Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2013

Το πυρ το εξώτερον

Μεγάλες στιγμές για την ΑΕΚ της καρδιάς μας (και της 3ης ερασιτεχνικής κατηγορίας), αλλά και για την διεθνή αρχιτεκτονική - στην Ελλάδα.



Το προσωρινό όνομα αυτού (μέχρι να βρεθεί κάποιο ευαγές ίδρυμα από την Ρωσία, το Αραβιστάν ή την Κίνα να χώσει χρήματα στην κατασκευή του), "Αγία Σοφία". Δεν ξέρω με τι να κλάψω περισσότερο. Με το όνομα, το "Βυζαντινό" των εισόδων με τις φωτιές; Αν έχει και στο εσωτερικό εικονίτσες της Παρθένου και αντίγραφα ψηφιδωτών θα έχω ολοκληρωθεί ως άνθρωπας. Αλλά αυτό θα το ξέρουμε σε 2 χρόνια που θα είναι έτοιμο.

Τώρα θα ακούσω τα γνωστά "γατάκι εσείς δεν έχετε καν γήπεδο, τολμάτε να μιλάτε;" από διάφορους Γαύρους. Εμείς μπορεί να καθόμαστε στα τσιμέντα - όσοι πληρώνουν για να δούν το χάλι για ομάδα που έχουμε - αλλά δεν απελπιζόμαστε με Αλαφούζο πρόεδρα (έχουμε ξεπεράσει το στάδιο της απελπισίας προ πολλού). 
Θα γίνει το κάστρο παλάτι;;; Σιγά το Game of Thrones ρε μάστορες.

Καλό σου-κού παλικάριαααααα

18 σχόλια:

  1. Καλά, γελάμε τώρα, αλλά έτσι και το φτιάξει ο Αλ- Αφούζος (κάποια στιγμή μέσα στην επόμενη χιλιετία) το γηπεδάκι, τι ναός, τι κάστρο, θα ντρεπόταν και ο Βασιλίας Joffrey να πατήσει μετά! Σοβαρά τώρα όμως, εμείς γουστάρουμε Λεωφόρο κι ας τρίζουν τα πάντα όταν χοροπηδάμε! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω πάει ποτέ Λεωφόρο. Κάποια στιγμή πρέπει όμως πριν μας φτιάξει το καινούριο από τις δωρεές του όλοι μαζί μπορούμε χαχα.

      Διαγραφή
  2. ΠΑΟΚ ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε και τούμπα λίμπρεε! :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έπρεπε να το φανταστώ!!! Τέτοια καφρίλα δε θα μπορούσε να είναι τυχαία χαχαχα

      Διαγραφή
    2. Πρόσφατα έγινα Παοκτσής,δεν εχει σχέση αυτο!!Η καφρίλα ειναι καφρίλα!!!ΒΙΒΑ ΠΑΟΚΙΑ!ΓΑΜΙΟΥΝΤΑΙ ΟΛΟΙ!ΚΑΙ Α ΚΑΙ ΟΥ ΚΑΙ ΠΑΟΚ ΡΕ ΤΣΑΑΑΑΑΑΠΡΡΡ!

      Διαγραφή
    3. ΜΠάοκ λέει ο σωστός και υγιής φίλαθλος (χαχαχα).

      Διαγραφή
  3. αχ όταν το έτερο ήμιση είναι αεκ δεν γλυτώνεις να μη δεις το ’ναο’ που θα φτιάξουν για την ομαδάρα :)
    άντε κ σε καλή μεριά βρε :ΡΡΡ
    ανυπομονώ να το φτιάξουν κ να πάμε οικογενειακώς διακοπές να το δούμε! χιχιχι
    καλό σουκου μαλεράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν πάτε θέλω οποιοσδήποτε φωτογραφικό ρεπορτάζ. Ιδικά από τα εσωτερικά! Με το καλό να το φτιάξουν να μας έρθετε για διακοπές :)

      Διαγραφή
  4. σας παρακαλώ, δεν θα ήθελα, μην κοροϊδεύετε τέτοιες σημαντικές προσπάθειες ανύψωσης του αθλητικού πνεύματος, καλό σας απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχα ξεχάσει πως είσαι ΑΕΚτζής χαχαχα. Όταν το φτιάξουν πάμε στα εγκαίνια να γελάσουμε.

      Διαγραφή
  5. Τα σεκιούριτι θα είναι ντυμένοι μητροπολίτες με μεγάλα θυμιατά για να τονισθεί το Βυζαντινόν του πράγματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα γιατί τους βάζεις ιδέες; Ικανοί είναι να το κάνουν χαχαχα

      Διαγραφή
  6. Κοίτα πως έχουν τα πράγματα: Ο θείος μου ο Πάνος είχε ένα φίλο. Αυτός ο φίλος μου είχε πει ότι άμα γινόμουν ΑΕΚ θα με συμπαθούσε πολύ και θα μου έφερνε σοκολάτες.
    Έξη χρονών κοριτσάκι ήμουν τότε, τι να έκανα;
    Άρχισα να του λέω όποτε τον έβλεπα (και τον έβλεπα συχνά) ότι είμαι ΑΕΚ.
    Και τσουπ εμφανιζόταν η σοκολάτα μέσα από την τσέπη του.
    Αυτή είναι η σχέση μου με το ποδόσφαιρο. Αγνή και ανιδιοτελής.
    Ο φίλος του θείου μου δεν ζει πλέον, αλλά εγώ συνεχίζω να λέω ότι είμαι ΑΕΚ.
    Όμως νομίζω ότι ούτε η ΑΕΚ ζει πλέον, ε;

    Καλό Σαββατοκύριακο κουμπάρε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι μεγάλη αρτίστα. Τέλος!!! Αγνό φίλαθλο πνεύμα, δεν έχω λόγια κουμπαρούλα. Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  7. Γατάκι δεν το πιστεύω ότι ψήνεσαι ακόμα από 11 δισεκατομμυριούχους που κλοτσάνε μια μπάλα πάνω κάτω τάχα μου με αγωνία για το αποτέλεσμα, ενώ τα ματς είναι πιο στημένα από την έκπληξη του Πρετεντέρη όταν ανακάλυψε το ποιόν της χρυσής αυγής, τσκ τσκ τσκ παιδί μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ψήνομαι γιατί είναι οι μόνοι δισεκατομμυριούχοι με απίστευτες μπουτάρες και γάμπες, και κωλαράκια όλο τρέλα!!! (ναι έχω καλά κατάλαβες, έχω καύλες σήμερα χαχαχαχα). Φιλιά κοριτσάρααααα

      Διαγραφή
  8. χαχαχα το πρώτο είναι ωραίο απ'έξω! Από μέσα κλώτσιές θα ρίχνουν πάλι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα να σου πώ μου αρέσει μόνο μέσα που πέφτουν οι κλωτσιές χαχα. Φιλιά αγορίνα!

      Διαγραφή

Ρίξε κι εσύ μερικά μπετά, μπορείς :)

ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ

Related Posts with Thumbnails