Σάββατο 9 Ιανουαρίου 2010

ΑΥΡΙΟ ΞΑΝΑ ΣΧΟΛΗ...(κλαψ, λίγμ, σνιφ)

Ουαααααα πως έφυγαν έτσι οι μέρες? Πέρασαν και δεν ακούμπησαν. Σαν αποτυχημένο sex date ένα πράγμα.
Κατάρα!!! Και να πείς πως διάβασα? Σκατά, τίποτα σχεδόν.
Και να πείς πως διασκέδασα? Σκατά, συνέχεια σκεφτόμουν που δεν διάβαζα και μου κοβόταν το κέφι.
Και τι δικαιολογίες τώρα να πώ στους καθηγητές που πάλι δεν θα δούν δουλειά μου?
Oh whateva, απλά θα πάω, μια Κιουρία, μια Θεά (είναι που δεν με έχετε δεί γι΄αυτό και μπορώ να λέω αυτές τις πίπες χοχοχο) και ό,τι θέλει ας γίνει.
Άλλα μέχρι τότε σας αφήνω με μερικά ακόμα ενσταντανέ από το πρόσφατο ή και τό όχι τόσο πρόσφατο παρελθόν μου στα ντουβάρια του Ιδρύματος.
ΘΑ έχουμε μια υπέροχη βδομάδα φίλοι μου (μου το είπανε τον καφέ).

Όσο για την μουσική, παραμένουμε στον χώρο των αυτοκτονιών. Suicidio ερμηνεύει η Μαρία Κάλλας στα 1952 από την όπερα La Gioconda, του Amilcare Ponchielli
. Έτσι για να ξεκινήσει καλά η βδομάδα.





[lyrics and translation from here]


Λευτεριά στους φυλακισμένους!!!

Αυτό θα έλυνε πολλά προβλήματα τελικά..

Αυτό το είχα υποσχεθεί στο προηγούμενο φωτογραφικό πόστ από την Σχολή
(και επειδή εσύ ζηλεύεις το κάνεις θέμα? του απαντούν από κάτω χαχαχα)



Ευτυχώς σταμάτησε να βρωμάει χαχαχα


Φέρε τα κλεμενα, έλα μόνος σου χαχαχαχαχα
Τι να έχει άραγε το ψυγείο?

εγώ να δείς χοχοχο



Σκοτώνει και τα μικρόβια επίσης...

Γιατί είχαμε ανέκαθεν οικολογική συνείδηση...

Πες τα ρε άνθρωπε!!!

Κάτι μου λέει ότι το pc της κοπελιάς δεν την παλεύει...
Κι αν γίνεται δεν χτίζεται ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
Εμένα μου λές!



ΑΡΕ ΚΑΝΕΛΟ!!!

Πολύ περισσότερα από ένας απλός σκύλος.
R.I.P. (02/07/2008). To E.M.Π. δεν είναι το ίδιο χωρίς εσένα...



seriously τώρα...


130 σχόλια:

  1. στα τέτοια μου το διάβασμα. Πάω για βραδιά όπερας στου V. Αχ πόσο καιρό έχω να το κάνω αυτό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλη βδομάδα Mahlerako και καλή βραδιά, απόψε!

    αυτο με τον Κανέλο, άντε, ένα σφίξιμο πάλι στην καρδιά..

    σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Love to stencil me tin Paris kai ton Kanelo. Kathe panepistimio exei kai ta agapimena skilakia tou.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. an eixan efeyre8ei ayta ta blog otan hmoun egw sthn sxolh na deis post pou 8a ekana!
    axxaxxa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν διαβασες ???????

    Γρηγορα ξεβρακωτος στην γωνια των ατακτων παιδιων...





    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πωωωω ναι γμτ.. Γιατί;;
    Δε θέλω ούτε γωωω! Θα ήταν τόσο όμορφη η ζωή χωρίς διάβασμα!!!!! Σνιφ σνιφ σνιφ κλαααααψ!

    Καλά δεν την παλεύετε κι εσείς οι αρχιτέκτονες! Λες να τραβήξω κι εγώ καμιά από τη δική μου κουλο-σχολή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μην αγχώνεσαι.. και εγώ βιβλίο δεν έχω ανοίξει.. βασικά ούτε καν έχω πάει να τα πάρει όλα.. που να τρέχω μώρε στην ΑΘήνα καταλαβαίνεις...
    οι photos είναι άπαιχτες!!!!!

    μουτς μουτς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. σίριουσλι κρίπι το "σε παρακολουθούμε", άλλα έχουν βάλει και ερωτηματικό σε παρένθεση, εν είδη ντισκλέιμερ...
    "σε παρακολουθούμε, αλλά μπορεί και όχι - δεν είμαστε και ανώμαλοι"

    καλή χρονιά μαλεράκο, με πτυχίο (1) και γκομενάκια (άπειρα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλη εβδομαδα χοντρογατουλη!

    καλε ποτε να προλαβεις να διαβασεις μετα απο τοσο σεξ(θεοπουλα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ...
    Κορυφη ολη η αναρτηση...!!!
    Και συ ρε φιλε...Τι το σκεφτοσουν το διαβασμα αφου δεν θα διαβαζες...?Τζαμπα εχασες τις διακοπες σου...:P

    Ο κανελος κορυφη...ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Mahler καλή χρονιά! Οι φωτογραφίες είναι άπαιχτες!

    Ηρεμα με το διάβασμα! Σιγά σιγά για να τα μάθεςι καλύτερα!

    Καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είσαι κωλόγατο ΤΕΛΟΣ....
    Εχω μια απορία ,τελικά επέστρεψε αυτός τους χάρτες;
    Γατούλι καλή βδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μαλεράκο κάνε την καρδιά πέτρα και σφίξου να τελειώνεις με την κωλοσχολή κι εγώ αρρώστησα να ξεμπερδέψω, τη μέρα που αποφοίτησα διέγραψα όλο μου το παρελθόν, έπαψα να μιλάω για αυτό και μέσα στο μυαλό μου φύσηξε καθαρός αέρας. Το σκεφτόμουν σαν ποινή που έχω να εκτίσω, δεν πήγα ούτε ορκομωσία, μια μαύρη πέτρα και η συνέχεια της ζωής χωρίς εκκρεμότητες.. σε φιλώ και σε νιώθω πάρα πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ανατρίχιασα - είναι λες και έχεις γράψει για τις δικές μου διακοπές. αχ και βαχ.
    καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ο Κανέλλος ήταν η μασκότ ε;! Κι εγώ τα ίδια τραβάω.. προσπαθώ να διαβάσω τις ώρες που μου περισσεύουν αλλά στην προσπάθεια μένουν!! Φιλάκια πολλά!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. το δίμηνο της προσαρμογής μετά το πτυχίο είναι απαίσιο. Αλλά υπάρχει ΖΩΗ ΜΕΤΑ. Στο υπόσχομαι!!
    Καλά κουράγια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Kali epanodo vreeeee:-) Teleies oi photos me ta synthimata! Egw sta Eksarxeia prosfata diavasa ena theiko "Egxromi TV, aspromavros Michael Jackson" :-)
    Kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μωρέ ας μπορούσα να ξαναπάω σχολή και θα σου έλεγα... Καλησπέρα. Καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τελειο ειναι που θα ανοιξουν οι σχολες... να εχεις και κατι να κανεις βρε παιδι μου!!!

