλεγε η μαμά μου "Μάθε κόρη 5-6 ξένες γλώσσες, να 'χεις να πορεύεσαι", τίποτα εγώ. Αγρόν ηγόραζα!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ δεν έχω πρώην οπότε το λέω εκ του ασφαλούς. Αλλά και να είχα, το μότο μου είναι "πρώην καλός μόνο νεκρός" χαχα.

      Όσο για τους υπότιτλους πλέον έχουν κανονικά υπότιτλους (ή υπέρτιτλους). Οπότε το μόνο πρόβλημα είναι να μπορείς να παρακολουθείς και τα 2 (σκηνική δράση και κείμενο). Την Υπέρ την έχω δεί στο σανίδι στο "Κουαρτέτο" του Μίλλερ πριν χρόνια πάλι στο φεστιβάλ Αθηνών. Εκεί ήταν υπέρ-οχη!!! Καλημέρα κουμπαρούλα.

      Διαγραφή
  2. Άκουσε να σου πω αγάπη μου, το θέατρο θέλει τραγούδι, τσαχπινιά, φτερά στρας και πούπουλα!
    Όλα τα υπόλοιπα είναι για τις κουλτουριάρες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μια καλησπέρα και το βιντεάκι με τις γκάτες είναι πολύ σούπερμπ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα συνάδελφε. Ναι το gifάκι είναι εξαιρετικό για αυτό και το έκλεψα από τον Randy του Τίποτα στα σοβαρά. Εσύ από οτι διάβασα πριν λίγο είσαι σε ποιητική διάθεση :)

      Διαγραφή
  4. λυπάμαι, δεν είναι ο τύπος μου (!)
    Ξενικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η Isabelle Huppert (σαν γυναίκα) δεν είναι ο τύπος μου.
      για το Marivaux, ούτε κρύο ούτε ζέστη...
      Ξενικός

      Διαγραφή
    2. Λατρεύω Ιζαμπέλ και ως γυναίκα και ως ηθοποιό. Τώρα για τον Μαριβώ από ένα έργο και μάλιστα μέτρια παιγμένο δύσκολο να διαμορφώσω γνώμη.

      Διαγραφή

Ρίξε κι εσύ μερικά μπετά, μπορείς :)

ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ

Related Posts with Thumbnails