    Αντε αντε απο αυριο....Καλα να περασεις αποψε...Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Eντάξει, δεν διάβασες, δεν διασκέδασες, αλλά τρελάθηκες στο πήδημα!
    χεχεχε
    Το ξέρω, παίζω με τον πόνο σου, ή, καλύτερα, με τον μη πόνο σου!
    Κλαψ, θλιψ, λιγμ, μπουε ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Στρώσε κώλο κάτω είπαμε!
    Στα βάσσανα απο αύριο!χαχαχαχαχα!
    Καλά να πάθεις εγώ έχω ρεπό!
    Και λέω να κοιμηθώ!
    Η φώτο με το σκύλο καταπληκτική,γνωστή αδυναμία!
    Καλησπέρες Φίλε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Απίστευτα γραψίματα! Αλήθεια!!!! Έχετε σκύλο να φυλάει τη σχολή;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. νταξει τωρα και εσυ, το κανεις θεμα...

    βρες μου μονο 1 φοιτητη που διαβαζει τη περιοδο των Χριστουγεννων. Μονο 1 θελω να μου βρεις! Δεν υπαρχει τετοιο πραγμα, ασε που την πρωτη βδομαδα οι καθηγητες θα βαριουνται, μεχρι να συνερθουνε do not worry, αυτο και αργει παντα η εξεταστικη!!!!

    by the way, ρε συ το συμπαθες τετραποδο, γιατι εφαγα ενα κολλημα οτι την επεφτε εξω απο τη βιβλιοθηκη του ΕΜΠ? ερχοτανε και πανω στις σχολες σας?

    Αμα ειναι ετσι, τοτε ητανε μεγας προδοτης !!! παντως για καποιο απροσδιοριστο λογο, ολο το σκυλολοι του ΕΜΠ παντα στις δικες σας σχολες μαζευονταν :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. κανείς μας δεν διάβασε πια; κι εδώ τα ίδια που λες, και τώρα τρέχω γιατί αύριο παραδίδω draft. σε αφήνω να πάω στην ολονυκτία της Οσίας Διδακτορικής Διατριβής (έχει και ονοματεπώνυμο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλή εβδομάδα και σε σένα... και υπομονή! Δεν είσαι μόνος σου, και μεις τα ίδια περνάμε :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Οι φωτο μια και μια!!!

    Αχ... ναι... πέρασαν οι μέρες οι ρουφιάνες και ούτε που μ'άγγιξαν... μόνο κάτι μπάμπα μπούμπα από τα χαζοπυροτεχνήματα ;Ρ μου'μειναν σφινωμένα στ'αυτιά...

    Καλή χρονιά μαλεράκο!!

    Τιγροκίςς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλά οι photos φοβερές! Προσπάθησα να ξεχωρίσω τις αγαπημένες μου αλλά είναι όλες μία και μία. Γενικά πρέπει να παίζει πολύ καφρίλα στο πολυτεχνείο, είχα ένα φίλο στο Ε.Μ.Π. και μου περιέγραφε τραγικά περιστατικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. xaxa akoma grafouns stous toixous stin Ellada :-) foveres fotos ... mpas kai na afiseis tin Arxitektoniki na ginieis fwtografos xaxaxa
    Kali exetastiki :-)
    egw douleia :-(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Τι γινεται φιλε??Αντοχη,ετσι ειναι με τα μαθηματα...
    Λες πρωταθλημα φετος??
    Ο σκυλος μασκωτ ολα τα λεφτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. αν και δεν είχα δει το Κανέλο, τον είχα "γνωρίσει" από το διαδίκτυο και τους φίλους του. Εκεί στο dogοπαράδεισο καλά είναι, παρέα και με το δικό μου σκυλάκι. Καλή σου χρονιά, πάντα αισιόδοξα και με κέφι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. άσε σε καταλαβαίνω για το διάβασμα(βλ. σχόλιο στο προηγούμενο ποστ.)
    αυτό με την άφιξη και το ταξίδι, εξαιρετικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Αχ, τι μου θυμίζεις με όλα αυτά! Ένδοξες μέρες, τρελλές καταστάσεις. ΕΜΠ for ever!

    υγ. την Gioconda άκουγα την Παρασκευή καθώς μαγείρευα (όχι με την Κάλλας). Καταπληκτική όπερα, πέτυχε και το φαγητό :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Αχου, ο Κανέλος...Ολόκληρο τραγούδι του γράψανε...περιττό να σου πω, η φωτό αντιγράφεται εδώ και τώρα...
    Αντε, φιλιά, υπομονή...
    Μιά εξεταστική είναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Α, ρε φοιτητάκι!!! Κι εγώ πηγαινοέφερνα Γιάννενα-Ηράκλειο τα βιβλία μου στις διακοπές Χριστουγέννων και Πάσχα, απλά για να τα βλέπω, μη φανταστείς τίποτα περισσότερο, μέχρι που ο πατέρας μου μου είπε: "Μα δεν κουράζεσαι να τα σηκώνεις, βρε παιδί μου;" και το 'κοψα το χούι! χιχιχιχιχιχιχι!

    σνουποφιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. χαχαχαχχα καλά που τις βρήκες όλες αυτές τις φωτογραφίες με τα συνθήματα;
    :))))

    αχ αυτό με το διάβασμα ήθελα κι εγώ το έλεγα αλλά εκ των πραγμάτων και λογικά να το δεις δεν γινόταν.
    Που δηλαδή θα τα έγραφα :D

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Kάθε κατεργάρης στον πάγκο του!!
    Τι να πω και εγώ που ξεκινώ δουλειά και πρέπει να ξυπνάω από τις 6:30;!
    Καλό κουράγιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. σώπα βρε μικρό παιδί είσαι ακόμη, έχεις χρόνια μπροστά σου, επίσης κι εμείς που σε ξέρουμε Θεά σε λέμε (ναι, με το νέο έτος θα γίνω ακόμη πιο καλός με όλους, να δούμε αν θα με αντέξετε...), φιλιά
    υ.γ.: οι φώτο επίσης θεϊκές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. κ εγω με την προσμονη του Πασχα ζω και ελπιζω, μη νομιζεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Είσαι ΧΑΖΟΣ!!!!!!
    Νομίζεις πως δεν διάβασες....αλλά πήρες το καλύτερο αρχιτεκτονικό μάθημα....
    Πως να πλασάρεις για αρχιτεκτονική τον κοπανιστό αέρα....
    Αν , λέγω αν... σε είχα δίπλα μου... θα μάθαινες πως να μην δουλεύεις-διαβάζεις ποτέ... και να κερδίζεις το απόλυτο αρχιτεκτονικό ρισπεκτ.... των υπολοίπων....

    Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

    Με λίγα λόγια η τεχνική... είναι να βρεις μία ερώτηση... που δεν απαντιέται ευκολα... πριν προλάβουν να σε ρωτήσουν... αν έχεις δουλεψει....

    Τρε σεμπλ....
    :-))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Πήρες βραβείο γάτε!!!!!!!!!!!!!!!!
    http://anemodura.blogspot.com/2010/01/blog-post.html
    Μπράβο!!!!!!
    Καλησπέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Τι που δεν σε ξέρουν μωρέ; Που Blogger για Blogger δεν έχεις αφήσει που να μην έχεις γνωρίσει....χαχαχαχαα!!!! Βουλευτής να ήσουν, λιγότερους θα είχες γνωρίσει. Μωρό μουυυυυυυυυυυυ!!!!!!!!! Χαχαχαχαχαχαχαχα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Καλησπέρα!

    Μια ερώτηση: Έχεις το msn του "Τομ"? κάτι τέτοιο είδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ολα θα πανε καλα...
    Think positive!!!
    Πτυχιουχοι υπαρχουν πολλοι, mahler ομως μονο ενας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. απίθανα τα μηνύματα...ανοικτό πανεπιστήμιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. για να μημ αφήνεις απαντήσεις στα σχόλια σημαίνει ότι επιτέλους διαβάζεις (ελπίζω) χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Γεια σου ρε Μάλερ...Θεά! :))))
    Πως γίνεται να τους πείσουμε να μας αφήσουν κι εμάς να γράφουμε στους τοίχους του πολυτεχνείου;
    Μας έφαγαν οι νόμοι που έχουν τα κτήρια του δήμου υπό προστασία και δε μπορούμε ούτε ένα τοίχο να γκρεμίσουμε :Ρ
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. :)

    Στα χρόνια μας και ακόμα να δίνουμε εξετάσεις;

    Γεράσαμε και μυαλό δεν βάλαμε!

    Καλή αρχή και καλή επιτυχία στην εξεταστική.... Και τώρα το ξέρεις... αν δεν μπορείς να περάσεις... τότε ας σε κόψουν με στυλ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Καλησπέρα καλησπέρα σε όλους!!! Το ξέρω πως χάθηκα λίγο αλλά έχω κάτι σαν δουλειά τα πρωινά πλέον και φεύγει η μισή μου μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΚΑΛΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΗΚΕΣ.ΑΝΤΕ ΤΩΡΑ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΟ ΤΟΥ.
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. @Μαριλενα
    Αχ ο Κανέλος ήταν μέγιστη μορφή του Εθνικού Μετσοβίου Πολυτεχνείου!!! Πολλά φιλιά!

    @petrito zezus
    το στένσιλ με την Paris όντως καταπληκτικό!!! Ο Κανέλος ήταν μορφή της Σχολής, των αγώνων, έγινε πρωτοσέλιδο εφημερίδας, τραγούδι και πολλά άλλα.

    @marb
    ε καλά κι εγώ μαζεμένα από χρόνια τις έχω της φωτογραφίες και τώρα που υπάρχει το μπλόγκ τις ανεβάζω.

    @Le Chat Noir
    Ξεβράκωτος? Πονηρόγατε χιχιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. @γυάλινο δάκρυ
    ENOEITAI να τραβήξεις βρε. Άντε να δείξουμε στον κόσμο πως περνάει η φοιτητιώσα νεολαία χαχαχα

    @Katsiki
    αχ με βλέπω να κόβομαι σύνθεση πάλι χαχαχαχαχ

    @lopi
    thanks συνάδελφε. Καλά δεν την παλεύουμε στη Σχολή αυτό είναι βέβαιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. @spy_force
    καλέ ναι, μπούτι δεν κλείσαμε χαχαχαχαχα. Φιλιά κοριτσάρα μου.

    @efhbos
    Μικρούλη δεν σου έχει τύχι ποτέ αυτό με το διάβασμα? γιατί εγώ πάντα αυτό έκανα μέσα στι γιορτές από το Λύκειο χαχα.

    @NdN
    Μήπως να τα παρατήσω να πάω ανθρακωρύχος?

    @ΦΟΥΛΗ
    Έλα ντε αυτό με τους χάρτες ούτε εγώ το ξέρω χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. @Knotty
    ωχ κι εσύ Πολυτεχνείο τελείωσες? χαχαχαχα

    @THANOS
    thats the only thing keeping me alive dude...

    @sCaTterBraiN
    αυτές είναι οι διακοπές όλων μας τελικά. Καλησπέρα τρελόπαιδο.

    @Dreamy Cloud
    Μασκότ και αγωνιστής!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. @alex from planet Mab
    Υπάρχει ζωή? αυτό δεν είναι τραγούδι της Βανδή? χαχαχαχαχαχαχα
    Άντε χαίρομαι που πάς καλά από ότι διαβάζω, στο ξεκίνημά σου.

    @musicbug
    Τα Εξάρχεια αγάπησαν Micheal Jackson για κάποιο λόγο. Έρε γλέντια που θα γίνουν όταν πεθάνει η Μαντόνα χαχα

    @nikos
    Βρε Νικολή αλλάζουμε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. @Elementstv
    E βέβαια ο μικρούλης φοιτητής χαίρεται. Αχ κι εγώ στην ηλικία σου χαιρόμουν το ίδιο.

    @Ασκαρδαμυκτί
    είσαι αισχρός. Την εκδίκησή μου θα την πάρω στο τέλος του Πρωταθλήματος ή όταν ο Σαμαράς γίνει Πρωθυπουργός (μπρρρρ).

    @gaykarkinos7
    να χαθείς κι εσύ. Κανέλος αδυναμία όλων μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. @Hfaistiwnas
    Είχαμε. Φιλούσε εμάς, την Σχολή, έδιωχνε τα πρεζόνια ερχόταν στις πορείες και στα μαθήματα. Αγαπημένος.

    @Giannis
    δεν έχεις άδικο με το διάβασμα. Ο Κανέλος την έπεφτε στην βιβλιοθήκη μας κάτω στην Πατησίων αλλά εκεί είναι ακόμη η σχολή μας δεν έχουμε πάει επάνω.
    Όταν λές σκυλολόι εννοείς και τις γκόμενες σκυλιά?

    @Ο Μικρός Ναυτίλος
    Αχ έξω να το έχει στρώσει το χιόνι κι εσύ να πρέπει να διαβάσεις. Απορώ πως μπορείς.

    @DiViNe__
    Μα καλά όλοι οι μπλόγκερς φοιτητές ήμαστε? χαχαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. @tiger_lilious
    Καλώς την τιγρένια μου. Άντε να κανονήσουμε να τα πούμε κι από κοντά όταν θα βρούμε χρόνο. Μάτς μούτς.

    @iole
    Καλά δεν ξέρω τι εννοείς με το καφρίλα άλλα γενικά παίζουν σκηνικά είναι η αλήθεια. Καλώς ήρθες από τα μέρη μου.

    @Adrianos
    τώρα τελευταία ασχολούμαι περισσότερο με την φωτογραφία παρά με την αρχιτεκτονική αυτό είναι η αλήθεια. Στην Ελλάδα γράφαμε στους τοίχους από αρχαιοτάτων χρόνων σιγά μην σταματήσουμε τώρα.

    @James D
    Αν δε το πάρουμε και φέτος με το Θρύνο να σέρνεται καλύτερα να το κλείσουμε το μαγαζί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. @Pink_Fish
    yes he is in dogheaven!! Μεγάλη μορφή ο σκύλαρος.
    Καλή χρονιάααα

    @highvoltagepress
    άσε τρέχουμε και δεν φτάνουμε χοχοχο

    @Ο ψεύτικος Πέτρος
    Καλέ το φλιτζάνι είναι επιστήμη!!!!

    @mamma
    Καλέ τι σχέση έχεις εσύ με το ΕΜΠ??? Α με την όπερα πετυχαίνουν πάντα τα φαγητά, συχνά και τα κρεβάτια.

    @Artanis
    Α το ξέρεις το τραγούδι? Εγώ πριν λίγο το βρήκα!!! Μεγάλη μορφή ο σκύλαρος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. @OFF
    εντελώς όμως!!!

    @mariposa
    Thaaanks να είσαι καλα :)

    @marilia
    χαχαχαχαχα εγώ τα πηγαινοφέρνω από το δωμάτιο του σπιτιού μου στην τουαλέτα χαχαχαχα

    @Σταλαγματιά
    μήπως είναι ενδεικτικό του ότι δεν παρακολουθώ τα μαθήματα και πηγαίνω στο ΕΜΠ για να βγάζω φωτογραφίες?

    @Το λαγωνικό
    αχαχαχαχα εντελώς όμως!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Καλέ μου, είμαι Πολιτικός Μηχανικός. Σπούδασα στο Ίδρυμα και αγόρασα διαμέρισμα απέναντι από την πόρτα επί της Στουρνάρη (σχεδόν, η αλήθεια είναι ότι βρίσκεται στο πρώτο τετράγωνο της πλατείας) για να μην τυχόν και μου λείψει :))

    υγ. ούσα φοιτήτρια (λίγο πριν το πτυχίο) είχα ανοίξει φροντιστήριο και έκανα μαθήματα 2ου και 3ου έτους στους (ακόμα) συμφοιτητές μου.

    υγ2. και τα κρεβάτια, και τα κρεβάτια! πόσα ξέρεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. @τετραγωνος κυκλος
    μη νομίζεις έχω κι απο αυτό και ξυπνάς εξί παρά γκρρρρ

    @BLUEPRINTS
    ναι σιγά μη με λέτε Θεά. Θα ρωτήσω το Είδωλο να μάθω χαχαχαχαχαχαχαχα

    @DonnaBella
    Καλά έχουμε και τριήμερο Καθαράς Δευτέρας, καλά είμαστε πάνω κάτω χαχαχα

    @aKanonisti
    αγάπη μου χαραμίζεσαι χαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. @gaykarkinos7
    τελικά πρέπει να την κάνω την ανάρτηση με τα βραβεία χιχιχι

    @Zero Point
    Αχ δεν μπορώ έχω live ανταπόκριση από Soula κι έχω πεθάνει.

    @Πολυμήχανος
    Θα σου απαντήσω όσο πιο ευγενικά μπορώ γιατί έχω βαρεθεί τους τσακωμούς.
    1- Πέρι ποιού Τόμ μιλάμε? (του μπλόγκερ να υποθέσω)
    2-Πως ξέρεις αν έχω ή όχι το msn του?
    3-Να υποθέσω είσαι αυτός που με έκανε add στο msn χωρίς να αφήσει ένα μυνημα για το ποιός είναι?
    4-Και γιατί να δώσω αν το έχω το msn κάποιου όταν δεν ξέρω ποιός είσαι?

    Αν θές λοιπόν στείλε ένα μαιλ η μίλα μου στο μσν για να τα διευκρινίσουμε αυτά.

    @Ephemeron
    Ε όχι ένας, εγώ είμαι ήδη ο δεύτερος χαχαχαχαχα

    @ezakmyworld
    χαίρομαι που σου άρεσαν, καλως όρισες.
    3-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. @the wrong man
    όχι δυστυχώς απλά δουλεύω χαχαχα

    @atithasopneuma
    αααα όχι να το κάνετε κι εκεί μπουρδέλο!!! χαχαχαχα

    @Spark
    Πες τα!!! ΣΚΑΝΔΑΛΟ!!!!

    @JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS
    έτσι είναι κάθε κατεργάρης στον πάγκο του χαχαχαχα

    @mamma
    καλα με τόσους φίλους εδώ στο μπλόγκ είναι η αλήθεια δεν μπορώ να θυμηθώ τι κάνει ποιός. Αχ κι εσύ από το τιμημένο Ε.Μ.Π.

    POWEEEEER!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Mωρέ να τραβήξω φωτος, δεν αντιλέγω, το θέμα όμως είναι ότι στη σχολή πατάω μόνο στις εξεταστικές!!

    υγ. Θέλω το γατί στο avatar σουυυυυυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. @mahler76
    1. Ναι, σωστά υποθέτεις.
    2. Το έχεις γράψει σε ένα σχόλιο στο μπλογκ του.
    3. Λυπάμαι αλλά υποθέτεις λάθος. Ευτυχώς έχω τρόπους. Και δεν ξέρω το msn σου.
    4. Γιατί ήμασταν συν-αναγνώστες του μπλογκ του και μετά το τελευταίο ποστ του... είναι άφαντος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. @More...
    σε ευχαριστώ αγορίνα μου να είσαι καλά.

    @γυάλινο δάκρυ
    ε μετά την εξεταστική πάς τρέχοντας σπίτι? βγαλε καμιά φωτό βρε.

    @Πολυμήχανος
    οκ κατάλαβα ποιον ακριβώς. Το μσν του πρέπει να το έχω σβήσει γιατί κατά περιόδους όσοι είναι ανενεργοί καιρό τους σβήνω. Επίσης μίλησα πριν λίγο με το παιδί που με έκανε add στο msn. Εκείνος ήθελε να επικοινωνήσει με άλλο μπλόγκερ χαχαχαχα ρε παιδιά δεν είμαι τράπεζα πληροφοριών χαχχαχα
    Όπως και να έχει δεν δίνω msn από την στιγμή που δεν ξέρω ποιός είσαι (αν είχες έστω ένα μπλόγκ κάτι γινόταν). Θα δώ όμως αν έχω το μαιλ του αποθηκευμένο και θα του πώ να διαβάσει τα σχόλια κι αν θέλει να επικοινωνήσει.
    Σόρι αν ήμουν λίγο απότομος αλλά τώρα τελευταία πολλοί περίεργοι μαζεύτηκαν στο μσν μου. Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Αυτή η εξεταστική να μην έρχεται ΠΟΤΕ! Έχει όμως και τα καλά της, γνωρίζεις μαναράκια πιο εύκολα. Βλέπεις ποιο σου αρέσει και πας εκεί για να ρωτήσεις αν ξέρει κανένα SOS θεματάκι. Του πιάνεις κουβέντα, μετά κανονίζεις για καφεδάκι μετά το γράψιμο και αν περάσεις όμορφα το πας και για ποτό. Αφου τον ρίξεις στο κρεβάτι (Το ίδιο βράδυ) το πρωί αποφασίζεις αν θες ή όχι να είστε μαζι. Αν θες έχει καλώς, αν όχι βρίσκεις δικαιολογία πως κόπηκες εξαιτίας του και ΔΕΝ θες να τον ξαναδείς!!! χιχιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. @^elfakos^
    σας παρακαλώ δεν θα ήθελα, είμαι Qiouria εγώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. @mahler76

    Ευχαριστώ για την άμμεση απάντηση. Απλά θέλω σύντομα να επικοινωνήσω μαζί του.
    Δυστυχώς (ακόμα) δεν είμαι τόσο "ανοιχτός" για να έχω blog. :(
    Αν μπορεί να γίνει κάτι...

    Ελπίζω να μην είμαι κουραστικός.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. άκουσε να δεις γιατι το πολύ Qiouria θα μας φάει εμας... Δεν πιστεύω ότι θέλει κανείς να πατήσει τα 40 και να λέει "Γιατί δεν έκανα εκείνο" "γιατί δεν έκανα το άλλο..." Εγω θα σου πώ χούφτωσε...χούφτωσε!!! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. @Πολυμήχανος
    κουραστικός δεν γίνεσαι, απλά πρέπει εγώ να είμαι προσεκτικός. Θα δώ και θα σου πω. Καλή σου μέρα

    @^elfakos^
    βρε λες να έχεις δίκιο? Κοίτα αν στο γιότ έχεις καλά ναυτάκια εκεί θα χουφτώσω σίγουρα χαχαχα
    ΚΑΛΗΜΈΡΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Εγώ πάλι έχω σκοπό να δώσω 2 συνθέσεις και να περάσω και τις δύο... :D :D :D
    (δεν πάει άλλο πια! Δεν θα τ αντέξω)

    Δομική Μηχανική τι λες θα μου κάνεις κανα ιδιαίτερο; Γιατί διαφορετικά θα περιμένω πρώτα να πεθάνει ο mr εχωπαθειτριαεγκεφαλικά και μετά θα τις περάσω.... Χε χε χε χε...

    Αν δεν περάσεις τη σύνθεση δεν πειράζει... Περίμενε απλά να φτάσω και εγώ 4ο έτος και θα κάνουμε ομαδούλα να την περάσουμε μαζί...

    Άντε και από Δευτέρα τα κεφάλια μέσα...
    Καλή επιτυχία να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Α και ξέχασα να αναφέρω ότι το γιοτ θα είναι δικό μου!!! O elfakos είπαμε το έχει δανείσει προς Ιταλία μεριά....

    Οπότε το πλήρωμα θα περάσει από την audition μου :P :P :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. @Katsiki
    αχαχαχαχα ο καθηγητής αυτός σας λέει ακόμα για την Σκλεναρίκοβα????
    Βασικά ενώ σε ένα εξάμηνο πέρασα Δομική 2 και 3, ο μαλάκας δεν έχω πάει να δώσω την 1 ποτέ. Τι ζώων Θεέ μου.

    Αν είναι να κάνουμε μαζί συνθεσούλα είμαι μέσα!!! θα γίνει χαμός χαχαχαχαχα

    Όσο για το γιότ, αν κάνεις μανάρι μου την οντισιόν δεν θα μπορούν να πάρουν τα πόδια τους τα παλικάρια μετά.

    Άσχετο, cosmo ξέρει να φτιάχνει κάποιος ή θα το βγάλουμε το ταξίδι με μπύρες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Ε, όλο και κάποιον επεγγελματία Bartender θα μας βρεί το κατσίκι...

    (ασχετο) Βλέπω την Πανάθα αυτη τη στιγμή...πολυ νευρικά πέζουμε...πφφφφφ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Το Μilch συμβουλεύει τον Mahler να αφήσει την σχολή του και να έρθει να σπουδάσει στο πανεπιστήμιο της Käferland που διδάσκει το Milch Ειδική Αερολογία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Διάβασες;;;;;;;;
    Δεν σε φοβάμαι εσένα!

    Ξέρεις, συγκινήθηκα με τον Κανέλο.
    Έχω φυλαγμένο ένα βιντεάκι που είχε κυκλοφορήσει μετά θάνατον, και κάθε φορά ....

    Τα υπόλοιπα συγγραφικά των τοίχων, μέχρι βιβλίο γράφουν.

    Φιλιά Μάλερ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Ασχετο ωραια αγορια εχετε στη σχολη σου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Aσχετη ερωτηση :εχεις σπουδασει μουσικη; Γιατι το γουστο σου στη μουσικη ειναι εξαιρετικα ενδιαφερον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. @Ταχυδρόμος!
    σε ευχαριστώ πολύ Νικολή να είσαι καλά.

    @^elfakos^
    Α το katsiki "το έχει" με τους επαγγελματίες του χώρου? χαχαχαχα

    @milch-käfer
    Α θα πάρω έδρα δεν το συζητώ χαχαχαχα
    Α ευχαριστώ και για το βραβείο (αν και ακόμη δεν έχω περάσει να δώ τι είναι).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Εσύ δεν διάβασες, εγώ δεν δούλεψα, σκατά και για τους δυο μας... Και, στα σοβαρά τώρα, το sex date μου προέκυψε καφεδάκι για συμπάθεια. Αφού με έπιασε κι εμένα το παράπονο και ίσα που κρατήθηκα για να μην αρχίσω να κλαίγομαι ή να βρίζω (αναλόγως με την ώρα και τα κέφια πάει αυτό) την πρώην.

    Νά 'σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. @Βάσσια
    to προσπαθώ άλλα δεν έχω και χρόνο γιατί έχω και κάτι σαν δουλειά τα πρωινά οπότε θα δούμε πως θα πάει. Αχ τελικά όλοι των ήξεραν τον Κανέλο μας.

    @Elementstv
    Κώλαση είναι και πάνω από 50% αδερφές. Πέρνα για καφεδάκι μόλις φτιάξει ο καιρός.

    @man about town
    Όχι στη μουσική και στο σέξ είμαι αυτοδίδακτος αν και στο πρώτο αποδίδω πολύ καλύτερα χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. @fvasileiou
    εγώ γι'αυτό τα sex dates μου τα κάνω κατευθείαν σε γαμιστρώνες κι έτσι δεν χάνω χρόνο χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Ευχαριστώ mahler. Θα κάνω υπομονή...

    Καλό κουράγιο στην σχολή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Δεν ξέρω τι λέει αυτός... Σε ένα μάθημά του πάτησα φέτος... έχει κόλλημα πάντως με την Σκανδιναβία...
    Ααα Δομική 1 χρωστάω και εγώ κανόνισε βρε να διαβάσουμε μαζί... (να σε ενημερώσω ότι εσύ θα με μάθεις εγώ δεν ξέρω τίποτα...)

    Το κανονίζουμε για τη συνθεσούλα.. προς το παρόν έχω να παραδώσω 2 και τις έχω μισοκάνει...

    Λέω να βάλω και εσένα κριτική επιτροπή τι λες;
    Και bartender θα σας έχω, και μασσερ και τα πάντα... και αράπη να σας κάνει αέρα...

    Να συμφωνήσω ότι πάνω από το 50% είναι αδερφές... τα κουκλιά όμως που τα είδες; Κρύβονται στο φως της ημέρας; Αλλά και πάλι έχω φύγει και να έχει βραδιάσει... Χμμμ...

    (ερώτημα προς τον εαυτό μου: Γιατί σήμερα γράφω κατεβατά ολόκληρα;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Η εβδομάδα εξελίσσεται... και είναι εκρηκτική!!!

    Περιττό να σου πω πως έριξα πολύ γέλιο για άλλη μια φορά. Ακόμα καλύτερα από αυτά του Φθινοπώρου. Έχουν έμπνευση οι συνάδελφοι σου.

    Καλό σου ξημέρωμα και
    Καλό διάβασμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. "έχω κάτι ΣΑΝ δουλειά";;;!!!!!!! μαρή μόνο εσύ τα λες αυτά (κοροϊδεύεις την κοινωνία βρωμόγατο).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. @Πολυμήχανος
    φίλε μου έριξα μια ματιά στα μαιλ μου να δώ αν μπορώ να βρώ του Τομ άλλα δεν μπορώ να καταλάβω ποιο είναι. Βλέπεις δεν τα αποθηκεύω γράφοντας όνομα οπότε δεν μπορώ να θυμηθώ ποιο είναι.
    Γιατί δεν αφήνεις ένα μήνυμα στο μπλόγκ του?

    @Katsiki
    γαμωτο κι έλεγα να την περάσω φέτος την Δομική 1 άλλα δεν έχω διαβάσει τίποτα. Όσο για την Σύνθεση αν δεν την παραδώσω φέτος το κανονίζουμε.

    Για τα γκομενάκια άσε βρε να λέω καμιά μαλακία μπας κι έρθει κανά τεκνό από έξω για να βρεί άντρα και ανοίξει το μάτι μας χαχχαχα
    Όχι μωρέ, στα δικά μου φετινά μαθήματα έχει καλά κομμάτια και είναι και οι Ερασμιακοί από τις χώρες της Εσπερίας που φτιάχνουν το κλίμα οπότε σώζετε η κατάσταση.

    Μέσα για κριτική επιτροπή αλλά να ξέρεις εγώ θα δίνω πάντα 3 μπας και μου δώσουν τα 3 χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. @Mentoras
    έλα ρε μικρούλη και η δικιά σου? γι'αυτο χάθηκα και δεν σε πήρα κάνα τηλέφωνο. Ελπίζω οι εκρηκτικές εξελίξεις να είναι για καλό.
    Φιλάκια.

    @highvoltagepress
    πως φαίνεται η φανατική αναγνώστρια χαχαχαχαχαχα. Κοίτα κάνω κάτι που έχει 8 ωρη διάρκεια και θα με πληρώσει σε 4 μήνες οπότε το αποκαλώ δουλειά. Αν κοιμόμουν και μαζί του θα ήταν σύζυγος χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. ξέρεις τι υποψιάζομαι?
    πως είμαι η μόνη που στις ολιγοήμερες διακοπές μου έστρωσα κώλο και έγραψα τα θέματα που είχα να γράψω..
    αχ.. άτιμη κοινωνία!
    που άλλοι είναι φοιτητές και άλλοι γράφουν ολιμερίς και ολινυκτίς!
    που είναι το και αυτό το κράτος; 100 μέρες πέρασαν αλλά τίποτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Χαχαχα! Λοιπόν έβαλες πολλά και θα τα πάρω ένα-ένα (μόνο σε εμένα ακούγεται διαστροφικό;) Καλή Αρχή με την σχολή και καλές επιτυχίες!
    Για τα σχέδια τώρα: "Λευτεριά στην Πάρις Χίλτον" αλίμονο, αν δεν παλέψουμε για την Πάρις για ποιον; "ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΦΙ ΑΝΑΝ?" Τι είναι τούτο πάλι; Ο Κόφι Ανάν ήρθε, είδε και απλήλθε το 2004, στα τσακίδια, τα έκανε μαντάρα! "Λευτεριά στον Βιετναμέζο Βελονιστή" πολύ επαναστατικό το κίμα γενικότερα και ανησυχώ λίγο!
    "Η ΚΥΠΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΙΝΕΖΙΚΗ" αν έρθουν ΚΑΙ οι Κινέζοι να απαιτήσουν κομμάτι ΔΕΝ θα μείνει τίποτα, γαμώ το κέρατο μου! Δηλαδή και εγώ δεν μπορώ να ακούω τέτοια :p

    Καλή Εβδομάδα (όση έμεινε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. έχεις καριέρα τώρα στο τραγικωμειδύλλιό μου, οπότε άσε τους συζύγους. συγκεντρώσου στα λεφτά (μόνο).
    αυτές οι πριμαντόνες, τον ασυμάζευτο έχουνε, μη δούνε άντρα πανάθεμά τες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Αχ, διαβάζω ετεροχρονισμένα το ποστ σου και παθαίνω ετεροχρονισμένη κατάληψη που πέρασαν οι μέρες των διακοπών! θλίψ! καλή αρχή ρεεεεε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. @mahler
    Καλά. Ευχαριστώ όπως και να'χει.

    Χαιρετάω τους πάντες. (και βλέπω και γνωστά ονόματα...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. @kat.
    αχαχαχα να και κάποιος επιμελής χαχαχα

    @Ιθάκη-man
    Κοίτα, το "Λευτεριά στην Πάρις Χίλτον" δεν είναι τόσο χαζό όσο ακούγεται. Αν δεν χρειάζεται σωτηρία αυτή από τον κόσμο στον οποίο ζεί τότε ποιός?
    Όσο για την Κύπρο είναι στο αντίστοιχο κλίμα που είναι το "το Αιγαίο Ανήκει στα ψάρια του" χαχαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. @highvoltagepress
    τι έγραψες την συνέχεια!?!? έρχομαι να δώ!

    @ProFyLaKtiKo
    Εγώ να δείς που έμαθα ότι την Δευτέρα αρχίζει η εξεταστική!!!!

    @Πολυμήχανος
    ίσως να τύχει να διαβάσει το πόστ και τα σχόλια και να θελήσει να έρθει σε επικοινωνία μαζί σου. Όπως και να έχει είσαι καλοδεχούμενος να περνάς όποτε θες από εδω αφού είναι οικείο το περιβάλλον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Τι έπαθε ο Κανέλος;Πες μου ότι τον δηλητηρίασαν να τα πάρω στο κράνιο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. @Και λοιπόν;E allora?
    όχι ο Κανέλος πέθανε από βαθιά γεράματα αν και τους τελευταίους μήνες της ζωής του ταλαιπωρήθηκε πολύ έχοντας χάσει την κίνηση στα πίσω του πόδια.
    Καλά κι εσύ τον ήξερες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Χμμμ.. και μου το λες τώρα; Που Δευτέρα έχουμε εξεταστική; δηλαδή να μην μπορώ τώρα εγώ να έρθω σε κανένα μάθημα σου να γνωρίσω τα τεκνάκια; [γιατί στα δικά μου είναι άστα να πάνε]

    Και γω έλεγα να περάσω φέτος την 1, αλλά δεν διάβασα και ο κύριος τριπλοεγκεφαλικο θέλει και προφορικά. δηλαδή πρέπει να κάνω όλες τις σειρές των ασκήσεων και να απαντήσω και στις ερωτήσεις του... και δεν ξέρεις πόσο βαριέμαι!!! Οπότε ούτε το Σεπτέμβρη γιατί δεν θα έχω προφορικό βαθμό και δεν πάιζει με την καμία να γράψω 7! :P


    Καλέ στο audition πρώτα έχει σεξάκι και μετά βαθμολόγηση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. @Katsiki
    καλά εγώ έπαθα σόκ χτες που είδα ότι έχουμε την Δευτέρα εξεταστική και μάλιστα Δομική!!!
    Αν προλάβω θα πάω να δώσω. Προφορικά πάντως θέλουν όλοι να το ξέρεις.
    Αλήθεια τις 2 Συνθέσεις τις κάνεις μόνος σου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. M aresei na vlepo team tis arxitektonikis se diadiktuakous dialogous tou tupou 'esu ti xrostas? ela na to dosoume mazi'. Freskia sta blog, palia ekei stin patision. Akoma na teleioso. Plisiazo omos toso polu pou tremo apo ti suginisi. Giak.
    Mahler oraio to blog!
    +oi foto apo ta apokaidi.
    kala diavasmata!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Το ξέρω ότι όλοι θέλουν προφορικά αλλά δεν συγκρίνονται τα προφορικά του κυρίου με των υπολοίπων...
    Δε θυμάμαι ποιος πέρυσι ρώτησε απλά ενα φοιτητή το πως του φάνηκε το μάθημα και οι ασκήσεις!!!!

    Τη μία την κάνω μόνος μου... την άλλη είμαι ομαδούλα...

    Αλήθεια δεν σε ρώτησα πότε θα μου μάθεις CAD; :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. @bear
    καλά είμαι. εσύ τι κάνεις εδώ? lolol

    @neflus
    καλά έχουμε μαζευτεί πολλοί συνάδελφοι. Τέλεια!!! Να υποθέσω ετοιμάζεις διπλωματική? Να μας ενημερώσεις αν έχεις καμιά παρουσίαση. Την καλησπέρα μου και καλώς ήρθες :)

    @Katsiki
    Καλέ έχω κάνει κι εγώ προφορικό μαζί του (oh my God αυτό ακούστηκε πολύ πρόστυχο) και δεν κατανοούσαμε καν τι μας ρωτάει. Κόλαση λέμε.

    Όσο για τις συνθέσεις καλή επιτυχία και καλό κουράγιο. Αν τελικά δεν δώσω την δικιά μου και χρειάζεσαι βοήθεια σε κάτι πές μου κι αν μπορώ θα σε βοηθήσω. Επίσης για το CAD μπορώ από το νέο εξάμηνο να σου δείξω κάποια πράγματα αν και μη φανταστείς κι εγώ αυτοδίδακτος είμαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. Ααααα.. μην ακούω τέτοια!!!! ΘΑ τη δώσεις τη δικιά σου!!! [τώρα κάνω την κακιά μαμά :P]

    Σήμερα που λες πήρα απόφαση και κατεβάζω την έκδοση 2010 και ένα manual... Το Photoshop το έμαθα μοναχούλι... θα το καταφέρω κ αυτό λοιπόν!!!

    Ευχαριστώ πολύ mahlerako...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. @Katsiki
    ότι χρειαστείς μου λές πάντως :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Μην ακούω βλακείες ΕΙΣΑΙ ΘΕΑ γιατί όχι δηλαδή; Ε; Άντε μη θυμώσω!
    Οι φωτογραφίες σου όπως πάντα λατρεμένες.
    Κοίτα να ζεις κι άσε τα άγχη για τη σχολή στην πάντα. Τα φοιτητικά χρόνια είναι ξεσάλωμα (σε διάφορα επίπεδα) και μετά οτιδήποτε άλλο. Αν βρεις χρόνο θα διαβάσεις βρε αδελφέ αμα πια!
    Φιλιά

    ΥΓ. μα τι έπαθε ο Κανελλούκος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. Ευτυχώς με διπλωματική τελείωσα. Έσερνα μόνο τη διάλεξη, το κύκνειο άσμα. Θα σου πω σαν το κατσίκι, δώστη τη σύνθεση. Και στο κατσίκι να πω, αφού κατάφερε το φοτοσόπ μόνο του, το οτοκάττ θα το βοσκήσει άνετα. Τα βασικά να καταλάβεις και μετά το βρίσκεις. Νιώθω επίσης με τα προφορικά του αγαπημένου-πόσα εγκεφαλικά χρειάζεται να περάσει κανείς για να αποσυρθεί;; Αχ αυτά τα πρώτα γράμματα της αλφαβήτου (ακόμα α έως κ;)

    Χαιρετώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. Βρε χαζέ, είχανε βουίξει τα ιντερνέτια για το λάιβ, κρίμα που δεν το είδες να έρθεις... Εμείς επεράσαμε όμορφα, όμορφα, όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. @DaisyCrazy
    ε μη με βρούν και τα 40 στη σχολή θα είναι τραγικό χαχαχαχα

    @benevolmente
    να είσαι καλά :) και καλή αρχή στο μπλόγκινγ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. @neflus
    Παρουσιάζεις τώρα το Φλεβάρη? WOOW τελειώνεις δηλαδή. Ναι μωρέ πρέπει να τελειώσω με τν Σύνθεση βαρέθηκα πλέον.
    Παιδιά ο παππούλης είναι καλούλης μωρεέεε
    Ε ναι τα προγράμματα δεν είναι δύσκολα. Κι εγώ μόνος μου πάνω κάτω τα έμαθα.


    @lopi
    Καρδιά μου, στην ηλικία μου μόνο τα αυτά μου βουίζουν...
    Βασικά ήταν να βγώ σήμερα με ένα φίλο και είδα το πόστ σου κι ελεγα θα τον παώ Bios αλλά ευτυχώς είδα την ημερομηνία του πόστ χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. Νομίζω πως μαζί με εσένα και εγώ και άλλη χιλιάδες φοιτητές δεν κάναμε τίποτα, εγώ ακόμα δεν κάνω τίποτα και πνίγομαι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. @Monos,Ksenos,Fititis
    εμένα φίλε μου δεν με θέλει γενικά. Την Δευτέρα το πρωί δίνω μάθημα κι έχω και δουλειά οπότε γάμα τα χαχαχα
    ΚΑλό κουράγιο μικρούλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. To Μilch έκανε ένα κουίζ με την ιστορία
    πρέπει να το σέβονται και να του δίνουνε καφέ σανγκρία!

    To Μilch καλεί τον Mahler στο κουίζ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. @neflus
    Ναι ναι ακόμα Α-Κ... μωρ μήπως ν' αλλάξω επίθετο;;;;
    Κοίτα το CAD μπορεί να το μάθω, αλλά πρώτα πρέπει να το εγκαταστήσω και μέχρι στιγμής κάτι δεν έχει πάει καλά στην εγκατάσταση :P

    @Mahler76
    Διαβάζουμε; Διαβάζουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. @milch-käfer
    πάω να δώ!!

    @Katsiki
    ουυυυ τι να σου πώ.

    Μήπως έχεις κατεβάσει βερσιόν 64bit και έχεις 32bit windows ή το αντίστροφό? Εγώ κατέβασα μία με το 2010 και tutorials και εγκαταστάθηκε μια χαρά. Tι error σου βγάζει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. Όχι την 32bit κατεβασα.. το τσέκαρα...
    Βασικά αφού πέρασαν 2 ώρες για να εγκατασταθεί μάλλον κάτι δν έκανα καλά με το crack και κάτι έγινε και αφού το άνοιγα μου έλεγε ERROR και έκλεινε και το απεγκατάστησα...
    ΘΑ ξαναπροσπαθήσω όταν θα έχω υπομονή :P :P :P
    Και αν ξαναγίνει... Θα το βρω από αλλού :P
    Η το πολύ πολύ να δώσω 5000 να το πάρω γνήσιο βρε αδερφέ! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. @ mahler
    ναι τώρα θα τη δώσω..! έχω στριμωχτεί κι εγώ. όλοι στο ίδιο καζάνι βράζουμε και χυνόμαστε.


    @katsiki
    παλιοκατσίκι ίσως;
    αχ τα εμπόδια..! εγώ τώρα θέλω να μάθω το αρχικανννττ. έτσι για να γουστάρουμε, το ζητάνε πολύ εκεί έξω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. @Katsiki
    Επειδή έχω κατεβασμένο cd που δουλεύει άψογα, αν δεν τα καταφέρεις με αυτό που έχεις πές μου και θα σου αφήσω ένα αντίγραφο στο Κυλικείο. ο δε serial number αυτού που έχω είναι 666-69696969 ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ με κράζει και το Autocad ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
    Λοιπόν αν χρειαστείς στείλε mail.

    @neflus
    α ωραία δεν μας φτάναν όλα μας ζητάνε και το αρχικάδ στα διάλααααα.
    Αν θες και όταν βγεί ημερομηνία στέλνεις μήνυμα να ερθω να δώ. Αν πάλι ντρέπεσαι δε θα παρεξηγήσω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. Δεν είναι μόνο η Κύπρος...

    http://ub0.cc/fc/3T

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. @spyretto
    βρες λες αυτή να είναι η λύση σε όλα μας τα Εθνικά προβλήματα? Καλό σου βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ρίξε κι εσύ μερικά μπετά, μπορείς :)

ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ

Related Posts with Thumbnails